Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • valentinole
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Perdažinėti nėra prasmės, kadangi jie puikiai atrodo. Jeigu būtų rimtos rūdys per visą kėbulą, tada perdažymas būtų reikalingas
    Na jei būtų rūdys, net tokio klausimo nekiltu, dabar gi klausimas tame, ar ir toliau bus Busturo autobusai bus visi margi, ar turės viena dažymo schemą, kaip Irisbus Citelis ir net gi kai kurie seni autobusai?
    Tiesa, Kaune į miesto spalvas iš karto perdažė naujai gautus, Van Hool New AG300 autobusus, nors jie irgi buvo geros būklės ir be rūdžių.
    Ir antras klausimas dėl švieslenčių, ar programuos...

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė valentinole Rodyti pranešimą
    Autobusai tikrai geri... klausimas kada juos perdažys ir sutvarkys švieslentes?
    Perdažinėti nėra prasmės, kadangi jie puikiai atrodo. Jeigu būtų rimtos rūdys per visą kėbulą, tada perdažymas būtų reikalingas

    Komentuoti:


  • valentinole
    replied
    Autobusai tikrai geri... klausimas kada juos perdažys ir sutvarkys švieslentes?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu gi kaip blogai privatininkas...
    Busturas ne privatininkas, akcininkas yra Šiaulių miesto savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu gi kaip blogai privatininkas...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pristatyti naujieji autobusai:

    Miesto gatvėmis riedės trys nauji autobusai

    Ketvirtadienį Prisikėlimo aikštėje šiauliečiams pristatyti nauji pailginti miesto autobusai. Tris transporto priemones įsigijo keleivius Šiaulių mieste vežanti bendrovė „Busturas“. Šiauliečiams pristatyti sudvejinti „Mercedes-Benz Conecto G“ autobusai veš keleivius intensyviausiais maršrutais.

    Visi trys autobusai yra žemagrindžiai – pritaikyti neįgaliųjų asmenų ir vaikų vežimėliams. 18 metrų ilgio sudvejintame autobuse vienu metu gali važiuoti net 167 keleiviai.

    „Norėtųsi, kad tokių dienų, kai į miesto gatves išrieda net keli nauji autobusai, būtų kuo daugiau. Tikrai malonu, kad jau šią vasarą „Busturo“ parką papildys dar 9 ekologiški autobusai“, – sakė Savivaldybės administracijos direktorius Gedeminas Vyšniauskas.





    http://etaplius.lt/miesto-gatvemis-r...uji-autobusai/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ištrauka iš Šiaulių krašto laikraščio, 2014-03-28.

    "Busturas" atnaujino savo autobusų parką. Įsigijo išsimokėtinai tris didelius "prailgintus" naujus autobusus "Mercedes" Juos ketina ketvirtadienį pristatyti visuomenei. Autobusai iš viso kainavo per 2 milijonus litų, o kiekvienas po 764 tūkstančius litų. Už pirkinį bendrovė suderėjo išsimokėti per 7 metus."
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.03.18, 20:56.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Iš mano istorijos vadovėlio. pirmasis autobusas šiauliuose

    Komentuoti:


  • ether
    replied
    Labas rytas. Šiandien ryte mačiau naują Busturo miesto autobusą ilgą mersedes-benz citaro 21 maršrute. Deja neturėjau su kom nufotagrafoti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Tai ar Busturas turi srautus reguliuot?
    Busturas turi taikytis prie keleivių srautų, o ne keleviai prie Busturo. Pavyzdžiui ir man nėra suprantama, kodėl 12 iš Dainų žiedo 8 val. yra vos 3 reisai, kai 7 ir 9 val. intervalas svyruoja tarp 5-10 min. Esu tikras, kad buvo galima grafiką sudaryti su tolygesniu intervalu, t.y. vairuotojų pietus nukelti 1 ratu vėliau.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Aš nesuprantu tamstos pasipiktinimo. Pats parašei, kad vieną kartą važiuoja visiškai pilnas, kitą tuščias. Tai ar Busturas turi srautus reguliuot? Jei netyčia važiavo kokia moksleivių klasė ar pan. tai žinoma, kad autobusas bus arti pilno. Pats savo parašymui prieštarauji.
    Tai ar Busturas neturi šiek tiek prisitaikyti prie keleivių srautų ar geriau tada paleisti trumpus autobusus piko metu ir ilgus vidury dienos ? Moksleivių variantas atmetamas, nebent aišku jie vis dar eina į mokyklą būdami 40-50 metų .

    Tiesiog susidaro vaizdas, kad tvarkaraštyje kažkas padarė skylę. O kitu kraštutiniu atveju nuvažiuoja du ilgi autobusai ir nuveža po 3-5 žmones. Pinigų švaistymas, kai tokie autobusai važiuoja tušti. Na, nebent čia išskirtinis atvejis ir autobusas kažkur užstrigo. Bet oro vežiojimas ilgais autobusais yra įprastas dalykas.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    http://etaplius.lt/del-gyventoju-sku...usu-marsrutus/

    Laikys rezerve autobusus, kai autobusai perpildyti niekam dar nesugedus. Taip puikiai sudeliojo tvarkaraščius, kad 12-as 9-10 val. ryte važiuoja visiškai, VISIŠKAI pilnas, baisiau nei rytinio piko metu. O kartais pravažiuoja visiškai tusčias, su 3-5 žmonėmis . Žodžiu, puikiai dirba Busturas.
    Aš nesuprantu tamstos pasipiktinimo. Pats parašei, kad vieną kartą važiuoja visiškai pilnas, kitą tuščias. Tai ar Busturas turi srautus reguliuot? Jei netyčia važiavo kokia moksleivių klasė ar pan. tai žinoma, kad autobusas bus arti pilno. Pats savo parašymui prieštarauji.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Dėl gyventojų skundų ruošiamasi pertvarkyti privežamųjų autobusų maršrutus

    Dėl naujos viešojo transporto tvarkos bendrovė „Busturas“ sulaukia daug šiauliečių skundų. Todėl bus vėl pertvarkomi privežamųjų autobusų maršrutai, piko valandomis budės rezerviniai autobusai.

    Po susitikimo su Medelyno rajono gyventojais bendrovės „Busturas“ direktorius sakė, kad į gyventojų prašymus keisti nesuderintų maršrutų kryptis, reaguos. Kovo mėnesį bus sudaromi nauji privežamųjų mikroautobusų maršrutai.

    „Ten, kur privežamieji maršrutai startavo, pažiūrėsime kaip galima, atsižvelgus į gyventojų prašymus, optimizuoti. Žodžiu, privežamieji maršrutai žmonėms patrauklūs. Tiesiog jie turi būti maksimaliai patogūs ir pateisinti jų lūkesčius“, – teigė bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.

    Rytinio ir vakarinio piko metu autobusai perpildyti keleivių, todėl sugedus autobusui, kito ar be keleivių autobuso tektų ilgai laukti, žmonės vėluotų pasiekti savo kelionės tikslą, piko metu netilptų perlipti į kitą transporto priemonę. Dėl šios priežasties bendrovė pietiniame miesto rajone laikys rezervinius autobusus.

    „Turim keletą autobusų rezervinių pietiniame rajone. Jeigu, maža kas, atsitiktų, netikėtumai ar sugestų autobusas, kad jis per 3, per 5 minutes privažiuotų ir surinktų tuos keleivius ir nuvežtų“, – aiškino T. Bielinskas.

    Dėl viešojo transporto pertvarkų bendrovė „Busturas“ vis sulaukia gyventojų skundų ir pasiūlymų dėl naujos tvarkos. Šiaulių miesto gatvėmis mikroautobusai nebekursuoja nuo vasario 1 dienos.
    http://etaplius.lt/del-gyventoju-sku...usu-marsrutus/

    Laikys rezerve autobusus, kai autobusai perpildyti niekam dar nesugedus. Taip puikiai sudeliojo tvarkaraščius, kad 12-as 9-10 val. ryte važiuoja visiškai, VISIŠKAI pilnas, baisiau nei rytinio piko metu. O kartais pravažiuoja visiškai tusčias, su 3-5 žmonėmis . Žodžiu, puikiai dirba Busturas.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Nuo vasario 17 d aptarnaujantys vietinio priemiestinio susisiekimo maršrutus Šiaulių rajone vežėjai turi turėti vaizdo registratorius ir filmuoti visą veiksmą esantį autobuso salone(kaip sakant vaizdo registratorių apsukant antraip)

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Tą lietuvišką/lenkišką (ar kad ir kokios etninės kilmės jis bebūtų) autobusą šiandien teko matyti ir 24 maršrute. Matyt paleido ir kitais maršrutais. Gaila neteko išbandyti, pravažiavo pro pat nosį. Bet išties keistai atrodo, kai autobusas pravažiuoja ir neskleidžia garso .

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Mus tokiais žino tik Lietuvoje. Visur kitur šis autobusas pristatomas kaip lenkų AMZ ir nė žodžio apie lietuvius.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Lenkijoje AMZ gamykloje surinktas, su lenkiškomis etiketėmis salone, su lenkišku valstybiniu numeriu, su lenkišku AMZ kėbulu, su čekų elektros įranga ir su lenkų kalba suprogramuotu borto kompiuteriu. Ir su vienu vieninteliu užrašu LBus ant gamyklinę lentelę atstojančio popiergalio, pakišto po plastikiniu stiklu. Ir visa tai - tikras lietuviškas autobusas, surinktas bendromis lietuvių ir čekų pastangomis.
    Gal pasidžiaugtum, kad mus žino Europoje, kaip elektrobuso gamintoją, o ne aimanuotum.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Lenkijoje AMZ gamykloje surinktas, su lenkiškomis etiketėmis salone, su lenkišku valstybiniu numeriu, su lenkišku AMZ kėbulu, su čekų elektros įranga ir su lenkų kalba suprogramuotu borto kompiuteriu. Ir su vienu vieninteliu užrašu LBus ant gamyklinę lentelę atstojančio popiergalio, pakišto po plastikiniu stiklu. Ir visa tai - tikras lietuviškas autobusas, surinktas bendromis lietuvių ir čekų pastangomis.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Lietuvoje pagamintas eletrobusas rieda puikiai, bet yra brangus

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Turbūt turėta galvoje privežamieji maršrutai, o ne priemiestiniai...

    Komentuoti:

Working...
X