Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Gerai, kad nesėdima ir nelaukiama, kada skolos sieks dešimtis milijonų. Žinoma, neaišku, kuo viskas baigsis. Bet Vilniaus VT skolos augo nuolat, tačiau laiku nebuvo imtasi jokių priemonių, kad jas suvaldyti.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Susvyravo nuostolingai dirbančio „Busturo“ vadovo kėdė

    Šiaulių valdžia vis grįžta prie galvosūkio, ką daryti su nuostolingiausia savivaldybės įmone – keleivių vežimo bendrove „Busturas“. Įmonės reorganizacijos šįsyk planuose nėra, darbo grupė imsis elektroninio bilieto įvedimo, kontrolės veiklos, nepelningų maršrutų ir išlaidų kompensacijoms analizės. Neatmetamas nepriklausomo audito ir vadovo keitimo variantas.

    Šiaulių miesto savivaldybės įmonė – keleivių vežimo bendrovė „Busturas“ 2012 metus baigė su 2 mln. litų skola. Ketvirtadienį į pirmą posėdį rinksis savivaldybės sudaryta darbo grupė, kuri analizuos situaciją dėl keleivių kontrolės, elektroninio bilieto įvedimo, aiškinsis, kurie maršrutai ir veiklos sektoriai pelningi, kurie – ne, kodėl kompensacijoms už lengvatinius bilietus Šiauliai kasmet išleidžia 10 mln. litų, kai tuo tarpu Panevėžys – perpus mažiau.

    Tai, kad darbo grupė išvadas numato pateikti kovo pabaigoje – nesulaukusi „Busturo“ išrinkto auditoriaus išvadų gegužę, leidžia spėti, jog kai kurie sprendimai jau padaryti.

    Nebesitęsia po profesinės darbuotojų sąjungos kreipimosi į generalinę prokuratūrą pradėtas tyrimas dėl lengvatinių bilietų skaidrumo.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Šiandien Busturo autobusui kažkokia techninė nelaimė atsitiko
    Daugiau apie tai ČIA

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Šiandien Busturo autobusui kažkokia techninė nelaimė atsitiko

    1.
    Atvaizdas
    Į šios "Scania" galą įvažiavo "Saffle" #1812. Yra temoj "Viešojo transporto įvykiai ir prasižengimai" Raikkonen'o nuotrauka

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukus Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.
    O vis del to tas 2 turetu buti, yra numanomas ar tai visgi atskira kolona?

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Kazkaip per daug cia tu sutapimu
    man idomu kodel "Busturas" atskira tarsi kolona isskiria savo tolimuosius reisus aptarnaujancias masinas su "0" priekyje? Kokiu tikslu yra taip daroma? Gal tai tarptautiniu masinu kolona skaitosi?
    Nes kaip zinia tolimuosiuos reisus aptarnaujanciu masinu kolona yra nr.2. Gal kas placiau galetu papasakoti apie "Busturo" masinu kolonu paskirstyma?
    Koks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukus Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Nebūtų racionaliau, jei brigadose, kurios dirba su naujais autobusais būtų daugiau vairuotojų. Jei taip neįmanoma sudaryti vairuotojų darbo grafikų, galėtų keletas dirbti su dviem autobusais. Nemanau, jog tai autobusus labai nustekentų, o nauda didelė - patogus VT, mažesnės eksploatacinės išlaidos.
    Jei keletas dirbs su keliais autobusais, bus kaip kalbėjom anksčiau: nesaugos, važiuos kaip nori ir t.t., o ir kt. autobusas bus neišnaudojamas. Patys vairuotojai nelabai būtų patenkinti lakstyti nuo vieno ant kito. Kuo daugiau rankų, tuo didesnė tikimybė autobusus apibraižyti, nuskelti kokį kampą ir t.t., tokiu atveju kaltus sunkiau surasti.
    O kad mažesnės eksploatacinės išlaidos, tai tikrai taip nėra. Kažkada forume aptarinėjom dujinių autobusų pliusus ir minusus.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Šiandien Busturo autobusui kažkokia techninė nelaimė atsitiko

    1.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Kalbant apie priskyrimą, tai jis gyvuos tol, kol autobusai nebus nauji arba bent apynaujai. Nes jei tik per senesnius autobusus pradės "eiti" žmonės, jie ilgai nelaikys. Todėl, šiuo atveju, manau geriau yra priskyrimas.

    Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
    Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.

    5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.
    Nebūtų racionaliau, jei brigadose, kurios dirba su naujais autobusais būtų daugiau vairuotojų. Jei taip neįmanoma sudaryti vairuotojų darbo grafikų, galėtų keletas dirbti su dviem autobusais. Nemanau, jog tai autobusus labai nustekentų, o nauda didelė - patogus VT, mažesnės eksploatacinės išlaidos.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Kalbant apie priskyrimą, tai jis gyvuos tol, kol autobusai nebus nauji arba bent apynaujai. Nes jei tik per senesnius autobusus pradės "eiti" žmonės, jie ilgai nelaikys. Todėl, šiuo atveju, manau geriau yra priskyrimas.

    Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
    Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.

    5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.
    Kazkaip per daug cia tu sutapimu
    man idomu kodel "Busturas" atskira tarsi kolona isskiria savo tolimuosius reisus aptarnaujancias masinas su "0" priekyje? Kokiu tikslu yra taip daroma? Gal tai tarptautiniu masinu kolona skaitosi?
    Nes kaip zinia tolimuosiuos reisus aptarnaujanciu masinu kolona yra nr.2. Gal kas placiau galetu papasakoti apie "Busturo" masinu kolonu paskirstyma?
    Paskutinis taisė Buss fanas; 2013.01.07, 13:05.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Taip, Lietuvos atveju tai privalumas, kad autobusai priskirti vairuotojams, nes atsiranda "šeimininiškas požiūris" - kaip daugiau į "savo", o ne "valdišką" turtą.
    Nors, rašoma, Vakaruose ar net "netolimoje šiaurėje" stengiamasi, kad visi autobusai būtų vienodai gerai prižiūrimi ir net gi neleidžiama jų "suasmeninti" visokiais papuošimais ir pan. - bet čia jau nukrypimas nuo temos.

    O kaip Šiauliuose skirstomi maršrutai - ar visi autobusai dirba paeiliui visais ar dalis turi priskirtus tam tikrus "pastovius" maršrutus? Be abejo, turėtų būti atskiras skirstymas maršrutams, kuriais važiuoja tik sudvejinti auobusai?


    Grįžtant prie Raikkonen nuotraukos, darytos sekmadienį, daugmaž vidurdienį, kurioje matomi dauguma naujų autobusų - 5 iš 8 Irisbus Citelis 12M CNG ir visi 6 Volvo 7000 Ü CNG - nenorom peršasi išvada, kad jie važinėja tik darbo dienomis
    Kalbant apie priskyrimą, tai jis gyvuos tol, kol autobusai nebus nauji arba bent apynaujai. Nes jei tik per senesnius autobusus pradės "eiti" žmonės, jie ilgai nelaikys. Todėl, šiuo atveju, manau geriau yra priskyrimas.

    Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
    Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.

    5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
    Tikrai nesusiję su privilegijomis ar pan. Paparasčiausiai, autobusai yra priskirti vairuotojams, kuriems matomai buvo laisvadieniai. Be to, galbūt jie jau buvo atidirbę arba važiuos tik po pietų į liniją.
    Šiauliuose nėra taikoma praktika, kad autobusus vairuoja tie kam papuola. Tokiu būdu jie tarnauja ilgiau.
    Taip, Lietuvos atveju tai privalumas, kad autobusai priskirti vairuotojams, nes atsiranda "šeimininiškas požiūris" - kaip daugiau į "savo", o ne "valdišką" turtą.
    Nors, rašoma, Vakaruose ar net "netolimoje šiaurėje" stengiamasi, kad visi autobusai būtų vienodai gerai prižiūrimi ir net gi neleidžiama jų "suasmeninti" visokiais papuošimais ir pan. - bet čia jau nukrypimas nuo temos.

    O kaip Šiauliuose skirstomi maršrutai - ar visi autobusai dirba paeiliui visais ar dalis turi priskirtus tam tikrus "pastovius" maršrutus? Be abejo, turėtų būti atskiras skirstymas maršrutams, kuriais važiuoja tik sudvejinti auobusai?


    Grįžtant prie Raikkonen nuotraukos, darytos sekmadienį, daugmaž vidurdienį, kurioje matomi dauguma naujų autobusų - 5 iš 8 Irisbus Citelis 12M CNG ir visi 6 Volvo 7000 Ü CNG - nenorom peršasi išvada, kad jie važinėja tik darbo dienomis

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Manau, jog tai labiau susiję su šių autobusų vairuotojais, kurie matyt turi daugiau privilegijų, pvz. naują techniką ir laisvus savaitgalius. Bet tai nėra priežastis, jog kai mieste dirbančius autobusus galima vos ne ant pirštų skaičiuoti, didžioji dalis jų būna senos griuvenos...
    Tikrai nesusiję su privilegijomis ar pan. Paparasčiausiai, autobusai yra priskirti vairuotojams, kuriems matomai buvo laisvadieniai. Be to, galbūt jie jau buvo atidirbę arba važiuos tik po pietų į liniją.
    Šiauliuose nėra taikoma praktika, kad autobusus vairuoja tie kam papuola. Tokiu būdu jie tarnauja ilgiau.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tiksliau sakant turetu dirbt. Dar reiketu pamineti, kad senesni jau sulauke tokio amziaus, kaip remontai beveik kasdienybe. Ir darbo diena stovi kokie 7 pastoviai, tarp ju ir naujieji CNG

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    savaitgali, gal koks 20 Soliariu drasiai parke stovi.
    Vadinasi į maršrutus išvažiuoja apie 60. Turint omeny, kad šeštadieniais dirba 64, o sekmadienais- 63 autobusai, tai išeina, kad savaitgaliais dirba beveik vien Solariai. O senesnių autobusų vairuotojai gal ne visi nori su jais dirbti.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Manau, jog tai labiau susiję su šių autobusų vairuotojais, kurie matyt turi daugiau privilegijų, pvz. naują techniką ir laisvus savaitgalius. Bet tai nėra priežastis, jog kai mieste dirbančius autobusus galima vos ne ant pirštų skaičiuoti, didžioji dalis jų būna senos griuvenos...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    savaitgali, gal koks 20 Soliariu drasiai parke stovi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Damuš tai damuš, o kuo paskui keleivius vežios?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gal cia propoguojamas KA stilius, kaip savaitgaliais vazineja Karosos, su tikslu "damust" kol galioja TA?

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Gaili. Suprasciau, jei tai butu koks nors Suvalkijos AP

    Komentuoti:

Working...
X