Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
Collapse
X
-
Gerai, kad nesėdima ir nelaukiama, kada skolos sieks dešimtis milijonų. Žinoma, neaišku, kuo viskas baigsis. Bet Vilniaus VT skolos augo nuolat, tačiau laiku nebuvo imtasi jokių priemonių, kad jas suvaldyti.
-
Susvyravo nuostolingai dirbančio „Busturo“ vadovo kėdė
Šiaulių valdžia vis grįžta prie galvosūkio, ką daryti su nuostolingiausia savivaldybės įmone – keleivių vežimo bendrove „Busturas“. Įmonės reorganizacijos šįsyk planuose nėra, darbo grupė imsis elektroninio bilieto įvedimo, kontrolės veiklos, nepelningų maršrutų ir išlaidų kompensacijoms analizės. Neatmetamas nepriklausomo audito ir vadovo keitimo variantas.
Šiaulių miesto savivaldybės įmonė – keleivių vežimo bendrovė „Busturas“ 2012 metus baigė su 2 mln. litų skola. Ketvirtadienį į pirmą posėdį rinksis savivaldybės sudaryta darbo grupė, kuri analizuos situaciją dėl keleivių kontrolės, elektroninio bilieto įvedimo, aiškinsis, kurie maršrutai ir veiklos sektoriai pelningi, kurie – ne, kodėl kompensacijoms už lengvatinius bilietus Šiauliai kasmet išleidžia 10 mln. litų, kai tuo tarpu Panevėžys – perpus mažiau.
Tai, kad darbo grupė išvadas numato pateikti kovo pabaigoje – nesulaukusi „Busturo“ išrinkto auditoriaus išvadų gegužę, leidžia spėti, jog kai kurie sprendimai jau padaryti.
Nebesitęsia po profesinės darbuotojų sąjungos kreipimosi į generalinę prokuratūrą pradėtas tyrimas dėl lengvatinių bilietų skaidrumo.
Komentuoti:
-
Parašė copper Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąKoks skirtumas ar tas dvejetas yra ar nėra. Gal tiesiog taupo dvejetukus Šiuo atveju tai kiekvienos įmonės vidaus reikalas kaip žymi savo autobusus.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKazkaip per daug cia tu sutapimu
man idomu kodel "Busturas" atskira tarsi kolona isskiria savo tolimuosius reisus aptarnaujancias masinas su "0" priekyje? Kokiu tikslu yra taip daroma? Gal tai tarptautiniu masinu kolona skaitosi?
Nes kaip zinia tolimuosiuos reisus aptarnaujanciu masinu kolona yra nr.2. Gal kas placiau galetu papasakoti apie "Busturo" masinu kolonu paskirstyma?
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNebūtų racionaliau, jei brigadose, kurios dirba su naujais autobusais būtų daugiau vairuotojų. Jei taip neįmanoma sudaryti vairuotojų darbo grafikų, galėtų keletas dirbti su dviem autobusais. Nemanau, jog tai autobusus labai nustekentų, o nauda didelė - patogus VT, mažesnės eksploatacinės išlaidos.
O kad mažesnės eksploatacinės išlaidos, tai tikrai taip nėra. Kažkada forume aptarinėjom dujinių autobusų pliusus ir minusus.
Komentuoti:
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąKalbant apie priskyrimą, tai jis gyvuos tol, kol autobusai nebus nauji arba bent apynaujai. Nes jei tik per senesnius autobusus pradės "eiti" žmonės, jie ilgai nelaikys. Todėl, šiuo atveju, manau geriau yra priskyrimas.
Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.
5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.
Komentuoti:
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąKalbant apie priskyrimą, tai jis gyvuos tol, kol autobusai nebus nauji arba bent apynaujai. Nes jei tik per senesnius autobusus pradės "eiti" žmonės, jie ilgai nelaikys. Todėl, šiuo atveju, manau geriau yra priskyrimas.
Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.
5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.
man idomu kodel "Busturas" atskira tarsi kolona isskiria savo tolimuosius reisus aptarnaujancias masinas su "0" priekyje? Kokiu tikslu yra taip daroma? Gal tai tarptautiniu masinu kolona skaitosi?
Nes kaip zinia tolimuosiuos reisus aptarnaujanciu masinu kolona yra nr.2. Gal kas placiau galetu papasakoti apie "Busturo" masinu kolonu paskirstyma?Paskutinis taisė Buss fanas; 2013.01.07, 13:05.
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąTaip, Lietuvos atveju tai privalumas, kad autobusai priskirti vairuotojams, nes atsiranda "šeimininiškas požiūris" - kaip daugiau į "savo", o ne "valdišką" turtą.
Nors, rašoma, Vakaruose ar net "netolimoje šiaurėje" stengiamasi, kad visi autobusai būtų vienodai gerai prižiūrimi ir net gi neleidžiama jų "suasmeninti" visokiais papuošimais ir pan. - bet čia jau nukrypimas nuo temos.
O kaip Šiauliuose skirstomi maršrutai - ar visi autobusai dirba paeiliui visais ar dalis turi priskirtus tam tikrus "pastovius" maršrutus? Be abejo, turėtų būti atskiras skirstymas maršrutams, kuriais važiuoja tik sudvejinti auobusai?
Grįžtant prie Raikkonen nuotraukos, darytos sekmadienį, daugmaž vidurdienį, kurioje matomi dauguma naujų autobusų - 5 iš 8 Irisbus Citelis 12M CNG ir visi 6 Volvo 7000 Ü CNG - nenorom peršasi išvada, kad jie važinėja tik darbo dienomis
Brigados turi "maišytus" maršrutus, nors netolimoje praeityje buvo daroma, jog brigada važiuotų panašiai vienu ir tuo pačiu maršrutu.
Sudvejinti autobusai turi savo grafikus įvairiuose maršrutuose.
5 iš 8, bent 4 ar net 5 mačiau linijoje po pietų (apie 16-17 val.), o dėl Volvo 7000 ..., šiais autobusais dirba po vieną vairuotoją, matomai sutapo laisvos dienos vairuotojams.
Komentuoti:
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąTikrai nesusiję su privilegijomis ar pan. Paparasčiausiai, autobusai yra priskirti vairuotojams, kuriems matomai buvo laisvadieniai. Be to, galbūt jie jau buvo atidirbę arba važiuos tik po pietų į liniją.
Šiauliuose nėra taikoma praktika, kad autobusus vairuoja tie kam papuola. Tokiu būdu jie tarnauja ilgiau.
Nors, rašoma, Vakaruose ar net "netolimoje šiaurėje" stengiamasi, kad visi autobusai būtų vienodai gerai prižiūrimi ir net gi neleidžiama jų "suasmeninti" visokiais papuošimais ir pan. - bet čia jau nukrypimas nuo temos.
O kaip Šiauliuose skirstomi maršrutai - ar visi autobusai dirba paeiliui visais ar dalis turi priskirtus tam tikrus "pastovius" maršrutus? Be abejo, turėtų būti atskiras skirstymas maršrutams, kuriais važiuoja tik sudvejinti auobusai?
Grįžtant prie Raikkonen nuotraukos, darytos sekmadienį, daugmaž vidurdienį, kurioje matomi dauguma naujų autobusų - 5 iš 8 Irisbus Citelis 12M CNG ir visi 6 Volvo 7000 Ü CNG - nenorom peršasi išvada, kad jie važinėja tik darbo dienomis
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąManau, jog tai labiau susiję su šių autobusų vairuotojais, kurie matyt turi daugiau privilegijų, pvz. naują techniką ir laisvus savaitgalius. Bet tai nėra priežastis, jog kai mieste dirbančius autobusus galima vos ne ant pirštų skaičiuoti, didžioji dalis jų būna senos griuvenos...
Šiauliuose nėra taikoma praktika, kad autobusus vairuoja tie kam papuola. Tokiu būdu jie tarnauja ilgiau.
Komentuoti:
-
Tiksliau sakant turetu dirbt. Dar reiketu pamineti, kad senesni jau sulauke tokio amziaus, kaip remontai beveik kasdienybe. Ir darbo diena stovi kokie 7 pastoviai, tarp ju ir naujieji CNG
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąsavaitgali, gal koks 20 Soliariu drasiai parke stovi.
Komentuoti:
-
Manau, jog tai labiau susiję su šių autobusų vairuotojais, kurie matyt turi daugiau privilegijų, pvz. naują techniką ir laisvus savaitgalius. Bet tai nėra priežastis, jog kai mieste dirbančius autobusus galima vos ne ant pirštų skaičiuoti, didžioji dalis jų būna senos griuvenos...
Komentuoti:
-
Gal cia propoguojamas KA stilius, kaip savaitgaliais vazineja Karosos, su tikslu "damust" kol galioja TA?
Komentuoti:
Komentuoti: