Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • senasnamas
    replied
    Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum.
    Jei iš Kauno bus reikalingas tiesioginis skrydis, o iš Rygos - nebus, tada didesnis atstumas iki oro uosto nebus lemiamas veiksnys. Jei, tarkim, Vilniaus oro uosto šiuo metu išvis nebūtų , Kaunas būtų gerokai stambesnis oro uostas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.
    Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
    Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum. O dar grįždamas pakeliui ir pigesnio alaus sustot gali, bei kiti privalumai
    Iš Panevėžio ir jo apylinkių bet kokiu atveju patogiau į Vilnių, nes važiuoji automagistrale, kur kelionės laiką gali daug labiau prognozuoti, nei važiuojant kitokiais keliais.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Rygos oro uostą "remia" ir visa Šiaurės bei Vakarų Lietuva. Turbūt ir pietinė Estija. Iš Klaipėdos/Šiaulių Ryga arčiau nei Vilnius. O Panevėžys pusiaukelėje. Bet Rygoje daugiau skrydžių, tai turbūt didesnė tikimybė, kad ir panevėžietis rinksis Rygą. Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.25, 08:33.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

    Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
    Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....
    Į Rygą per Ciurichą?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
    P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
    Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

    Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.
    Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
    Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
    P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.
    Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mr.NJ Rodyti pranešimą
    O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? .
    Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?
    O tu matai skirtumą tarp 7 metus pelningai dirbančios kompanijos, kuri užtikrina gerą susisiekimą ir sukuria papildomai šimtus milijonų eurų BVP per aptarnaujančius versus ir mūsų situacijos, kai po 4 mln. mokam vien už vieną maršrutą ir rezultate turim vis tiek n kartų mažesnį susisiekimą? Siūlau paskaityti, kokį poveikį ekonomikai sukuria oro uostai su avialinijomis prieš rašant tokius teiginius neva airbaltic latviams neapsimokėjo išsaugoti.

    https://www.ukessays.com/essays/tour...rism-essay.php

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ukrainiečiams buvusios kainos nėra mažos, dabartinės labai didelės. Galime palyginti Airbaltic ir LOT, kainų skirtumas ženklus. LOT beveik dvigubai mažesnės kainos vis dėl to BT, bent jau vizualiai girtų sutiksi dažniau.

    Sutinku, kai tokias kainas laiko Ryanai ar Wizz, kuomet tai sudaro ne mažą dalį jų pajamų. Ar SAS dėl didelių vidinių kaštų.

    Bet kai tą daro Airbaltic, UIA ar Tarom...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
    Tu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
    Tik atgaliniam skydžiui kažkodėl neužregistravo, nors atsiųstam laiške rašė, kad tą padarys. Likus 7 val pats užsiregistravau, labai patogiai su pora mygtukų. Palyginus su vargu registruojantis ryanair ir pan, tai labai malonu buvo.

    Paskutinį kartą UA skridau prieš 22 mėnėsius, nuo to laiko meni upabrango daugiau nei dvigubai. Pvz alus tada buvo lyg 1 er (ar 1,5), dabar 3 eur.
    Tada 5* 50ml nmiroff suvenyrinis kompletas kainavo 5 eur, dabar 1*50ml 4 eur.
    Maistas irgi analogiškai.

    Prarado tą išskirtinumą privalumą. Nenustebčiau, kad daug problemų su girtais turėdavo proie tokių kainų ir todėl pakėlė.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
    Tiek, kiek latviai sukišo į airBaltic, galėtų kiekvienam šalies gyventojui po 2 keliones lėktuvu nemokamas dovanoti ateinančius 20 metų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, turbūt panašią naudą kaip ir avialinijos, skraidančios į Lietuvą. Tik mums nereikia kišti po 200mln € mokesčių mokėtojų pinigų kasmet.
    Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Lietuvoje net ne valstybė, o kiekvienas miestas privalėjo turėti nuosavas avialinijas! Buvo "Lietuvos avialinijos", o be jų sėkmingai gyvavo Aviakompanija "Lietuva" - atskiras Kauno vežėjas. Dar buvo tokios "Klaipėdos avialinijos" su pora kukurūznikų.
    Palanga savo ruožtu turėjo Amber Air su Saab 340 skraidė
    ​​​

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    1) Tai kokia tada prasmė Lietuvai investuoti į airBaltic, jei Lietuvos investicijos nekeistų visiškai nieko - Ryga kaip buvo, taip ir būtų regiono centru ?

    2) Ok, įsivaizduokim Lietuva investuoja į airBaltic. Ir įsivaizduokim kad tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus nuostolingi (primenu, Air Lituanica kiekvienais metais prapildavo po 8mln. eurų), o skrydžiai iš Rygos - pelningi. Ką nori daryti latviai - optimizuotis ir mažinti skrydžių iš Vilniaus kiekį - sprendimas absoliučiai logiškas. Tai koks turėtų būti lietuvių atsakas ? Investavom, bet kaip skridom per Rygą taip ir skriskim ?

    3) Ironiška skaityti apie SAS kaip pavyzdį Baltijos šalims, kai Norvegija jau kuris laikas nebeturi ten savo akcijų. Tai jei net skandinavams nepavyko susitarti, tai ką jau kalbėti apie ir šiaip prastesnius tarpusavio santykius turinčias Baltijos šalis ?
    Norvegijos pasitraukimo priežastys buvo kiek kitokios nei šiaip nesutarimai. Norvegijai pasitraukus, nauji skrydžiai su SAS toliau sėkmingai atidaromi iš Oslo.

    Naivu tikėtis, kad įsigijus 20% akcijų centras taps Vilnius. Bet įtaką skrydžiams Lietuva turėtų gerokai didesnę nei šiandien.

    Komentuoti:

Working...
X