Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Kaip ir spėjau, maršrutai bus pakeisti dėl naujų įmonių įsikūrimo pramonės parke.

    Keisis autobusų maršrutai

    Nuspręsta pakeisti 1 ir 9 Šiaulių miesto autobusų maršrutus. Kadangi Pramonės parke veiklą pradėjo dvi naujos įmonės, siekiama pagerinti susisiekimo sąlygas ten dirbantiems šiauliečiams. Nuo rugsėjo 1-osios darbuotojai galės minėtų maršrutų autobusais važiuoti į Pramonės parką.
    http://etaplius.lt/keisis-autobusu-marsrutai

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl perleidžia dar gan naujus, negi jie tokie turtingi, kad tokie jau per prasti?
    Tiesiog šalia Jelgavos yra AmoPlant, kur surinkinėjami autobusai. Tas pats buvo ir su vilnietiškomis Noge.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodėl perleidžia dar gan naujus, negi jie tokie turtingi, kad tokie jau per prasti?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Per kiek laiko bus atvežti šie Citaro į Šiaulius iš Jelgavos?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tie 9 autobusai iš Jelgavos - 100% Mercedes-Benz O530 Citaro, kurių Jelgavoje ir yra 9. 10-as nuomojamas Dobelės autobusų parkui. Sąrašas Fotobuse: http://fotobus.msk.ru/list.php?loid=1957&mid=796

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Straispnyje apie naująjį Castrosua Tempus Hybrid buvo užsiminta ir apie tolimesnį Busturo technikos atnaujinimą. Gal liks mažiau "lavonų"......

    Šiauliuose pasirodė naujas modernus ir brangus autobusas

    Bendrovė „Busturas“ šiandien oficialiai pristatė ir pirmajai darbo dienai į miestą išleido naują hibridinį, elektra varomą autobusą. 1,5 mln. litų vertės, 11 metrų ilgio transporto priemonę Šiaulių miestui nupirko Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondas. Rugpjūčio pabaigoje laukiama iš Ispanijos atplauksiančių dar aštuonių dujinių autobusų.
    Svarbiausia dalis:

    Rugpjūčio pabaigoje gavusi likusius aštuonis autobusus, per šiuos metus bendrovė „Busturas“ bus gavusi jau dvylika naujų autobusų. Dar devynis iš Jelgavos planuoja pirkti savivaldybė.
    http://etaplius.lt/siauliuose-pasiro...ngus-autobusas

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Bet žinau, kad vairuotojai nepriima 50, 100, 200, 500 Lt. kupiūrų atsakydami, kad neturės iš ko grąžos atiduoti. Ne vieną kartą teko pakeisti vairuotojų tūrimas stambesnes kupiūras litų į smulkesnes litų į kupiūras.
    Draudimas, prašymas ir neturėjimas yra visai skirtingos situacijos, skirtingos aplinkybės. Dabar kalbama ne apie tai, kad neturi grąžos.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ir vėl tu, kaip visada, iškraipai informaciją.
    VVT transporto priemonėse yra lipdukai, kuriuose yra prašoma už bilietus atsiskaityti nestambiomis kupiūromis. T.y. ten parašyta "prašytume". Jokios prievolės, tik prašymas.
    Bet žinau, kad vairuotojai nepriima 50, 100, 200, 500 Lt. kupiūrų atsakydami, kad neturės iš ko grąžos atiduoti. Ne vieną kartą teko pakeisti vairuotojų tūrimas stambesnes kupiūras litų į smulkesnes litų į kupiūras.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Tai daugumoje VT priimamos pinigų kupiūros yra tik iki 20 Lt. O stambesnės nepriimamos. Net VVT yra ant vairuotojų durų užklijuotas lipdukas, kad galima atsiskaityti ne didesne, kaip 20 Lt. kupiūrą.
    Ir vėl tu, kaip visada, iškraipai informaciją.
    VVT transporto priemonėse yra lipdukai, kuriuose yra prašoma už bilietus atsiskaityti nestambiomis kupiūromis. T.y. ten parašyta "prašytume". Jokios prievolės, tik prašymas.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Na, o mūsų asociacija gina tik keleivių interesus, nes vairuotojų interesus jau yra kas gina - profesinės sąjungos, o vežėjų interesus - vežėjų asociacija.

    Jei teisingai suprantu, esate viešojo transporto keleivis (nes šioje temoje būtent keleiviai daugiausia ir lankosi). Tokiu atveju linkiu labiau atsižvelgti į savo, kaip keleivio, interesus ir teises, ir tai ryžtingai ginti.
    Kai kurie vairuotojai yra mano draugai. O kaip keleiviui trūksta tik 365 d. bilieto.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Priklauso nuo situacijos. VT vairuotojų ir keleivių interesus.
    Na, o mūsų asociacija gina tik keleivių interesus, nes vairuotojų interesus jau yra kas gina - profesinės sąjungos, o vežėjų interesus - vežėjų asociacija.

    Jei teisingai suprantu, esate viešojo transporto keleivis (nes šioje temoje būtent keleiviai daugiausia ir lankosi). Tokiu atveju linkiu labiau atsižvelgti į savo, kaip keleivio, interesus ir teises, ir tai ryžtingai ginti.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Bet tai yra ir turi būti TIK prašymas, bet ne draudimas. Jei draudimas - tuomet tai prieštarauja Lietuvos Respublikos Pinigų įstatymui.

    Jei VT įmonės nori palengvinti vairuotojų darbą, tuomet tegul transporto priemonėse įrengia aparatus, į kuriuos įdedami pinigai, o ne duodami vairuotojui į rankas, kaip tai įprasta kitose valstybėse.

    Tamsta ginate vežėjų ar keleivių interesus?
    Priklauso nuo situacijos. VT vairuotojų ir keleivių interesus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Tai daugumoje VT priimamos pinigų kupiūros yra tik iki 20 Lt. O stambesnės nepriimamos. Net VVT yra ant vairuotojų durų užklijuotas lipdukas, kad galima atsiskaityti ne didesne, kaip 20 Lt. kupiūrą.
    Bet tai yra ir turi būti TIK prašymas, bet ne draudimas. Jei draudimas - tuomet tai prieštarauja Lietuvos Respublikos Pinigų įstatymui.

    Jei VT įmonės nori palengvinti vairuotojų darbą, tuomet tegul transporto priemonėse įrengia aparatus, į kuriuos įdedami pinigai, o ne duodami vairuotojui į rankas, kaip tai įprasta kitose valstybėse.

    Tamsta ginate vežėjų ar keleivių interesus?

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Istorija apie „Busturo“ negaliojančias taisykles tęsiasi. Įmonės generalinis direktorius išsisukinėja ir skleidžia melagingą informaciją apie Nacionalinę viešojo transporto keleivių asociaciją (NVTKA): http://www.snaujienos.lt/naujienos/m...-negaliojanios

    NVTKA jau parengė viešą atsaką.
    Tai daugumoje VT priimamos pinigų kupiūros yra tik iki 20 Lt. O stambesnės nepriimamos. Net VVT yra ant vairuotojų durų užklijuotas lipdukas, kad galima atsiskaityti ne didesne, kaip 20 Lt. kupiūrą.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Istorija apie „Busturo“ negaliojančias taisykles tęsiasi. Įmonės generalinis direktorius išsisukinėja ir skleidžia melagingą informaciją apie Nacionalinę viešojo transporto keleivių asociaciją (NVTKA): http://www.snaujienos.lt/naujienos/m...-negaliojanios

    NVTKA jau parengė viešą atsaką: http://www.nvtka.lt/2014-07-06/kelei...ija-neigiamas/ (bus išplatintas ir kitur).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2014.07.06, 14:10.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiandien jau pats pagavau autobusą su el. bilietui pritaikytais komposteriais. 24 maršrutu važiavo #1204 Aabenraa. Komposteriai (kaip ir rašė straipsnyje) su "R&B" simbolika, oranžinio atspalvio. Kiek neįprasta Šiauliuose matyti tokią "aparatūrą" .

    Ir dar viena naujiena. Kaip ir buvo galima tikėtis, nuspręsta kainas didinti:

    Autobuse už bilietus šiauliečiai mokės brangiau

    Ketvirtadienį sušaukus neeilinį tarybos posėdį, po diskusijų, pritarta didinti maršrutinių miesto autobusų bilietų kainas. Tam pritarė 14 tarybos narių iš 22 posėdyje dalyvavusių.

    Didintų kainas keleivių saugumo sumetimais

    Per paskutinius penkis mėnesius autobusuose sužalota 12 keleivių, autobusai pateko į 30 eismo įvykių. Nuo vasario mėnesio, mieste nelikus mikroautobusų, 37 proc. keleivių bilietus perka pas vairuotoją, kai iki to laiko taip elgdavosi tik 15 procentų keleivių.

    Tarybos narys Stasys Tumėnas įžvelgia monopolinės įmonės ketinimus saugumo sumetimais pasipelnyti žmonių sąskaita. Tarybos narys klausė, kur „Busturas“ buvo prieš 20 metų. S. Tumėno žodžiais, prieš euro įvedimą, nuo rugpjūčio 1-osios, nebebus galima kelti kainų, o tai padariusiems grės baudos, vadinasi, „Busturas“ skuba padidinti kainas ir siekia ekonominės naudos.

    Į tai T. Bielinskas atsakė, kad įmonei šis pasikeitimas didelio pelno neatneštų, tiesiog siekiama pagerinti eismo sąlygas. Jeigu 80 proc. keleivių, perkančių pas vairuotoją, pradės pirkti kioskuose, pelnas esą bus nulinis, jeigu pusė – įmonė sulauks 84 tūkst. litų pelno. „Bilietų branginimas autobuse – tai keleivių auklėjimo priemonė“, – kalbėjo bendrovės „Busturas“ vadovas.

    Alternatyva palaikymo nesulaukė

    Alternatyvą sprendimui kelti bilietų kainas autobuse pasiūlė tarybos nariai Artūras Visockas ir Aidas Gedvilas. Jie siūlė autobuse bilieto kainą padaryti 2 Lt, o su nuolaida – 1 Lt, tačiau toks siūlymas daugumos palaikymo nesulaukė – už pasisakė tik šeši tarybos nariai.

    Tokiam pasiūlymui mieliau būtų pritarę ir patys autobusų vairuotojai. „Busturo“ darbuotojų profsąjungos pirmininkė Alma Steponavičienė, atstovavusi vairuotojų interesams, sakė, kad tokiu atveju vairuotojams būtų lengviau, nes nereikėtų skaičiuoti grąžos, o padidinus iki 2,50 Lt ir 1,25 Lt, vis tiek teks ją krapštyti. Anot keleivių vežimo bendrovės vadovo, „Busturas“ – ne vairuotojų, o keleivių aptarnavimo įmonė.

    Taigi nuo liepos 15-tos keleiviai autobuse turės mokėti 2,50, o taikant nuolaidą – 1,25 Lt, o kioskuose liks ta pati kaina.
    http://etaplius.lt/autobuse-uz-bilie...mokes-brangiau
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.03, 16:19.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
    Šiaulių meras Justinas Sartauskas žada grąžinti pinigus neteisingai nubaustiems „Busturo“ keleiviams

    Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija aptiko, kad Šiauliuose keleivius vežanti UAB „Busturas“ pasitvirtino keleivių vežimo taisykles, kurios yra aukščiau įstatymų ir susisiekimo ministro įsakymų. Ministro įsakymo papildymus ar patikslinimus gali tvirtinti tik „Busturo“ savininkė Šiaulių savivaldybė. Meras Justinas Sartauskas pažadėjo grąžinti keleiviams sumokėtas baudas ir kuo greičiau atšaukti negaliojančias keleivių vežimo taisykles.

    Plačiau
    Kažkodėl toks Busturo savivaliavimas man visiškai nekelia nuostabos .

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    Šiaulių meras Justinas Sartauskas žada grąžinti pinigus neteisingai nubaustiems „Busturo“ keleiviams

    Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija aptiko, kad Šiauliuose keleivius vežanti UAB „Busturas“ pasitvirtino keleivių vežimo taisykles, kurios yra aukščiau įstatymų ir susisiekimo ministro įsakymų. Ministro įsakymo papildymus ar patikslinimus gali tvirtinti tik „Busturo“ savininkė Šiaulių savivaldybė. Meras Justinas Sartauskas pažadėjo grąžinti keleiviams sumokėtas baudas ir kuo greičiau atšaukti negaliojančias keleivių vežimo taisykles.
    Plačiau

    Komentuoti:


  • vincis123
    replied
    Šiandien važiuodamas autobusu girdėjau kaip vairuotojai kalbėjosi, kad jau pradeda montuoti e. bilieto komposterius ir kasos aparatus.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Šiauliuose neliks popierinių viešojo transporto bilietų

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65175305
    Savo akimis nemačiau, bet "patikimi šaltiniai" teigia, kad prieš kelias dienas viename iš autobusų jau buvo įrengti komposteriai pritaikyti el. bilietui (tik žinoma jie neveikė, gal vykdo bandymus ar kažką panašaus).

    Beje, anksčiau dar kalbėjo, kad el. bilietą įves rugsėjo mėnesį......Reikia tik tikėtis, kad Busturas nesusimaus ir visa sistema veiks sklandžiai .

    Komentuoti:

Working...
X