Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Šiauliečiai kratosi „mistinių“ privežamųjų maršrutų

    Trečiadienio vakarą P. Višinskio bibliotekoje rinkosi nepritariantys valdžios sprendimui naikinti maršrutinių taksi maršrutus. Susitikime dalyvavo ne tik valdžios sprendimu nepatenkinti gyventojai ir „mikriukų“ atstovai, išklausyti kritikos atėjo miesto vežėjos bendrovės „Busturas“ vadovai.

    Valdžios sprendimu nepatenkintų gyventojų interesus aršiausiai ginti stojo visuomenininkės Nijolė Malakauskienė ir Irena Vasinauskaitė. Susitikimo metu pasisakė ne tik gyventojai, bet ir patys „mikriukų“ atstovai. Pastarieji teigė, kad jiems rūpi šiauliečiai ir jų nuomonė, „o „Busturas“ su Savivaldybe patys nusprendė, kas geriau miestui“.

    Susitikimo metu miesto valdžiai pateikta Šiaulių apskrities konfederacijos atstovų ir Šiaulių miesto gyventojų susirinkimo rezoliucija. Ja reikalaujama panaikinti Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą, kuriuo naikinami maršrutinių taksi maršrutai. Taip pat prašoma panaikinti administracijos direktoriaus įsakymą dėl, kaip nurodo peticijos autoriai, „mistinių“ privežamųjų maršrutų steigimo.

    Peticijoje reikalaujama, kad nepriklausomas auditorius atliktų bendrovės „Busturas“ finansinės-ūkinės veiklos patikrinimą, taip pat su Šiaulių universiteto bendruomene ištirti keleivių srautus ir surengti gyventojų apklausą, kurios rezultatai būtų aptarti su gyventojais.

    Maršrutinių taksi atstovai dėl Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo yra kreipęsi į Konkurencijos tarybą, taip pat į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą. Pasak Jolitos Dūdienės, vienos iš penkių Šiauliuose veikiančių privačių vežėjų įmonių eksploatacijos direktorės, vežėjai kol kas gyvena nežinioje, tačiau nelaidoja vilties nuo vasario ir toliau vežti miesto gyventojus.
    http://etaplius.lt/siaulieciai-krato...muju-marsrutu/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mano pasiūlymai seniai aiškūs - mikrobus reikia likviduoti, o ne integruoti. Viskas - nėra tokios VT rūšies ir nėra ko dairytis į tą pusę. Visą VT vystyti autobusų pagrindu. O kaip tą konkrečiai įgyvendinti skirtinguose mieste tai jau atskiri niuansai.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O iš tavęs tai tik vaikiški liberalistiniai paistalai.
    Diskutuoti su Jumis - nervų gadinimas. Jeigu turite rimtų pasiūlymų, o ne vien tik žodinių plepalų, įstokite į NVTKA, girdėjau jie ieško aktyvių narių. Kol kas gi tai tik paprastas šnipštas iš Jūsų pusės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Tik naikinti ir naikinti, o tai gal kada nors parodysite tų miesto parkams, kaip turėtų atrodyti neatsilikusių šalių viešasis transportas? Kur Jūsų pasiūlymai? Kol kas tai tik "nelaimingo pensininko" sapalionės.
    O iš tavęs tai tik vaikiški liberalistiniai paistalai. Pirmiausia tu man parodyk nors vieną miestą su normaliai išvystytu VT, kuriame yra tokia transporto priemonė kaip maršrutinis taksi. Antra, parodyk, kur mikroautobusai vieningoje sistemoje yra plačiai naudojami, esant gerai išvystytam VT. Trečia, parodyk, kur mikroautobusai tokioje sistemoje priklauso kitoms kompanijoms (ne autobusų įmonėms). Ketvirta, parodyk, kur tokio dydžio miestuose kaip Šiauliai su gerai išvystytu VT iš viso veikia daugiau nei vienas vežėjas.


    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Dvigubų, tai turite omenyje su "garmoške" ? Jų atsisakyti tikrai nereikia, rytinio ir vakarinio piko metu jie būna pilni. O dėl tvarkaraščių dažninimo, tai domu kokius "lavonus" paleistų į gatves jei ir dabar kai kurie autobusai jau morališkai (ir ne tik) atgyvenę....

    Beje...



    http://etaplius.lt/busturas-iesko-ve...ms-marsrutams/
    Tankinant autobusų kursavimą tų garmoškiu nelabai reikėtų. Nebent į Ginkūnus, kurie yra rajone.
    Kas dėl dažninimo, tai aš gi nesiūlau staiga visko daryti. Bet tą būtina daryti. Dažninti būtų galima pertvarkius maršrutų tinklą ir įvedus normalius persėdimo bilietus.

    Štai ir atsitiko kaip sakiau - mikrobai įtraukiami į bendrą sistemą parazitų sąlygomis ir parazituos "Busturo" sąskaita. Verčiau "Busturas" būtų išsinuomavęs trumpam kelis mikrobus...
    Paskutinis taisė Al1; 2013.12.26, 19:06.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiaip Šiauliams reikėtų pradėti atsisakyti dvigubų autobusų ir dažninti kursavimą.
    Dvigubų, tai turite omenyje su "garmoške" ? Jų atsisakyti tikrai nereikia, rytinio ir vakarinio piko metu jie būna pilni. O dėl tvarkaraščių dažninimo, tai domu kokius "lavonus" paleistų į gatves jei ir dabar kai kurie autobusai jau morališkai (ir ne tik) atgyvenę....

    Beje...

    „Busturas“ ieško vežėjų privežamiesiems maršrutams

    „Busturas“ paskelbė konkursą, kuriame renkami vežėjai, vešiantys vadinamaisiais privežamaisiais maršrutais. Konkursas organizuojamas nepaisant to, kad praėjusią savaitę gyventojai pateikė peticiją, prašydami, kad maršrutiniai mikroautobusai Šiauliuose nebūtų panaikinti.

    Dalyvauti paskelbtame konkurse gali visos Lietuvos vežėjai. Numatoma, kad konkurso laimėtojas išaiškės trečią sausio dekadą ir nuo vasario 1-os pradės dirbti. Sutartys su „Busturu“ bus pasirašytos pusmečiui.

    „Pusei metų, su pratęsimu pusei metų. T. y. sukaupsim patirtį, pasižiūrėsim kaip sekasi, galbūt kažką reikės koreguoti“, – pasakojo T. Bielinskas.

    „Busturas“ su vežėjais atsiskaitys už nuvažiuotus kilometrus, pagal atitinkamo maršruto patvirtintą tvarkaraštį. Visose transporto priemonėse, turės būti sumontuota GPS įranga ir fiskalinis kasos aparatas, kurį vėliau pakeis elektroninio bilieto sistema.

    Septynių privežamųjų maršrutų ilgis – 4-15 kilometrų. Planuojama, kad jais darbo dienomis ir savaitgaliai važinės viena transporto priemonė, išskyrus maršrutą Kuršenkelio žiedas-Medelyno žiedas, kurį darbo dienomis aptarnaus du maršrutiniai autobusiukai. Tiesa, tokia aptarnavimo tvarka gali keistis.
    http://etaplius.lt/busturas-iesko-ve...ms-marsrutams/

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek galima žaisti su tais mikrobais - atislikusių šalių viešuoju transportu? Tuo labiau integruoti į sistemą ir leisti toliau parazituoti....Todėl geriau juos išguiti etapais.
    Tik naikinti ir naikinti, o tai gal kada nors parodysite tų miesto parkams, kaip turėtų atrodyti neatsilikusių šalių viešasis transportas? Kur Jūsų pasiūlymai? Kol kas tai tik "nelaimingo pensininko" sapalionės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Integruoti į bendrą sistemą, iki el. bilieto lai spausdina savo talonėlius kaip dabar, paskui bendra el. bilietų sistema ir autobuse ir mikriuke. Mikrams atiduoti maršrutus su mažiau keleivių, autobusais vežti pagrindiniuose maršrutuose, grafikus sutankinti ten kur reikia. Jokio dubliavimo, jokio mokesčių slėpimo. Netinka sąlygos nedalyvauk konkurse, tinka prašau dirbk.
    Kiek galima žaisti su tais mikrobais - atislikusių šalių viešuoju transportu? Tuo labiau integruoti į sistemą ir leisti toliau parazituoti. Šiauliuose NĖRA maršrutų, kur jie būtų reikalingi. Šiauliuose reikia pertvarkyti esamą autobusų maršrutų tinklą - jis nėra optimalus. Įvedus persėdimo bilietą ar valandinį (kiek tiksliai laiko jis galiotų nuspręstų specialistai), galima išsiversti su mažesniu maršrutų skaičiumi, o likusius sutankinti. Reikalingi mažesni autobusai, bet ne mikrobai, o keli midibusai. Šiaip Šiauliams reikėtų pradėti atsisakyti dvigubų autobusų ir dažninti kursavimą. Panevėžys galėtų būti pavyzdžiu. Suprantama, kad "Busturo" padėtis nėra gera, kad jis nepajėgus iš karto kompensuoti mikrobų panaikinimą. Todėl geriau juos išguiti etapais.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.12.22, 19:44.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Integruoti į bendrą sistemą, iki el. bilieto lai spausdina savo talonėlius kaip dabar, paskui bendra el. bilietų sistema ir autobuse ir mikriuke. Mikrams atiduoti maršrutus su mažiau keleivių, autobusais vežti pagrindiniuose maršrutuose, grafikus sutankinti ten kur reikia. Jokio dubliavimo, jokio mokesčių slėpimo. Netinka sąlygos nedalyvauk konkurse, tinka prašau dirbk.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vis dar nepasiduoda......

    Šiauliečiai pasinaudojo Konstitucijos garantuojama peticijos teise

    Po ilgos pertraukos šiauliečiai pasinaudojo Konstitucijos garantuojama peticijos teise. Į Šiaulių miesto savivaldybės administraciją kreipėsi Irena Vasinauskaitė, kuri prašo išaugoti mieste maršrutinius mikroautobusus, kaip vietinio susisiekimo priemonę ir keisti bendrąjį planą.

    Aktyvūs gyventojai surinko 12-ka tūkstančių šiauliečių parašų, pasisakančių už maršrutinių mikroautobusų paslaugos išsaugojimą. Jie keleivius Šiauliuose veš iki vasario 1 dienos. Buvo surengtas tylus vairuotojų protestas, tačiau miesto valdžia į tai neatkreipė dėmesio. Todėl Irena Vasinauskaitė, pasinaudojusi Peticijų įstatymu, kreipėsi į Savivaldybę.

    Ponia Irena dar prašo koreguoti bendrąjį Šiaulių miesto planą. Šiandien Savivaldybėje į uždarą posėdį buvo susirinkusi Peticijų komisija. Šiaulių mieste peticijos nenagrinėtos aštuonerius metus.

    „Komisija susirinkusi vienbalsiai nusprendė, kad kreipimosi tekstas atitinka Peticijų įstatymą“, – aiškina Šiaulių miesto mero pavaduotoja Danguolė Martinkienė.

    Per 5-kias darbo dienas Komisija privalo informuoti Ireną Vasinauskaitę, kada įvyks kitas posėdis.
    http://etaplius.lt/siaulieciai-pasin...ticijos-teise/

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Taip, užrašas ant stotelės padarytas dar prieš maršrutų pernumeravimą. Važiuoja ten 54 mikroautobusas. Tvarkaraštis iš Gegužių kaimo žiedo stotelės.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Atnaujintas Šiaulių autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...uliai_v2.4.jpg

    Beje, štai tokią įdomybę aptikau per Google Street View: http://goo.gl/maps/nWzNb Be to, kad nuorodas į šitos stotelės grafiką Busturas kažkodėl slepia (tokių stotelių pasirodo dar labai nemažai yra), čia parašyta, jog joje stoja 24 autobusas. Pirmą kartą girdžiu, kad į Gegužių kaimą važiuotų kažkas kitas negu 3A.
    24M gal reiškia, kad tai maršrutinis taksi.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Atnaujintas Šiaulių autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...uliai_v2.4.jpg

    Beje, štai tokią įdomybę aptikau per Google Street View: http://goo.gl/maps/nWzNb Be to, kad nuorodas į šitos stotelės grafiką Busturas kažkodėl slepia (tokių stotelių pasirodo dar labai nemažai yra), čia parašyta, jog joje stoja 24 autobusas. Pirmą kartą girdžiu, kad į Gegužių kaimą važiuotų kažkas kitas negu 3A.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įmanoma tik esant elektroniniam komposteriui. Tačiau tuomet irgi persėdimų skaičius negalėtų būti fiksuojamas, tik galiojimo laikas.
    Man irgi įdomu, kap bus. Bet juk sako, kad bus. Tiesa, juk žadėjo nuomotis e-bilieto sistemą. Tik kažkaip nesitiki, kad per tokį trumpą laiką ją jau sugebėjo įdiegti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Labai įdomu, kaip galima praktikoje įgyvendinti persėdimo bilietą nesant elektroninio bilieto sistemai? Nebent bud kažkoks čekis spausdinamas, ant kurio bus užrašytas kelionės pradžios laikas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiauliuose irgi bus pritaikyta parazitinė Vilniaus schema, kai mikrobus samdo ne savivaldybė, o vežėjas, šiuo atveju "Busturas". Mikrobams gi garantuotai mokės už ridą ir mokės "Busturas" iš savo kišenės. Tai kas pigiau? Ar optimizavus autobusų maršrutų tinklą (o jis Šiauliuose tikrai ne optimalus, dalies maršrutų, kuriais autobusai kursuoja vos kelis kartus per dieną iš viso nereikia įvedus bilietą, leidžiantį važiuoti su persėdimu) viso labo paleisti 1-2 papildomus midibusus į Medelyną (Skroblų g.), o kiti pavažiuotų kiek toliau nei dabar kursuoja, ar išlaikyti 4-5 mikrobus? Manai, kad vieno autobuso reisas pigiau nei du mikrobų reisai?
    Paskutinis taisė Al1; 2013.11.19, 14:50.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek rimtesnių problemų sudarytų tik Medelyno kvartalų aptarnavimas autobusais. Visur kitur galima drąsiai leisti autobusus. Vadinasi, mikrobų paslaugų, kaip tokių nelabai ir reikia. "Busturas" pats galėtų nusipirkti 2-3 midibusus Medelyno aptarnavimui. Maršrutas Rasa - Skroblų g. iš viso nelabai aiškus. Įvedus persėdimo bilietą, galima važiuoti iki centro ir persėsti į autobusą, važiuojantį į Medelyną.
    Į Lieporius galėtų važiuoti kurio nors maršruto autobusas iš Gytarių žiedo ar Gegužių žiedo. Iki oro uosto taip pat galėtų kas valandą ne piko metu ir poilsio dienomis važiuoti 15 autobusas, kuris dabar kursuoja tik darbo d. piko metu. Lieka dar marštutas nuo Rėkyvos iki Einoraičių. Bet iki jų irgi galėtų važiuoti 10 autobusas. Kiek tankesniu grafiku.
    Ten matyt buvo klaida padaryta, bus st. „Rasa“ - Sutkūnai ir Kuršėnkelio žiedas - Skroblų g.

    Kas iš to kad važinėtų autobusai ir vežiotų orą, kol po kurios nors optimizacijos būtų nuspręsta jog išvis ten susisiekimo nereikia. Kai kurių šių maršrutų ilgis vos keleta kilometrų, tad ir vienam mikroautobusui pastoviai kursuojant, susisiekimas bus neprastesnis, o kai kur ir geresnis nei yra dabar.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek rimtesnių problemų sudarytų tik Medelyno kvartalų aptarnavimas autobusais. Visur kitur galima drąsiai leisti autobusus. Vadinasi, mikrobų paslaugų, kaip tokių nelabai ir reikia. "Busturas" pats galėtų nusipirkti 2-3 midibusus Medelyno aptarnavimui. Maršrutas Rasa - Skroblų g. iš viso nelabai aiškus. Įvedus persėdimo bilietą, galima važiuoti iki centro ir persėsti į autobusą, važiuojantį į Medelyną.
    Į Lieporius galėtų važiuoti kurio nors maršruto autobusas iš Gytarių žiedo ar Gegužių žiedo. Iki oro uosto taip pat galėtų kas valandą ne piko metu ir poilsio dienomis važiuoti 15 autobusas, kuris dabar kursuoja tik darbo d. piko metu. Lieka dar marštutas nuo Rėkyvos iki Einoraičių. Bet iki jų irgi galėtų važiuoti 10 autobusas. Kiek tankesniu grafiku.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Tai vis dėlto bus privežamieji maršrutai, o jau galvojau, kad bus tiesiog panaikinti "mikriukai", nepaisant to ką jie oficialiai šnekėjo, nes mūsų valdininkai mėgsta gražiai šnekėti. Gerai, kad dar susiprotėjo tankinti maršrtutus, gal vis dėlto neteks važiuoti kaip "šprotuose". Tik įdomu, kaip jie įgyvendins tą persėdimų idėją praktikoje....

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    „Busturas“ pasitelks mikroautobusus naujiems maršrutams

    Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius įpareigojo UAB „Busturas“ organizuoti maršrutus „Lieporiai – Gegužių kaimas“, „Rėkyva – Einoraičiai“, „Zoknių žiedas – Aerouosto g.“, „Rasa“ stotelė – Skroblų g.“, „Kuršėnkelio žiedas – Medelyno žiedas“.

    Rytoj, lapkričio 19 d. Savivaldybės administracija kviečiasi vežėjus maršrutiniais taksi į pasitarimą.

    Nuo 2014-ųjų vasario 1 d. maršrutinių taksi mieste neliks, tačiau bendrovė „Busturas“ ketina rengti konkursą, kadangi ne visos gatvės atitinka parametrus, kad galėtų pravažiuoti didieji autobusai. Pasak miesto savivaldybės administracijos, esamiems maršrutams aptarnauti „Busturas“ galės pasitelkti mažuosius mikroautobusus.

    Planuojama Šiaulių miesto gyventojams sudaryti galimybę jau nuo gruodžio 1 d. važiuoti „Busturo“ autobusais su vienu persėdimu ir naudojantis tuo pačiu važiavimo bilietu, norint pasiekti reikiamą stotelę.

    Savivaldybė tikina sumokanti „Busturui“ už kompensacijas gaunantį keleivį ir už įmonės patirtus nuostolius – per 2012 metus ir šių metų 10 mėnesių susidariusi suma – 12 milijonų litų. Iš kurių 3 milijonai – už įmonės patirtus nuostolius. Per šių metų gruodžio mėnesį „Busturo“ bendrovė turės reorganizuoti ir tankinti maršrutus, jau tariamasi su miesto rajonų seniūnais dėl stotelių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei iš tiesų mikrobus panaikins ir nebandys vėl kokiu nors būdu jų atgaivinti, kaip kad atsitiko Vilniuje, tai gerai. Iš tiesų svarbu, ar "Busturas" sugebės deramai užkaišioti grafikų spragas kai kurių maršrutų, taip pat ar bus pakoreguoti esami maršrutai, kad ten, kur dabar važiuoja mikrobai, bet nėra autobusų susisiekimo, pradėtų kursuoti ir autobusai.

    Komentuoti:

Working...
X