Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Bartkaus bloge radau įdomų įrašą apie galimą 'fenikso' prsikėlimą

    “FLYLAL CHARTERS” PRADĖJO REGULIARIUS SKRYDŽIUS Į HERAKLIONĄ, VARNĄ, RODĄ, PALMA DE MALJORKĄ IR BARSELONĄ

    Comment


      #22
      Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
      http://www.aviasistemos.lt/flylal-ch...anet-airlines/

      Iš straipsnio:
      'V.Kaikaris antradienį BNS sakė, jog liepos 22 dieną įmonė viešai ketina paskelbti apie “naujas įmonės veiklos kryptis”.'

      Ketvirtadienį bus matyti kas slepiasi po tomis 'naujomis įmonės veiklos kryptimis', bet, manau, nuspėti nesunku...
      Paskutinis taisė ACC; 2010.07.17, 14:59.

      Comment


        #23
        Parašė John
        Ir kas gi tai?
        Man susidarė įspūdis, kad pradės reguliarius skrydžius (ir ne tik kurortinėmis kryptimis).

        Comment


          #24
          Parašė ACC Rodyti pranešimą
          Man susidarė įspūdis, kad pradės reguliarius skrydžius (ir ne tik kurortinėmis kryptimis).
          Deja, deja

          Kelionių agentūrose galima įsigyti bilietus į kai kuriuos "flyLAL charters" skrydžius

          2010-07-16

          Lietuvos gyventojai kelionių agentūrose gali įsigyti bilietus "flyLAL charters" vykdomiems skrydžiams iš Vilniaus į Heraklioną, Varną, Rodą, Palmą de Maljorką ir Barseloną. Papildomai derinamos bilietų pardavimo galimybės skrydžiams į Egipto, Tuniso ir Turkijos kurortus.
          Oro bendrovė "flyLAL charters" taip pat planuoja ateityje nedidelę bilietų dalį pardavinėti ne tik per kelionių agentūras Lietuvoje, bet ir tose valstybėse į kurias bus skraidoma. Taip bus sudarytos galimybės užsienio turistams greičiau ir patogiau atvykti į Lietuvą.
          Oro bendrovė "flyLAL charters" leidimą vykdyti reguliariuosius skrydžius iš Susiekimo ministerijos gavo šių metų gegužės viduryje. Žengti tokį žingsnį paskatino Tarptautinio Vilniaus oro uosto kainodara, kuri taiko nuolaidas naujoms reguliariųjų skrydžių kryptims. Visi skrydžiai iš Vilniaus ir toliau bus vykdomi bendradarbiaujant su kelionių operatoriais, individualius bilietus keleiviai gali nusipirkti kelionių agentūrose, kurios prekiauja bendrovių "Novaturas" ir "Tez Tour" kelionėmis.
          Bendrovė "flyLAL charters" Lietuvoje naujų krypčių pati neinicijuos.


          http://www.flylalcharters.lt/lt/nauj...ers-skrydzius/
          考纳斯, 立陶宛

          Comment


            #25
            Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
            Žiemelis: „flyLAL“ skraidys, laimėjus bylą prieš „airBaltic“

            http://www.alfa.lt/straipsnis/102792...09-06-26_15-44
            Skraidys ir nelaimėjusi jokios bylos:


            Antrinė bankrutavusios nacionalinių avialinijų įmonės „flyLAL“ bendrovė „flyLAL Charters“, prieš kelias dienas pradėjusi reguliarius skrydžius, šią savaitę paskelbs naują savo vardą. Tuo metu Generalinėje prokuratūroje vis dar atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl galimų ekonominių nusikaltimų, kai po avialinijų privatizavimo jų turtas perėjo kitoms įmonėms, o pagrindinės veiklą nutraukusios bendrovės įsiskolinimų kupra liko Vilniaus oro uostui ir klientams.
            Parlamentaro Vidmanto Žiemelio sūnaus Gedimino bendrovė „Lietuvos avialinijas“ privatizavo 2005 metais. Paskui bendrovė buvo pervadinta į „flyLAL“. Ilgainiui įsigytas avialinijų turtas perėjo antrinėms avialinijų įmonėms, įskaitant pavadinimą pakeitusiajai „flyLAL Charters“.
            „Kai „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuojamos, jos buvo skolingos Vilniaus oro uostui. Pirkėjai tą skolą žinojo ir priėmė įsipareigojimą ją sumokėti. Tačiau staiga dalis turto buvo perleista kitoms susijusioms įmonėms“, – priminė „flyLAL“ bankroto procedūrą tyrusios darbo grupės vadovas, susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
            Anot jo, nekilnojamasis „Lietuvos avialinijų“ turtas, turėjęs būti šios bendrovės pajėgumo garantu, perėjo kitoms įmonėms. Tuomet, A. Štaro pastebėjimu, „flyLAL“, vykdydama rizikingą veiklą, galiausiai palūžo. „Avialinijoms turto beveik neliko. Kas gali paneigti, kad turto atskyrimui ir perdavimui nebuvo specialiai pasiruošta, o maždaug 20 mln. litų avialinijų skola liko“, – apibendrino susisiekimo viceministras.
            A. Štaro manymu, negalima atmesti, kad „flyLAL“, nutraukdama reguliarius skrydžius ir paskelbdama bankrotą, tiesiog sumaniai atsikratė skolų, o reguliarius skrydžius atnaujina jau su kitu bendrovės pavadinimu. „Tos kitos įmonės, kaip „flyLAL Charters“, nebuvo skolingos. Bet nemanyčiau, kad jie taip atsikrato skolų – galbūt atsikrato nemalonaus pavadinimo ir tarytum nori iš naujo pradėti gyvenimą“, – svarstė A. Štaras.
            Pavadinimą keičianti bendrovė šį mėnesį, kaip anuomet pagrindinė bendrovė „flyLAL“, vėl pradėjo iš Vilniaus į kai kuriuos miestus skraidinti reguliariai. Sulaukusi Vilniaus oro uosto nuolaidų, „flyLAL charters“ leidimą vykdyti reguliariuosius skrydžius iš Susisiekimo ministerijos gavo šių metų gegužę.
            „Kol kas nekomentuojame jokios informacijos dėl vardo keitimo“, – Alfa.lt sakė bendrovės „flyLAL charters“ atstovė Rūta Apeikytė.
            Pasak jos, pavadinimą keičianti įmonė netaps tradicinėmis reguliarių reisų avialinijomis – liks užsakomųjų skrydžių bendrove. „Esminis skirtumas tas, kad užsakomųjų skrydžių bendrovės pačios nesirūpina lėktuvų užpildymu ir neparduoda bilietų“, – pabrėžė R. Apeikytė. Pati bendrovė žada naujų skrydžių neinicijuoti – tai darys jos reisus užsakančios kelionių agentūros.
            Nuo ketvirtadienio ši buvusių „Lietuvos avialinijų“ verslo dalis turėtų įgyti pavadinimą „Small Planet Airlines“.
            Apie 100 mln. Lt skolų turėjusiai „flyLAL“ bankroto byla iškelta prieš pusantrų metų. Ikiteisminiam tyrimui dėl galimai nusikalstamos G. Žiemelio verslo veiklos vadovauja Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento prokuroras Saulius Verseckas, kuravęs ir rezonansinę Darbo partijos „juodosios buhalterijos“ bylą bei kitas.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Straipsnyje trūksta konkretumo ir prie ko "flyLAL sugrįžta"?

              Juk Avia Solutions Group priklauso:
              flyLAL Charter Eesti AS is a charter company and provides the passenger carrying and freight transportation services by carrying out flights from Estonia to various regions of Europe, Asia and Africa.
              flyLAL charters UAB is a charter company and provides charter flights and ACMI-type aircraft leasing services for EU market.
              flyLAL chartes PL Sp.z.o.o. is a charter company and plans to start charter flights for the Polish Tour Operators from summer 2010.

              Minimos kontoros VIZJA:
              "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
              Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
              "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

              Comment


                #27
                Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                Straipsnyje trūksta konkretumo ir prie ko "flyLAL sugrįžta"?

                Juk Avia Solutions Group priklauso:
                flyLAL Charter Eesti AS is a charter company and provides the passenger carrying and freight transportation services by carrying out flights from Estonia to various regions of Europe, Asia and Africa.
                flyLAL charters UAB is a charter company and provides charter flights and ACMI-type aircraft leasing services for EU market.
                flyLAL chartes PL Sp.z.o.o. is a charter company and plans to start charter flights for the Polish Tour Operators from summer 2010.

                Minimos kontoros VIZJA:
                "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
                Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                Nesu aviacijos specas, todėl parašysiu kaip aš suprantu, t.y. savo nuomonę
                Prokurorų tikslas — rasti būdą, kaip valstybės įmonei TVOU susigrąžinti FlyLAL nesumokėtus 100 mln. Lt ir iš principo apgautiems keleiviams negrąžintų pinigų, kai šie 2008m. pabaigoje ir 2009m. sausio pirmoje pusėje įsigijo bilietus, tačiau paslauga nebuvo suteikta.
                Beje, kodėl FlyLAL Charters (ar kitą FlyLAL grupės aviakompaniją) vadini pigių skrydžių kompanija? Jeigu dabar Star1 skelbiasi esantys lietuviškos kilmės pigių skrydžių aviakompanija, tai kodėl rašai „vėl bazuosis“?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #28
                  Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                  Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                  Oficialiai niekas "FlyLAL Charters" veiklos gi netrukdo.
                  Kad bankrutavusios "FlyLAL" veikla tiriama - nieko nuostabaus (nors nieko rimto iš to neišeis, manyčiau). Tai, kad šios bendrovės buvo susijusios yra akivaizdu - ar tai nori paneigti?

                  Comment


                    #29
                    flylalas savo uzsakomuosius pavadino reguliariais nes vilniuj dotacijas naujoms reguliarioms kryptims dalino, neatsimenu kiek pinigu gaus ar sutaupys del to, bet atmintyje likes skaicius 10 mln lt

                    Comment


                      #30

                      Bendrovės „flyLAL–Lithuanian Airlines“ savininkų valdoma užsakomųjų skrydžių bendrovė „flyLAL Charters“ ketvirtadienį ryte paskelbė keičianti pavadinimą į „Small Planet Airlines“. Įmonės atstovė Rūta Apeikytė tvirtina, kad tai nėra noras išsiskalbti įvairiomis neigiamomis sąsajomis suteptą mundurą.
                      „Sąsajų yra, bet „flyLAL Charters“ akcininkai nuo pat bendrovės įsteigimo 2008 metais yra „Avia Solution Group“, tuo tarpu Lietuvos oro linijų akcininkai yra šiek tiek kiti“, – sakė R.Apeikytė.
                      Ji aiškino, kad „flyLAL–Lithuanian Airlines“ ir „flyLAL Charters“ yra dvi skirtingos bendrovės.
                      „Viena bendrovė, labai gaila, sustabdė veiklą 2009 metų pradžioje. Kita bendrovė išgyveno tą sunkųjį laikotarpį, sugebėjo išvystyti veiklą ir dabar plečiasi į užsienio valstybes“, – aiškino „Small Planet Airlines“ atstovė.
                      Anot jos, tolesnę plėtrą „Small Planet Airlines“ sieja tik su užsakomaisiais skrydžiais užsienio valstybėse. Esą todėl reikėjo pavadinimo, kuris nebūtų siejamas tik su Lietuva – reikėjo prekės ženklo, kuris būtų suprantamas ir naudojamas visoje Europoje.
                      R.Apeikytės teigimu, viena iš užsienio valstybių, su kuriomis siejama bendrovės plėtra, – Italija. Ten iki metų pabaigos bendrovė tikisi turėti daugiau orlaivių nei Lietuvoje. „Iki metų pabaigos Italijoje tikimės turėti tris orlaivius ir tai jau bus daugiau negu Lietuvoje. Lietuvoje šiuo metu yra du orlaiviai, kurie skraidina turistus“, – sakė „Small Planet Airlines“ atstovė.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #31
                        Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt 2010 liepos mėn. 23 d. 10:05
                        „flyLAL Charters“ vardą keičia pirmiausiai bėgdama nuo praeities

                        Bendrovė „flyLAL Charters“, valdoma tų pačių akcininkų, kaip ir bankrutuojanti „flyLAL-Lithuanian Airlines“ („flyLAL“), naują vardą rinkosi pirmiausiai siekdama pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo. Tokios nuomonės laikosi DELFI kalbinti marketingo specialistai. Pati bendrovė skelbia „Small Planet Airlines“ tapusi dėl plėtros ir strateginės verslo krypties suformavimo.

                        „Tikslas akivaizdus – pabėgti nuo „flyLAL“ pavadinimo, nuo to blogo šleifo, kuris driekiasi paskui. Ilguoju laikotarpiu, jeigu daugiau nedarys kažkokių klaidų, pavyks tai padaryti“, – savo nuomonę DELFI išsakė marketingo strategijos ir pozicionavimo konsultantas
                        (...)
                        Senasis prekės ženklas nebeatitiko tarptautinės plėtros krypties, todėl buvo nuspręsta jį keisti“, – pranešime spaudai cituojamas teigia „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris, anksčiau vadovavęs bankrutuojančiai „flyLAL“.
                        (...)
                        „flyLAL Charters“ pakeitus pavadinimą „Avia Solutions Group“, kuri, beje, taip pat anksčiau vadinosi „flyLAL Group Services“, nebeliko nė vienos įmonės, savo pavadinime turinčios žodį „flyLAL“.
                        Naujausiais Registrų centro duomenimis, 45 proc. bendrovės „Avia Solutions Group“ akcijų valdo bendrovė „Žia Valda,“ 30 proc. – „Indeco: Investment and Development“, 25 proc. – bendra Lietuvos-JAV įmonė Kauno „Sanitex“.
                        Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau ji pervadinta į „flyLAL“, jos veiklos išskaidytos į skirtingas bendroves.

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34755001

                        Comment


                          #32
                          Parašė zajcik Rodyti pranešimą
                          Minimos kontoros VIZJA:
                          "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
                          Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
                          Dar ir kaip turėtų bausti (nors, realiai, tai tik pokazūcha). Ir nacionalizuoti viską buvusį privatizuoto LAL'o turtą, nesvarbu, kieno rankose jis dabar yra. Nes į jas jis pateko neteisėtai.

                          Comment


                            #33
                            Su Star1 tikrai kažkas neitin gerai.

                            Į Turkiją susirengę skristi krepšinio aistruoliai įstrigo Vilniaus oro uoste

                            LRytas.lt

                            Comment


                              #34
                              Bet flyLAL Charters pervadinimas į Small Planet Airlines tikrai veikia
                              Nes nekilo čia mintis, kad abi lietuviškos kompanijos šiuo atveju kaltos (viena priėmė užsakymą atlikti užsakomąjį reisą neturėdama savo laisvo lėktuvo, o imdama jį iš konkurentų, kita - to lėktuvo laiku nedavė dėl kitų problemų).
                              kaip?

                              Comment


                                #35
                                Situacija tiesiog juokinga. Star1 perka paslaugą, kurios negauna ir vėliau tos paslaugos negali suteikti savo klientams. Mano nuomone, šitoje situacijoje labiausiai nukentėjo Star1, nes daugelis, bent jau pasąmoningai, asocijuos problemą būtent su Star1. Aišku, problemą išspręstu adekvatyvi komunikacija su keleiviais, bet aš kažkodėl abejoju tuo ivykstant...

                                Comment


                                  #36
                                  Krepšinio sirgaliai įstrigo Vilniaus oro uoste

                                  Penktadienio popietę kelios dešimtys sirgalių įstrigo Vilniaus oro uoste, kai skrydžių bendrovei iškilo keblumų dėl lėktuvo į Turkiją.
                                  Nors orlaivio pakilimas buvo numatytas lygiai 14 valandą, tačiau į Turkijos miestą Bodrumą susirengę keliauti žmonės 15 val. mindžikavo Vilniaus oro uosto išvykimo salėje.
                                  „Star1 Holidays“ komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė lrytas.lt informavo, kad skrydis atidėtas. Į Turkiją lietuviai skris po vidurnakčio – 1 valandą 30 minučių.

                                  Anot J.Rupšienės „Star1 Holidays“ buvo susitarusi, kad skrydį vykdys "Small Planet Airlines", tačiau šios bendrovės lėktuvas nesugebėjo laiku pasiekti Lietuvos - negrįžo iš kitų skrydžių. Tačiau, lrytas.lt žiniomis, skrydis galėjo būti atidėtas ir dėl "Star1 Holidays" kaltės, nes kompanija nesumokėjo "Small Planet Airlines" pinigų už išsinuomotą didesnį lėktuvą.
                                  http://sportas.atn.lt/straipsnis/623...iaus-oro-uoste

                                  Comment


                                    #37
                                    Suka lėktuvus į Italiją
                                    Lietuvos kapitalo užsakomųjų ir reguliariųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines” teiks paslaugas Italijos skrydžių tarpininkų kompanijai „Aeroservizi”. Keleivius ji skraidins trimis lėktuvais „Boeing 737-300”.

                                    Pagal pasirašytą ilgalaikę strateginės partnerystės sutartį bendrovė skrydžius iš Italijos pradės nuo šių metų vasaros.

                                    „Small Planet Airlines” užsakomaisiais skrydžiais skraidins iš Milano Malpensos ir didžiausio Italijoje tarptautinio Fiumičino oro uosto.

                                    Šiuo metu „Small Planet Airlines” lėktuvų parke yra „Boeing” lėktuvai, vasaros sezonu „Small Planet Airlines” keliautojus ketina skraidinti ir lėktuvu „Airbus A320”.

                                    Comment


                                      #38
                                      „Small Planet Airlines” paskelbta sėkmingiausia Katovicų oro uosto debiutante
                                      Skrydžių bendrovei „Small Planet Airlines“ Lenkijos Katovicų oro uostas suteikė sėkmingiausios debiutantės titulą. Šis titulas kasmet suteikiamas geriausiai naujai oro uosto bendrovei.

                                      „Small Planet Airlines“ veiklą Lenkijoje pradėjo 2010 metų pavasarį. Bendrovė vykdo skrydžius iš Varšuvos bei Katovicų oro uostų. 2011 m. „Small Planet Airlines“ taip pat skraidys iš Gdansko bei Poznanės.

                                      „Džiaugiamės, jog jau per pirmuosius veiklos metus įsitvirtinome Lenkijos poilsinių kelionių rinkoje, pelnėme didžiųjų kelionių organizatorių pasitikėjimą ir sulaukėme pripažinimo“ – teigė „Small Planet Airlines“ vadovas Vytautas Kaikaris.

                                      2011-ųjų vasaros sezonui „Small Planet Airlines“ pasirašė sutartį su vienu iš didžiausių Lenkijos kelionių organizatoriumi „Triada“. Bendrovės lėktuvai skraidins turistus į Portugalijos, Turkijos, Graikijos, Ispanijos bei Maroko kurortus.

                                      Trys „Small Planet Airlines“ bendrovės lėktuvai 2011 m. vasaros sezonui įsikurs ir Italijoje, kur vykdys užsakomųjų skrydžių programas.
                                      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                      Comment


                                        #39
                                        Dizainas gal ir geras, bet...

                                        Comment


                                          #40

                                          "Avia Solutions Group" pasitrauks iš užsakomųjų skrydžių verslo


                                          Tai negi SPA irgi nuostolinga?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X