Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Privatininkų elgesį, priešingai nei valdišką įmonę, yra sunkiau kur kas sunkiau sukontroliuoti. Valdiškoje įmonėje vairuotojas bent turi motyvaciją dirbti, nes žino, kad už prasižengimus jis gali būti nubaustas. Pas privatininką - praktiškai garantuotai "ant popieriaus" gauni minimumą už pusę etato, o turi pats plauti, prižiūrėti autobusą, dirbti nuo ryto iki vakaro. Ir elgtis gali kaip nori, nes įmonės savininkui rūpi tik pelnas, o ne jo pavaldinių kultūra. Pavyzdžių yra Klaipėdoje ir Vilniuje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavivaldybė prie to, kad ji nesugeba organizuoti VT ir čia jau visiškai nesvarbu, ar jis valdiškas, ar privatus. Tik ten, kur valdžia dirbo kokybiškiau, ir valdiškas VT dirba kokybiškiau, ir iš privatininkų reikalaujama.
Komentuoti:
-
Savivaldybė prie to, kad ji nesugeba organizuoti VT ir čia jau visiškai nesvarbu, ar jis valdiškas, ar privatus. O jei privatus, tai dar blogesnis. Pavyzdžių milijonai iš viso buvusio TSRS - po 91 m. prasidėjus laisvos rinkos eksperimentams VT kokybė tik smuko, nes smuko bendra valdymo kokybė. Ir jokie privatininkai be vienetinių pavyzdžių nesugebėjo VT pakelti į bent jau buvusį iki 91 m. lygį. Tik ten, kur valdžia dirbo kokybiškiau, ir valdiškas VT dirba kokybiškiau, ir iš privatininkų reikalaujama.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei nėra stipraus savivaldybės vežėjo, tai paprasčiausiai rodo, kad pati savivaldybė nesugeba susitvarkyti su jai priskirtimos funkcijomis ir tokia savivaldybė negali išsireikalauti iš privatininkų jokių griežtų sąlygų laikymosi, ją patys privatininkai už nosies vedžioja.
Gal pas privatininkus nėra direktorių, kurie nori gauti daug? 10 direktorių savivaldybės parke tai savivaldybės problema, o ne parko. Kaip jau minėjau, pati savivaldybė nesugeba susitvarkyti ir nesugebės susitvarkyti su privatininkais, nes pati savivaldybė perpuvusi. Naivu iš tokios savivaldybės tikėtis, kad ji net suorganizuoti normalų konkursą galės. Kalčiausia Šiauliuose savivaldybė, o ne "Busturas". Tai ji nesugeba savo parko sutvarkyti.
Komentuoti:
-
Jei nėra stipraus savivaldybės vežėjo, tai paprasčiausiai rodo, kad pati savivaldybė nesugeba susitvarkyti su jai priskirtimos funkcijomis ir tokia savivaldybė negali išsireikalauti iš privatininkų jokių griežtų sąlygų laikymosi, ją patys privatininkai už nosies vedžioja.
Gal pas privatininkus nėra direktorių, kurie nori gauti daug? 10 direktorių savivaldybės parke tai savivaldybės problema, o ne parko. Kaip jau minėjau, pati savivaldybė nesugeba susitvarkyti ir nesugebės susitvarkyti su privatininkais, nes pati savivaldybė perpuvusi. Naivu iš tokios savivaldybės tikėtis, kad ji net suorganizuoti normalų konkursą galės. Kalčiausia Šiauliuose savivaldybė, o ne "Busturas". Tai ji nesugeba savo parko sutvarkyti.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSvarbiausia yra įtikt keleiviui, o ne proteguot pinigų plovimo mašiną, kas dažnas atvejas mūsų savivaldybių parkuose.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKonkurencija išeina į naudą tik tuomet, kai yra stiprus valdiškas vežėjas ir privatininkams nustatomos griežtos sąlygos ir yra pavyzdys į ką lygiuotis. O jei valdiškas vežėjas silpnas, tai ir privatininkai nesistengs - jiems tik pelnas rūpi. Dar daugiau, jie reikalaus lengvatinių sąlygų. Geras VT tik tuomet kai stiprus valdiškas vežėjas yra faktas daug kartų įrodytas Vakarų Europos pavyzdžiais, o visa kita tik laisvarinininkų paistalai, nieko bendro su realybe neturintys.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKonkurencija išeina į naudą tik tuomet, kai yra stiprus valdiškas vežėjas ir privatininkams nustatomos griežtos sąlygos. O jei valdiškas vežėjas silpnas, tai ir privatininkai nesistengs - jiems tik pelnas rūpi. Tai faktas daug kartų įrodytas Vakarų Europos pavyzdžiais, o visa kita tik laisvarinininkų paistalai, nieko bendro su realybe neturintys.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO koks skirtumas koks vežėjas? Konkurencija visuomet išeina į naudą. Savivaldybė paskelbia sąlygas, kas jas atitinka, tegul ir veža. Svarbiausia yra įtikt keleiviui, o ne proteguot pinigų plovimo mašiną, kas dažnas atvejas mūsų savivaldybių parkuose.
Komentuoti:
-
O kodėl negalima proteguoti? Tai savivaldybės įmonė, ne privatininkas. Įstatymai nedraudžia to daryti.
Kas kita, kad VT negerėja, daromi teisės pažeidimai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai, kad vežėjas vienas yra gerai. Liberalizmas, deja, bet Europoje prie VT pagerinimo neprivedė. VT geras ten, kur valdžia juo rūpinasi, nepriklausomai nuo nuosavybės formos. Bet vis tiek geriau rūpinasi ten, kur vežėjai valdiški.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVT geras ten, kur valdžia juo rūpinasi, nepriklausomai nuo nuosavybės formos.
Nors mikriukams nepritariu, bet toks atviras Busturo, kaip savivaldybės įmonės, protegavimas atrodo nelabai skaniai.
Komentuoti:
-
Tai, kad vežėjas vienas yra gerai. Liberalizmas, deja, bet Europoje prie VT pagerinimo neprivedė. VT geras ten, kur valdžia juo rūpinasi, nepriklausomai nuo nuosavybės formos. Bet vis tiek geriau rūpinasi ten, kur vežėjai valdiški.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąGalima tik paploti. Turbūt Busturo vadovai pagalvojo, kad kai Šiauliuose Busturas liko vieninteliu vežėju ir su niekuo nebereikia dalintis keleivių srautais, galima užsiimti savivale.
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAr ne laikas „imti vadžias į rankas“? Kaip NVTKA pričiupo „Busturą“
Lietuvoje įprasta piktintis blogais įstatymais, valdininkų savivale, nesiskaitymu su paprastais gyventojais. Bet ar mes patys nors ką padarome, kad tokių reiškinių mažėtų? Juk iniciatyvos, nors ir nedidelės, gali labai daug. Puikus pavyzdys – 2013 metų vasarį įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA), per porą metų spėjusi įrodyti, kad ir be ryškaus finansinio užnugario pilietiškos organizacijos gali sutramdyti ir politikus, ir verslininkus.
http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...ustura?l=1&p=1Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.20, 20:12.
Komentuoti:
-
Man dar iškilo vienas klausimas - ar galima privačioms saugos tarnyboms perleisti teisę išrašinėti admininstracinių TP baudas? Ar jos ten išrašinėja kažkokius kitokius aktus, kuriais remiantis paskui kažkas (KAS?) skiria baudas?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik kad straipsnis ne vien apie "Busturą"...
Komentuoti:
-
Ar ne laikas „imti vadžias į rankas“? Kaip NVTKA pričiupo „Busturą“
Lietuvoje įprasta piktintis blogais įstatymais, valdininkų savivale, nesiskaitymu su paprastais gyventojais. Bet ar mes patys nors ką padarome, kad tokių reiškinių mažėtų? Juk iniciatyvos, nors ir nedidelės, gali labai daug. Puikus pavyzdys – 2013 metų vasarį įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA), per porą metų spėjusi įrodyti, kad ir be ryškaus finansinio užnugario pilietiškos organizacijos gali sutramdyti ir politikus, ir verslininkus.
http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...ustura?l=1&p=1
Komentuoti:
Komentuoti: