Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41

    Del SPA klausimas, o Avia Solutions uzsiima orlaiviu nuoma. Tiesa siai diena rinkoje situacija tokia, kad bankrutavus ne vienai bendrovei, o daugeliui optimizavus orlaiviu parka ir atsisakius dalies lektuvu, nuomos kaina yra gerokai nukritus. O kadangi jie ne patys didziausi zaidejai, tai ir issilaikyti nelengva
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #42
      "Avia Solutions Group" įmonę "Small Planet Airlines" pardavė už 1 mln. Lt
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #43
        Visų pamiršta „FlyLAL“ bankroto byla atgijo: paskui prokurorus pas Gediminą Žiemelį gali ateiti ir bankroto administratorius

        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jsEy5bHH

        Comment


          #44
          Na taip, tik oro linijų niekas neatkurs, o ir kompanijos, kurios buvo sukurtos FlyLAL pagrindu, bei iš FlyLAL turto, tiek „Avia Asset" tiek SP, berods ar nėra registruoti Kipre ir Lenkijoje?


          Pareiškime prokurorams Susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi, kad „turima medžiaga leidžia daryti prielaidas, jog „flyLAL“, kaip skolininkas, neinformuodamas kreditorių, sudarė sandorius, pažeidžiančius kreditorių teises, tikėtina, kad skolininkas, būdamas nemokus, suteikė pirmenybę kitiems kreditoriams – naujai įsteigtoms „flyLAL Group“ įmonėms, tikėtina, kad įsteigiant naujas „flyLAL Group“ įmones taip pat buvo sumažintas skolininko mokumas, tokiu būdu padarant žalą valstybės įmonėms ir kitiems kreditoriams“.
          Bankroto byla „flyLAL - Lithuanian airlines“ iškelta 2009 m., tais metais bendrovė nutraukė skrydžius. Bankrutavusi įmonė priklausė „flyLAL Group Services“, kuri pakeitė pavadinimą į „Avia Solutions Group“. Pavadinimus keitė ir kitos grupės bendrovės, atsisakydamos santrumpos „flyLAL“.
          DELFI skelbė, kad pavadinimai, anot rinkodaros specialistų, buvo keičiami siekiant pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo ir asociacijų su bankrotu.
          Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau įmonės veikla išskaidyta pagal veiklos sritis, turtas atskirtas, o visas įmones vienijo „flyLAL Group Services“.
          Grupė vienijo orlaivių remonto ir techninės priežiūros įmonę „Flylal technics“, vėliau pervadintą į „FL Technics“, kelionių agentūrą „BPC Travel“, aviacijos specialistų mokymo įmonę „FlyLAL Training Centre“, pakeitusią pavadinimą į „Baltic Aviation Academy“. Taip pat grupei priklausė orlaivių nuomos bendrovė „Avia Asset Management“ ir keleivių bei krovinių gabenimo bendrovė „FlyLAL Charters“, vėliau pakeitusi pavadinimą į „Small Planet Airlines“.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            #45
            „Small Planet Airlines“ skraidys iš Libijos

            „Small Planet Airlines“ kiekvieną dieną keleivius iš Tripolio skraidins į Diuseldorfo (DUS, Vokietija), Londono Getviko (LGW) ir Paryžiaus Charles de Gaulle (CDG, Prancūzija) oro uostus, pranešė bendrovė.
            Bendrovė sutartį su „Afriqiyah Airways“ pasirašė dviems mėnesiams, o tarp Libijos ir Europos oro uostų skraidys 2 „Airbus A320“ orlaiviai.

            „Small Planet Airlines“ žiemos sezono metu, kai Europoje atostogų kelionių skaičius sumažėja, siekia dalį savo lėktuvų įdarbinti už Europos ribų. Žiemą mūsų lėktuvai skraidino keleivius iš Butano į Tailandą, o dabar „Afriqiyah Airways“ pasirinko mūsų avialinijas skrydžiams į Europą“, - aiškina Vytautas Kaikaris, „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              #46
              „Small Planet Airlines“ įsitvirtina Azijos rinkoje

              Pasibaigus vasaros sezonui Europoje, atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ jau antrus metus iš eilės perkelia savo veiklą į Aziją. Lapkritį du aviakompanijos orlaiviai pradės skrydžius iš Kambodžos į Kiniją ir Pietų Korėją.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                #47
                „Small Planet Airlines“ plečiasi į Vokietiją
                http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...si-i-vokietija

                Atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ gavo Vokietijos oro vežėjo pažymėjimą ir leidimą keleivius skraidinti Vokietijoje registruotais orlaiviais. Tad bendrovė šią vasarą skraidins atostogautojus ne tik iš Lenkijos ir Lietuvos oro uostų, bet ir iš dviejų Vokietijoje.

                „Šį strategiškai svarbų žingsnį pavyko įgyvendinti tiksliai laiku – pažymėjimą gavome likus dienai iki pirmojo mūsų skrydžio iš Bremeno“, – sako Vytautas Kaikaris, bendrovės generalinis direktorius.

                „Small Planet Airlines“ skrydžius vykdys drauge su partneriais „Thomas Cook“ ir „TUI Deutschland“. Per vasaros sezoną planuojama įgyvendinti apie 800 skrydžių.

                Pagal susitarimą su „Thomas Cook“, per vasaros sezoną „Small Planet Airlines“ perveš daugiau nei 100.000 keleivių ir įvykdys apie 460 skrydžių. Daugiausiai keleiviai bus skraidinami į Viduržemio jūros kurortus.

                Kartu su „TUI Deutschland“ bendrovė turės 14 skrydžių per savaitę, keleiviai bus skraidinami į Rodą, Heraklioną, Kosą, Menorką ir Burgasą.

                Comment


                  #48
                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Ir kažkodėl tokios problemos kyla būtent "Small Planet", kuriai dažnai kyla ir kitokių problemų: sugenda lėktuvai / vėluoja skrydžiai.
                  Reikėtų ieškoti statistikos (jei tokia egzistuoja) ar tikrai Small Planet turi daugiau problemų su gedimais ir vėlavimais negu kitos avialinijos. Kol kas panašu, kad tokia išvada yra daroma pagal straipsnių kiekį spaudoje, o tas kiekis nebūtinai objektyviai nušviečia statistiką. Tiesiog yra kontingento skirtumas - atšaukus/vėluojant skrydžiui yra žymiai labiau tikėtina kad kreipsis į žiniasklaidą atostogautojas, skrendantis į Turkiją su Small Planet, kuriam skrydis yra retas ir didelis įvykis, negu verslo keliautojas, skrendantis su Lufthansa/SAS/Finnair/LOT, kuriems tai yra kartas nuo karto pasitaikainti situacija nekelianti per didelių emocijų, tuo labiau noro kreiptis į žiniasklaidą.

                  Comment


                    #49
                    Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?

                    Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510

                    Comment


                      #50
                      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                      Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?

                      Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
                      paskutinį kartą su jais skridau berods 2011 m. nuo to karto dejau kryžių šitai aviakompanijai. jau tada buvo ištisiniai vėlavimai ir lėktuvai kaip kibirai. Apskritai nesuprantu kaip žmonės vis dar perka tas keliones iš Novaturo ir Tezturo, kai šios agentūros šitaip nepagarbą rodo klientams skraidindamos juos su šitomis avialinijomis.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                        Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?

                        Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
                        O ką žmonėm daryt? Važiuot į Lenkiją, kur tas pats small planet dabar kaip ir didžiausias vežėjas?

                        Beto, neaišku kiek iš tikro čia tos problemos didelės. Reiktų mūsų CAA komentaro. Nes kai koks SAS ar LOT atšaukia lėktuvą visai Delfi nerašo. O taip būna gana dažnai.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                          Reikėtų ieškoti statistikos (jei tokia egzistuoja) ar tikrai Small Planet turi daugiau problemų su gedimais ir vėlavimais negu kitos avialinijos. Kol kas panašu, kad tokia išvada yra daroma pagal straipsnių kiekį spaudoje, o tas kiekis nebūtinai objektyviai nušviečia statistiką. Tiesiog yra kontingento skirtumas - atšaukus/vėluojant skrydžiui yra žymiai labiau tikėtina kad kreipsis į žiniasklaidą atostogautojas, skrendantis į Turkiją su Small Planet, kuriam skrydis yra retas ir didelis įvykis, negu verslo keliautojas, skrendantis su Lufthansa/SAS/Finnair/LOT, kuriems tai yra kartas nuo karto pasitaikainti situacija nekelianti per didelių emocijų, tuo labiau noro kreiptis į žiniasklaidą.
                          Panašu, kad tai sisteminis reiškinys. Reguliarių skrydžių bendrovės taip dažnai ir po tiek nevėluoja. Turi daugiau lėktuvų ir vienam sugedus visas tvarkaraštis nesugriūva. Tokie atostoginiai klientai yra tikrai piktesni ir tai galima suprasti: atostogų laukiama labiau nei kokios komandiruotės, keliaujama su vaikais ir t. t.

                          DELFI primena, kad pastaruoju metu būtent bendrovės „Small Planet Airlines“ vykdomi skrydžiai dažnai būna nukeliami ir keleiviams tai sukelia nemažai rūpesčių. Per pastarasias dvi savaites tai trečias kartas.
                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=78389343
                          Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.24, 12:57.

                          Comment


                            #53
                            Parašė pianeta Rodyti pranešimą

                            paskutinį kartą su jais skridau berods 2011 m. nuo to karto dejau kryžių šitai aviakompanijai. jau tada buvo ištisiniai vėlavimai ir lėktuvai kaip kibirai. Apskritai nesuprantu kaip žmonės vis dar perka tas keliones iš Novaturo ir Tezturo, kai šios agentūros šitaip nepagarbą rodo klientams skraidindamos juos su šitomis avialinijomis.
                            Dėl tos pačios priežasties, kodėl žmonės su kibirais važinėja gatvėmis, kelionių agentūros siūlo gana patrauklius poilsinių kelionių paketus, o daugumai poilsiautojų to užtenka. Beje, prieš kelis metus SPA pradėjo atnaujinti savo lėktuvų interjerus ir dabar vaizdas tikrai neblogas, bent tikrai geriau už Ryanair ar Wizzair.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.25, 08:06.
                            Flickr

                            Comment


                              #54
                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                              Panašu, kad tai sisteminis reiškinys. Reguliarių skrydžių bendrovės taip dažnai ir po tiek nevėluoja.
                              Lufthansa per paskutinį mėnesį atšaukė 1,3 tūkst. skrydžių ir 14 tūkst. atidėjo, bet nei apie vieną jų nebuvo parašyta delfyje ir dar prie top naujienų.
                              Flickr

                              Comment


                                #55
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Lufthansa per paskutinį mėnesį atšaukė 1,3 tūkst. skrydžių ir 14 tūkst. atidėjo, bet nei apie vieną jų nebuvo parašyta delfyje ir dar prie top naujienų.
                                Jeigu žmogus skrenda su SPA į poilsį Antalijoje, tai skydžio atidėjimo atveju jam nelieka nieko kito, tik laukti kai tas skrydis įvyks (o tai gali būti ir po kelių valandų arba pusės paros). O jeigu žmogus skrenda VNO-FRA-JFK, tai aviakompanija jam gali tiesiog nemokamai pakeisti maršrutą į VNO-WAW-JFK arba VNO-CPH-JFK, ir laiko praradimas bus minmalus (arba gal atvyks net anksčiau).
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Jeigu žmogus skrenda su SPA į poilsį Antalijoje, tai skydžio atidėjimo atveju jam nelieka nieko kito, tik laukti kai tas skrydis įvyks (o tai gali būti ir po kelių valandų arba pusės paros). O jeigu žmogus skrenda VNO-FRA-JFK, tai aviakompanija jam gali tiesiog nemokamai pakeisti maršrutą į VNO-WAW-JFK arba VNO-CPH-JFK, ir laiko praradimas bus minmalus (arba gal atvyks net anksčiau).
                                  Bet jei skrendi atostogauti greičiausiai niekur neskubi, o jei skrydis atidėtas pusei paros kur nors į Egiptą, tai gauni 600 Eur kompensaciją, žodžiu už sugadintų atostogų pusę paros gauni papildomą savaitę atostogų, visai neblogai?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #57
                                    Lietuvoje tiek skrydžių atšaukė? Apie atšauktus ar daug vėluojančius paprastai parašoma. Pvz., balandžio mėn. dėl streiko (ne dėl detalės laukimo ) buvo atšaukta Lufthansa skrydžių iš/į Vilnių.
                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...rta-667-954450

                                    Comment


                                      #58
                                      na streikas aišku irgi nieko gero, bet čia labiau išimtis, o ne taisyklė. Skraidau gana daug Europos ribose, bent kartą-du į mėnesį, vėlavimų pasitaiko tikrai retai, su small'ais esu skridus berods 4 kartus, ir visi vėlavo, jau tada net prieš maždaug 7-8 metus, toks jausmas, kad su jais išskrist laiku jau būtų išimtis.

                                      Comment


                                        #59
                                        Stambioms bendrovėms tiesiog paprasčiau papildomai pasirūpinti gedimų prevencija nei paskui papildomai vargti su keleivių pretenzijom, mokėti kompensacijas ir įgyti nepatikimos bendrovės įvaizdį. O smulkios bendrovės, matyt, stengiasi išsisukti mažesnėm sąnaudom ir turbūt finansiškai nepajėgios turėti to, ką turi stambios bendrovės. Stambi bendrovė staigiai atsiųstų kitą lėktuvą, o smulki laukia visą dieną detalės.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Stambioms bendrovėms tiesiog paprasčiau papildomai pasirūpinti gedimų prevencija nei paskui papildomai vargti su keleivių pretenzijom, mokėti kompensacijas ir įgyti nepatikimos bendrovės įvaizdį. O smulkios bendrovės, matyt, stengiasi išsisukti mažesnėm sąnaudom ir turbūt finansiškai nepajėgios turėti to, ką turi stambios bendrovės. Stambi bendrovė staigiai atsiųstų kitą lėktuvą, o smulki laukia visą dieną detalės.
                                          sutinku, bet tarkim su ryanair problemų esu turėjusi gal tik 2 kartus, o skrista tikrai gerokai nei 100 kartų. Surasti lėktuvą užtrunka ir jiems, nuo keleivių to nenuslėps, vėluos tikrai bent 1-2 val., bet tai ypatingai retas atvejis, todėl galima prielaida, kad pas juos lėktuvai sustreikuoja labai retai, o kas su small'ais darosi?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X