Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lincas
    replied
    Pirmoji nuotrauka:


    Dirbo trys prailginti MB 053 G ir vienas trumpas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Busturas vasario 22 d. sudarė sutartį su UAB "BTS Vilnius" dėl 3 triašių ir 7 dviašių naudotų autobusų pirkimo. Gal kas turite daugiau informacijos, kokie tai galėtų būti modeliai ir iš kur?

    Techninė specifikacija

    2017 m. sudarytų sutarčių sąrašas
    Kai kurie šiandien jau dirba.

    Visi MB Citaro, iš vieno Vokietijos parko (http://www.phototrans.eu/24,255,0.html), kitur niekur nedirbę. Puikus Busturo pirkinys

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Busturas vasario 22 d. sudarė sutartį su UAB "BTS Vilnius" dėl 3 triašių ir 7 dviašių naudotų autobusų pirkimo. Gal kas turite daugiau informacijos, kokie tai galėtų būti modeliai ir iš kur?

    Techninė specifikacija

    2017 m. sudarytų sutarčių sąrašas

    Taip pat sąraše matyti, kad sausio 12 d. iš Jelgavos nupirktas vienas naudotas Mercedes-Benz O530 Citaro (9 tokie baltai-geltoni iš Jelgavos Šiauliuose jau važinėja porą metų).
    Tas Citaro, iš Dobelės:
    http://fotobus.msk.ru/vehicle/523288/#n259234
    Paskutinis taisė rytis001; 2017.02.27, 17:56.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Busturas vasario 22 d. sudarė sutartį su UAB "BTS Vilnius" dėl 3 triašių ir 7 dviašių naudotų autobusų pirkimo. Gal kas turite daugiau informacijos, kokie tai galėtų būti modeliai ir iš kur?

    Techninė specifikacija

    2017 m. sudarytų sutarčių sąrašas

    Taip pat sąraše matyti, kad sausio 12 d. iš Jelgavos nupirktas vienas naudotas Mercedes-Benz O530 Citaro (9 tokie baltai-geltoni iš Jelgavos Šiauliuose jau važinėja porą metų).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Savivaldybė nesugeba įvesti tvarkos jai priklausančioje įmonėje, nes pačioje savivaldybėje bardakas. Ir naivu tikėtis, kad dar viena biurokratinė kontorą kažką pakeis.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Atgaivina planus steigti Šiauliuose konkurentą „Busturui“: atsirastų konkurencija ir būtų užkirstas kelias korupcijai

    Šiaulių miesto tarybos valdančioji koalicija atgaivina planus steigti Šiauliuose konkurentą „Busturui“ – viešojo transporto koordinacijos centrą. Esą taip atsirastų ne tik konkurencija, bet ir būtų užkirstas kelias korupcijai. Savivaldybės įmonė „Busturas“ krečiama savivaldybės ekonomistų, aiškėja faktai, kad bendrovė švaistė pinigus, pavyzdžiui mokesčiams už elektrą, ar perteklinio aparato išlaikymui įmonės administracijoje. Deja, savivaldybės kontrolė įmonei pavėluota: viešojo transporto koordinacijos centro steigimui koją kiša įdiegta paini elektroninio bilieto sistema.

    Šiaulių mieste kuriamas viešojo transporto koordinacijos centras taptų „Busturo“ prievaizdu – įmonė vežtų keleivius, o minėtas centras kontroliuotų vežėjo veiklą ir keleivius, užsiimtų bilietų platinimu, organizuotų maršrutus.

    Deja, aiškėja, kad koją kiša 2014 metais pradėta elektroninio bilieto sistema.

    „Kadangi į pačią el.bilieto sistemą integruota ir vairuotojų darbo laiko apskaita, detalių apskaita, kitokie įvairūs moduliai, ir ji apima ne tik keleivių srautų ir važiavimo kontrolę, tai tas atskyrimas yra šiuo metu keliantis techninių klausimų“, – sako Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Eduardas Bivainis.

    Pernai savivaldybė dėl „Busturo“ turėjo nenumatytų išlaidų – teko pakloti apie 200 tūkstančių eurų. Pradėjus tikrinti finansinius rodiklius, lenda ylos iš maišo, viena iš jų – kad buvo švaistomi pinigai mokesčiams už elektrą autobusų stotyje. Be to, „Busturo“ administracijos aparatas nepagrįstai per didelis. Pasak politikų, dabar „Busturas“ naudojasi monopolistine padėtimi, neracionaliai naudoja lėšas. Tarybos nariams Savivaldybės ir įmonės pateikiami finansiniai rodikliai skiriasi, nebeaišku ar įmonė pelninga, ar nuostolinga.

    “Iki šiol vėlgi mes turim tokią nesąmonę: „Busturas“ veža, pats kontroliuoja ir pats nustato sąlygas kaip vežti. Didžiausia bėda, kad nėra konkurencijos pervežimų srityje, nebeaišku ar ta paslauga teikiama už gerą ar blogą kainą, ar ji gali būti geresnė“ , – mano Šiaulių miesto Tarybos narys Arūnas Rimkus.

    Viešojo transporto koordinacijos centras veikia Klaipėdoje. Savivaldybės administracija už 9000 eurų perka investicinį projektą, kuriame būtų numatytos minėto centro galimybės ir veikla Šiauliuose. Kol kas savivaldybė vangiai užsiėmė tokio centro steigimu, paaiškėjo ir tai, kad elektroninio bilieto valdymą bus sunku perduoti trečiai šaliai.

    “Na, jei mes jį šiandien įkurtume, neaišku kaip jis veiktų. Esmė yra ne įkurti jį, o atskirti paslaugą (pinigus) nuo vežėjo, o tą padaryti tapo kardinaliai sunku sužinojus kaip veikia elektroninio bilieto sistema. O tą dalyką sužinojom tik po to, kai buvo atleistas „Busturo“ vadovas“, – aiškina Šiaulių miesto meras Artūras Visockas.

    Opozicija tikina, kad tokio centro steigimas kvepia planais privatizuoti „Busturą“. Valdantieji ir savivaldybės administracija tai neigia. Šiauliuose transporto koordinacijos centras veiktų ir kaip keleivių vežimo rinkos operatorius, spręstų parkavimo, dviračių infrastruktūros transporto srautų analizavimo klausimus.
    http://etaplius.lt/atgaivina-planus-...as-korupcijai/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Galvojama apie maršrutų pertvarką. Minimos ir Dvaro, Ežero g., bet nelabai įsivaizduoju jose VT.

    Trisdešimtmetį nesikeitę autobusų maršrutai bus optimizuojami

    Gali būti, kad netrukus Šiauliuose atsiras naujų autobusų maršrutų, o kai kurių gali ir nelikti. Tris dešimtmečius nesikeičiančius maršrutus peržiūrės speciali miesto savivaldybės darbo grupė.

    Įvertinus keleivių srautus, kitus svarbius duomenis, gaunamus įdiegus elektroninį bilietą, bus teikiami pasiūlymai dėl galimo autobusų maršrutų tinklo optimizavimo. Pakeitimams įtakos turės ir pačių gyventojų poreikis.
    http://etaplius.lt/trisdesimtmeti-ne...optimizuojami/

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    CNG. O, kad čekiška registracija tai nieko keisto, nes Lietuvoje autobusas bus maždaug mėnesį. Ar verta jį tokiam laikui čia registruot?

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Pas jis tik CNG kuras, ar Hibridas? ... ir kodel su cekiska registracija?

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Gal kas gali paaiskinti kas per padaras rieda Siauliu gatvem?:

    Atvaizdas


    Crop:
    Atvaizdas
    Bandomasis IVECO Urbanway
    http://fotobus.msk.ru/vehicle/963783/

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Gal kas gali paaiskinti kas per padaras rieda Siauliu gatvem?:



    Crop:

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Šiauliuose atsirado eismo realiu laiku duomenys: http://kis.busturas.lt/ Sistema tokia pati kaip Kaune, bet reikia tikėtis, jog veiks stabiliau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sako, kad reikalingiausi 12 m autobusai, bet imant pagal turimų autobusų amžių dvigubi yra kur kas didesni laužai. Šiauliuose, aišku, galima būtų atsisakyti dvigubų autobusų kai kuriuose maršrutuose, bet tuomet reikia tankinti grafikus ir reikia dar daugiau paprastų autobusų. Vargu ar tuo užsiims "Busturas".

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Antraštė klaidina. Autobusai nebūtinai bus elektriniai.

    Į Šiaulių miesto gatves išriedės 13 naujų elektrinių autobusų

    Jau kitąmet šiauliečiai turėtų važinėtis naujutėlaičiais aplinkai nekenksmingais autobusais. Šiaulių miesto taryba pritarė siūlymui už Europos Sąjungos lėšas pirkti net 13 naujų ekologiškų elektra arba biokuru varomų autobusų. Pasak bendrovės „Busturas“ atstovų, autobusams išriedėjus į gatves, Šiauliuose gerokai sumažės oro tarša.

    Kol kas Šiauliai moderniu viešuoju transportu pasigirti negali. Į gatves išrieda nemažai jau daugiau nei dvidešimt metų skaičiuojančių autobusų. Elektros energija ar biokuru varomi autobusai ne tik bus patogesni keleiviui – viduje veiks vaizdo stebėjimo programos, bus daugiau erdvės, – bet ir neterš oro išmetamosiomis dujomis.

    Dalį pinigų – apie 400 tūkstančius eurų – įsipareigojo skirti ir bendrovė „Busturas“. Transporto priemonėms pirkti bus skelbiamas viešasis konkursas, kol kas, savivaldybės ir vežėjų teigimu, reikalingiausi standartiniai 12 metrų autobusai. Tokius ir bus bandoma nupirkti.

    Šiuo metu bendrovė „Busturas“ keleivių pervežimui mieste naudoja 96 autobusus, iš jų tik 22 nekenkiantys aplinkai. Vežėjai sako, kad įsigijus naujuosius ekologiškus autobusus bus galima nurašyti pačias seniausias ir klientams vežti vargu ar betinkančias transporto priemones.
    http://etaplius.lt/i-siauliu-miesto-...iniu-autobusu/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Gerai pastebėta - šis tas. Šliaužiama vėžlio greičiu. Tiesiog imituoja darbą autobusų parkų vadovai.
    "Busturo" vadovui jau nebereikia imituoti darbo - buvo priverstas palikti savo pareigas.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Pagaliau šis tas modernesnio !
    Gerai pastebėta - šis tas. Šliaužiama vėžlio greičiu. Tiesiog imituoja darbą autobusų parkų vadovai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Pagaliau šis tas modernesnio !

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    UAB „Busturas“ keleiviai nuo šiol pas vairuotoją gaus ir kitokį vienkartinį „talonėlį“

    Nuo š. m. kovo 10 d. miesto autobusuose vairuotojai parduos naujo tipo kelionės bilietus. Įprastiniai „talonėliai“ nuosekliai pradedami keisti į naujus kasos aparato išduodamus bilietus – kelionės dokumentus.

    Naujajame atspausdintame biliete pamatysite ne tik maršrutą, vairuotojo identifikacinį numerį, bet ir būtent to autobuso garažinį numerį ir stotelę, kurioje pirkote bilietą. Tai reiškia, kad pirkti kelis bilietus nebebus galima, nes nupirktas pas vairuotoją galios tik būtent tam konkrečiam maršrutui ir reisui.

    Kol kas su naujais kasos aparatais mieste važiuoja pirmieji autobusai, privežamuosiuose galioja sena tvarka ir kelionės bilietai. Kasdien autobusų, kuriuose vairuotojai parduos naujus bilietus, daugės, kol visuose miesto autobusuose keleiviai galės įsigyti tik naujus bilietus.
    http://etaplius.lt/uab-%E2%80%9Ebust...80%9Etaloneli/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kažkas nori įkišti ranką į savivaldybės kišenę ir atimti dalį maršrutų iš "Busturo". VT reikia gerinti ne naikinant savo (savivaldybei priklausančios) įmonės.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Dėl „Busturo“ skundo stabdo Konkurencijos tarybos sprendimą

    Teis­mas su­stab­dė Kon­ku­ren­ci­jos ta­ry­bos (KT) spren­di­mą dėl Šiau­lių mies­to sa­vi­val­dy­bės be kon­kur­so su­da­ry­tos su­tar­ties su sa­vo bend­ro­ve „Bus­tu­ras“. KT yra įpa­rei­go­ju­si Sa­vi­val­dy­bę iki šių me­tų lie­pos su­reng­ti kon­kur­są. By­lą teis­me ini­ci­ja­vo „Bus­tu­ras“, o Sa­vi­val­dy­bė ren­gia­si vie­šo­jo trans­por­to re­for­mai.

    Stab­dy­mą dar ga­li skųs­ti

    Skun­dą „Bus­tu­ras“ tei­kė Vil­niaus apy­gar­dos ad­minist­ra­ci­niam teis­mui. Va­sa­rio 3 die­ną teis­mas priė­mė rei­ka­la­vi­mo už­tik­ri­ni­mo prie­mo­nę – su­stab­dė KT spren­di­mą. Per sep­ty­nias die­nas KT ga­li skųs­ti teis­mo spren­di­mą. KT šių me­tų sau­sio 7 die­ną nu­ta­rė, kad Šiau­lių mies­to sa­vi­val­dy­bės spren­di­mai, ku­riais ji be kon­kur­so pa­ve­dė bend­ro­vei ''Bus­tu­ras“ teik­ti ke­lei­vių ve­ži­mo pa­slau­gas, pa­žei­dė Kon­ku­ren­ci­jos įsta­ty­mo 4 straips­nį.

    Ta­ry­ba ty­ri­mo me­tu nu­sta­tė, kad rin­ko­je be „Bus­tu­ro“ bu­vo ve­žė­jų, ga­lė­ju­sių teik­ti ke­lei­vių ve­ži­mo mies­to marš­ru­tais pa­slau­gas. Ta­čiau Sa­vi­val­dy­bė neor­ga­ni­za­vo nei kon­kur­so, nei ki­tos kon­ku­ren­cin­gos pro­ce­dū­ros. Sa­vi­val­dy­bė įpa­rei­go­ta ne vė­liau kaip per 6 mė­ne­sius pa­nai­kin­ti kon­ku­ren­ci­ją ri­bo­jan­čius spren­di­mus ir or­ga­ni­zuo­ti kon­kur­są.

    Re­for­mai iš­loš lai­ko

    „Sa­vi­val­dy­bė šio­je by­lo­je yra suin­te­re­suo­ta pu­sė, – sa­kė Sa­vi­val­dy­bės Tei­sės sky­riaus ve­dė­ja Lau­ra Sta­pon­kie­nė. – Mes pa­lai­ky­si­me „Bus­tu­ro“ po­zi­ci­ją“. „Bus­tu­ras“ šiuo me­tu yra ne tik ve­žė­jas, bet ir rin­kos ope­ra­to­rius, jo tei­si­nis suin­te­re­suo­tu­mas pa­ts di­džiau­sias ir tu­ri tei­sę skųs­tis“, – ko­men­ta­vo L. Sta­pon­kie­nė. Tuo me­tu Sa­vi­val­dy­bė ren­gia­si „Bus­tu­rui“ pa­lik­ti tik ve­žė­jo funk­ci­ją, o rin­kos ope­ra­to­riaus funk­ci­jai at­lik­ti steig­tų dar vie­ną įstai­gą – vie­šo­jo trans­por­to koor­di­na­ci­nį cent­rą.

    Po­li­ti­kai idė­ją sie­kia įgy­ven­din­ti, kad „Bus­tu­rui“ at­si­ras­tų kon­ku­ren­tų, kad bū­tų skel­bia­mi kon­kur­sai marš­ru­tams ap­tar­nau­ti. Iš įmo­nės bū­tų pe­rim­ta bi­lie­tų pla­ti­ni­mo sis­te­ma ir pi­ni­gų su­rin­ki­mas. Sa­vi­val­dy­bė jau pa­skel­bė kon­kur­są reng­ti vie­šo­jo trans­por­to sis­te­mos per­tvar­kos kon­cep­ci­ją. Pas­lau­gos tei­kė­jų pa­siū­ly­mų lau­kia iki ko­vo 9 die­nos. Jiems ke­ti­na at­sei­kė­ti iki 15 tūks­tan­čių eu­rų.

    Sa­vi­val­dy­bės ad­mi­nist­ra­ci­jos di­rek­to­rius Eduar­das Bi­vai­nis neįž­vel­gia, jog po­zi­ci­ja yra dvip­ras­miš­ka – iš vie­nos pu­sės teis­me pa­lai­ky­ti „Bus­tu­ro“ ar­gu­men­tus, o iš ki­tos – reng­tis, kad jam at­si­ras­tų kon­ku­ren­tų. „Teis­mas ir koor­di­na­ci­nis cent­ras – ne­su­si­ję da­ly­kai, – aiš­ki­no di­rek­to­rius. – Teis­mas vyks­ta dėl pro­ce­dū­ri­nių da­ly­kų – ma­no­me, jog Sa­vi­val­dy­bė ga­lė­jo pa­si­rink­ti ve­žė­ją be kon­kur­so. Be to, KT duo­tas ter­mi­nas kon­kur­są or­ga­ni­zuo­ti tik­rai yra per trum­pas. Dėl to teis­me tar­si­mės.“

    Ti­ki­si, jog teis­mas išaiš­kins, „ko­kia apim­ti­mi tas kon­ku­ra­vi­mas tu­ri bū­ti – 100 pro­cen­tų, 50 pro­cen­tų ar 10 pro­cen­tų“. „Šian­dien nė­ra jo­kio aiš­ku­mo, ar dėl vi­sos rin­kos tu­ri bū­ti kon­ku­ruo­ja­ma, ar dėl at­ski­rų marš­ru­tų, – tei­gė di­rek­to­rius. – O koor­di­na­ci­nis cent­ras bus. Idė­ja yra – at­skir­ti ope­ra­to­riaus ir ve­ži­mo funk­ci­jas ir jos neat­si­sa­ko­me.“
    http://skrastas.lt/?data=2016-02-06&...&id=1454688781

    Komentuoti:

Working...
X