Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Viskas ok, bet ar "Busturas" sugebes normalia alternatyva pasiulyti?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirašytas įsakymas dėl „mikriukų“ naikinimo

    Nuo kitų metų vasario 1 d. Šiauliuose važinėjančių mikroautobusų vairuotojai pradės varstyti Darbo biržos duris. Šiandien, lapkričio 11 d., Šiaulių miesto savivaldybės direktorius Gedeminas Vyšniauskas pasirašė įsakymą, pagal kurį bus naikinama dešimt maršrutinių taksi autobusų maršrutų.

    Nuo vasario 1 d. Šiauliuose nebevažinės 31, 34, 36, 37, 42, 46, 51, 54 ir 55 numeriu pažymėti „mikriukai“. Keleivius maršrutiniais autobusais vežantys 150 vairuotojų liktų be darbo. Miesto vadovai siūlo mikroautobusų vairuotojams darbintis UAB „Busturo“vairuotojais.

    Apie tokį sprendimą nebuvo informuota nė viena privati vežėjų įmonė.

    Šiaulių miesto savivaldybėje neatsirado nė vieno atstovo, kuris pakomentuotų esamą situaciją dėl privačių vežėjų naikinimo. Ar bus skelbiamas konkursas, ar ruošiami konkurso nuostatai, kur bus įdarbinti be darbo likę apie 150 maršrutinių autobusų vairuotojai atsakyti niekas negalėjo.

    Nepatenkinti tokiu savivaldybės sprendimu šiauliečiai renka parašus, kad mikroautobusai mieste neišnyktų.
    http://etaplius.lt/pasirasytas-isaky...uku-naikinimo/
    Paskutinis taisė Xedos; 2013.11.11, 21:32.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    „Mikriukams“ dar kartą priminė, kad sutarčių nepratęs

    Kaista aistros dėl mieste įvedinėjamos vieningos keleivių vežimo sistemos.

    Dar liepos mėnesį privačios vežėjų bendrovės gavo iš Savivaldybės administracijos raštą, kad kitų metų vasario 1 dieną baigiasi privačių vežėjų ir Savivaldybės pasirašyta sutartis dėl keleivių pervežimo.

    Norint pratęsti sutartį, buvo žadama rengti konkursus, o jų sąlygas paskelbti šių metų trečią ketvirtį.

    Privatūs vežėjai sako esą šokiruoti gavę oficialius raštus, kad sutartys nebus pratęsiamos.

    Tuo tarpu Šiaulių miesto savivaldybės administracija tikina, kad apie šį raštą privatūs vežėjai žinojo dar vasarą. Konkursas, esą bus, tačiau maršrutai ir sąlygos neaiškios.
    http://etaplius.lt/mikriukams-dar-ka...rciu-neprates/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Svarbiausia, kad mikrobų neintegruotų į bendrą sistemą. O šiaip tai Šiauliuose jų iš viso nereikia. Nėra nei vieno maršruto, kur jie būtų reikalingi.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Mikroautobusai mieste liks, bet maršrutai bus koreguojami

    Mieste viešojo transporto laukia pasikeitimai. Pertvarka patikėta savivaldybėje sudarytai darbo grupei, užsakyta Kauno technologijos universiteto mokslininkų studija. Mikroautobusų maršrutai tikėtina liks, bet bus siekiama mažinti jų dubliavimąsi.

    Pagal Europos Sąjungos direktyvą mieste negali dubliuotis visuomeninio transporto maršrutai daugiau kaip 20 procentų. Šiauliuose ir autobusai, ir mikroautobusai važinėja vienodais maršrutais. „Mikroautobusai liks, tik klausimas, kokie maršrutai bus. Esame užsakę studiją, laukiame transportininkų pasiūlymų, tikėtina, kad mikroautobusais bus privežami keleiviai iš atokesnių miesto vietų“, – svarstė administracijos direktorius Vladas Damulevičius.
    Taip pat užsimena apie elektroninį bilietą ir naujų autobusų pirkimą:

    Savivaldybės įmonė „Busturas“ investuoja į autoparką, turi aštuonis naujus autobusus, planuoja įsigyti dar 16 autobusų, tad keleiviams bus malonu, patogu jais važiuoti, gėrėtis miesto vaizdais. Problemų sumažės ir įvedus elektroninį bilietą.
    http://etaplius.lt/mikroautobusai-mi...s-koreguojami/
    Paskutinis taisė Xedos; 2013.10.08, 15:53.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    O iš kur Jūs žinote, kad Busturas nesikreipė? Kaip bebūtų, maršrutų pavadinimai nebuvo patvirtinti, todėl ir nebuvo keičiami. Viskas labai logiška ir teisinga, bent jau iš įmonės pusės.
    Būtų logiška, jei atitiktų keleivių lūkesčius ir būtų jiems patogu, o ne atvirkščiai.

    Neslėpsiu ir neišsisukinėsiu - nežinau, įmonė kreipėsi, ar ne. Ankstesniame komentare aš ne neginčijamai teigiau, bet tiesiog provokaciniu būdu kėliau apskritai Lietuvos viešojo transporto srityje klestinčią problemą - išsisukinėti nuo darbų ir veiksmų, kurie keleiviams suteiktų daugiau patogumo ir teigiamų rezultatų.

    O su „Busturu“ teko ne kartą pabendrauti - įspūdis prastas apie vadovus. Sakyčiau, atgyvenęs. Man kelia nuostabą, kaip leidžiama tokiems progreso nesiekiantiems ir teigiamų rezultatų keleiviams neieškantiems žmonėms dirbti. Aš manau, kad Šiaulių savivaldybėje ir „Busture“ įsišaknijusi biurokratija ir neveiklumas (kalbu ne apie tai, kad ten niekas nieko nedaro ir tiesiog sėdi nedirbdami, sakau tai, jog yra imituojamas darbas susigalvotomis ir kitų išgalvotomis biurokratinėmis kliūtimis, kurias reikia griauti).

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    „Busturo“ snaudaliai galėjo kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ir prašyti pakeisti žymiai anksčiau. Be to, „Busturui“ niekas nedraudžia maršruto kryptį švieslentėje nurodyti kitokį negu patvirtintas savivaldybės administracijos direktoriaus - tereikia savivaldybės specialistų leidimo.
    O iš kur Jūs žinote, kad Busturas nesikreipė? Kaip bebūtų, maršrutų pavadinimai nebuvo patvirtinti, todėl ir nebuvo keičiami. Viskas labai logiška ir teisinga, bent jau iš įmonės pusės.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    "Busturo" poziuris i VT vystymasi ir progresa, puikiai atsispindi ju autobusuose........

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Prašome neklaidinti žmonių, kad Busturas pagaliau susivokė su pavadinimais. Busturas vadovaujasi miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais. Kada įsakymas buvo parašytas, tada ir pakeitė
    „Busturo“ snaudaliai galėjo kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ir prašyti pakeisti žymiai anksčiau. Be to, „Busturui“ niekas nedraudžia maršruto kryptį švieslentėje nurodyti kitokį negu patvirtintas savivaldybės administracijos direktoriaus - tereikia savivaldybės specialistų leidimo.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Nors ir praėjo daugiau nei pusė metų, bet Busturas pagaliau susivokė, kad jų autobusai važiuoja iki Savanorių žiedo, o ne "Rasos".
    Atvaizdas
    Prašome neklaidinti žmonių, kad Busturas pagaliau susivokė su pavadinimais. Busturas vadovaujasi miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais. Kada įsakymas buvo parašytas, tada ir pakeitė

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gal man tik pasivaideno, bet atrodo, kad šiandien tikrai mačiau 7-o maršruto autobusą, su užrašu "Rasa"..........

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Nors ir praėjo daugiau nei pusė metų, bet Busturas pagaliau susivokė, kad jų autobusai važiuoja iki Savanorių žiedo, o ne "Rasos".

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Tokio dubliavimo, koks yra Šiauliuose, nėra jokiame kitame Lietuvos mieste, todėl keista tikrai būtina. Privežamųjų maršrutų Šiauliuose nėra, tačiau mikroautobusai galėtų kursuoti maršrutais, kuriais kur autobusai važiuoja retai (pvz. 5, 8, 9, 10, 11, 23, 25), savaitgaliais ir kitais. Be to jau maždaug nuo aštuntos valandos daugelyje maršrutų pradedamas oro vežiojimas, ten irgi galėtų važinėti mikroautobusai.

    Visgi, tai Šiauliai, jei miesto valdžiai užteks stuburo panaikinti mikroautobusų maršrutus, tai jau nemažas pasiekimas...

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Mikriukai + - neblogi, vairavimo stilius tikrai pavojingas, talonėlius 50\50 vairuotojų duoda. Taigi manau kažką keisti reikia.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Mikroautobusams kitąmet Šiaulių gatvėse gali nebelikti vietos

    Keleivius pervežantiems mikroautobusams kitąmet Šiaulių gatvėse gali nebelikti vietos. Profsąjungos „Solidarumas“ atstovai tvirtina, kad mikroautobusai turėtų važiuoti tais maršrutais, kur mažai keleivių ir nevažiuoja „Busturo“ autobusai. Be to, siūloma iki 2 litų padidinti autobuse įsigyjamo vienkartinio bilieto kainą.

    Bendrovėje „Busturas“ ir savivaldybėje apsilankę Lietuvos profesinės sąjungos „Solidarumas“ nariai tvirtino, kad tais pačiais maršrutais negali važiuoti autobusai ir mikroautobusai. Esą mikroautobusų vairuotojai sudaro avarines situacijas.

    „Pamatėme, kad yra betvarkė dėl mikriukų – užvažiuoja į priekį, avarinės situacijos. Reikia, kad būtų nukreiptas ten, kur visuomeninis transportas netikslingas, mažai keleivių“, – pasakoja UAB „Busturas“ profsąjungos „Solidarumas“ pirmininkė Alma Steponavičienė.

    „Busturo“ vadovai sako, kad mikroautobusų vairuotojai galėtų įsidarbinti autobusų vairuotojais jų įmonėje, nes vairuotojų trūksta, didesnis atlyginimas.

    Kaip bus pertvarkytas visuomeninis transportas kitąmet, spręs politikai. Žadama atsižvelgti į kauniečių mokslininkų rengiamą viešojo transporto studiją.
    http://etaplius.lt/mikroautobusams-k...elikti-vietos/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Na va, o vairuotojai naujai tvarkai nepritaria, kad ir gauna procentą nuo parduotų bilietų, kurių pardavimai išaugo. Beje, kad ir naujai tvarkai vairuotojai nepritaria, bet tenka pastebėti, kad vairuotojai klausinėja keleivių ar turi bilietus, kai jie neleistinai įlipa pro vidurines ar galines duris. Matyt motyvacija vis dėlto yra .

    Nepritaria naujai tvarkai

    Pasikeitimą vairuotojai vertina skeptiškai: „Gaila matyti besigrūdančius į autobusą žmones. Jei žmogus turi nuolatinį bilietą, kodėl jis turi laukti eilėje su kitais, kurie bilietus pasižymi šalia vairuotojo esančiame komposteryje? Manau, kad kontroliuoti keleivius turėtų būti kontrolės, o ne vairuotojų darbas. Mes kiekvieno žmogaus turime laukti. Visi kol sulipa, praeina daug laiko. Manau, kad tokia tvarka nepatogi“.

    Kontrolieriai nesugeba patikrinti kiekvieno autobuso keleivio, todėl, pasak R. Bielinsko, ir buvo sugalvota pertvarka, kad keleiviai būtų įleidžiami tik pro priekines duris. Rezultatai rodo, kad jau sumažėjo „zuikių“.

    Vadovas teigia suprantantis vairuotojų nepasitenkinimą, nes vairuoti ir dar kontroliuoti kiekvieną važiuojantį keleivį sudėtinga, be to, pasitaiko labai nemandagių keleivių. Tačiau naudos turi ir vairuotojai - daugiau bilietų parduodantiems vairuotojams bendrovė moka premijas.
    http://snaujienos.lt/naujienos/miest...s-nra-auksins-

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Veltui džiūgauja. Kol potencialūs zuikiai neperprato naujos tvarkos trūkumų, tol pajamos augo, kai perpras, tai pajamos nustos augusios. Nes esant popieriniams bilietams, juos galima žymėti ne vieną kartą.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nauja keleivių įlaipinimo tvarka duoda teigiamų rezultatų

    Daugiau kaip prieš mėnesį pradėta vykdyti keleivių įlaipinimo pro priekines autobusų duris tvarka duoda teigiamų rezultatų. Vien per pirmąsias dvi liepos savaites, autobusų vairuotojai pardavė šešiolika procentų daugiau bilietėlių nei per tą patį laikotarpį pernai.

    Nuo birželio 17-osios prasidėjusi naujoji keleivių įlaipinimo pro priekines autobusų duris jau tęsiasi ilgiau nei mėnesį. Panašu, kad per tą laiką prie jos priprato ir keleiviai. Problematiškiau tik vaikus vežimėliuose vežančioms mamoms.

    Autobusų vairuotojai taip pat pastebi, kad žmonės jau priprato prie naujosios tvarkos, todėl nesusipratimų pasitaiko rečiau.
    http://etaplius.lt/nauja-keleiviu-il...amu-rezultatu/

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Norint pirkti bilietėlius autobusuose, keleiviai turi turėti ne didesnes nei 20 litų kupiūras. Taip siekiama atpratinti keleivius vežioti negabaritinį bagažą.
    Tiesiog auksinė logika!

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nauja tvarka tikrai kirto per galvas vairuotojams. Šiandien nuo Saulės miesto link pietinio pajudėjęs autobusas pervažiavo visą viaduką ir vairuotojas, net nepastebėjo, kad vidurinės durys liko atidarytos .

    Komentuoti:

Working...
X