Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?
-
Minskas už sienos, prie kurios gali tekti praleisti kelias valandas, ir viza kainuoja, todėl 1 prie 1 su Ryga lyginti negalima.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).
Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai traukos centras.
Komentuoti:
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąJeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai yra didesnis traukos centras.Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.26, 20:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.
O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.
O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
https://www.airbaltic.com/airbaltic-...-profit-1h2014Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.25, 13:06.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
O bet tačiau ką gali žinoti, gal airBaltic netrukus taps dominuojančiu žaidėju pasaulyje, ir neš mžiniškus pelnus šaliai. Visko gali būti. Nors abejotina, aišku. Kur kas didesnė tikimybė kad sumekti pinigai niekada negrįš, o tikėtina kad ateityje ir vėl reikės merkti.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.
Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
O tai sunku pačiam pažiūrėti?
2018 -
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Už subsidijuojamus SAS skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
2018 -
Pretax profit for the May to July quarter came in at 2.00 billion Swedish crowns ($219.7 million), slightly up from 1.97 billion a year ago, and beating the 1.77 billion crowns expected in a Reuters poll of analysts.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 12:05.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų.
Komentuoti:
-
Below are the Top IVF Centres in Varanasi with options to book your first appointment FREE. Check Reviews, IVF Cost, Success rates, Fees, Contact Number and Address for all In Vitro Fertilization treatments. Also find affordable test tube baby costs.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.
Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:
https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų. Dabar perkam mums reikalingą paslaugą (skrydžius į tam tikrą oro uostą) konkurencingoje rinkoje už patraukliausią kainą. Tai man skamba daug patraukliau nei kad valstybė pati imasi organizuoti tokį brangų ir nedėkingą verslą kaip oro linijos.
Komentuoti:
Komentuoti: