Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Na, tenka kiekvieną dieną važiuoti autobusu ir ne po kartą, bet kol kas dar neteko matyti naujųjų autobusų nei viename maršrute............

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Ar autobusai naujieji jau Šiauliuose? Buvo kalba kad spalio pradžioje išvažiuos į gatves.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Šiauliuose keičiami 1 ir 25-ojo maršrutų tvarkaraščiai

    Plačiau>>

    Komentuoti:


  • mandan
    replied
    O kokia situacija su naujaisiais Irisbus Citelis CNG? Kiek žadėjo tai turėjo vasaros pabaigoje pasirodyti? Bet iki šiol nėra. Gal kam žinoma kur užstrigo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na iš tiesų dėl neoptimizuoto tvarkaraščio "Busturas" ryte ir pirmojoje dienos pusėje į Vilnių veža mažai keleivių. Tačiau iš Vilniaus vakare tie autobusai atveža į Šiaulius nemažai keleivių. Taigi, reikia optimizuoti tvarkaraštį. Galbūt vieną maršrutą naikinti arba trumpinti tik iki Panevėžio.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Jiems blogai,kai tuos autobusus į Vilnių tuščius riekia nuvaryt.
    O tai kur dingsta tie keleiviai, kurie is vilniaus atvezami? I viena puse nevaziuoja juk jie, o yra nuvezami tu paciu autobusu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai išsprendžiama optimizuojant tvarkaraštį. Rytais į Vilnių visada keleivių yra.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    Kažkaip žiūrint į pilnutėlius Vilnius-Panevėžys-Šiauliai, neatrodo kad labai blogi reikalai būtų...
    Jiems blogai,kai tuos autobusus į Vilnių tuščius riekia nuvaryt.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei tai tiesa
    O savivaldybės skolos už vežimo paslaugą artėja prie 20 milijonų litų.
    , tai savivaldybė tyčia žlugdo įmonę, kad pigiai kai kas nusipirktų ją dalimis.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Kažkaip žiūrint į pilnutėlius Vilnius-Panevėžys-Šiauliai, neatrodo kad labai blogi reikalai būtų...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Virš vežėjų tvenkiasi debesys
    Gintaras ŠIUPARYS
    LR korespondentas
    2012-07-05
    Atsisakyti neva tiktai nuostolingų užmiesčio maršrutų suplanavusi Šiaulių savivaldybei pavaldi bendrovė „Busturas” atsidūrė pareigūnų akiratyje.

    Prokuratūra gavo skundą, kuriame dėl ateities sunerimę darbuotojai išvardijo keleivių vežimu užsiimančios įmonės skaudulius.

    Profesinės sąjungos „Solidarumas” darbuotojai nuogąstauja, kad dėl piktybinio neūkiškumo bendrovė paskęs nuostoliuose, o jiems teks papildyti bedarbių gretas.

    Prokurorų prašoma ištirti, kaip perkamos atsarginės autobusų detalės, kaip nurašomi autobusai, kam naudinga samdyti itin gerai mokamus kontrolierius, kodėl bendrovė tapo savivaldybės deleguojamų išlaikytinių priebėga.

    „Nemačiau jokių kaltinimų, todėl nieko ir nekomentuosiu”, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Vilius Laužikas.

    Supykdė politikų užmojai

    Ne vienus metus kaupęsis darbuotojų nepasitenkinimas „Busturo” vadovais ir jiems diriguojančiais savivaldybės veikėjais susprogo šių metų pavasarį.

    Įmonės darbuotojus įpykdė pranešimai, kad jiems bus mažinami atlyginimai, o bendrovės veikla – skaidoma.

    Buvo teigiama, jog „Busturą” skandina nuostolingi tarpmiestiniai reisai, tad šią veiklą reikia perleisti privatininkams.

    „Atsikratyti bandyta ne balasto, o pelningo kąsnio”, – stebėjosi įmonės darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė Elena Dinienė.

    Darbuotojai kreipėsi į parlamentarus dėl būtinybės atlikti nepriklausomą auditą, bet jų skundai galiausiai parkeliavo į savivaldybę.

    „Direktorius pasidžiaugė, kad audito nebus, o mes nieko nelaimėjome”, – sakė E.Dinienė.

    Įdarbino porą globotinių

    Prieš pusmetį savivaldybės kontrolieriai bandė aiškintis, ar „Busturo” vadovai paiso Viešųjų pirkimų įstatymo normų.

    Aibę pažeidimų prirašę specialistai nustatė, jog ore pakibo vien 2010 metais įvykdyti pirkimai, kurių vertė – daugiau kaip 5 mln. litų.

    Kalbos apie būtinybę skaidyti bendrovę pritilo, planų mažinti darbuotojų algas atsisakyta.

    „Padidėjo administracijos darbuotojų algos, o vadovybė pasipildė dar dviem savivaldybės išlaikytiniais”, – piktinosi E.Dinienė.

    V.Laužikas pripažino, jog administraciją išties papildė pora naujų darbuotojų.

    Anksčiau Šiaulių savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju dirbęs partijos „Tvarka ir teisingumas” narys įsidarbino „Busture” specialistu, kuriam neva patikėtas elektroninio bilieto įdiegimo projektas.

    „Antras specialistas yra viešiesiems pirkimams, kurie buvo įvardyti kaip mūsų spraga”, – pareiškė V.Laužikas.

    Įmonės vadovo postringavimus darbuotojai vadina gražia pasaka. Jie netiki ir teiginiais, kad didžiąją dalį miesto maršrutais važiuojančių keleivių sudaro lengvatas gaunantys žmonės.

    „Keista statistika: Šiauliuose lengvatomis naudojasi kone dukart daugiau žmonių nei Panevėžyje, – stebėjosi tarybos narys Artūras Visockas. – O savivaldybės skolos už vežimo paslaugą artėja prie 20 milijonų litų.”

    Stebina ūkiškumo stoka

    „Busturo” darbuotojus stebina ir bendrovės vadovų išlaidumas kontrolės ir apsaugos paslaugas teikiančiai įmonei „Dorsimus”, kuriai per metus sumokama bemaž 1,2 milijono litų.

    „Naktimis iš saugomų autobusų dingsta degalai, autobusai remontuojami rinkos kainą viršijančiomis detalėmis, nurašytų autobusų detalės popieriuje virsta auksinėmis”, – apie įmonėje įsisenėjusias problemas kalbėjo E.Dinienė.

    Kalba tik apie nuostolius

    * „Busturo” įmonė trečius metus iš eilės dirba nuostolingai. Pernai patirta 1,4 mln. litų nuostolių.

    * Oficialiai skelbiama, jog 2011 metais „Busturas” pervežė 14,7 mln. keleivių, iš jų net du trečdaliai naudojosi lengvatomis.

    * Vadovaujantis šia statistika siūlyta bendrovę restruktūrizuoti.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    o buvo toks rvr foto GN-1904 DDZ059

    Atvaizdas
    Išskirtinis Saffle 2000 raudonas dažymas Šiauliuose. Šios nuotraukos gali tapti istorija jei šį gražuolį perdažys kaip 1903.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    o buvo toks rvr foto GN-1904 DDZ059

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Šiauliuose susidūrė autobusas ir lengvasis automobilis
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=58714019

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Siauliai laukia nauju autobusu
    http://verslas.delfi.lt/automoto/sia....d?id=58532021

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nemanau. Velykos yra Velykos, o atvelykis joms neprilygsta.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarpmiestiniai maršrutai kasmet tampa vis tuštesni. Štai šiemet važiavau Velykoms į Alytų. Dar prieš krizę 2008 m. keleivių buvo daug. Tiesa, stovinčių tuomet jau nebuvo, kaip kad prieš kokius 7-8 metus, bet beveik visos vietos ~45 vietų autobuse buvo užimtos. O šiemet vėlgi važiavau tais pačiais reisais - tik pusė autobuso (ir iš Vilniaus, ir į Vilnių), apie 25 keleivius. Seniau pakelės stotelėse įlipdavo ir išlipdavo keleiviai. Dabar to beveik nebuvo.

    Taigi, kuo toliau tuo labiau tampa akivaizdu (bent jau man), kad ir tarpmiestinis susisiekimas, anksčiau buvęs pakankamai pelningas, tampa nuostolingu ir nyksta, kaip jau sunyko priemiestinis. Darbo dienomis autobusai važinėja iš tiesų pustuščiai. Labai gerai, jei būna pusė autobuso keleivių. Kiek geresnė situacija savaitgaliais - kai važiuoja studentai. Bet ateina vasara ir autobusai bus dar tuštesni. Išskyrus kelis sezoninius pajūrio reisus iš Kauno, Vilniaus. Iš kitų miestų į pajūrį autobusais žmonės jau beveik nebevažiuoja, nors autobusai kursuoja. Jie veža eilinius keleivius ir vieną kitą poilsiautoją.

    "Busturui" iš tiesų reikėtų daugiau mažesnių autobusų tarpmiesčiui. Daugelyje reisų keleivių nėra tiek, kad reikėtų 40-50 vietų autobusų. Bet jei įmonės būklė prasta, tai nėra už ką ir kelių ~30 vietų autobusų įsigyti. Na nėra Vilniaus ir Kauno maršrutai nuostolingi. Reikia tik optimizuoti grafikus - galbūt po vieną kitą reisą naikinti, kitus labiau suspausti, atsisakyti sustojimų mažose stotelėse. Ką dar "Busturas" galėtų laimėti iš tarpmiestinių reisų? Tai susitarti su kai kuriomis savivaldybėmis, per kurių teritorijas važiuoja autobusai, dėl moksleivių pavežimo jais kai kuriais reisais. Tokių pavyzdžių, kai kitų rajonų vežėjai veža moksleivius yra. Pavyzdžiui, Marijampolės AP veža moksleivius net iš Ignalinos į rajono kaimus maršrutu Ignalina - Kaunas - Marijampolė.
    Velykos išpuolė negeru laiku,kada visi žmonės ''basi'' negavę pašalpų,pensijų ,algų ir kitų išmokų. Šį savaitgalį atvelykes žymiai daugiau bus keleivių ,nes bus visi turtingesni.Kada žmogus turi pinigų jis pradeda judėti.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į Rygą iš Busturo keleivius atėmė "Ollex'o" mikrobai, važiuojantys iš Klaipėdos berods 4 kartus per dieną ir stojantys Šiauliuose.
    Į Rygą ''Busturo''laiku 9.20 iš Šiaulių dabar važiuoja Klaipėdos AP.O ''Ollex''ilga laiką važiavo į Rygą iš Klaipėdos per Plungę,Mažeikius.Ir kaip ''LuxEurolines''panaikino maršrutą iš Klaipėdos į Rygą''Ollex''užėmė jų vietą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

    O dar neseniai Busturas važinėjo į Rygą, Kaliningradą, Maskvą, Kijevą...
    Į Rygą iš Busturo keleivius atėmė "Ollex'o" mikrobai, važiuojantys iš Klaipėdos berods 4 kartus per dieną ir stojantys Šiauliuose.

    Komentuoti:

Working...
X