Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LinS
    replied
    Jau šių metų rudenį Šiaulių gyventojai už važiavimą miesto ir priemiestinių maršrutų autobusais atsiskaitys elektroniniu bilietu. UAB „Busturas“ su konkurso nugalėtoja – Kauno informacinių technologijų sprendimų bendrove „Empirija“ - pasirašė elektroninio bilieto sistemos diegimo sutartį, kurios vertė siekia beveik 4 mln. litų.

    Kada popierinį bilietą Šiauliuose išstums elektroninis?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Šiaulių miesto autobusų ir privežamųjų maršrutų žemėlapis - http://old.marsrutai.lt/tinklarastis...uliai_v2.5.jpg (2,8 Mb, galioja nuo 2014-02-01).
    Pakeitimai:
    • pridėti privežamieji maršrutai P1-P7;
    • pakeistos 14, 29 maršrutų trasos ir patikslinti darbo režimai.

    Jeigu kam reikės, galiu įkelti ir PDF versiją.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pataupe Busturas dienos sviesom

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vienas iš naujųjų Irisbus kažkur sugebėjo "pamesti" priekinės dešinės pusės dalį. Gaila nesuspėjau nufotografuoti ir pastebėti garažinio numerio. Įdomumo dėliai klausiu, ar Busturas gali turėti kokių nors atsarginių šių autobusų dalių ar jie turės laukti "pastriprinimo" ir autobusas kol kas važiuos šiek tiek apsinuoginęs ?

    Iliustracijai pasiskolinu ssnaiperio nuotrauką (tikiuosi nesupyks )(dalis su melynu neįgaliųjų ženklu):

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Irisbus Citelis 12M CNG #1217. 4 maršrutas
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.02.06, 20:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1994 m. Šiaulių miesto autobusų schema.



    Nebuvo kitų būdų kaip tik perfotografuoti. Deja, popierius blizgantis, apšvietimas prastas ir teko suklijuoti schemą iš kelių forografijų. Schema spalvota, t.y. atskirom spalvom, berods raudonai ir žaliai schemoje pažymėti darbo ir poilsio dienomis važiuojančių autobusų maršrutų numeriai, visos kitos linijos ir užrašai juodi. Tačiau fotografuojant netinkamomis sąlygomis praktiškai tų spalvų neįmanoma aiškiai atskirti. Todėl schemą paverčiau nespalvota.
    Čia sumažinta schema.



    Čia didesnė:

    S2.jpg - 2.9 Mb

    Atskirai maršrutų lentelė su kursavimo laikais ir intervalais. Deja, leidinyje kažkodėl nėra maršrutų sąrašo su galiniais ir tarpiniais punktais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiauliuose reikia rimtesnės esamo autobusų maršrutų tinklo pertvarkos. Maršrutų yra per daug, o kai kurie iš jų kursuoja vos kelis kartus per dieną, net nėra pilnaverčiai piko valandų maršrutai. 22 iš viso tik vieno reiso maršrutas. Iš dabar esančių 25 maršrutų pakaktų ne daugiau 20-ies.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Informuojame apie miesto maršrutinių autobusų trasų pakeitimus.

    Nuo vasario 1 d. miesto maršrutinio autobuso Nr. 14 „Skroblų - Dainų žiedas" trasa keičiama į „Medelyno žiedas - Dainų žiedas". Maršruto trasa:
    nuo Medelyno žiedo: V. Bielskio g. - Panevėžio g. - Birutės g. - V. Kudirkos g. - Aušros al. - Tilžės g. - Gegužių g.;

    nuo Dainų žiedo: Gegužių g. - Tilžės g. - Aušros al. - V. Kudirkos g. - Birutės g. - Panevėžio g. - V. Bielskio g.

    Nuo vasario 3 d. miesto maršrutiniai autobusai Nr. 29 „Sutkūnai - Gytarių žiedas" važiuos:
    iš Sutkūnų: J. Basanavičiaus g. - Vaidoto g. - Žemaitės g. - Birutės g. - J. Basanavičiaus g. - Aušros al. - Tilžės g. - Gardino g. - Lyros g. - Gytarių g. - Kviečių g.;

    nuo Gytarių žiedo: Javų g. - Gytarių g. - Lyros g. - Gardino g. - Tilžės g. - Aušros al. - Žemaitės g. - Vaidoto g. - J. Basanavičiaus g.
    .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar aš rašiau būtent kas nelenda iš namų? Aišku, kad tie, kuriems nėra reikalo. Taip kad daryti išvadas, jog autobusai vežioja orą per anksti. Po kelių dienų bus aiškiau, kai nebeliks mikrobų.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai argumentas. Net ir Vilniuje per šalčius mažiau ne tik kad VT keleivių, bet ir automobilių gatvėse. Ir visai ne dėl to, kad vairuotojai persėda į VT. Tiesiog kai šalta, žmonės mažiau išeina iš namų. O kai šilta visi į užmiestį neišvažiuoja, tuo labiau kokią gegužę ar rugsėjį.
    Nei VT keleivių mažiau, nei mašinų mažiau... Jeigu žiema, tai žmonės nevažiuoja į darbą, į mokymo įstaigas? Tiesiog sumažėja paprastų pasivažinėjimų po parduotuves (be to retai kas į parduotuves važiuoja, visi eina pėsčiomis).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Kad žiema, tai ne argumentas, nes atšilus galima tad sakyti, kad visi atostogauti į užmiestį išvažiavę.
    Tai argumentas. Net ir Vilniuje per šalčius mažiau ne tik kad VT keleivių, bet ir automobilių gatvėse. Ir visai ne dėl to, kad vairuotojai persėda į VT. Tiesiog kai šalta, žmonės mažiau išeina iš namų. O kai šilta visi į užmiestį neišvažiuoja, tuo labiau kokią gegužę ar rugsėjį.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kad žiema, tai ne argumentas, nes atšilus galima tad sakyti, kad visi atostogauti į užmiestį išvažiavę.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl, kad vis dar važinėja mikrobai. Todėl, kad dabar žiema ir šalta - žmonės bendrai mažiau išeina iš namų.
    Na, tai galėtų būti vienintelės priežastys, kodėl autobusuose tiek mažai keleivių. Bent dabar susidaro vaizdas, kad autobusai važiuoja pastebimai per dažnai ir jais paprasčiausiai nėra ką vežti, nebent orą . Reikia tikėtis, kad situacija pasikeis, nes kol kas keleivių skaičius autobusuose kelią juoką.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pasikartosiu jau, bet po tų Busturo maršrutų sutankinimo, dabar, tiek trumpi tiek ilgi autobusai, "vežioja orą". Dar niekada neteko matyti tiek autubusų, kurie veža po 3-5 žmones. Ypač juokingai atrodo ilgieji, kurie pravažiuoja vienas paskui kita ir vienas nuveža kokius 5, o kitas gal 8-10 žmonių .
    Todėl, kad vis dar važinėja mikrobai. Todėl, kad dabar žiema ir šalta - žmonės bendrai mažiau išeina iš namų.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Čia taip įmantriai pavadinti ilgieji (sudurtiniai) autobusai

    Ir nuo kada 11, 17 tapo populiariausi maršrutai? ...
    Populiariausi jie tampa panašiai nuo balandžio 1 iki (grubiai) spalio pabaigos

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Čia taip įmantriai pavadinti ilgieji (sudurtiniai) autobusai

    Ir nuo kada 11, 17 tapo populiariausi maršrutai? ...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gal kas galėtų išversti į lietuvių kalba, kas yra tie "dumpliniai" autobusai ?

    Keleiviai laukia milijono vertės autobusų

    Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Gedeminas Vyšniauskas pasirašė įsakymą, kuriuo pritaria, kad UAB „Busturas“ pirktų tris „dumplinius“ žemagrindžius autobusus. Tokie autobusai yra reikalingi atskiruose populiariausiuose maršrutuose, pavyzdžiui, 11, 17 maršruto.

    Vienas autobusas gali kainuoti apie milijoną litų. Autobusai bus perkami paskelbus viešojo pirkimo konkursą. Viena iš konkurso sąlygų – išsimokėjimo terminas. UAB „Busturas“ tikisi reikiamą sumą sumokėti per 5-7 metus.

    http://etaplius.lt/keleiviai-laukia-nauju-autobusu/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Norėtųsi dar paklausti šiauliečių, nes naujienose jau nieko nebeaišku

    1) Ar nuo vasario 1 d. tikrai neliks nei vieno iš dabartinių mikriukų maršrutų?
    Kad gan aiškiai naujienose parašyta :

    Nuo vasario pirmos dienos Šiauliuose nebekursuos maršrutiniai mikroautobusai. Jie veš keleivius tik iš priemiestinių gyvenviečių ir tolimesnių mikrorajonų.
    http://etaplius.lt/busturas-ruosiasi...liks-mikriuku/

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Jau paskelbti 7 privežamųjų maršrutų grafikai ir trasos. http://www.busturas.lt/files/naujien..._marsrutai.pdf
    Norėtųsi dar paklausti šiauliečių, nes naujienose jau nieko nebeaišku

    1) Ar nuo vasario 1 d. tikrai neliks nei vieno iš dabartinių mikriukų maršrutų?
    2) (čia klausimas labiau tiems, kas turi kokį ryšį su Busturu) - kaip supratau, kol kas visus privežamuosius maršrutus aptarnaus Busturas. Bet ar dar neatvyko nuomojami mikroautobusai?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Saga tęsiasi:

    Lieka neaišku, kas veš privežamaisiais maršrutais

    Privežamiesiems maršrutams priskirtų rajonų gyventojai stotelėse nuo vasario mėnesio lips ne į maršrutinius mikroautobusus, o į bendrovės „Busturas“ išsinuomotus autobusiukus. Tai paaiškėjo po to, kai sausio 22 dieną, kaip buvo planuota, nebuvo atplėšti privežamųjų maršrutų viešųjų pirkimų konkurse dalyvaujančių įmonių vokai.

    „Prieš vokų atplėšimą mes gavome vienos įmonės pretenziją dėl kelių klausimų. Mes į juos atsakėme ir, pagal viešųjų pirkimų įstatymą, turim vėl atidėti tam tikrą terminą, kad vėl dalyviai galėtų susipažinti su atsakymais“, – pasakojo UAB „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.

    Dėl šios priežasties kitas vokų atplėšimas turėtų įvykti vasario 3 dieną. T. Bielinskas sako, kad viena iš konkurso dalyvių, įmonė iš Vilniaus, prašė pagal tam tikrą modelį papildyti leistinų transporto priemonių sąrašą.

    Tokią sąlyga „Busturas“ patenkino. Tačiau nesutiko leisti sumažinti baudas, skiriamas keleiviams neišdavus bilieto.

    Kada paaiškės laimėtojas, bendrovės generalinis direktorius nesiryžta prognozuoti, nes vasario 3 dieną atplėšus vokus dar apie dešimt dienų teks laukti.

    „Tai yra laikas pareikšti pretenzijas, galbūt kitiems dalyviams. Čia visi teoriniai dalykai yra. Tai teoriškai galėtų jau vasario viduryje pradėti važinėti kiti vežėjai, kurie laimės konkursą“, – svarstė T. Bielinskas.

    Kol kas konkurse dalyvauja penkios įmonės, mažiausiai dvi – vietinės. Kol išaiškės konkurso laimėtojai, privežamieji maršrutai nuo vasario 1 dienos bus aptarnaujami bendrovės „Busturas“, kuri autobusiukus nuomosis iš privačių vežėjų.

    Privežamaisiais maršrutais važinės vienuolika autobusiukų. Kiek toks laikinas aptarnavimas bendrovei kainuos – kol kas neaišku, nes vyksta derybos.
    http://etaplius.lt/lieka-neaisku-kas...is-marsrutais/

    Pasikartosiu jau, bet po tų Busturo maršrutų sutankinimo, dabar, tiek trumpi tiek ilgi autobusai, "vežioja orą". Dar niekada neteko matyti tiek autubusų, kurie veža po 3-5 žmones. Ypač juokingai atrodo ilgieji, kurie pravažiuoja vienas paskui kita ir vienas nuveža kokius 5, o kitas gal 8-10 žmonių .
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.25, 14:20.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    „Busturas“ ruošiasi dienai, kai neliks „mikriukų“

    Šiaulių miesto savivaldybės bendrovės „Busturas“ vadovai tvirtina jau dabar pertvarkantys autobusų kursavimo grafikus.

    „Mes jau nuo gruodžio 9-tos dienos esame sutankinę grafikus, tačiau jau sausio mėnesį, eksperimento tvarka, dar papildomai į liniją išleidžiame mašinų, kad dar labiau sutankinti“, – pasakojo bendrovės “Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.
    Tai jau tikrai....Vidury dienos ilgieji autobusai (garmoškės) veža 5-6 žmones. Kažkoks absurdas.

    Kasdien į miesto gatves išvažiuoja 79 autobusai. Dar 17-ka autobusų stovi „Busturo“ garažuose. Bendrovės eksploatacijos direktorius Vilius Laužikas pripažino, kad autobusų nėra per daug. Šiemet antroje metų pusėje įmonė gaus devynis naujus autobusus.
    Turbūt kalba eina apie ispaniškus "Castrosua".

    Tikimasi, kad vasarą bus pradėtas taikyti mėnesinis elektroninis bilietas, vėliau rinkoje pasirodys ir kitokių elektroninio bilieto rūšių: savaitės, dienos ir panašiai. Anot „Busturo“ vadovų, elektroninis bilietas padės sureguliuoti keleivių srautus.

    Bendrovė „Busturas“ skelbia apie pokyčius, tačiau nutyli dėl be darbo liksiančių daugiau nei 100 mikroautobusų vairuotojų. Šiauliuose dabar važinėja beveik 70 mikroautobusų, dirba apie 110 vairuotojų. Kol kas „Busturas“ įsidarbino tik keturi buvę mikroautobusų vairuotojai. Naujus septynis privežamuosius maršrutus aptarnaus 12-ka darbuotojų, galbūt dar kelios dešimtys ras darbą „Busture“. Apie 80 žmonių liks be darbo.
    http://etaplius.lt/busturas-ruosiasi...liks-mikriuku/
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.21, 15:13.

    Komentuoti:

Working...
X