 Kuo ji ypatinga? Ką norėjai parodyt?
 Kuo ji ypatinga? Ką norėjai parodyt?
							
						Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LBP: Na tiesiog idejau,nes neturiu geros nuotraukos autobuso su sita reklamaViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 bet kazkaip nelabai nes per ilgas marsrutas markuciai-stotis-savanoriu pr., jeigu butu markuciai-savanoriu pr. tai dar galimaParašė Mettal Rodyti pranešimąManyčiau, kad ne, nes naujų maršrutų niekas išskyrus keleivius nenorės leisti, o esamus keisti taip pat nelabai daug perspektyvos. Beje, ar bent jau yra Pietiniame aplinkkelyje įrengti sustojimai? Šiaip gal ir galima būtų 13 maršrutą pratęsti nuo Žirnių g. iki kokios nors stotelės Savanorių pr. Tam reikėtų 3 autobusų darbo dieną ir 1 poilsio.
 Atvaizdas
 
 Atvaizdas
 Paskutinis taisė Norbert; 2008.11.30, 11:11.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo pat pastatymo visi jie tai rodo ir nepanašu, kad greitu laiku kažkas keisisParašė spirit Rodyti pranešimąKažkaip aš nesupratau bajerio, kodėl šiandien vakare stotelėje prie stoties naujasis ekranas rodė Widndows XP užsklandą su logotipu Būčiau turėjęs fotoaparatą tai būčiau įdėjęs tą vaizdelį į "Šiaip linksma". Būčiau turėjęs fotoaparatą tai būčiau įdėjęs tą vaizdelį į "Šiaip linksma". . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš esmės Vilniuje gatvių tinklas nebesiplečia apie 30 metų, tik dabar vat atidarytas pietinis aplinkelis, beto jis nebuvo naujai sugalvota gatvė,o tik pabaigta, kas turėjo būti padaryta gerokai seniau.Parašė SPX Rodyti pranešimąKai pagalvoji, labai lėtai Vilniuje vystėsi gatvių tinklas. Dauguma prie rusų parengtų projektų įgivendinami tik dabar. O tai atsiliepia ir viešojo transporto plėtrai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų geriau, jei prie rusų būtų ne tik projektus parengę, bet tuos projektus ir įgyvendinę. Žinoma, su kaikuriom išimtim...Parašė SPX Rodyti pranešimąKai pagalvoji, labai lėtai Vilniuje vystėsi gatvių tinklas. Dauguma prie rusų parengtų projektų įgivendinami tik dabar. O tai atsiliepia ir viešojo transporto plėtrai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko stebėtino, kad Microsofto produktai pakimbaParašė pauliaK Rodyti pranešimąNuo pat pastatymo visi jie tai rodo ir nepanašu, kad greitu laiku kažkas keisis . . 
 Labiau stebina, tokių produktų pasirinkimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė pauliaK Rodyti pranešimąVakar mačiau jau rodė kažką, bent jau prie Žaliojo tilto, su kas tam tikrą laiko tarpą užsidegančiomis gigantiškomis raidėmis, kad informacija nepatikima, nes dar vyksta derinimo darbai . .
 informacija ir negali buti patikima,nes vairuotojai nejungia dar jokiu kompu,esanciu autobusuose. Taip,kad tos svieslentes negauna is vis jokios informacijos ir rodyti geriausiu atveju gali tik numatyta grafika.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusas atsitrenkė į nuridentą nuo šlaito šiukšlių konteinerį.
 http://www.15min.lt/gallery/show/Kon...esi_i_autobusaViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Hm... Kokie nuostoliai... Mašinai stiklas kainuoja apie 200 Lt. Autobusui manau neviršys 1000.Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąAutobusas atsitrenkė į nuridentą nuo šlaito šiukšlių konteinerį.
 http://www.15min.lt/gallery/show/Kon...esi_i_autobusa
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai taip, suma tikrai neturetu buti mazesne nei 1000Lt. Pats stiklas kaip min apie 700 - 800 Lt, dar plius transportavimas, idejimas ir visi kt darbai. Tikrai 1000, jei ne daugiauParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąHm... Kokie nuostoliai... Mašinai stiklas kainuoja apie 200 Lt. Autobusui manau neviršys 1000.  
 Comment







 sistema...
 sistema...
							
						




Comment