Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.NJ
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.
    O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? Mano manymu, šiuo metu yra daug efektyviau dotuoti reikiamus skrydžius su EU parama arba net be jos nei užsispirti su savu nacionaliniu vežėju, kišti pinigus su neaiškia ateitimi priešakyje.
    Žinoma, turėti savo flag-carrier būtų labai labai smagu, beeeeet jau praradom FlyLal ir nebeturim to pagrindo, o dubliuoti skrydžius su kitom oro linijom yra visiškai nepelninga. Manau pamoką su AirLituanica jau išmokom.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.
    Na, turbūt panašią naudą kaip ir avialinijos, skraidančios į Lietuvą. Tik mums nereikia kišti po 200mln € mokesčių mokėtojų pinigų kasmet.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Avialinijos yra labai komplikuotas verslas, pelno maržos net senų vilkų yra gan mažos. Bankrotų yra sočiai ES ir nemanau, kad Lietuvai taip jau reikėtų nerti į tai su nacionalinėmis avialinijom sukišant į sukūrimą šimtus mln. Reikia stiprinti tą veiklą, kuri neša pelną (pvz.: uostas), bet ne mėtyti pinigus per lėktuvo langą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aha, kuris generavo nuostolius iki pat 2012m. (buvo laikotarpis net po 200mln. eurų kasmet), buvo neteisėtai dotuojamas Latvijos vyriausybės (kas dabar pažeistų ES taisykles, ir dėl ko realiai buvo uždaryta Nordicos pirmtakė Estonian Air), neteisėtai nemokėdavo jokių mokesčių RIX ir nelegaliai dempinguodavo kainas ?
    Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pasakys pažiūrėkit į AirBaltic ir RIX.
    Aha, kuris generavo nuostolius iki pat 2012m. (buvo laikotarpis net po 200mln. eurų kasmet), buvo neteisėtai dotuojamas Latvijos vyriausybės (kas dabar pažeistų ES taisykles, ir dėl ko realiai buvo uždaryta Nordicos pirmtakė Estonian Air), neteisėtai nemokėdavo jokių mokesčių RIX ir nelegaliai dempinguodavo kainas ?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    tai realiai žiemos sezono metu pati Nordica savo vardu jokių skrydžių nebevykdys, nes 3 kryptis perima LOT, o likusios 5 - uždaromos (kitur skraidoma tik vasarą).

    Na, ką dabar pasakys visi svajotojai apie nacionalines avialinijas ?
    Pasakys pažiūrėkit į AirBaltic ir RIX.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    tai realiai žiemos sezono metu pati Nordica savo vardu jokių skrydžių nebevykdys, nes 3 kryptis perima LOT, o likusios 5 - uždaromos (kitur skraidoma tik vasarą).

    Na, ką dabar pasakys visi svajotojai apie nacionalines avialinijas ?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Estų „Nordica“ stabdo 5 skrydžius, tarp jų – ir į Vilnių https://www.vz.lt/transportas-logist...u--ir-i-vilniu

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Su UIA turi pateikti paso duomenis pirkdamas bilietą. Tos dvi valandos turėtų būti registracijai internetu paliekamos. Bet pirmą kartą girdžiu apie automatinį įregistravimą.


    Jei prašo duomenų tai jau labiau tikėtina, kad užregistruos automatiškai.
    Bet vėlgi - keista, kad laikas iki 2val. jei visus automatiškai suregistruoja likus 12 valandų. Vadinasi likus 11 valandų nebus nei vieno, kuris dar bus neregistruotas, tai kam tas iki 2 val laikas bus aktualus? Nebent korekcijoms (bagažo pridėjimams, maisto užsakymams turima galvoje)

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti Ukrainos oro linijas:

    "If you have not checked-in in advance, you will be checked-in automatically 12 hours before scheduled time departure flight. Your boarding pass will be send via e-mail."

    Kokiu būdu jie tave automatiškai užregistruos, juk paso duomenų neturi?
    Jei likus 12 valandų automatiškai užregistruoja, kokiu būdu registracija atvira iki 2val likus? Juk jau likus 11val visi bus automatiškai užregistruoti pagal šitą keistą sakinį.
    Su UIA turi pateikti paso duomenis pirkdamas bilietą. Tos dvi valandos turėtų būti registracijai internetu paliekamos. Bet pirmą kartą girdžiu apie automatinį įregistravimą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip suprasti Ukrainos oro linijas:

    "If you have not checked-in in advance, you will be checked-in automatically 12 hours before scheduled time departure flight. Your boarding pass will be send via e-mail."

    Kokiu būdu jie tave automatiškai užregistruos, juk paso duomenų neturi?
    Jei likus 12 valandų automatiškai užregistruoja, kokiu būdu registracija atvira iki 2val likus? Juk jau likus 11val visi bus automatiškai užregistruoti pagal šitą keistą sakinį.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Latvijos nacionalinė skrydžių bendrovė „Air Baltic“ pranešė 2018-aisiais uždirbusi 5,4 mln. eurų grynojo pelno – 46 proc. daugiau nei 2017 metais. Finansinė apyvarta augo 18 proc. iki rekordinės – 408,7 mln. eurų.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1124652?copied

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Tarptautinė aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ pernai gavo 420 mln. eurų pajamų - 25 proc. daugiau nei prieš metus (337 mln. eurų). „Avia Solutions Group“ konsoliduotas grynasis pelnas išaugo 96 proc. iki 14,05 mln. eurų (2017 m. - 7,1 mln. eurų).

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81043979
    Wikipedia rašo, kad AirBaltic pajamos, tiesa, už 2017 metus, buvo 348 mln. eur., taigi labai tikėtina, kad pernai didžiausia Baltijos šalių aviacijos kompanija tapo būtent „Avia Solutions Group“.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kad jį skaito tik tokie patys kiti ekspertai.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiek tiek pavėluota žinutė, beet... Simonas Bartkus įsivėlė į kelionių organizatorių karus ir paleido tikrą fake news - tipo iš Kauno užsakomųjų reisų nebus. Šiek tiek nesolidu iš eksperto pusės šiaip jau...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    3 mln. eurų metams yra labai stipri dotacija.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Kaip ir tiketasi. Labai gerai, kad pagaliau turesim normalu skrydi.
    „Penktadienį atrinktas laimėtojas – lenkų avialinijos LOT. Jeigu su jomis sutartis bus sėkmingai pasirašyta iki metų galo, nuo gegužės mėnesio į Londoną turėtų skraidyti du kartus į Sičio oro uostą“, – šeštadienį BNS sakė Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.

    „Tai yra tas skrydis, kurio Lietuvos verslo bendruomenė jau keletą metų prašė, kaip vieno trūkstamo skrydžio“, – pridūrė ministras.

    Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras BNS sakė, kad sutartis su LOT turėtų būti sudaryta penkeriems metams.

    „Mums labai svarbu, kad tas skrydis būtų nuolatinis. Čia realiai investuotojų skrydis, yra didelių vardų, su kuriais deramės, kalbamės. Esame sakę, kad bus tas verslo skrydis, nes su visa pagarba toms avialinijoms, kurios skraido, bet mums labai brangiai kainuoja įmonių prezidentus laikyti lauke 6 val. ryto. Tas verslo skrydis labai reikalingas, ir aš labai džiaugiuosi, kad man su komanda pavyko viską taip greitai įgyvendinti“, – teigė p. Sinkevičius.


    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XlciwLDz

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia naujiena ne apie aviakompanijas, bet apie jas licencijuojančią įstaigą
    - Neaišku, kokios specializacijos kvalifikacijos specialistai vykdys funkcijas - kelininkai, geležinkelininkai, jūrininkai ar aviatoriai?
    Administratoriai-vadybininkai-biurokratai (kam kuris žodis labiau prie širdies), leidimų išdavimui ir administravimui specifinių kvalifikacijų nereikia. Dėl to manau, kad yra gerai jog atskiriama ir sujungiama administracinės kontroliuojančių įstaigų pusės į Lietuvos transporto saugos administraciją, kur galima geriau išnaudoti resursus ir efektyviai organizuoti procesus (nes daromas principe toks pat darbas), o techinės-ekspertinės kvalifikacijos perkeliamos į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia naujiena ne apie aviakompanijas, bet apie jas licencijuojančią įstaigą

    VZ.LT 2018.11.06
    CAA po pertvarkos bus prijungta prie LTSA
    Susisiekimo ministerija skelbia ruošianti Civilinės aviacijos administracijos (CAA) pertvarką, šios įstaigos funkcijas perduodant dviem kitoms sektoriaus įstaigoms.
    „Tikimės, kad ši pertvarka padės pritraukti užsienio investicijų į šalies aviacijos sektorių, taip pat didės paslaugų eksportas, mažės finansinė našta oro uostams, o sutaupytos lėšos bus nukreipiamos į oro uostų plėtrą“, – išplatintame pranešime cituojamas Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.

    Įstatymų pakeitimams, sudarantiems teisines sąlygas šią įstaigą reorganizuoti, pritarė Seimas, juos pasirašė prezidentė.

    Reorganizuojant CAA, ją planuojama prijungti prie Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) ir šiai įstaigai pavesti CAA vykdomas valstybės atstovavimo tarptautinėje aviacijos bendruomenėje, civilinės aviacijos inspektavimo, teisėkūros, administracinių sankcijų skyrimo, keleivių teisių apsaugos ir ekonominio aviacijos reguliavimo funkcijas.

    VŽ rašė, kad prie pernai įsteigtos LTSA buvo prijungtos Valstybinė kelių transporto inspekcija, Valstybinė geležinkelių transporto inspekcija ir Lietuvos saugios laivybos administracija
    Likusią dalį CAA atliekamų funkcijų, t. y. techninių-ekspertinių civilinės aviacijos priežiūros paslaugų teikimą numatoma pavesti vykdyti susisiekimo ministro įgaliotai viešajai įstaigai – šiuo metu veikiančiam VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutui, kuris iki metų pabaigos bus pervadintas į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą (TKA).

    Pranešama, kad TKA aviacinė veikla bus finansuojama daugiausia iš pajamų, gautų už aviacijos subjektams teikiamas paslaugas, įstaiga teiks savo paslaugas ir tarptautinėje aviacijos paslaugų rinkoje.

    Toks pertvarkos modelis pasirinktas atsižvelgiant į tai, kad didelė dalis CAA atliekamų funkcijų yra panašios į LTSA veiklą kitų transporto rūšių – geležinkelių ir vandens transporto – srityse. CAA atlieka civilinės aviacijos saugumo valstybinį valdymą, priežiūrą ir kontrolę, išduoda licencijas vykdyti oro susisiekimą bei tinkamumo skraidyti pažymėjimus, išduoda leidimus vykdyti reguliarųjį ar nereguliarųjį oro susisiekimą, tvirtina reguliariojo oro susisiekimo tvarkaraščius, organizuoja Nacionalinės civilinės aviacijos saugumo programos įgyvendinimą. Šias funkcijas perdavus LTSA, toliau bus vykdoma veikla ir teikiamos tos pačios paslaugos, tačiau naudojant mažiau resursų.

    Ministerija skelbia, kad planuojama reorganizacija leis sumažinti valstybės tarnautojų skaičių apie 40 etatų ir taupyti valstybės biudžeto lėšas. Vietoje šiuo metu CAA išlaikyti metams skiriamų 460.000 Eur jos LTSA perduodamoms funkcijoms vykdyti pakaks apie 220.000 Eur, o viešajai įstaigai perduodamoms funkcijoms vykdyti – apie 60.000 Eur, taip sutaupant apie 180.000 Eur per metus.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...ngta-prie-ltsa
    Po tokio pranešimo kyla klausimų:
    - Šiek tiek neaišku, ar iš tiesų esant dabartiniams 63 CA administracijos darbuotojams bus atsisakyta 40 etatų. Nupjovimas dviem trečdaliais tai vis dėlto ne 5 procentais.
    - Neaišku, kokios specializacijos kvalifikacijos specialistai vykdys funkcijas - kelininkai, geležinkelininkai, jūrininkai ar aviatoriai?
    - Kam į CAA reikės nešti parodyti "Small planet" verslo planą? Sprendžiant iš numatomo etatų karpymo masto CAA darbuotojams dabar mažiausia turėtų rūpėti kažkurios avialinijos reikalai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kiek, skaičiuojant skrydžio parametrus, sveria vidutinis keleivis?
    Duosiu b 737-800 pavyzdį: maksimalus svoris su kuriuo gali pakilti yra 80 000 kg.: lėktuvo svoris apie 40 000 kg. ir max kuras, kuris yra apie 18 000 kg. tad apie 20 000 kg atitenka, kroviniams įgūlai ir kelieviams.

    Viskas priklauso nuo lėktuvo konfiguracijos, t.y. kiek yra sėdimų vietų, bet atsakant trumpai - standartų nėra, nes susideda labai daug faktorių, priklauso ir nuo lėktuvo, skrydžio ilgio, cargo, kuro bei avialinijų, bet yra rekomendacijos:

    Komentuoti:

Working...
X