Parašė praeivis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jie taip ir vadinami - vienabėgiais. Angliškai monorail.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Wycka Rodyti pranešimąJie taip ir vadinami - vienabėgiais. Angliškai monorail.
 Arba kaip kitame forume juos kazkas pavadino skytrain
 
  
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl netinka? Čia pats taip sugalvojai? Dabartinės lietuvių kalbos žodyne žodžio "tramvajus" apibrėžimas tinka ir virš gatvių estakadomis važinėjančiams agregatui apibūdinti.Parašė praeivis Rodyti pranešimąnezinau kur tu vilniuje rastum vietos 'atskirom trasom' , bet jei cia kalbi apie tuos vienbegius traukinukus ,vazinejancius estakadomis-tai ten tramvajaus pavadinimas tikrai jau netinka. nezinau kaip juos reiktu vadinti ,bet tik jau ne tramvajumi.
 Nueina į minėtą žodyną, įvedae žodį "tramvajus", gauname aprašą: "elektrinis miesto geležinkelis; juo važinėjantis traukinys". Skytrain VISIŠKAI netinka, nes tai nelietuviškas žodis. Be to, lietuviškame neturėtų būti žodžio "traukinys" šaknies (kaip anglų), nes lietuvių kalboje traukinys yra didelis agregatas, ko negali pasakyti apie mūsų diskutuojamą virš gatvių važinėjantį "tramvajų".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ Na gal ir ne visai taip. Čia atrodo bus dvibėgiai, tik užkelti ant estakadų. Monorail - tai vienabėgis geležinkelis, kuriuo važiuoja traukinys. Va čia radau keletą nuotraukų iš Sietlo:
  
  
  
  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 [QUOTE=amiko;310119]O kodėl netinka? Čia pats taip sugalvojai?
 
 
 Taip pats ir nesvarbu ka raso ten tie kalbininku zodynai. Tramvajus-tai gatvemis ,begiais riedantis ,letas bet garsus tarskalas. visos kitos progresyvios transporto priemones netinka sitam apibrezimui. Lietuviu kalboje kiekvienas zodis turi tik ta viena savo reiksme,ne taip kaip anglu kalboje tas pats zodis gali reiksti daug ka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvių kalboje nėra visi žodžiai vienaprasmiai, yra, ir nemažai, daugiaprasmių, todėl sakydamas "tik" - klysti. Dėl žodžio "tramvajus" reikšmės klysti. Tramvajus yra ir tas modernusis naujoviškas, kuris yra tylus, naujos kartos tramvajus, o ne tik tarškalas, jei tau kyla asociacijos su tuo tarškalu, nereiškia, jog žodis "tramvajus" reiškia tik tai. Geriau nesiginčijęs pasidomėk, daugiau pavartyk žodynų. Beje, kalbininkų sprendimai yra kompetentingi, todėl reikėtų labiau paisyti jų, o ne liaudiškų (bet yra ir išimčių).Parašė praeivis Rodyti pranešimąO kodėl netinka? Čia pats taip sugalvojai?
 
 
 Taip pats ir nesvarbu ka raso ten tie kalbininku zodynai. Tramvajus-tai gatvemis ,begiais riedantis ,letas bet garsus tarskalas. visos kitos progresyvios transporto priemones netinka sitam apibrezimui. Lietuviu kalboje kiekvienas zodis turi tik ta viena savo reiksme,ne taip kaip anglu kalboje tas pats zodis gali reiksti daug ka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelių kilometrų ilgio atrakcionas, pastatytas 7 dešimtmety pasaulinei parodai. nieko gero.Parašė Wycka Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kam tas tramvajus ar metro bus reikalingi Vilniuje 2025 metais? Geriau ziurekime realistiskai - demografine krize salyje tik giles, nes nieko rimto nera daroma gimstamumui didinti. Pagal JTO prognozes, jei isliks dabartine demografine situacija ir ji negeres, po mazdaug 50 metu Lietuvoje gyvens vos per 2 mln. gyventoju.
 Kol kas, nuo 1990 metu Lietuvoje gyventoju mazejo visose savivaldybese. Tik Vilniuje ju padaugejo apie 5 proc. - bet del to, kad prie Vilniaus buvo prijungtos nemazos rajono teritorijos. Taip pat kaip sostine, Vilnius yra traukos centras. Vien studentai koki prieaugi duoda. Taciau po 3-5 metu ir studentu kasmet vis maziau ims atvazineti - gimstamumas po 1993 metu tik mazejo, o kaip tik uz tu 4 metu gime 1993 bus abiturientais. O jei dar liberali studiju reforma - kai visi moka...
 Nebent imsim "importuoti" darbo jega is treciojo pasaulio saliu.
 Modernaus visuomeninio transporto reikia dabar, o ne po 15-20 metu, kai gyventoju ims mazeti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 dar kitas požiūris: kodėl sprendžiat neišsprendžiamus klausimus? kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. O su laiku prigis tam tikras štampas, va taip ir bus vadinama
 Šiaip esmė turi būti ne pavadinimas "modernus" ar "greitasis" ar "lengvasis", bet koks konkrečiai siūlomas variantas, ir ar tai yra pati efektyviausia, pirmiausiai ekonomine prasme, priemonė. O atsiperkanti ji bus tada, kai bus patogi, įskaitant bendrą kelionės trukmę. Ir efficient, ir effective - du žodžiai, į LT kalbą verčiami kaip efektyvumas, nors EN yra skirtumas.
 Jei pasirodytų, kad gatvinis tramvajus pasiekia abiemis šiais kriterijais aukščiausius vertinimus, vadinasi, jį ir renkamės. Jei tai pusiau po žeme palaidotas, pusiau ant žemės, ir vėl aukščiausi vertinimai, šaunu, renkamės tokį variantą. Planui po žemėm aukščiausias vertinimas - jamam. "Nieko nereikia keisti" aukščiausias vertinimas - šaunu, jamam. Elementaru. Aišku prieš tai riboto racionalumo principu visus į galvą šaunančius variantus surašome, įskaitant gondolas - gali net ir jos pasiteisinti, jei bus atitinkamose vietose.
 PS. Rentinio studija šiuo klausimu neva pretenduoja į tą objektyvią studiją, deja ji yra "metro galimybių studija", o ne "naujos transporto rūšies galimybės ir būtinybės studija"...
 PPS. O tai kas turi tokį elementarų žiurkišką darbą atlikti? Ir ar tie atlikėjai nebus "paskatinti" užsakovų? Taigi reikalinga ir tokių piktų forumiečių ir šiaip piliečių priežiūra. tęskime diskusijas  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keista, kad is www.marsrutai.lt tinklalapio dingo 82 marsruto (Pilaitė-Spaudos rūmai-Pilaitės pr.-Pilaitė) tvarkarastis... Ar tikrai sis autobusas jau nebevaziuoja?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tinklapiu www.marsrutai.info vertėtų tikėti labiau, nes ten informacija atnaujinama kompiuteriu ir labai operatyviai, o marsrutai.lt deklaruoja, kad talpina identišką informaciją, bet kol kas pasitaiko ir klaidų. Konkrečiai dėl minėto autobuso tai taip, maršruto tokio nėra.Parašė Maxas Rodyti pranešimąKeista, kad is www.marsrutai.lt tinklalapio dingo 82 marsruto (Pilaitė-Spaudos rūmai-Pilaitės pr.-Pilaitė) tvarkarastis... Ar tikrai sis autobusas jau nebevaziuoja?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aisku, kazkaip nepastebejau kad panaikino ir berods niekur apie tai neskelbe.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paprastai naikinant neskelbia...Parašė Maxas Rodyti pranešimąAisku, kazkaip nepastebejau kad panaikino ir berods niekur apie tai neskelbe. Bent jau Kaune Bent jau Kaune www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo 2008-12-18 73 autobusas bebevaziuos poilsio dienom.
 Mazinamas 81 autobuso reisu skaicius...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gyventojų skaičiaus nuo 1990 metų Vilnuje smarkiai mažėjo iki pat 2004 metų. Tik Vilniaus rajone gal 10 000 paaugo. O nuo 2004 metų kreivė apsisuko ir pradėjo augti tiek mieste tiek rajone, ir su kiekvienais metais augimas vis didėja. Nuo pat nepriklausomybės atgavimo 2008-ieji tapo pirmaisiais kuomet gyventojų natūralus prieaugis tapo teigiamas. Manau pasiteisino socialdemokratų pašalpų mokėjimo politika. Taip kad sakyti kad nebuvo nieko padaryta manau yra neteisinga. Naujoji vyriausybė taip pat pareiškė, kad gimstatumas yra labai svarbu ir pašalpos mokėjimo laikotarpio net tokiu sunkiu momentu neketina trumpinti tad ir į ateitį manau galima žvelgti optimistiškai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam tas tramvajus ar metro bus reikalingi Vilniuje 2025 metais? Geriau ziurekime realistiskai - demografine krize salyje tik giles, nes nieko rimto nera daroma gimstamumui didinti. Pagal JTO prognozes, jei isliks dabartine demografine situacija ir ji negeres, po mazdaug 50 metu Lietuvoje gyvens vos per 2 mln. gyventoju.
 Kol kas, nuo 1990 metu Lietuvoje gyventoju mazejo visose savivaldybese. Tik Vilniuje ju padaugejo apie 5 proc. - bet del to, kad prie Vilniaus buvo prijungtos nemazos rajono teritorijos. Taip pat kaip sostine, Vilnius yra traukos centras. Vien studentai koki prieaugi duoda. Taciau po 3-5 metu ir studentu kasmet vis maziau ims atvazineti - gimstamumas po 1993 metu tik mazejo, o kaip tik uz tu 4 metu gime 1993 bus abiturientais. O jei dar liberali studiju reforma - kai visi moka...
 Nebent imsim "importuoti" darbo jega is treciojo pasaulio saliu.
 Modernaus visuomeninio transporto reikia dabar, o ne po 15-20 metu, kai gyventoju ims mazeti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 OOO! Tą patį ir aš trečiadienį pastebėjau. N, vis dėlto nuvažiavęs ir patikrinęs, įsitikinau, kad čia yra programavimo klaida. Tą dieną, ir šiandien 82 maršrutas dirba.Parašė Maxas Rodyti pranešimąKeista, kad is www.marsrutai.lt tinklalapio dingo 82 marsruto (Pilaitė-Spaudos rūmai-Pilaitės pr.-Pilaitė) tvarkarastis... Ar tikrai sis autobusas jau nebevaziuoja?
 81 maršrute mažnamas reisų skaičius dėl nelabai didelio keleivių srauto, koordinacijos su 6 problemos. (Prisimenu, kaip važiavau 81-u kaip VIP keleivis nuo pat Kražių iki J.Baltrušaičio stotelės. Jis net ne visur stojo, nes priekyje buvo 6-asParašė Maxas Rodyti pranešimąNuo 2008-12-18 73 autobusas bebevaziuos poilsio dienom.
 Mazinamas 81 autobuso reisu skaicius... ) Dabar viena mašina važiuos reisą 24-u 9:14 ir 18:12. Kita mašina ryte nežinau ką darys, o vakare 18:48 išvyks 6-u maršrutu vieną reisą. Tai galima spręsti iš per didelių laiko tarpų, kai autobusai važiuoja į parką. Paskutinis iš centro atvyksta 18:02, o į parką abu važiuoja 19:35 ir 20:13. ) Dabar viena mašina važiuos reisą 24-u 9:14 ir 18:12. Kita mašina ryte nežinau ką darys, o vakare 18:48 išvyks 6-u maršrutu vieną reisą. Tai galima spręsti iš per didelių laiko tarpų, kai autobusai važiuoja į parką. Paskutinis iš centro atvyksta 18:02, o į parką abu važiuoja 19:35 ir 20:13.
 73-as maršrutas ir toliau važiuos visą savaitę. Čia gal suklaidino nelogiškas duomenų įkėlimas, kai parodo tik tą grafiko dalį, kuri keičiasi. (Ta pati situacija buvo su 34-u Kaune.)
 Beje, pasirodo jau ištaisė klaidą su 82-u ir pridėjo grafiko pasikeitimą 11-am nuo 2008-12-22.Paskutinis taisė Mettal; 2008.12.19, 15:09.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aga aš šnd irgi mačiau, kad 82 važinėja, galvojau, kad gal susibalamūtinoParašė Mettal Rodyti pranešimąOOO! Tą patį ir aš trečiadienį pastebėjau. N, vis dėlto nuvažiavęs ir patikrinęs, įsitikinau, kad čia yra programavimo klaida. Tą dieną, ir šiandien 82 maršrutas dirba.
 ...
 Beje, pasirodo jau ištaisė klaidą su 82-u ir pridėjo grafiko pasikeitimą 11-am nuo 2008-12-22. Džiugu, kad jis liko Džiugu, kad jis liko  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visos Karosa B732 yra 1996m. Viena Karosa B741 yra 1995, likusios - 1996-97. Karosa B832 yra 1998-99, Karosos B841 ir B941 - 1999. Beje, kai kurie "nauji" padevėti autobusai yra senesni ar vienodo amžiaus su Ikarusais.Marius555 Manau, kad Karosos dar neturi 20 metų.Paskutinis taisė Eimantas; 2010.05.30, 00:51.
 Comment







Comment