Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    AtA dar vienai lietuviškai aviakompanijai.

    Comment


      Ar bus lengva Novaturui ir Tezturui? Skirtingai nei Itaka ir TUI, kurie nedirbo su SPA.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Deja, Small Planet noras augti ne pagal galimybes sužlugdė įmonę. Paskutinis S.P.A. pranešimas apie "investuotojus" atrodė nelabai įtikinamai. Jei niekas neinvestavo į tą įmonę pavasarį, kai buvo kaip ir perspektyvi plėtra Vokietijoje (o gal jie tikėjosi išaugti patys, nesidalindami būsimais pelnais su kitais investuotojais), tai kodėl kažkas turėtų investuoti į įmonę dabar, kurios dvi dukros Lenkijoje ir Vokietijoje "užlinko" su galbūt teise reikalauti skolų iš lietuviškos įmonės.

        Šiame kontekste valdymo įmonė S.P.G. irgi pasižymėjo, bet kita prasme

        Didžiausi atlyginimai rugpjūtį
        Devintoje vietoje „Small Planet Group“. 5 darbuotojų vidutinis atlyginimas rugpjūtį siekė 6 904,56 eurų.
        https://www.delfi.lt/darbas/lyderiai....d?id=79149667
        Dosniausi darbdaviai: kas spalį mokėjo didžiausius atlyginimus
        „SPG grupė“, valdanti Lietuvoje finansinius sunkumus patiriančią aviacijos kompaniją „Small Planet Airlines”, kuri 4 darbuotojams išmokėjo (vidutiniškai po) 6 423 Eur
        https://www.delfi.lt/darbas/darbo-ri....d?id=79711911
        Užuojauta 270 įmonės darbuotojų, kuriems dabar neramios dienos.

        Comment


          Na kaip ir reikėjo tikėtis - logiškas finalas. ČIa turėtų būti pamoka lietuviškiems verslininkėliams pamoka - su lietuviškai rusišku mentalintetu - išdurk artimą savo - vakaruose ilgai nepadirbsi.

          Comment


            Vakar dėl restruktūrizavimo bylos buvo praneštas tik fakto konstatavimas.
            Šiandien pateikiama daugiau bylos nagrinėjimo detalių.

            www.lrt.lt 2018.11.29
            Vilniaus apygardos teismas paskelbė nutartį „Small Planet Airlines“ restruktūrizavimo byloje
            Vilniaus apygardos teismas ketvirtadienį priėmė nutartį civilinėje byloje, kurioje nagrinėjo UAB „Small Planet Airlines“ vadovo prašymą dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo įmonei (...)

            Teismui pateikti finansiniai dokumentai neatitiko formalių reikalavimų finansinei atskaitomybei ir negalėjo būti vertinami kaip dokumentai, atspindintys realią finansinę padėtį. Įmonė neatskleidė duomenų ir apie savo turtinę padėtį – pateikti duomenys nebuvo aiškūs ir išsamūs, pagal juos nebuvo galima realiai įvertinti turto vertės.
            Taip pat UAB „Small Planet Airlines“ nepagrindė veiklos, kuri būtų vykdoma, jei pagrindiniai užsakovai nepratęstų sutarčių ar jas nutrauktų, tęstinumo. (...)

            Nustačius, jog UAB „Small Planet Airlines“ nebuvo suinteresuota pateikti tinkamus finansinius dokumentus ir pakankamai aiškiai nepagrindė veiklos tęstinumo, teismas sprendė, jog restruktūrizavimo bylos iškėlimas negalimas.Teismas, įvertinęs byloje esančius duomenis ir nustatytas aplinkybes, atsisakė iškelti UAB „Small Planet Airlines“ restruktūrizavimo bylą.

            https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...urizavimo-byla
            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79724493

            Comment


              15min.lt 2018.11.29
              „Small Planet Airlines“ svarsto galimybę kreiptis dėl bankroto bylos iškėlimo
              Vilniaus apygardos teismas trečiadienį atsisakė pradėti „Small Planet Airlines“ restruktūrizacijos bylą, o Civilinė aviacijos administracija (CAA) sustabdė bendrovės veiklos licenciją. (...)

              – Kokias apskritai matote „Small Planet Airlines“ galimybes tęsti veiklą?
              – (...) Kadangi bendrovės turima licencija oro susisiekimui vykdyti yra sustabdyta, neatmestina, jog gali nebūti kitos verslo prasme išeities nei kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

              https://www.15min.lt/verslas/naujien...mo-663-1067508
              Perspausdino ir kiti: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79730913

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Na kaip ir reikėjo tikėtis - logiškas finalas. ČIa turėtų būti pamoka lietuviškiems verslininkėliams pamoka - su lietuviškai rusišku mentalintetu - išdurk artimą savo - vakaruose ilgai nepadirbsi.
                Na kaip, konkurentai gerai išdūrė, įdomu, kiek sumokėjo CAA, kad ta sustabdytų pelningos bendrovės veiklą. Tipo įmonė negali turėti skolų, o jei turi, geriausias sprendimas sustabdyti veiklą ir nebeleisti gauti pajamų, tada skolos tikrai bus grąžintos. Pagal tokią logiką 99% Europos avialinijų turėjo būti sustabdyta veikla.
                Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.29, 22:22.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Na kaip, konkurentai gerai išdūrė, įdomu, kiek sumokėjo CAA, kad ta sustabdytų pelningos bendrovės veiklą. .
                  Neįsižeisk, bet CAA turėjo pradėti veikti jau pavasarį, kai prasidėjo masiniai lėktuvų vėlavimai - jau tada turėjo pasakyti - tuk tuk tuk, labas rytas, man įtartini Jūsų lėktuvo gedimai. Beje, kažkodėl neapleidžia nuojauta, kad Get Jet tokiam scenarijui ruošėsi jau prieš metus - tada pasipylė darbo skelbimai. Tik dabar suvedi galus, jau po laiko. Beje, kokie žmonės stovi už Get Jet? Netikiu, kad kiti

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą

                    Neįsižeisk, bet CAA turėjo pradėti veikti jau pavasarį, kai prasidėjo masiniai lėktuvų vėlavimai - jau tada turėjo pasakyti - tuk tuk tuk, labas rytas, man įtartini Jūsų lėktuvo gedimai. Beje, kažkodėl neapleidžia nuojauta, kad Get Jet tokiam scenarijui ruošėsi jau prieš metus - tada pasipylė darbo skelbimai. Tik dabar suvedi galus, jau po laiko. Beje, kokie žmonės stovi už Get Jet? Netikiu, kad kiti
                    Visų pirma, jokių masinių vėlavimų nebuvo, nedidesni nei kitų avialinijų (kad delfi kas pasiskundė, tai ne argumentai, skaičiai buvo pateikti ne kartą), visų antra, ne ACC reikalas vėlavimai, gal man jie skrendant visai netrukdo ir aš vis tiek noriu skristi su SPA kaip ir kokiam restorane vėlavimai atnešti maistą neturėtų būti biurokratų rūpestis. Visų trečia, kokią kompetenciją ACC (tipinė brėžnevinė institucija) sėdintys ūsuoti bebrai turi spręsti avialinijų verslo planus? Net jei bankroto rizika būtų 80%, pats kvailiausias įmanomas sprendimas uždrausti skraidyti ir taip padidinti bankroto riziką iki 100%. Nieko keisto, kad neturim normalių avialinijų kaip latviai ar dauguma kitų šalių, kai valstybė visur tik pagalius kaišo, o ne padeda.

                    Pasirodo Lenkijoje ir Vokietijoje, kur SPA bendrovės susidūrė su finansiniais sunkumais, niekas skrydžių nestabdė, o Lietuvoje, kur SPA dirba pelningai, nusprendė ją uždaryti, korumpuoti bebrai triumfuoja.

                    – Kaip pats vertinate, ar CAA buvo būtina stabdyti veiklą?
                    Kadangi bendrovės turima licencija oro susisiekimui vykdyti yra sustabdyta, neatmestina, jog gali nebūti kitos verslo prasme išeities nei kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo, – aiškino S.Bartkus. – CAA sprendimo vertinimas dabartinėje situacijoje būtų skubotas ir galimai emocinis. Šiuo momentu galima tik atkreipti dėmesį, jog CAA neišsakė jokių pastabų dėl bendrovės gebėjimo saugiai tęsti skrydžių veiklą – bendrovė turėjo žmonių ir finansinių resursų kasdienę skrydžių veiklą tęsti. „Small Planet Airlines“ susidūrė su iš esmės skirtinga praktika skirtingose šalyse, siekdama pertvarkyti ir išsaugoti verslą. Vokietijoje bendrovei vietos teismai patvirtino restruktūrizacijos bylą tą pačią darbo dieną ir vietos skrydžių reguliatorius (ULC) neprieštaravo, jog bendrovei suteiktos licencijos liktų galioti persitvarkymų laikotarpiu. Panaši situacija yra ir Lenkijoje – nepaisant restruktūrizavimo bylos iškėlimo ir skrydžių sustabdymo „Small Planet Airlines“ iniciatyva sutarus su kelionių organizatoriais, bendrovė vis dar turi skrydžių vykdymo licenciją.

                    – Kokias apskritai matote „Small Planet Airlines“ galimybes tęsti veiklą? – Šiuo metu sunku į tai atsakyti: visgi, aviakompanijos veikloje nuolatinis tęstinumas yra viena iš esminių sėkmingos veiklos sąlygų. Kadangi bendrovės turima licencija oro susisiekimui vykdyti yra sustabdyta, neatmestina, jog gali nebūti kitos verslo prasme išeities nei kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1067508?copied
                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.30, 08:10.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Visų pirma, jokių masinių vėlavimų nebuvo, nedidesni nei kitų avialinijų (kad delfi kas pasiskundė, tai ne argumentai, skaičiai buvo pateikti ne kartą),
                      Pasirodo Lenkijoje ir Vokietijoje, kur SPA bendrovės susidūrė su finansiniais sunkumais, niekas skrydžių nestabdė, o Lietuvoje, kur SPA dirba pelningai, nusprendė ją uždaryti, korumpuoti bebrai triumfuoja.
                      Na jau na jau. Vėlavimo priežastys - sugedę lėktuvai. Tai tiesioginis pavojus keleivių saugumui. Tad turėjo būti labas rytas , kodėl genda lėktuvai. Sakote nestabdė? Matyt vokiečių spaudos neskaitėte. Beje lietuvišką spaudą informavau aš.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                        Na jau na jau. Vėlavimo priežastys - sugedę lėktuvai. Tai tiesioginis pavojus keleivių saugumui. Tad turėjo būti labas rytas , kodėl genda lėktuvai. Sakote nestabdė? Matyt vokiečių spaudos neskaitėte. Beje lietuvišką spaudą informavau aš.
                        Tai tiesioginis pavojus keleivių saugumui
                        Udriau, galėtumėte dirbti etatiniu delfi žurnalistu, o gal net geriau agronomu Valstiečių laikraštyje

                        Tiesioginė grėsmė būtų buvusi jeigu skrydžiai būtų buvę vykdomi nesilaikant saugumo reikalavimų, o šiuo atveju saugumo reikalavimų buvo laikomasi ir lėktuvai nekilo.

                        Vėlavimo priežastys - sugedę lėktuvai
                        Vėlavimo priežastys buvo - pakaitinių lėktuvų ir įgulų trūkumas bei galimybės operatyviai išsinuomoti lėktuvus su įgulomis iš kitų vežėjų nebuvimas.

                        Comment


                          Perfect teisus dėl priežastingumo, o jeigu dar giliau žiūrėti. Tai tarp tam tikrų aviacijos technikų vyrauja nuomonė, kad Airbus yra super protinga mašina su begale elektronikos ir truputį kaprizų- ypač ta karta, kuriai šiandien yra 15-20 m.Tokio amžiaus buvo ne maža dalis SPA lėktuvų. Taip pat maksimali jų utilizacija. Netvirtinu ir neteigiu, bet galbūt Boeing senesnė flotilė būtų išgelbėjus avialinijas.

                          Žinoma renkatis Airbus, SPA turėjo savų argumentų ir skaičiavimų.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Iš SPA puslapio:

                            Ačiū, kad buvote kartu!

                            2018 m. lapkričio 28 dieną, 18 val. 23 min. gavo elektroninį laišką, kuriuo Civilinės aviacijos administracija (toliau – CAA) informavo, kad 2018 m lapkričio 28 d. CAA direktoriaus įsakymu Nr. 4R-170 licencija vykdyti oro susisiekimą, išduota UAB „Small Planet Airlines“, yra sustabdyta nuo 2018-11-29 00:01 val. vietos laiku.

                            "Small Planet Airlines" informuoja, jog nuo 2018 m. lapkričio 29 dienos skrydžiai nebus vykdomi.

                            CAA savo tinklapyje praneša, jog kelionių organizatorių AB „Novaturas“ ir UAB „Tez Tour“ organizuojamos kelionės vyks kaip numatyta, skrydžius vykdys kitas oro vežėjas.

                            Kviečiame kreiptis į savo kelionių organizatorių.


                            Dėkojame daugiau nei 10 mln. keleivių, kurie daugiau dešimtmetį buvo su mumis. Ačiū!
                            Flickr

                            Comment


                              Ne vienas darbuotojas siandien FB paskelbe apie karjeros SPA pabaiga.

                              Comment


                                Viskas , istorijos pabaiga

                                „Small Planet Airlines“ pabaiga: direktorius prašo kelti bankroto bylą, jau atleidinėjami darbuotojai

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...S4KvRXU&copied

                                Comment




                                  ​15min.lt 2019.01.09
                                  Small Planet Airlines“ iškelta bankroto byla

                                  https://www.15min.lt/m/id/verslas/be...la-663-1085334

                                  Comment


                                    15min.lt 2019.03.04.
                                    V.Kaikaris prabilo apie „Small Planet“ žlugimą
                                    ​​​​
                                    Pasak V. Kaikario, bendrovės likimas buvo nukaltas 2017 metais rugpjūčio 28 dieną.
                                    „Tą dieną aštuonių narių valdyba ir šeši svečiai – departamentų vadovai – rinkosi dviejų dienų susitikimo Vilniuje. Agendoje – 3 klausimai, vienas jų – kiek ir kur augam 2018 metais.

                                    Galimybės augti didelės, nes Vokietijoje bankrutavo „airBerlin“ ir tour operatoriai beldžiasi pas mus, prašo lėktuvų. Mūsų partneriai ir vadovai Vokietijoje spirga augti maksimaliai, tačiau reikia atsižvelgti į tris dalykus: i) kiek turim pinigų – augimas kainuoja ii) ar rinkoje galima išsinuomoti mums reikiamų lėktuvų iii) ar pajėgsime rasti daug naujų pilotų, kurių rinkoje vis labiau trūksta (...)
                                    ​​


                                    https://www.15min.lt/m/id/verslas/be...as-663-1111430
                                    Jau 2017 aisiais jiems patiems buvo abejonių, kad ši vadinamoji plėtra į Vokietiją bus avantiūra be jokio finansinio pagrindo ir rizikų "mitigacijos". Kažkiek laiko buvo galima sekti PiaRines pasakas, bet stebuklo neįvyko.
                                    Viskas nulemta buvo dar 2017 metais...
                                    ​​​​​

                                    Comment


                                      Na va, pats pripažįsta, kad reikėjo juos stabdyti:
                                      Taigi, pasak jo, bendrovė atsiduria keistoje situacijoje: lyg ir reikėtų stabdyti skrydžius, nes kompanijai anksčiau ar vėliau ateis galas, tačiau negali, nes tai pažeistų kreditorių interesus.

                                      „Vadinasi reikia varyti tol, kol kažkas mus sustabdys. Šitoj vietoj padarau sprendimą atsitraukti, nes nieko gero nebegaliu padaryti, nebent kokią kvailystę. Kol aš išvažiavęs, Lietuvos teismas pagaliau priimą sprendimą dėl restruktūrizacijos – neigiamą, o kitą dieną tuo remiantis Civilinės Aviacijos Administracija sustabdo licenciją“, – paaiškino jis.
                                      Bet aišku visokie geriau žinantys dar ir po kokių 3 metų kartos tą patį:
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X