Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    VZ.LT 2018.11.09
    Teismas leido „Small Planet Airlines“ atlikti būtinus mokėjimus


    Kitas vasaros kelionių sezonas bus labai idomus. Apmaudu Spa atrodė, kaip rimtas Lietuvos aviacijos flagmanas.

    Būdavo smagu sutikti jų lėktuvus ir įgulas nuo Švedijos iki Italijos. Na išlaikant stiprų parką ir pozicijas Lt po truputį bus galima reabituotis. Tik reikia NEPAMIRŠTI, kad Itaka ir TUI pasiruošę kibti į atlapus Novaturams ir Tezturams ir jie bent jau kol kas linkę naudotis čekų ar turkų aviakompanijomis.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment



      15min.lt 2018.11.12
      Lenkijos „Small Planet Airlines“ gyvavimą baigė paskutiniu skrydžiu į Gran Kanariją
      Šaltinis: 15min
      Viena didžiausių užsakomųjų skrydžių bendrovių Lenkijoje „Small Planet Airlines“ baigė savo gyvavimą. Paskutinis skrydis į Gran Kanariją buvo penktadienį, praneša rp.pl (...)

      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ja-663-1058378
      Ten nėra nurodyta, kad pavadinimas rp.pl yra vieno didžiausių Lenkijos laikraščių "Rzeczpospolita" internetinė versija.

      Laisvai atpasakojant ir neįdėmiai skaitant originalą padaryta drąsių apibendrinimų - pvz, rašoma "(...) tinkamai nėra įvertinti bendrovės įsiskolinimai. O tai daugiausia kompensacijos klientams dėl skrydžių vėlavimo". , kai originale rašoma "viena iš kliūčių [rasti investuotojus] yra tikslių duomenų apie įsiskolinimus trūkumas. Didelę dalį įsipareigojimų sudaro keleivių pretenzijos dėl skrydžių vėlavimo".
      Na, nebent kitame straipsnyje kas nors parašys, kad kažkokiu būdu pavyko gauti tikslius duomenis apie lenkiško S.P.A. kreditorinius reikalavimus ir pasakys konkrečios kokio dydžio yra skolos keleiviams ir kitiems kreditoriams - kuro tiekėjams, oro uostams bei oro navigacijos paslaugų įmonėms.
      Paskutinis taisė Romas; 2018.11.13, 07:21.

      Comment


        Analitinis straipsnis

        Businesinsider.pl 2018.11.14
        Co się stało ze Small Planet? Niedawny lider rynku znika z Polski
        Kas atsitiko Small planet? Vakarykštis lyderis išnyksta iš Lenkijos


        - Viena iš priežasčių, nors jų yra visas kompleksas, atrodo, yra valdymo klaidos, kurios paveikė visą grupę, o ne tik Lenkijos dalį. Konkurencinga rinka taip pat atliko savo darbą, - teigia "BBSG" konsultacinės bendrovės ekspertas Sebastian Gościniarek.
        - "Small Planet Airlines" tapo jos augimo ir pernelyg didelių ambicijų auka. Vežėjas turėtų augti per greitai ir neįvertino rinkos sąlygas, todėl per vieną sezoną sumažėjo nuo lyderio poziciją bankroto - sako Dominik Sipiński, aviacija analitikas ch-aviation ir Politic insight analitikas.
        Panašiai mano Eryk Kłopotowski, aviacijos rinkos ekspertas. Tarp pagrindinių kritimo priežasčių jis taip pat nurodo neteisingus sprendimus, susijusius su "Small Planet Airlines" lėktuvų parko plėtra ir orlaivių tiekėjo pasirinkimu.
        - Lizingo bendrovė "AerCap" vėlavo pristatyti, todėl "Small Planet Airlines" turėjo greitai išsinuomoti lėktuvus. Ir vasaros sezono pradžioje, kai paklausa žymiai viršija pasiūlą orlaivių rinkoje, tai savo ruožtu buvo susijusi su didelėmis sąnaudomis. Vėliau nuomotojas pareikalavo sutrumpinti sutartį, dėl ko ji padarė neigiamą reakciją į kitus bendrovės verslo partnerius.
        Iš šios perspektyvos vežėjo sprendimas užsakyti lėktuvus "Airbus A321" buvo klaida. - Jie puikūs vasarą, kai keleivių yra daug, bet labai sunku užpildyti žiemą, kai paklausa sumažėja, ypač labai stipriai sezoninėje Lenkijos rinkoje. Tačiau tai nebuvo nauji orlaiviai, bet antrinės rinkos lėktuvai .
        Ekspertai nurodo, kad jie buvo pristatyti ne tik pavėluotai, bet ir dėl techninės būklės, keliančios problemų ir dažnai sukeliančios vėlavimus, taip pat mokėtinas kompensacijas keleiviams.
        Sipiński atkreipia dėmesį į dar vieną nesklandumų šaltinį Lenkijos vežėjui. - Paradoksalu, "Small Planet" prieš mažiau nei metus patyrė problemų su "Airbus A320neo" varikliais. Praėjusių metų žiemą aviakompanija nuomojo savo mašinas į Indiją, (...); šiais metais tokių poreikių nebuvo, todėl "Small" įstrigo be jokių susitarimų dėl žiemos - priduria jis. (...)

        --

        "Busines Insider" kreipėsi komentaro į dabartinį Small Planet Airlines vadovą Bartoszą Czajką
        - Diagnozė yra tiksli. Sprendimas padidinti Lenkijos įmonės parką , pagrįstą naudotais "Airbus 321" orlaiviais, buvo rimta strateginė klaida dėl šio tipo įrangos nepatrauklumo žiemos sezono metu, - sako Bartosz Czajka, kuris šių metų vasarą. perėmė Lenkijos kompaniją "Small Planet Airlines". - Lėktuvas yra brangesnis nei A320, o dėl savo parametrų jis nepasieks Kanarų salų! Naujoji kartos A321 neturi šios problemos, - priduria jis
        (...)
        - Aš nematau jokios galimybės tęsti veiklą [Lenkijoje] su "Small Planet" prekės ženklu. Įmonė turi rimtų skolų kelionių agentūroms, kurias sunku nusipirkti. Taip pat sunku atkurti pasitikėjimą, sukauptą per daugelį metų, ir šiuo metu prarastą pasitikėjimą, - sako Bartosz Czajka.
        Jis mato galimybę sukurti naują oro linijų bendrovę, kuri specializuotųsi turistų lankomose vietose. - "Charter" arba "Regular Carriage" formulėje, pagal naują prekės ženklą ir naują nuosavybės struktūrą
        (...)


        Įmonė pabrėžia, kad "Small Planet Airlines" problemos Lenkijoje bei Vokietijoje neturi įtakos vežėjo veiklai Lietuvoje ir Kambodžoje.
        https://businessinsider.com.pl/firmy...-linia/wxvvxs6

        Comment


          Lietuvos rytas irgi atpasakojo lenkiško Business Insider straipsnį

          Lrytas.lt 2018.1015
          Nuolatiniai vėlavimai pakirpo sparnus – „Small Planet Airlines“ Lenkijoje deda tašką
          „Small Planet Airlines“ yra laidavusi išoriniams paslaugų teikėjams už bendroves Vokietijoje bei Lenkijoje, tad jie gali kreiptis į Lietuvos kompaniją siekdami susigrąžinti šių įmonių skolas.
          (...)
          lenkiškoji „Small Planet Airlines“ tapo skubaus augimo ir per didelių ambicijų auka. Įmonė norėjo per greitai plėstis ir blogai įvertino rinkos aplinkybes, todėl iš aukštumų smuko bankroto link. Analitikas Erykas Klopotowskis kaip pagrindines klaidas nurodė neapskaičiuotą orlaivių parko plėtrą ir sprendimus, iš ko juos įsigyti. (...)

          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...-taska-8235202

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            atleidžiami tik apie 10% darbuotojų, Lietuvos padalinys dirba netgi pelningai, tiesiog optimizuos veiklą ir tiek.

            https://www.scmp.com/news/hong-kong/...aff-amid-major
            Spalio mėnesį buvo pranešta apie ketinimą atleisti 44 darbuotojus. Per mėnesį (nuo spalio 18 iki lapkričio 18 d.) lietuviškoje Small Planet Airlines įmonėje darbuotojų skaičius sumažėjo 85 (nuo 357 iki 272). Dalis darbuotojų turbūt patys pradeda ieškoti darbo.
            Grafike iš Sodros duomenų apie darbuotojus matosi, kad iki praėjusios savaitės darbuotojų ten dar buvo buvo daugiau nei prieš metus tuo pat metu.


            https://rekvizitai.vz.lt/imone/small...toju-skaicius/

            Deja, darbuotojų atleidimai dar nesibaigė.

            BNS 2018.11.15
            „Small Planet Airlines“ atleidžia 87 darbuotojus

            Užimtumo tarnybos atstovė (...) patikslino, kad 44 darbuotojus „Small Planet Airlines“ planuoja atleisti iki lapkričio 30 dienos, dar 43 – iki kitų metų sausio 26 dienos. (...)

            Žiemos sezono metu bendrovė planuoja skrydžius vykdyti aštuoniais lėktuvais: du kils iš Vilniaus, vienas – iš Bilundo, keturi vykdys sezoninius projektus Azijoje – Vietname kartu su naujais partneriais „Bamboo Airways“ ir Kambodžoje kartu su ten veikiančia „Small Planet Airlines“ Co. Ltd bendrove. Dar vienas orlaivis bus pakaitinis – skrydžius vykdys kitų orlaivių vėlavimų atvejais (...)
            https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XERwqDDj

            Comment


              Vienam „Small Planet Airlines“ lėktuvui uždrausta išskristi iš Vilniaus oro uosto

              Dėl oro vežėjo „Small Planet Airlines“ susidariusios skolos už aviacines paslaugas valstybei bendrovė Lietuvos oro uostai kreipėsi į Civilinės aviacijos administraciją su prašymu sulaikyti oro bendrovės lėktuvus iki tol, kol nebus apmokėti įsiskolinimai. Šiuo metu iš Vilniaus išskristi uždrausta vienam orlaiviui.
              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79656865

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Vienam „Small Planet Airlines“ lėktuvui uždrausta išskristi iš Vilniaus oro uosto



                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79656865
                Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.
                  Tai kad čia gal normali praktika? Ar ne panašiai buvo su Star1 ar tai Zuoko avialinijom? Tiesiog vertinama rizika ir imamasi priemonių. Matyt, kreditorių manymu, situacija tokia, kad leisti skraidyti yra pernelyg rizikinga.
                  Paskutinis taisė John; 2018.11.22, 17:10.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.
                    Skola ar jos dalis jau grąžinta.


                    ​15min.lt 2018.11.22 13:28 , atnaujinta: 17:32
                    „Small Planet Airlines“ sumokėjo 820 tūkst. eurų skolą už Vilniuje sulaikytą lėktuvą

                    ​​​​​​https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...vu-637-1063782

                    Skolų grąžinimas susideda iš dviejų dėmenų - galėti ir norėti.
                    Dėl galėjimo. Pagal viešai paskelbtas skolų dengimo grafiko projekto užuominas turbūt šiais metais pinigų visiems neužteks.
                    Dėl norėjimo. VNO ir Lietuvos oro uostų administracija turėjo didelį debitorinį įsiskolinimą ir pasistengė pakoreguoti SPA mokėjimo prioritetų eilę. CAA ar teismas sulaikyti lėktuvo neleistų dėl 600 EUR skolos.

                    ​​​​VNO padarė išvadas iš to, kad nebūtų kartojamos po 2009 m. padarytų klaidos - kai kelios aviakompanijos bankrutavo ir paliko dideles skolas.
                    Gal griežtiems veiksmams įtakos turėjo ir Small Planet Airlines istorija Lenkijoje, kur buvo paskelbta (neminint skaičių), jog tarp stambiųjų kreditorių buvo KTW Katovicų oro uostas ir Oro navigacijos paslaugas teikianti agentūra.

                    Rytoj numatytas teismo posėdis dėl lietuviškos Small Planet Airlines restruktūrizavimo.
                    Jei jis bus patvirtintas, tai visos iki tol susidariusios skolos bus grąžinamos tik pagal patvirtintą eiliškumą.

                    Comment


                      Galiu lažintis su Romu, Johnu ir kitais skeptikais, kad SPA skraidys ir kitą sezoną.
                      p.s. jeigu neprasidės ekonominė krizė - o tai yra force majeure

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        SPA skraidys ir kitą sezoną.
                        Niekas ir nesiginčija, kad S.P.A. spalvomis nudažyti lėktuvai gali skraidyti.
                        Kur kas sunkiau atsakyti, kada bus atsiskaityta už skolas.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai kad čia gal normali praktika? Ar ne panašiai buvo su Star1 ar tai Zuoko avialinijom? Tiesiog vertinama rizika ir imamasi priemonių. Matyt, kreditorių manymu, situacija tokia, kad leisti skraidyti yra pernelyg rizikinga.
                          Air Lituanica uždarymas buvo 100% politinis sprendimas, kai atėjo Šimašius į valdžią.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Air Lituanica uždarymas buvo 100% politinis sprendimas, kai atėjo Šimašius į valdžią.
                            Jeigu atsisakymas dotuoti yra politinis sprendimas, tai gal ir SPA lėktuvo stabdymas yra politinis?

                            Comment


                              „Small Planet Airlines“ bėdos smukdo „Novaturo“ akcijų kainą

                              Kelionių organizatoriaus „Novaturo“ pagrindinio partnerio – klientų skraidintojo „Small Planet Airlines“ bėdos tiesiogiai veikia bendrovės akcijų kursą – šį kartą jis nučiuožė kone 6 proc.
                              (...)
                              Nuo rugsėjo „Novaturo“ akcijos jau atpigusios daugiau nei 28 proc.
                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...1064102?copied
                              Kas gali paaiškinti, kodėl keleiviai turi reikalauti kompensacijų už vėlavimus iš avialinijų.
                              Jei perkama kelionė iš kelionių organizatoriaus, tai pretenzijos dėl viešbučio, maitinimo ar lėktuvo turėtų būti kelionių organizatoriui. O kelionių organizatorius turėtų aiškintis su tiekėjais dėl vėlavimo ar maisto kokybės. Juk, pvz., restorane visos pretenzijos teikiamos restoranui, o paskui jau tas aiškinasi kas jam atvežė netinkamus produktus.
                              Ar kelionių sutartyse sąlygos taip surašytos, kad kelionių organizatorius tik parduoda kažkurios avialinijos bilietus ir patys keleiviai turi iš jų prašyti kompensacijų už sugadintą bagažą ar vėlavimą.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Jeigu atsisakymas dotuoti yra politinis sprendimas, tai gal ir SPA lėktuvo stabdymas yra politinis?
                                Tai, kad įmonė "Lietuvos oro uostai" nėra SPA akcininkas, kad galėtų jai ką nors duoti.
                                Flickr

                                Comment


                                  BNS 2018.11.23 14:55
                                  Sprendimas dėl „Small Planet Airlines“ restruktūrizavimo – kitą savaitę
                                  Vilniaus apygardos teismas penktadienį išnagrinėjo „Small Planet Airlines“ vadovo prašymą dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo ir sprendimą skelbs lapkričio 28 dieną. (...)

                                  Teismas anksčiau yra pritaikęs laikinąsias apsaugos priemones – leidęs „Small Planet Airlines“ iš sąskaitų atlikti jos veiklai būtinus mokėjimus. Penktadienį teismas atmetė dar vieną įmonės prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių. (...)

                                  Pasak Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovo Jorio Gintilo, „Small Planet Airlines“ restruktūrizavimo planą iki lapkričio 26 dienos turi pateikti ir Oro susisiekimo licencijavimo komisijai.
                                  „Mums turi būti pateiktas restruktūrizavimo planas kartu su įmonės verslo planu, taip pat įrodymais, pagrindžiančiais įmonės veiklos perspektyvas 12 mėnesių laikotarpiui“,– BNS sakė p. Gintilas. Pasak jo, šią informaciją bendrovė privalo pateikti nepriklausomai nuo to, kada bus priimtas teismo sprendimas dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo.

                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XgSCEfQf

                                  Comment


                                    BNS, 15min.lt 2018.11.26
                                    „Small Planet Airlines“ pasirašė investicijų protokolą
                                    Pirmadienį „Small Planet Airlines“ savo veiklos planus pateikė Civilinės aviacijos administracijai (CAA), trečiadienį Vilniaus apygardos teismas spręs, ar tenkinti įmonės prašymą ir kelti restruktūrizacijos bylą. (...)

                                    Planuose numatyta, kad aviakompanija dėl restruktūrizacijos proceso ir papildomų investicijų ketina išsaugoti pelningą veiklą Lietuvoje, rašoma įmonės pranešime spaudai.
                                    „Praėjusią savaitę taip pat buvo pasirašytas ketinimų protokolas dėl naujų investicijų į aviakompaniją. Investicijos į apyvartinį kapitalą sustiprintų įmonės galimybes toliau pelningai dirbti, o viso restruktūrizacijos proceso tikslas – apsaugoti pelningą verslą Lietuvoje“, – rašoma pranešime žiniasklaidai. Bendrovė kol kas neatskleidžia, kas yra naujas galimas investuotojas. (...)

                                    „Small Planet Airlines“ UAB sėkmingai vykdo pertvarkas, ruošdamasi restruktūrizacijai. Bendrovė sumažino darbuotojų skaičių, tam tikrose srityse visai nelikus paslaugų, teikiamų grupės Lenkijos ir Vokietijos bendrovėms. Įgyvendindama restruktūrizaciją „Small Planet Airlines“ UAB ketina išsaugoti daugiau nei 200 darbo vietų Lietuvoje.

                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-1065690

                                    BNS, Delfi.lt 2018.11.26
                                    Sunkumų patirianti „Small Planet Airlines“ teigia radusi išeitį iš situacijos
                                    Bendrovė pirmadienį Civilinės aviacijos administracijai (CAA) pateikė restruktūrizavimo planą ir finansinius duomenis bei prognozes. CAA direktorius Joris Gintilas pirmadienį sakė BNS, kad CAA antradienį vertins, ar pateikti dokumentai atitinka įmonės lūkesčius.
                                    „Ar atitinka administracijos suformuotus lūkesčius, dabar sudėtinga komentuoti, nes reikia rytojaus (antradienio – BNS) palaukti“, – sakė J. Gintilas.

                                    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79693345

                                    Comment


                                      BNS 2018.11.27
                                      „Small Planet Airlines“ neįrodė CAA, kad turi investuotoją

                                      Finansinių sunkumų kamuojama ir pertvarkos siekianti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ nepateikė įrodymų, kad neįvardijamas investuotojas yra pasiryžęs gelbėti įmonę, sako Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovas.(...)

                                      CAA licencijavimo komisija antradienį svarstė įmonės padėtį, tačiau sprendimo nepriėmė – tai ketinama padaryti trečiadienį. (...)

                                      https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/11/27/caa-vadovas-small-planet-airlines-neirode-kad-turi-investuotoja

                                      Comment


                                        Deja...

                                        Civilinės aviacijos administracija panaikino “Small Planet Airlines” veiklos licenciją

                                        https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=79718249

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          Deja...
                                          Meh.. na po teismo sprendimo buvo sunku tikėtis kažko kito. Bent jau nieks nekaltins CAA neveikimu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X