Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Small Planet Airlines" šios dienos PiaRinė akcija

    Delfi.lt
    Po nesėkmių virtinės „Small Planet Airlines“ neigė versijas apie lėktuvų senumą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78662351

    15min.lt
    „Small Planet Airlines“ apie vėluojančius skrydžius: „Mes nesame blogiukai“
    https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...am-638-1005996

    Lrytas.lt
    „Small Planet Airlines“ paaiškino, kodėl vėluoja jų skrydžiai: „Domino efektas“
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...k-mus-7064750/

    Comment


      Small planet Vokietijoje sikir boška - ten nepažaisi kaip aborigenų krašte Lietuvoje -

      „Small Planet“ Vokietijoje susidūrė su finansinėmis bėdomis – pradėjo restruktūrizaciją
      https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1031860?copied

      Comment


        „Small Planet Airlines“ turės pasiaiškinti dėl finansų, „Novaturas“ jau nerimauja https://www.15min.lt/m/id/verslas/be...ja-663-1035114

        Comment


          Iš straipsnio:
          Vilniaus apygardos teismas rugsėjo viduryje nagrinėjo buvusio V.Kaikario verslo partnerio Gedimino Žiemelio netiesiogiai valdomos oro linijų keleivių ieškinių pagalbos bendrovės „Skycop.com“ ieškinį, kuriuo iš „Small Planet Airlines“ siekta prisiteisti beveik 85 tūkst. eurų kompensacijų.
          Tai Žiemelis jau nebe Small Planet savininkas?

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Iš straipsnio:

            Tai Žiemelis jau nebe Small Planet savininkas?
            Jau seniai nėra savininkas (bent oficialiai).

            SPA akcijas p. Kaikaris su kolega Andriumi Staniuliu 2013 m. įsigijo iš „Avia Solutions Group“.

            Plačiau: https://www.vz.lt/vadyba/verslo-vald...#ixzz5S84GQ5bA

            Comment


              Dar prieš mėnesį, rugsėjo 19 d. "Small Planet Airlines" dievagojosi, kad restruktūrizavimas Vokietijoje "dėl nesuvaldytos plėtros ir vėlavimų neatsilieps veiklai Lietuvoje:

              „Small Planet Airlines“ (SPA) Vokietijoje pateikė prašymą teismui dėl bendrovės pripažinimo nemokia. Jos atstovai teigia, kad bus pradėtas restruktūrizacijos procesas, tačiau tikina, kad tai nepadarys įtakos avialinijų veiklai Lietuvoje – Vokietijoje SPA veikia kaip atskira bendrovė.

              https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...1031860?copied
              Kažkaip į temą turėtų būti naujienos apie :
              - Sustabdomą pilotų rengimą BAA + Small Planet "dėl sumažėjusių operacijų Vokietijoje";
              - Atleidžiamus 44 darbuotojus Lietuvoje dėl SPA restruktūrizacijų Vokietijoje ir Lenkijoje;

              Šiandien pasirodė naujienos, kad kreditoriai Vokietijoje ir Lenkijoje turėjo lietuviškos Small planet užtikrinimus ir siekiant išvengti reikalavimų reikės restruktūrizuoti lietuvišką Small Planet Airlines;
              Dar buvo Small Planet patikinimai, jog skrydžiai bus toliau vykdomi.
              Dar buvo novaturų ir tezturų užtikrinimai, kad jei "Small Planet" kas nors atsitiks, tai parskraidins kiti.
              ir t.t. ir pan.

              15 min 2018.10.23
              „Small Planet Airlines“ pradeda restruktūrizaciją ir Lietuvoje, žada atsiskaityti su kreditoriais
              https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-1049074


              Kažkieno nosis jau tampa labai ilga kaip Buratino nuotykiuose. Ar yra dar jais tikinčių, išskyrus spaudos atstovus...

              ​​​​​​
              Apgailėtina, kad žurnalistai vietoj to, kad pasiaiškintų kreditorinių reikalavimų dydžius trijose įmonėse bei galimybes per realų laiką atsiskaityti su kreditoriais, vien retransliuoja pasakas apie pelną 2015 metais ir apie "investuotojus į restruktūrizuojamas Lenkijos ir Vokietijos įmones" iliustruodami šias legendas nuotraukomis iš šios vasaros PiaRinės akcijos, kur išsižiojusiems žurnalistams parodė stovinčio lėktuvo vidų.

              Bet apie žiniasklaidą yra atskira tema.

              Comment


                Tai juk visada likus savaitei ar porai iki bankroto paskelbimo būna panašaus pobūdžio "patikinimai". Keista, kad tokia Šaraškino kontora išvis sugebėjo taip ilgai veikti.

                Comment


                  Pasirodė daugiau, straipsnių, kur daugumoje tik perpasakojama Small Planet versija

                  Delfi.lt 2018.10.23 17:44
                  „Small Planet Airlines“ pradeda restruktūrizaciją Lietuvoje
                  https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79395115

                  15min.lt 2018.10.23 18:29
                  Po žinių apie „Small Planet Airlines“ restruktūrizaciją kelionių organizatoriai ramina klientus
                  https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...us-638-1049100

                  lzinios 2018.10.23 20:58
                  „Small Planet Airlines“ bus restruktūrizuojama ir Lietuvoje
                  https://www.lzinios.lt/lzinios/lietu...etuvoje/274672


                  Gal kas nors turi prieigą prie "Verslo žinių" prenumeratos.
                  Ten yra pora straipsnių

                  VZ.LT 2018.10.24 10:14
                  Turizmo departamentas ir kelionių agentūros: „Small Planet Airlines“ pertvarka nesujauks turistų planų
                  https://www.vz.lt/paslaugos/2018/10/...#ixzz5UqEdgwp4

                  VZ.LT 2018.10.24 10:52
                  Skrydžių bendrovių griūties metu – „Small Planet Airlines“ sunkumai
                  https://www.vz.lt/transportas-logist...lines-sunkumai

                  Comment


                    Parašė Romas

                    Kažkieno nosis jau tampa labai ilga kaip Buratino nuotykiuose. Ar yra dar jais tikinčių, išskyrus spaudos atstovus...

                    ​​​​​​
                    Apgailėtina, kad žurnalistai vietoj to, kad pasiaiškintų kreditorinių reikalavimų dydžius trijose įmonėse bei galimybes per realų laiką atsiskaityti su kreditoriais, jie retransliuoja pasakas apie pelną 2015 metais ir apie "investuotojus į restruktūrizuojamas Lenkijos ir Vokietijos įmones" iliustruodami šias legendas nuotraukomis iš šios vasaros PiaRinės akcijos, kur išsižiojusiems žurnalistams parodė stovinčio lėktuvo vidų.

                    Bet apie žiniasklaidą yra atskira tema.
                    Damage control. Procesas gali būti staigus, chaotiškas ir lydimas panikos. Gali būti suvaldytas ir minimaliai nemalonus visoms pusėms. O šiaip būtų liūdna, jei užsilenktų.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Tai juk visada likus savaitei ar porai iki bankroto paskelbimo būna panašaus pobūdžio "patikinimai". Keista, kad tokia Šaraškino kontora išvis sugebėjo taip ilgai veikti.
                      Nemanai, kad 11 metų sėkmingai dirbusią lietuviško kapitalo įmonę vadinti Šaraškino kontora yra šiek tiek per drąsu ?

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Nemanai, kad 11 metų sėkmingai dirbusią lietuviško kapitalo įmonę vadinti Šaraškino kontora yra šiek tiek per drąsu ?
                        Sėkmingai?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Tai juk visada likus savaitei ar porai iki bankroto paskelbimo būna panašaus pobūdžio "patikinimai". Keista, kad tokia Šaraškino kontora išvis sugebėjo taip ilgai veikti.
                          Vienas didžiausių VNO vežėjų, plius tik kurio dėka šiemet VNO toliau sparčiai auga keleivių skaičius, pajamos virš 300 mln. Eur, Lietuvos padalinys dirba labai pelningai, yra šaraškino kontora? Tada 99,9% įmonių Lietuvoje yra šaraškino kontoros.

                          Atostogų skrydžių bendrovei „Small Planet Airlines“ pirmasis šių metų pusmetis tapo rekordiniu – Vilniaus oro uoste bendrovė pervežė 254,4 tūkst. keleivių arba 43% daugiau, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

                          Didžiausiais skaičius atostogautojų – net 75,5 tūkst. – su „Small Planet Airlines” skrido birželį. Tai yra kas šeštas Vilniaus oro uosto keleivis.

                          „Pastaruosius septynerius metus keleivių augimą Vilniaus oro uoste daugiausia lėmė žemų sąnaudų bendrovių plėtra, tačiau šiemet pagrindiniu keleivių srauto augimo varikliu tapo „Small Planet Airlines“: pustrečio karto viršijome paties oro uosto augimo tempą. Pagal pervežamų keleivių skaičių šiuo metu nusileidžiame tik „Ryanair“ ir „Wizzair“, – teigia bendrovės rinkodaros vadovas Simonas Bartkus.
                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Nemanai, kad 11 metų sėkmingai dirbusią lietuviško kapitalo įmonę vadinti Šaraškino kontora yra šiek tiek per drąsu ?
                          Kad ji Lietuvoje ir toliau dirba ir labai sėkmingai.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.10.26, 08:42.
                          Flickr

                          Comment


                            FlyLAL, Star1 ir AirLituanica irgi dirbo "labai sėkmingai" iki kol ne paaiškėjo, kad niekas neebgrąžins pinigų už nutraukus skrydžius.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              FlyLAL, Star1 ir AirLituanica irgi dirbo "labai sėkmingai" iki kol ne paaiškėjo, kad niekas neebgrąžins pinigų už nutraukus skrydžius.
                              FlyLAL bankrutavo dėl drakoniškų VNO mokesčių, AirLituanicos uždarymas iš vis politinis sprendimas. Nematau čia jokių paralelių, tada visos pasaulio avialinijos galima sakyti yra šaraškino kontoros, nes susuduria su vienokiomis ar kitokiomis problemomis, skirtumas tik tas, kad SPA valstybė nesubsidijuos ir negelbės.
                              Flickr

                              Comment


                                Dar keletas blogų žinių Small Planetams:

                                Teismas: „Small Planet“ partneriai turi teisę nutraukti sutartis

                                Bendrovės prašymą restruktūrizuotis nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas penktadienį atmetė „Small Planet Airlines“ prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių.

                                „Asmenys, kurių civilines teises prašoma apriboti, nėra įtraukti į bylos nagrinėjimą ir jiems nežinoma apie teismui paduotą prašymą iškelti restruktūrizavimo bylą“, – BNS informavo teismo atstovė Lina Nemeikaitė.

                                „Small Planet Airlines“ teismo prašė laikinai uždrausti orlaivių nuomotojams bei skrydžių užsakovams nutraukti sutartis su bendrove, susigrąžinti arba nutupdyti orlaivius (angl. plane grounding), nebeteikti paslaugų ir prekių.

                                Oro bendrovė taip pat prašė teismo leisti iš sąskaitų, net jei jos būtų areštuotos, atlikti visus veiklai reikalingus mokėjimus – iš viso 16,587 mln. eurų per mėnesį.


                                https://www.vz.lt/transportas-logist...aukti-sutartis

                                Comment


                                  "Sėkminga veikla" strikes again. Įdomu, ar nuo sėkmingos veiklos atsilaikys bent iki ateinančios savaitės galo nepaskelbę bankroto?

                                  Comment


                                    Toliau retransliuojamos pasakos apie sekmingą SPA veiklą Lietuvoje, kuriai šiek tiek sutrukdė nemokšos dukterinės įmonės, kurios nesuvaldė plėtros.

                                    Pora smulkmenų kaip visada, nutylėta:
                                    Lenkijos ir Vokietijos įmonių plėtros geometrine progresija strategiją (neturint relios finansinės "pagalvės) numatė tie patys žmonės kaip ir Lietuvoje.
                                    Kažkaip vis norisi pasidomėti, kokią dalį lietuviško Small Planet pelno sudarė veikla Vokietijoje bei Lenkijoje ir kiek ten liko skolų. Ir koks iš to orinio lietuviško SPA pelno lieka atėmus dukterinių įmonių skolas.
                                    Ir visiškai neaišku, kaip šioje restruktūrizacijų istorijoje gali padėti Kambodžos Small Planet - nors ji tokia turtinga, kad net turi pakaitinį lėktuvą. Negi aplinikiniai laikomi tokiais naiviais, kad vien paminėjus tolimą šalį tos SPA skolos trijose šalyse sumažės kelias nuliais



                                    15min.lt 2018.10.27
                                    „Small Planet Airlines“ – ne balta varna: kas darosi su pigiomis Europos avialinijomis?

                                    ​​​​​​https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-1049996

                                    Comment


                                      Nesuprantu ko taip Romas su Johnu viduriuoja dėl tos SPA finansinės būklės ir laukia bankroto. Dirbate pas konkurentus, vykdančius charterius?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Jau po tų nuolatinių vėlavimų pavasarį buvo aišku, kad kažkas ne taip. Viešaisiais ryšiais situacija buvo glaistoma, kad svarbiausia keleivių sauga, kad yra pakaitiniai lėktuvai, bet vis tiek vėlavimas būdavo vos ne para ir taip ne vieną, ir ne du kartus. Čia forume kai kurie aiškino, kad viskas normalu, kad visiems taip pasitaiko. Kaip paaiškėjo, tai buvo pirmieji simptomai.

                                        Įdomesnis komentaras
                                        Taip, ir vokietijos spauda daug apie tai raso. Trumpai ka LT spauda nutyli. Small planet problemos prasidejo,kai zlugus airBerlin small planet mane jog gales perrimti dali airberlin marsrutu NENUPIRKE nei vieno naujo lektuvo. Perdaug uzsimota, kasnis per didelis... prasidejo velavimai, chaosas, o tada ir pretenzijos del kompensaciju! Galiausiai ir TUI, Thomas Cook bei DER TOUR, kuriu poilsiautojus small planet skraidino pareiske apie nepasitikejima (neoficialiai buvo kalbu net apie kontraktu nutraukima/nepratesima). Taip ir uzsisuko ratelis. Vienintele iseitis - investuotojas. Bet ar toks atsiras? Ir kokiomis salygomis? Volietijoje aviacijos ekspertai labai atvirai sako, jog small planet labai prastai planavo/skaiciavo ir kad tos problemlos buvo jau iskarto uzprogramuotos!
                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/small-planet-airlines-pradeda-restrukturizacija-lietuvoje.d?id=79395115&com=1®=0&s=5

                                        2018 m. kovas

                                        2018 m. „Small Planet Airlines“ planuoja tapti didžiausia aviakompanija Baltijos šalyse

                                        Ilgą laiką didžiausia mūsų rinka buvo Lenkija, bet šiemet ten didesnės plėtros neplanuojame, prisidės tik vienas orlaivis. Tuo tarpu Vokietijoje planuojame augti daugiau nei dvigubai. Tokį žingsnį padiktavo verslo poreikiai – pirma, Vokietija yra didžiausia Europos aviacijos rinka, natūralu, kad ten didelė paklausa, o po „Air Berlin“ žlugimo atsivėrė papildoma niša. Be to, visą laiką siekėme diversifikuoti savo veiklą ir nepriklausyti nuo vienos rinkos“, – teigia K. Kaikaris.
                                        Sprendimas net du bendrovės orlaivius naudoti kaip pakaitinius pasiteisino – praėjusias metais vos 1,36 proc. „Small Planet Airlines“ skrydžių buvo atidėti 3 valandoms ar ilgiau. 2018 m. bendrovė šį rodiklį planuoja dar labiau gerinti.
                                        https://www.smallplanet.aero/lt/apie...s-salyse/32883

                                        2017 m. su punktualumu viskas buvo gerai.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu ko taip Romas su Johnu viduriuoja dėl tos SPA finansinės būklės ir laukia bankroto. Dirbate pas konkurentus, vykdančius charterius?
                                          Kai nėra argumentų, tai tenka tik ieškoti tokių žodžių, kaip "viduriavimas".
                                          Ir iš kur toks atkaklus Small Planet gynimas ir gyrimas pasislėpus nuo faktų kaip vienam paukščiui, kuris įkiša galvą į smėlį ?
                                          Vienintelė racionali priežastis būtų, jei būtum jiems paskolinęs / investavę daug pinigų ir lauktum vien tik gerų naujienų, kad jie kada nors sugrįš.

                                          Ne pirmas ir ne paskutinis nesuvaldytos plėtros atvejis.
                                          Deja, nuo tokios plėtros ne pagal galimybes nukenčia ne tik investuotojai, bet ir daugybė kreditorių - keleiviai, darbuotojai, paslaugų tiekėjai.

                                          Naivu aiškinti, kad ši finansine prasme nelabai sėkmingas situacija yra puiki, nes:
                                          - turi (turbūt skolintą) lėktuvą Kambodžoje
                                          - turėjo tuziną Lenkijoje, kuriuos už skolas atsiėmė lizingo bendrovės
                                          - turi popierinio pelno, kuris atmetus draugiškų įmonių skolas turbūt bus su riebiu raudonu minusu

                                          Bankrotas ir net restruktūrizavimas yra didelė nelaimė. Būtų liūdna, jei taip atsitiktų ir su "Small Planet Airlines".
                                          Deja, nuogąstavimai dėl tos įmonės finansinės padėties sustiprėjo, kai praslydo informacija, jog Vokietijos ir Lenkijos įmonių kreditoriai turi teisę kreiptis į lietuvišką Small Planet Airlines. O kreipimasis prieš savaitę dėl lietuviškos įmonės restruktūrizavimo - tik logiškai iš to sekantis dalykas.

                                          https://www.smallplanet.aero/en/abou...ucturing/73044

                                          Įmonę išgelbės tik restruktūrizavimas (skolų nukelimas tolima laikui) ar investicija, investicija, investicija.
                                          Kaip sakė žinomas aviacijos ekspertas mula Nasredinas, "nuo to, kad kartosi sakydamas "chalva, chalva", burnoje saldžiau nepasidarys"
                                          Kas investuos į tokią įmonę kaip vienetą? Yra atskirų įdomių turto dalykų, tačiau tai skirtingi dalykai nei įmonė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X