Pas Jelcz tosk jausmas, kad ją iš vis demontavo... Šone jau atsirado standartinis Škodos trafareto dėklas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pas Škodos 14Tr 1610 irgi demontavo
  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/ Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 OHO NIEKO SAUParašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąPas Škodos 14Tr 1610 irgi demontavo
 Atvaizdas
  pirma karta toki matau pirma karta toki matau (o kur jo valstybinis numeris?)
							
						Paskutinis taisė Norbert; 2008.12.28, 22:55. (o kur jo valstybinis numeris?)
							
						Paskutinis taisė Norbert; 2008.12.28, 22:55.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra keletą k. tekę važiuoti karosa, pas kurią jau nei velnio tas užraktas nebeveikia. Vieną k. yra tekę matyti kaip posūkyje žmogus gerokai išsigando kai jam būnant atsirėmus į duris, pastarosios sau pradėjo atsidarinėti. Iki iškritimo toloka buvo, bet koks senyvo amžiaus žmogus taip gali ir iškristi kada nors nesunkiai...Parašė Denis_Simonov  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Veikė ir 15-tam. Tik skaičių rodydavo.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąVytautas_LT: Dabar tai pas Jelczą švieslentė tai neveikia ben kai jis buvo 4-ame maršrute tai veikdavo.
 
 Pamiršo uždaryti.Parašė Norbert Rodyti pranešimąVa man dar buvo toks atvejis vasara kai vairotojas 12 marsrutu vaziavo is stoteles BASIUKAI, nuo basiuku atidares duris vidurines ir galines. Poto vaziavo per zieda ir prie duru stovejo moteris kuri vos vos neiskrito. Keliskart taip yra buvę su troleibusais. Gerokai pavažiavus vairuotojas pastebi ir uždaro. Keliskart taip yra buvę su troleibusais. Gerokai pavažiavus vairuotojas pastebi ir uždaro. 
 
 O kažkada 11 maršrutu važiavau iki Pašilaičių žiedo, tai vairuotojas pamiršo atidaryti. Kol žmonės nepradėjo rėkauti, tol neatidarė. Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.28, 23:03. Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.28, 23:03.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na visu pirma, tai mano manymu, is Svedijos parvarytuose autobusuose tikrai nera sitokie kompiuteriukai, manyciau jie yra Mobitec gamintojo. Ir jei VA nori pakeisti juos kitais, pvz http://www.buse.cz/www_2005/ram_aj.htm tai tikrai nenustebciau, jei sitie du gaminiai neturi suderinamumo. Siaip paprasciausias MobiMASTER ICU 400 is: http://www.mobitec.se/index.php?lan_id=1&page_id=9 kainuoja apie 500 Lt jei neklaidina manes atmintis. Tai jei reiketu visiems siems autobusams visus tuos kompiuteriukus pakeisti, tai suma tikrai nepasirodytu mazaParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąInformacija iš http://www.buse.cz/www_2005/ram_aj.htm  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norbert:Tada jis dar negavo numerį.Dabar jau su numeriu važinėjaViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anksčiau troleibusai neprivalėjo turėti valstybinių numerių. Beje, įsižiūrėjus į puslapį http://www.rufas.puslapiai.lt/4.htm galima pamatyti, kad dauguma troleibusų valstybiniuose nr. turi raides BNA + parko nr. (be pirmo nr., jis nurodo, kuriam parkui priklauso troleibusas). Tos pačios raidės rodo, kad šie troleibusai buvo įregistruoti tuo pačiu metu, o troleibusai su kitomis raidėmis valstybiniuose nr. buvo nupirkti vėliau.Parašė Norbert Rodyti pranešimąOHO NIEKO SAU pirma karta toki matau pirma karta toki matau (o kur jo valstybinis numeris?)Paskutinis taisė Marius555; 2008.12.29, 20:17. (o kur jo valstybinis numeris?)Paskutinis taisė Marius555; 2008.12.29, 20:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl, kad 2 ir 7 keleivių srautas dieną yra pakankamai didelis, o vakare mažesnis, todėl paleidžiama daugiau pikinių ir 1 pamainą be pertrūkimo atidirbančių mašinų (pvz. nuo 8 iki 16, kai dauguma ryte pietauja ir reikia kažkuo užkamšyti grafiko skyles, o vakarinis pikas reikalauja didesnio važiavimo laiko dėl didesnių kamščių, bet panašaus į rytinio piko intervalo išlaikymo. Todėl ir pasitelkiami papildomi troleibusai).Parašė Marius555 Rodyti pranešimąKodėl piko metu kai kurie 2 maršruto troleibusai važinėja 15-uoju, o 7 - 18-uoju?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pastarosiomis dienomis dispečeriai matyt leidžia sau prabangą paleisti ilgus autobusus ten, kur jie nėra labai būtini: Vakar minėtasis 747 21-u, kas yra tikrai stebėtina (pertrauka, rodos, daug didesnė nei 4-5 metai), o 2008-12-30 50-u buvo MB O405GN 057.Parašė skunk Rodyti pranešimąšiandien vakare matyt po kokių 4-5 metų pertraukos vilniuj 21 maršrutu važiavo ilgas autobusas (Volvo nr.747)
 Parašė Marius555 Rodyti pranešimąVilniuje mačiau dujinį MAN nr. 870, bet daugiau sudvejintų dujinių autobusų nemačiau. Ar tokie yra?Ilgas dujinis yra vienas vienintelis 870. Įdomu, kur, kokiu maršrutu ir maždaug kada matei jį? Senokai (nuo pat vasaros) nebuvo išlindęs...Parašė Norbert Rodyti pranešimąAr Vilniuje yra ilgu dujiniu autobusu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar jau užbaigei?Parašė Mettal Rodyti pranešimąVISI MB O405/G/GN/N yra nuo 1988 iki 1995 metų laidos. 470-483 yra 1990, 1992 arba 1993 metų, 517-527 1990 ir 1992, 528-531 1994-ų, o 532 1995-ų. Šiaip rekomenduoju truputėlį palaukti, kol galutinai užbaigsiu man žinomų autobusų sąrašą. Šį mėnesį turėčiau baigti. Tada patys galėsite pasižiūrėti kas, kaip ir kur 
 Comment







Comment