Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sunaudojai tik pusdienį, o gauni iki 600 Eur, kuriuos gali panaudoti arba tom pačiom atostogom arba kitom, žodžiu nėra viskas taip blogai dėl tų vėlavimų, tik reikia pasidomėti, kad galima gauti kompensacijas.
    Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuansų. Vienam 600 eurų bus tolygu savaitės alga, kurią gautų per apmokamas atostogas, ir tada gali pats imti neapmokamų, kitam netolygu. Plius gauti neapmokamų gali būti sunku dėl darbinių planų, nebūtinai pavyks. O ir jei varai atostogų ne vienas, vadinas teko derinti atostogų grafikus keliuose darbuose. Vėl kažkada ištaikyti sugadintą savaitę ganėtinai sunku

    Comment


      #82
      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

      Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuansų. Vienam 600 eurų bus tolygu savaitės alga, kurią gautų per apmokamas atostogas, ir tada gali pats imti neapmokamų, kitam netolygu. Plius gauti neapmokamų gali būti sunku dėl darbinių planų, nebūtinai pavyks. O ir jei varai atostogų ne vienas, vadinas teko derinti atostogų grafikus keliuose darbuose. Vėl kažkada ištaikyti sugadintą savaitę ganėtinai sunku
      Ką siūlote? Skristi sugedusiu lėktuvu?
      O jei važiuotumėte automobiliu į Kroatiją ir jis sugestu Vngrijoje, taisydamas sugaištumėte dvi dienas, kas būtų kaltas tada, VW gamykla ar asmuo, kuris neapsidraudė ar išvažiavo su techniškai netvarkingu automobiliu. Visa išlieka force majeure.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #83
        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuasu
        Na nezinau, aš tai norėčiau tokio vėlavimo. Sugaišti pusdienį, bet vidutiniško turkisko viešbučio savaitę nemokamai man atrodo geras dealas.
        Deja, man nevėluoja

        Comment


          #84
          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Jau minėta, su kuo į Turkiją ir Graikiją, nuo žiemos prisidėjus Kanarams, Egiptui ir Madeirai - bus matyt, bet tikrai abejoju ar bus SPA. Lenkijoje ITAKA skraidina atitinkamai: Enter Air , Blue panorama, Small planet ir Travel service.
          Neatmesciau kad bus small planet. Šiemet įtaką gana vėlai atėjo, man atrodo nespėjo small planet suplanuot Saco lėktuvų taip. Na, jei ne, žiūrėsime kaip travel service patikimumas.

          Comment


            #85
            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Ką siūlote? Skristi sugedusiu lėktuvu?
            Forsmažoras yra ne kliento, o paslaugos pardavėjo problema - pradžiai tegul neišsisukinėja ("viešbutis tik nevilniečiams", "kiekvienas atvėjis nagrinėjamas individualiai" ir pan.), taip pat tegul sugrąžina pinigus už 1 dieną.

            Comment


              #86
              pasvajokit apie tuos 600 eurų skrendant į Bulgariją https://www.skycop.lt/lektuvo-keleiviu-teises/

              Comment


                #87
                Na nezinau, aš tai norėčiau tokio vėlavimo. Sugaišti pusdienį, bet vidutiniško turkisko viešbučio savaitę nemokamai man atrodo geras dealas.
                Deja, man nevėluoja
                Tik iš šono žiūrint viskas atrodo paprasta.

                „Small Planet Airlines“ bėdos: kompensacijų nesulaukiantys keleiviai grasina teismais

                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...iol-638-992488

                Comment


                  #88
                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Forsmažoras yra ne kliento, o paslaugos pardavėjo problema - pradžiai tegul neišsisukinėja ("viešbutis tik nevilniečiams", "kiekvienas atvėjis nagrinėjamas individualiai" ir pan.), taip pat tegul sugrąžina pinigus už 1 dieną.
                  Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #89
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
                    Nuo avialinijų dar priklauso, tikrai ne visų požiūris į klientą toks, kad tik jį apgauti ir nusukti pinigų.
                    Flickr

                    Comment


                      #90
                      Nuo avialinijų dar priklauso, tikrai ne visų požiūris į klientą toks, kad tik jį apgauti ir nusukti pinigų.
                      Skrydžių bendrovės gerai žino visus įstatymų niuansus, skirtingai nei vidutinis keleivis, ir kompensacijų į kišenę nebruka. Jei tik yra bent kokia galimybė nemokėti, tai ir nemokės. O kai kurios dar ir sąmoningai pavilkins bei išsisukinės. Praeina daugiau laiko, keleiviui nusibosta gaišti laiką ir užsiiminėti biurokratinėm procedūrom dėl kelių šimtų eurų ir jis tą reikalą meta.
                      Kodėl Small Planet siūlo kreiptis individualiai ir tiesiogiai? Nes bijo profesionalių kompensacijų "išmušinėtojų", kurie irgi gerai išmano įstatymus ir procedūras. Pavienį klientą tiesiog paprasčiau vedžioti už nosies ir maitinti pažadais.

                      Comment


                        #91
                        Aš daug neskraidau, bet man kartais keistai atrodo. Nusiperki bilietą po 50eur (ar SPA atveju kelionių po 300-400EUR) ir po to reikalauji 600 EUR kompensacijos??? Nu nežinau. Suprantu yra visokių atvejų, gal turėtų kelionių organizatorius už 1 dieną kompensuoti. Bet iš tikro jei esi tarkim vilinietis, kam tau reikalingas dienos metu viešbutis???

                        Comment


                          #92
                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Skrydžių bendrovės gerai žino visus įstatymų niuansus, skirtingai nei vidutinis keleivis, ir kompensacijų į kišenę nebruka. Jei tik yra bent kokia galimybė nemokėti, tai ir nemokės. O kai kurios dar ir sąmoningai pavilkins bei išsisukinės. Praeina daugiau laiko, keleiviui nusibosta gaišti laiką ir užsiiminėti biurokratinėm procedūrom dėl kelių šimtų eurų ir jis tą reikalą meta.
                          Kodėl Small Planet siūlo kreiptis individualiai ir tiesiogiai? Nes bijo profesionalių kompensacijų "išmušinėtojų", kurie irgi gerai išmano įstatymus ir procedūras. Pavienį klientą tiesiog paprasčiau vedžioti už nosies ir maitinti pažadais.
                          Didžiausia bėda, kad klientai įsivelia į emocinį karą: sugadintos atostogos, nelaiminga šeima, nepatenkintas darbdavys, ko pasekoje pasimeta,tas realus prašymas. Standartinis tekstas 4 sakiniai ir taškas rezultatas bus tas pats.

                          Nes jei keleivis prisiskaičiuos sau 2000 eur. už dviejų valandų skrydį ir jų reikalaus niekas jam jų neduos, skirtingai, nei prašyų 400 eur. už 650 km, remiantis Flight Compensation Regulation 261/2004.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            #93
                            Nusiperki bilietą po 50eur (ar SPA atveju kelionių po 300-400EUR) ir po to reikalauji 600 EUR kompensacijos???
                            Viešbutis ypač dienos metu yra smulkmena. Vėluojant paprastai sugriūva planai (skrendant atostogauti tai mažiau aktualu) ir atsiranda papildomų rūpesčių, nes reikia iš naujo planuoti arba pirkti bilietus. Pvz., nespėjus į kitą skrydį, traukinį ar dar kur nors. Tai kompensacija tam ir skirta.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
                              Nevisada. Kai situacija vienareikšmiška - moka nesilaužydami. LOT užteko užpildyt formą jų puslapyje ir poros savaičių pervedė €€€. Net nustebau, kad ne tik neprireikė išmušinėtojų paslaugų, bet net ir pačiam nereikėjo rašinėt ar skambinėt. Skridau ekonominėj klasėj, be jokių lojalumo kortelių ir t.t.

                              Tam pačiam skrydyje apgadino bagažą - gal dėl to gražiai bendravo. Kita vertus, kompensaciją už bagažą taip pat išmokėjo.

                              Comment


                                #95
                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Nevisada. Kai situacija vienareikšmiška - moka nesilaužydami. LOT užteko užpildyt formą jų puslapyje ir poros savaičių pervedė €€€. Net nustebau, kad ne tik neprireikė išmušinėtojų paslaugų, bet net ir pačiam nereikėjo rašinėt ar skambinėt. Skridau ekonominėj klasėj, be jokių lojalumo kortelių ir t.t.

                                Tam pačiam skrydyje apgadino bagažą - gal dėl to gražiai bendravo. Kita vertus, kompensaciją už bagažą taip pat išmokėjo.
                                Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
                                  Taip. Galvojau turi omenyje, kad reikėjo ilgai ir nuobodžiai primindinėti kokias teises turi. Visgi kompensacijų išmušinėtojų kontoros ne veltui atsirado

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Taip. Galvojau turi omenyje, kad reikėjo ilgai ir nuobodžiai primindinėti kokias teises turi. Visgi kompensacijų išmušinėtojų kontoros ne veltui atsirado
                                    Tik jos pakankamai stipriai kerta per tavo išmoką.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
                                      Kompensacija yra kompensacija, kalba pirmiausiai yra apie atsinešimą į keleivį oro uoste - nei pasako kada tiksliai įvyks atidėtas skrydis, nei pasiūlo viešbutį, nei pamaitina.

                                      Comment


                                        #99
                                        Kaip ir buvo galima spėti, SPA punktualumas pagal oficialius skaičius, o ne delfi antraštes, nei kiek ne blogesnis ar net geresnis už brandinių avialinijų. Kompensacijos taip pat mokamos, 12,7 mln. EUR per metus tik 29 lėktuvų parką turinčioms avialinijoms visai nemažai.

                                        2017 m. mūsų punktualumo reitingas skrydžiams iš/į VNO buvo 88 proc. Palyginti, SAS punktualumo reitingas – 81 proc., „Finnair“ – 82 proc., „Easyjet“ – 75 proc. Beje, „Eurocontrol“ duomenimis, dėl nuolat didėjančio skrydžių intensyvumo visoje Europoje atidėtų skrydžių tik daugės – 2040 metais jų bus 7 kartus daugiau nei šiandien.“

                                        Vėluojant skrydžiams susidaro visa virtinė vėluojančių reisų, didelių nuostolių patiria tiek skrydžius vykdančios bendrovės, tiek keleiviai, todėl tenka išmokėti kompensacijas. B. Jasiukėnaitė pateikė detalius skaičius – pernai kompensacijoms išmokėti bendrovė skyrė 12,7 mln. Eur.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Kaip ir buvo galima spėti, SPA punktualumas pagal oficialius skaičius, o ne delfi antraštes, nei kiek ne blogesnis ar net geresnis už brandinių avialinijų. Kompensacijos taip pat mokamos, 12,7 mln. EUR per metus tik 29 lėktuvų parką turinčioms avialinijoms visai nemažai.

                                          Na čia man panašiau į viešųjų ryšių gerą ėjimą. Paimtos didelės bendrovės, su dideliais lėktuvų parkais, laukiančios tranzitinių keleivių ir skraidančios į labiausiai užimtus pasaulio oro uostus.

                                          Ar būtų teisinga lyginti su kompanija, kurios 200 skrydžių paveluoja po pusvalandį su kompanija kurios 10 skrydžių vėluoja po 10 valandų.

                                          Tegul pasilygina su Airbaltic(panašios apimties kompanija) 90.01%, bet ir tai neteisingas palyginimas, nes jie ne čarteriais užsiima.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X