Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    2. Nežinau, ar tai tik sutapimas, bet bent jau mano stebėtu metu visi autobusai važiavo vienas kitam iš paskos: trys iš pietinio į Donelaičio kapinės, trys septyniolikti į vieną pusę ir t.t. Na, gal taip gavosi, bet "traukinio" principas "Busturui" jau labai būdingas.
    Nemanau, kad sutapimas. Nuo pat tada, kai buvo panaikinti mikriukai, pastebėjau, kad kartais kelių maršrutų autobusai nuvažiuoja 2-3 minučių (arba tiesiog vienas paskui kitą) intervalu, o jei į juos nespėsi tada jau palauksi.....

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Lapkričio 1-ąją ir aplinkinėmis dienomis kaip visada į reisus paleista daug papildomų autobusų. Šiandien – pats kapinių lankymo pikas, tad skelbta, jog nuo maždaug 9 ryto pagal galimybes 10 minučių intervalu galės naudotis papildomais maršrutais. Daug važinėtis neteko, bet įspūdis kaip ir kiekvienais metais. Apie spūstis nesinori plėstis, nes jos natūralios, nieko nepakeisi, tačiau keli pastebėjimai:
    1. Galėtų vairuotojai žieduose pasikeisti/apsukti lenteles (tai priekyje padaryti kas 40 minučių, manau, nėra sunku), nurodančias, į kurią pusę važiuojama. Paleidus ne tik 17 reisą, bet ir ne vieną kitą, žmonės susimaišo. Kiek šį kartą mačiau, iš Gytarių žiedo į kapines važiuota per Gegužių gatvę. Išeina, kad toje pačioje stotelėje vienas autobusas važiuoja į kapines, kitas iš kapinių. Visi, ypač pagyvenę žmonės, klaidinami: mačiau, kaip vairuotojas mosikavo ir rodė, jog jis važiuoja jau atgal, o ne į kapines. Taigi tiesiog užkišti lentelę (Į kapines/IŠ kapinių) būtų labai naudinga.
    2. Nežinau, ar tai tik sutapimas, bet bent jau mano stebėtu metu visi autobusai važiavo vienas kitam iš paskos: trys iš pietinio į Donelaičio kapinės, trys septyniolikti į vieną pusę ir t.t. Na, gal taip gavosi, bet "traukinio" principas "Busturui" jau labai būdingas.
    3. Savotiškas pagyrimas: smagu, kad į kapinių reisus paleistos bene visos "garmoškės". Gal kiti ir mėgsta naujus autobusus, bet man asmeniškai labiau patinka senieji, kad ir kokie apiplyšę bebūtų: atrodo, lipa ir lipa žmonės miniom, bet kaip pilna laisvų vietų, taip pilna. Tuo tarpu į "Irisus" įlipa koks 15 žmonių (gal net tiek nereikia), ir jau visi grūdasi. Na, bent jau šią rudens dieną sėdėti "garmoškės" gale buvo malonumas, kurį supo labai savotiška atmosfera

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Lapkričio pabaigoje/gruodžio pradžioje prasidės el. bilieto bandymai. Atsiras vienos dienos, savaitės, 30 dienų (galios nuo aktyvavimo dienos) bilietai. Taip ir asmeninis (arba, kaip išsireiškė Šiaulių administracijos direktoriaus pavaduotojas, personalizuotas) mėnesinis bilietas, kuris bus pigesnis už įprastą mėnesninį bilietą.

    Elektroninio bilieto sistemos bandymai numatyti lapkričio pabaigoje

    Įprastus popierinius talonėlius Šiaulių viešajame transporte pakeisiančio elektroninio bilieto vizija įgauna vis ryškesnius kontūrus. Anot miesto vadovų, pirmieji naujosios elektroninio bilieto sistemos bandymų etapai numatomi jau lapkričio pabaigoje ar gruodį, tačiau normalaus jos starto tikėtis galima tik nuo naujųjų metų, t. y. sausio pirmosios.

    Kol kas tebevyksta pasiruošimo darbai: diegimo procesas derinamas su švietimo įstaigomis, svarstomos miesto ir priemiestinių maršrutų autobusų bilietų kainos. Jau dabar žadama, kad vieni jų gerokai pigs, kiti gi – pabrangs.
    http://etaplius.lt/elektroninio-bili...icio-pabaigoje
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.20, 18:47.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiandien dviejuose autobusuose jau buvo įjungti elektroninio bilieto komposteriai. Tiesa, jie neveikė, ekranuose degė užrašas "užblokuotas". Bet kokiu atveju, artėja elektroninio bilieto įvedimas.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.15, 22:42.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Busturas planuoja įrengti naują autobusų aikštelę "Pietiniame".

    Optimizuos miesto autobusų darbą

    Vienintelė keleivius Šiauliuose pervežanti bendrovė „Busturas“ planuoja optimizuoti darbą: sudaryti ilgalaikį autobusų modernizavimo planą, pietiniame miesto rajone pasistatyti autobusų laikymo aikštelę. Dėl anksti ryte į pietinį rajoną važiuojančių tuščių autobusų kasmet bendrovė „Busturas“ išleidžia maždaug 900-tų tūkstančių litų.

    Kiekvieną rytą iš pietinio rajono, kur laukia daug keleivių, autobusai išvažiuotų į miestą. Dabar autobusai išvažiuoja iš Vaidoto gatvės, kur nėra keleivių.

    Šiaulių miesto meras sako, kad bendrovė jau išsirinko sklypą, kur galėtų būti statoma autobusų bazė. Tačiau kol kas vieta neskelbiama. Mat projektui parengti ir statyboms bendrovei reikia pinigų. Pirmiausia „Busturas“ turi pateikti politikams ilgalaikį autobusų modernizavimo planą.
    http://etaplius.lt/optimizuos-miesto-autobusu-darba

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirodo, kad suklydau dėl vieno gana svarbaus fakto susijusio su naudotų autobusų įsigyjimu. Ir labai smagu, kad suklydau . Įmanoma, kad autobusai Šiauliuose pasirodys ne kitąmet, o dar šiemet. Bet kad tai įvyktų, konkursas turi būti sėkmingas, o taip būna toli gražu ne visada...

    Šiauliuose bus nupirkta naujesnių autobusų

    Šiaulių miesto savivaldybė pritarė bendrovės „Busturas“ miesto autobusų parko atnaujinimo projektui. Iki metų pabaigos miesto gatvėse turėtų pasirodyti apie dešimtį naujesnių žemagrindžių transporto priemonių. Iš viso ketinama nupirkti ne mažiau nei devynis 8-11 metų senumo standartinius 12 metrų ilgio autobusus.

    Autobusai bus perkami iš savivaldybės biudžeto lėšų. Remiantis savivaldybės sprendimu, 2015-aisiais bendrovei „Busturas“ skirta milijonas litų, o 2016-aisiais – pusė milijono litų. „Artimiausiu metu skelbsime konkursą autobusams pirkti. Tikimės, jog autobusai miesto gatvėse pasirodys dar šiais metais“, - sako T. Bielinskas.

    Netrukus šiauliečiai turėtų sulaukti ir aštuonių suspaustas gamtines dujas naudojančių „Castrosua City Versus Citelis CNG“.
    http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...i-autobus.html
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 23:29.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    >Mercedes-Benz O530 Citaro

    Dujiniai?
    Dyzeliniai, pirkti iš Jelgavos.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    >Mercedes-Benz O530 Citaro

    Dujiniai?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Savivaldybės taryba priėmė sprendimą iš kitų metų biudžeto skirti 1,5 mln. Lt autobusų įsigyjimui. Taigi, kitais metais į Šiaulių gatves turėtų išriedėti dešimt naudotų (greičiausiai Mercedes-Benz O530 Citaro) autobusų.

    Į miesto gatves išriedės dar dešimt modernių autobusų

    Po audringų diskusijų miesto taryba pritarė bendrovės „Busturas“ prašymui iš kitų metų biudžeto skirti lėšų modernesnių autobusų pirkimui. Bendrovė už pusantro milijono litų įsigys dešimt naudotų žemagridžių autobusų. Preliminari vieno naudoto modernaus autobuso kaina – apie 200 tūkstančių litų.
    http://etaplius.lt/i-miesto-gatves-i...erniu-autobusu

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Pritariu Mettal nuomonei. Lietuvos VT skendi skolose, tad švaistyti pinigus ir leisti autobusus tada, kai to visiškai nereikia, būtų neprotinga. Netgi Vakarų Europoje rečiau apgyvendintose vietose ar pramonės rajonuose VT kursuoja tik tada, kai jo reikia. Nemanau, kad kiekvienas maršrutas turi kursuoti nuo ryto iki vakaro.
    Pro ten leisti VT nuo ryto iki vakaro visiškai nėra prasmės, nes juo naudosis tik tie, kurie važiuos į naujai įsikūrusias įmones (ir galbūt į kelias, kurios yra pramonės parko "senbuvės"). Ten nėra nei gyvenamųjų namų, nei pėsčiųjų srauto.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pasirodo, kad pramonės parke, be mano jau rodytų dviejų stotelių, bus dar keturios naujos VT stotelės. Jei jas taip galima pavadinti.... Ametistai, jei manėte, kad stotelės F. Vaitkaus gatvėje įrengtos "labai taupiai", tai šių stotelių atveju, labiau sutaupyti turbūt nebeįmanoma .

    Taigi, pirmosios dvi, P. Motiekaičio gatvėje. Stotelių pavadinimai bus tokie bus patys: "Petro Motiekaičio".

    Atvaizdas


    Ir antroji. Prie šių dviejų stotelių nėra nė gyvos dvasios, jos pastatytos visiškoje dykvietėje, jose absoliučiai niekas nelips. Nesuprantamas sprendimas. Yra vienintelis variantas: šalia šių stotelių, visai neseniai, buvo nugriautas pastatas, Galbūt ten prasidės statybos ir atsidarys dar vieno įmonė, kito paaiškinimo neturiu.

    Atvaizdas


    Stotelės F. Vaitkaus gatvėje gavo pavadinimus: "Pramoninio parko" (keista, kodėl jų nepavadino "industrinio parko'. Juk šis varintas labai dažnai naudojamas savivaldybės pranešimuose, nors turime ir lietuvišką žodį - pramonė.)

    Atvaizdas


    Ant vienos stotelės atsirado ir tvarkaraštis (bent kol kas, tik ant vienos iš šešių )

    Atvaizdas


    Ir dar dvi stotelės, Pročiūnų gatvėje (stotelių pavadinimai tokie patys - "Pročiūnų"). Tikimybė, kad šiose stotelėse kažkas lips, yra, šalia veikia kelios įmonės.

    Atvaizdas


    Ir antroji

    Atvaizdas


    Tai tiek naujienų .
    Kaip man atsibodo tokios nesąmonės Lietuvoje, kai daro ir iki galo nepadaro. Tada turiu sėdėti ir kuistis po teisės aktus, kad rasčiau įrodymą, kad va, taip negerai, nes čia ir čia parašyta... Teks ir vėl sėdėti ir ieškoti kabliuko. Įtariu, kad STR miestuose miesteliuose bus aprašyta apie stotelių įrengimą. Žvilgtelėsiu, bet kol kas tam laiko turėsiu turbūt tik kokį lapkritį.
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    grafikai tragiški o tai kaip čia nevažiuoja piko ir dienos metu....?
    Pritariu Mettal nuomonei. Lietuvos VT skendi skolose, tad švaistyti pinigus ir leisti autobusus tada, kai to visiškai nereikia, būtų neprotinga. Netgi Vakarų Europoje rečiau apgyvendintose vietose ar pramonės rajonuose VT kursuoja tik tada, kai jo reikia. Nemanau, kad kiekvienas maršrutas turi kursuoti nuo ryto iki vakaro.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    O kam naujai besikuriančiame pramonės rajone transportas kitu metu? Kas tais autobusais naudosis?

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    grafikai tragiški o tai kaip čia nevažiuoja piko ir dienos metu....?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirodo, kad pramonės parke, be mano jau rodytų dviejų stotelių, bus dar keturios naujos VT stotelės. Jei jas taip galima pavadinti.... Ametistai, jei manėte, kad stotelės F. Vaitkaus gatvėje įrengtos "labai taupiai", tai šių stotelių atveju, labiau sutaupyti turbūt nebeįmanoma .

    Taigi, pirmosios dvi, P. Motiekaičio gatvėje. Stotelių pavadinimai bus tokie bus patys: "Petro Motiekaičio".



    Ir antroji. Prie šių dviejų stotelių nėra nė gyvos dvasios, jos pastatytos visiškoje dykvietėje, jose absoliučiai niekas nelips. Nesuprantamas sprendimas. Yra vienintelis variantas: šalia šių stotelių, visai neseniai, buvo nugriautas pastatas, Galbūt ten prasidės statybos ir atsidarys dar vieno įmonė, kito paaiškinimo neturiu.



    Stotelės F. Vaitkaus gatvėje gavo pavadinimus: "Pramoninio parko" (keista, kodėl jų nepavadino "industrinio parko'. Juk šis varintas labai dažnai naudojamas savivaldybės pranešimuose, nors turime ir lietuvišką žodį - pramonė.)



    Ant vienos stotelės atsirado ir tvarkaraštis (bent kol kas, tik ant vienos iš šešių )



    Ir dar dvi stotelės, Pročiūnų gatvėje (stotelių pavadinimai tokie patys - "Pročiūnų"). Tikimybė, kad šiose stotelėse kažkas lips, yra, šalia veikia kelios įmonės.



    Ir antroji



    Tai tiek naujienų .

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Galbūt galėtum parodyti žemėlapyje šitų stotelių vietas?
    Čia ir čia

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Tikrai nustebčiau jei ten atsirastų šaligatviai ar įvažos. Pramonės parko infrastruktūra įrengta labai netoliaregiškai, o tam kad dabar ten atsirastų šaligatviai ar pėsčiųjų takai turbūt prireiktų stebūklo (ypač turint omenenyje finansinę Šiaulių padėtį, kai miestas beveik nieko negali sau leisti......). Taigi, naujųjų įmonių darbuotojams išlipus iš autobusų teks eiti tiesiog gatve, tiesa, automobilių eismo ten beveik nėra (bent kol kas).
    Galbūt galėtum parodyti žemėlapyje šitų stotelių vietas?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gera naujiena: didelė tikimybė, kad Šiaulių gatvėse liks mažiau "lavonų".

    Jei Taryba pritars, miestas turės modernių autobusų

    Šiaulių miesto taryba spręs, ar mieste riedės dešimt modernių autobusų. Viešajam transportui atnaujinti prireiks 1,5 milijono litų iš savivaldybės biudžeto. Taryba svarstys, ar skirti lėšų naujiems autobusams pirkti.

    Bendrovė „Busturas“ įsipareigojo per penkerius metus 70 senų autobusų pakeisti modernesniais. Todėl kitąmet bendrovė tikisi įsigyti 10 naudotų žemagrindžių miesto tipo autobusų. 8-11 metų senumo transporto priemones įsigyti pasiūlė kaimyninė Latvija.

    „Toks pasiūlymas gautas iš draugiško miesto – Jelgavos. Jeigu miesto taryba patvirtins, bus skelbiamas konkursas, kur galės dalyvauti visi norintys“, – sakė UAB „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas. Miesto taryba spręs, ar iš savivaldybės biudžeto skirti lėšų bendrovei „Busturas“. Dešimčiai autobusų įsigyti prireiks 1,5 milijono litų. Viešasis transportas būtų atnaujintas per dvejus metus.

    Naudoto autobuso kaina gali siekti iki 200 tūkst. Lt.
    http://etaplius.lt/jei-taryba-pritar...erniu-autobusu

    Turbūt kalba eina apie Mettal minėtus Mercedes-Benz O530 Citaro. Tai būtų tikrai neblogas Busturo technikos atnaujinimas. Tik įdomu kaip Busturui seksis vykdyti savo skelbiamus įsipareigojimus ir per penkerius metus pakeisti net 70 senų autobusų.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Stotelės įrengtos tinkamai, bet labai taupiai: be įvažų, o, svarbiausia, kol kas nesimato ir šaligatvio. Tai kaip į tą stotelę papulti? Arba trypti pievelę (palijus - klampoti), arba eiti važiuojamąja dalimi.
    Tikrai nustebčiau jei ten atsirastų šaligatviai ar įvažos. Pramonės parko infrastruktūra įrengta labai netoliaregiškai, o tam kad dabar ten atsirastų šaligatviai ar pėsčiųjų takai turbūt prireiktų stebūklo (ypač turint omenenyje finansinę Šiaulių padėtį, kai miestas beveik nieko negali sau leisti......). Taigi, naujųjų įmonių darbuotojams išlipus iš autobusų teks eiti tiesiog gatve, tiesa, automobilių eismo ten beveik nėra (bent kol kas).

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Stotelės įrengtos tinkamai, bet labai taupiai: be įvažų, o, svarbiausia, kol kas nesimato ir šaligatvio. Tai kaip į tą stotelę papulti? Arba trypti pievelę (palijus - klampoti), arba eiti važiuojamąja dalimi.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pramonės parke, F. Vaitkaus gatvėje, baigiamos įrengti VT stotelės, pro kurias nuo rugsėjo 1 d. pradės važiuoti 1-ojo ir 9-ojo maršrutų autobusai.



    Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.31, 18:05.

    Komentuoti:

Working...
X