„Air Lituanica“ padėtis kritiška, tačiau bilietus perkantiems klientams sakoma, kad jie nerimauti neturėtų
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...etu-663-504399
Net jei skrydžiai bus atšaukti, keleiviams bus grąžinta visa už bilietus sumokėta suma.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
AirLituanica apskritai neturėjo būti statoma ant savivaldybės pamatų. To negali būti ir taip niekur pasaulyje nėra. Vienintėlis, kas gali išgelbėti avialinijas, tai vyriausybė, bet jie pareiškė, kad jų negelbės. Galbūt dėl to, kad nenori gelbėti Zuoko vardo projekto, galbūt dėl to, kad jų finansinė padėtis katastrofiška ir pastatyti ant kojų gali būti nelabai įmanoma, galbūt dėl to, kad žino, jog ankščiau ar vėliau prisivys ir visokios konkurencijos tarnybos, Europos komisijos ir panašios tarnybos, kurios turi teisę blokuoti subsidijas AirLituanicai, o galbūt dėl to, kad mūsų vyriausybė yra nevykėliai, kurie nesugebėtų įgyvendinti tokio sudėtingo projekto. Kokia priežastis bebūtų, tačiau jie AirLituanicos nepasiima, o savivaldybei ji likti negali.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNiekas netrukdo valdžiai "depolitizuoti" šį projektą, "pagrįsti ekonomiškai" ir "valdyti skaidriai". Bet tam trukdo tos pačios politinės priežastys, kuomet reikia žūt būt parodyti kokie blogi buvo praėjusios valdžios darbai ir neduok Dieve kurį nors jų pratęsti. Kol kas tai ir nebuvo padaryta (kol kas nežinau jokio tęstinio projekto iš ankstesnės valdžios).
Pasakyti, kad "reikėjo daryti kitaip" labai paprasta, tačiau dabar yra puiki galimybė būtent taip ir daryti. Keiskit valdybą, keiskit akcininkų sudėtį, keiskit vadovą ir visus darbuotojus - savivaldybė kaip pagrindinis akcininkas tą gali daryti. Išskaidrinkit lėšų valdymą, sumažinkit vadovo atlyginimą iki 3000 lt mėn. ir galėsit valdyti savo avialinijas. Visi bus patenkinti: zuokininkai, kad projektas juda; šimašininkai, kad projektas išgelbėtas ir išskaidrintas; visa Lietuva, nes turėsim savo avialinijas; investuotojai, nes pagaliau bus verslo sąlygų susisiekimas su Vilniumi.
Komentuoti:
-
Mačiulio ekspertizės aviacijos klausimais, mano nuomone neturėtų būti vertinamos, kaip vertos dėmesio. Kitas dalykas, tai jo begalinis protegavimas "Air Baltic" skamba irgi įtartinai.
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąIšties, nors tie 14 mln. eur miesto reikmėms būtų buvę aukso vertės, tačiau pikčiausia čia, kad buvo eilinį kartą suterštas aviacijos vardas. Kai projektas yra ne ekonominis, o politinis - jis neturi perspektyvų. O Lietuva gali būti puikus aviacijos kraštas. Mes esame ant tranzitinių maršrutų tarp Azijos ir Europos, šalia Minskas su 2 mln. gyventojų, kai Ryga tokio privalumo neturi. Viena didžiausių rytų europos aviacijos bendrovė - 'avia solution', kuri dar ir siūlo puikų pilotų parengimą ir techninį aptarnavimą. Yra visi privalumai, kad Lietuvoje galėtų atsirasti sėkmingos avialinijos. Išskyrus vieną - politinę. Nusprendė vienas populistas pasireklamuoti miesto pinigais, tai dabar joks kitas politikas nesiims įgyvendinti jokių nacionalinių oro linijų projektų dar labai ilgą laiką, nors ir turėtų pagrįstą projektą. Tikriausiai jokia privati bendrovė Lietuvoje irgi nedrįs steigti avialinijų, nes tai jau 3-čia iš eilės bankrutavusi vietinė aviakompanija. Kris ir žmonių pasitikėjimas nacionalinių avialinijų idėja. O dabar turime tai, ką turime - geriausias Lietuvai variantas yra steigti AirBaltic bazę. Kad ir kaip nesinorėtų, bet regis buvo privesta iki tokios situacijos, kada tai išties geriausia išeitis, nes dabar ilgą laiką galime nesitikėti jokių nacionalinių avialinijų. Tai yra labai didelis praradimas Lietuvai.
Pasakyti, kad "reikėjo daryti kitaip" labai paprasta, tačiau dabar yra puiki galimybė būtent taip ir daryti. Keiskit valdybą, keiskit akcininkų sudėtį, keiskit vadovą ir visus darbuotojus - savivaldybė kaip pagrindinis akcininkas tą gali daryti. Išskaidrinkit lėšų valdymą, sumažinkit vadovo atlyginimą iki 3000 lt mėn. ir galėsit valdyti savo avialinijas. Visi bus patenkinti: zuokininkai, kad projektas juda; šimašininkai, kad projektas išgelbėtas ir išskaidrintas; visa Lietuva, nes turėsim savo avialinijas; investuotojai, nes pagaliau bus verslo sąlygų susisiekimas su Vilniumi.
Komentuoti:
-
N. Mačiulis įvardino idealų scenarijų „Air Lituanicai“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68018714
Neoficialūs šaltiniai teigia, kad „Air Lituanica“ siekia parduoti visus jos skrydžių maršrutus, padengti įsiskolinimus ir likviduotis.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNeuzsmirsiu ciurlioniu ir maironiu, kurie plesesi maikes, kad sikart bus kiteIp!
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąLabai gerai, kad "lenkiasi", Avialinijos su lietuvos ryto logotipu kuo greiciau i aviacijos savartyna.
Būtų geras pavyzdys kaip kauniečiai putojasi ant Vilniaus, Lietuvos ryto ir t.t. ir pan.
Kuo labiau putojasi tuo linksmiau darosi stebėti masinį pamišimo plitimą.
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad "lenkiasi", Avialinijos su lietuvos ryto logotipu kuo greiciau i aviacijos savartyna.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąMan šitam kontekste skaudžiausias dalykas, kad toks svarbus projektas buvo pradėtas iš blogų paskatų ir rezultate labiausiai nukentės Lietuvos įvaizdis..
Komentuoti:
-
Nerijus Mačiulis: Pasikartosiu, kad Air Lituanica derybos su airBaltic yra ne žlugimas, o vienintelė išeitis su laiminga pabaiga. Reikia kuo greičiau atsikratyti tuščios nacionalistinės ambicijos ir nuomonės, kad gerą susisiekimą galime užsitikrinti tik turėdami savo avialinijas.
Tikiuosi, kad Lietuvos derybininkai nebus godūs ir turės ką pasiūlyti airBaltic. 10 mln. eurų skolų ir trigubai mažiau turto kartu su nuostolingai valdomais maršrutais nėra patrauklus pirkinys - reikia primokėti ir tikėtis, kad paims. Šiuo metu airBaltic Rygoje laiko 25 lėktuvus. Jei penktadalio jų baze taptų Vilnius, tai būtų milžiniškas progresas lyginant su tuo ką dabar gali pasiūlyti Vilniaus avialinijos.
Komentuoti:
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąGaila tai girdėti. Kadangi aviacijoje kiek nenusimanau, bet kaip yra parduodami maršrutai?
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNeuzsmirsiu ciurlioniu ir maironiu, kurie plesesi maikes, kad sikart bus kiteIp!
Man šitam kontekste skaudžiausias dalykas, kad toks svarbus projektas buvo pradėtas iš blogų paskatų ir rezultate labiausiai nukentės Lietuvos įvaizdis..
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBrangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBrangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
Komentuoti:
-
Brangus A.Zuoko žaisliukas „Air Lituanica“ žlunga – pradėtos derybos dėl maršrutų pardavimo
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...imo-663-504222
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąSmagu, kad plecias, gal pavyks nesuzlugdyt visgi
Komentuoti:
-
Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pasirašė sutartį su turizmo marketingo bendrove „Travelport“. Ši bendrovė bus atsakinga už informacijos apie skrydžius bei reklaminio turinio sklaidą savo 67.000 kelionių agentūrų klientų tarpe, skelbiama išplatintame pranešime spaudai.
utartis pasirašyta keliems metams, oro linijų bendrovė įsigijo „Travelport Rich Content and Branding“ paslaugą. Informacija atsidurs „Travelport Travel Commerce“ platfoirmoje bei naujame pardavimo kanale „Travelport Smartpoint“. Šia paslauga naudojasi jau 100 oro linijų bendrovių.
„Didžioji dalis mūsų klientų yra užsienyje, pusė jų keliauja verslo tikslais. „Travelport“ pasiūlymas mums leidžia efektyviai paskirstyti mūsų produktus kelionių agentūroms, kurios gauna prieigą prie išsamios informacijos apie mūsų paslaugas ir kainas“, – pranešime cituojama Inga Jankūnaitė, „Air Lituanica“ vyresnioji vadybininkė.
http://vz.lt/article/2015/5/15/zinia...eis-travelport
Komentuoti:
Komentuoti: