Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Marius555:Taip ir yra.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VISI MB O405/G/GN/N yra nuo 1988 iki 1995 metų laidos. 470-483 yra 1990, 1992 arba 1993 metų, 517-527 1990 ir 1992, 528-531 1994-ų, o 532 1995-ų. Šiaip rekomenduoju truputėlį palaukti, kol galutinai užbaigsiu man žinomų autobusų sąrašą. Šį mėnesį turėčiau baigti. Tada patys galėsite pasižiūrėti kas, kaip ir kurParašė Marius555 Rodyti pranešimąTai pavyzdžiui tie MB 470 - 483, ar 517 - 53? gali būti senesni už kai kurias Karosas?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puslapyje http://www.rufas.puslapiai.lt/nn.htm sužinojau, kad kadaise Vilniuje buvo Škoda 15Tr 1601. Kokiu maršrutu jis dirbo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Marius555: 5Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 5 arba 11.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąPuslapyje http://www.rufas.puslapiai.lt/nn.htm sužinojau, kad kadaise Vilniuje buvo Škoda 15Tr 1601. Kokiu maršrutu jis dirbo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Denis_Simonov: Tai jis buvo vienintelis ilgas troleibusas šiame maršrute, kiti buvo trumpi? Autobusuose paprastai tokiais atvejais ilgų ir trumpų autobusų skaičius yra panašus. O ten, kur yra apie 10 mašinų, paleisti vieną ilgą nematau prasmės.Paskutinis taisė Marius555; 2008.12.22, 18:22.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mačiau fototrafijos kur 1601 buvo ant 5 o 1603 ant 11Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mazdaug apie 1999 visi dvigubi troleibusai buvo perduoti antrajam parkui.Parašė Marius555 Rodyti pranešimą/\ Tai buvo dar toks 1603? O gal ten buvo 2603, kuris ir dabar yra, tik dirba 16 maršrutu?
 Taip pat antrasis parkas atsisake visu Skoda 9Tr. Ir dar perdave kelis Skoda 14Tr pirmajam
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip 1601 11 maršrute galėjo tik dirbti tik labai epizodiškai, nes vienu metu gana ilgai nedirbo 1603, o jo pagrindinė "duona" buvo 5 maršrutas. Tik labai jau sudėtingai jis įveikdavo kai kurias sankryžas, dirbo nuolatiniai vairuotojai, todėl rezervinių vairuotojų šiam troleibusui neskirdavo. 1603, kuris vėliau perkėlus į 2ąjį parką tapo 2603 tiek 1ame, tiek 2ame parke aptarnavo 11-ajį maršrutą, kol jo neperkėlė į 16-ąjį.Parašė Al1 Rodyti pranešimą5 arba 11.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuriais maršrutais dirbo kiti dvigubi troleibusai?Parašė Matytas Rodyti pranešimąŠiaip 1601 11 maršrute galėjo tik dirbti tik labai epizodiškai, nes vienu metu gana ilgai nedirbo 1603, o jo pagrindinė "duona" buvo 5 maršrutas. Tik labai jau sudėtingai jis įveikdavo kai kurias sankryžas, dirbo nuolatiniai vairuotojai, todėl rezervinių vairuotojų šiam troleibusui neskirdavo. 1603, kuris vėliau perkėlus į 2ąjį parką tapo 2603 tiek 1ame, tiek 2ame parke aptarnavo 11-ajį maršrutą, kol jo neperkėlė į 16-ąjį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius iš viso turėjo 5 ilgus troleibusus Škoda 15Tr. Dabar liko 4. Visi pamainomis dirba 16 maršrute. Anksčiau, kaip ir buvo minėta, būdavo po vieną troleibusą 5 (1601, kurio dabar jau nebėra) ir 11 (1603) maršrutuose. Dėl likusiųjų trijų (2600, 2602, 2604) - manau jie visada būdavo 16-tame, bet nesu užtikrintas.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąO kuriais maršrutais dirbo kiti dvigubi troleibusai?Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.23, 14:37.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš nesakiau, kad vairuotojų NEREIKĖS, sakiau, kad jų REIKĖS MAŽIAU.Parašė Norbert Rodyti pranešimąMariau: Nors dvigubi troleibusai bet vistiek reikia vairuotoju.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje nėra tokio troleibusų maršruto, kur troleibusai važinėtų kartą per valandą. Dažniausiai piko metų intervalas tarp troleibusų būna 3-10 min. Taigi, jeigu būtų daugiau dvigubų troleibusų ir vietoj pvz. 7 min. intervalo būtų 10, tai keleiviams manau blogiau nebūtų, o vairuotojų reikėtų mažiau. Juk jų ir taip trūksta.Parašė L33T Rodyti pranešimąTau kaip geriau, kad pravažiuotu per valanda vienas troleibusas su priekaba ar du be priekabos ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia tik pavyzdys toks!!Parašė Marius555 Rodyti pranešimąVilniuje nėra tokio troleibusų maršruto, kur troleibusai važinėtų kartą per valandą. Dažniausiai piko metų intervalas tarp troleibusų būna 3-10 min. Taigi, jeigu būtų daugiau dvigubų troleibusų ir vietoj pvz. 7 min. intervalo būtų 10, tai keleiviams manau blogiau nebūtų, o vairuotojų reikėtų mažiau. Juk jų ir taip trūksta.
 Comment







Comment