Parašė Maxas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilka spalva visada atrodo solidžiau. Tas geltonos ir mėlynos spalvų derinys atrodo labai provincialiai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
 http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai abejoju ar likę "nuo senų laikų" dažai tinkami naudoti. Net jei ir nepradarytas dažų indas, tai jie tinkami naudoti apie 5 metus po pagaminimo. Kad išsilaikytų ilgai, reikia specialių tam pritaikytų patalpų sandėliavimui. Nors čia veikiausiai purškiami dažai, tai gal jie ir ilgiau gali išlikti naudingi, bet man pasakymas "nuo senų laikų" kažkaip keistai skamba, juk dažai yra skystis, net ir neatidarytame inde jie genda.Parašė EUcitizenLTKažkur internete teko skaityti, kad "Vilniaus autobusai" nuo senų laikų turėjo daug geltonos ir mėlynos spalvos dažų todėl ir dažė tokiomis "tradicinėmis" spalvomis autobusus. Gal taip ir yra? Tikriausiai nuo senų laikų, kai dar geltoni "IKarus" buvo geltona spalva ir mėlyna iš kažkur. Tai viskas tada ir gaunasi logiškai. Gauna naują autobusą (seną) ir nudažo. Nes perdažyti seną autobusą, kad ir pavaizduotą aukščiau nuotraukoje kainuotų tikrai daug (dažų nėra baltos ir pilkos spalvos). Matyt nori atnaujinti senus autobusus, bet nėra kaip: turim tik geltoną ir mėlyną spalvas. Todėl ir dažo taip. O naujų VOLVO ir MERCEDES nedažo mėlynai su geltona, nes jie ir taip nauji: kam dažyt naują daiktą? Tik kyla klausimas: kodėl "Vilniaus autobusai" per tiek metų nesugebėjo rasti pinigų dažams, tačiau rado pinigų naujiems VOLVO ir MERCEDES? Nejaugi negalėjo nupirkti dažų?
 "Ikarus" jau gamindavo geltonus, o mėlyną juostą dažnai dėl grožio pridažydavo patys parkai... O naujus Volvo ir Mercedess autobusus abejoju ar pirko "Vilniaus autobusų parkas" - jie juk neturi tam pinigų. Greičiausiai nupirko miesto savivaldybė, paėmusi paskola, kur savivaldybė yra šimtaprocentinis ir vienintelis "Vilniaus autobusų parko" akcininkas. O jei pirko "Vilniaus autobusų parkas" savarankiškai, tai jie vis tiek pirko imdami paskolą (nejaugi manai, kad parkas toks turtingas ir gali pirkti be paskolos?). O kai paskolą imi per tam tikras programas, iš tų pinigų jau gali pirkti tik autobusus. Taigi tas komentaras dėl dažų įsigijimo tuo pačiu - labai jau naivus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali. Jei sutarty nenumatė aukščiausios mokesčių ribos - patys kalti... Žinoma, susiprotėjo jau tik tada, kai kažkas pradėjo spausti. Kita vertus, straipsnis labai skurdus, pateikta nevisapusiška informacija, maža nuoseklumo ir nuodugnumo, tai kol kas plačiau komentuoti nėra prasmės, nes nėra aiškios konkrečios detalės.Parašė digital Rodyti pranešimąReikalauja nebeimti mokesčio už elektroninio bilieto papildymą internetu
 http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25590245www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.Parašė amiko Rodyti pranešimąKeistas ir kvailas reikalavimas. Jei sudarė sutartį, kad paslaugos teikėjas gali imti papildomą mokestį, tai vadinasi gali.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš išvis nelabai ką ten ir supratau, nes kaip jau sakiau, straipsnis labai neišsamus ir neaiškus. Mano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti. Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio. Jei internetu papildymą siūlanti įmonė už platinimą (pildymus) gautų pajamas iš bilieto kainos, tada išaugtų bilieto administravimo išlaidos ir tada kiltų bilieto kaina visiems. Dabar padaryta protingiau.Parašė digital Rodyti pranešimąProblema kaip supratau ne tai, o kad sutartis buvo sudaryta be konkurso. O pinigus ima ir kioskai už platinimą, įdomu tik būtų palyginti tuos mokesčius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusai taip pradėti dažyti nuo 1996 metų, kai atsirado pirmosios Karosos. Tiksliai nežinau, bet gali būti, kad Karosa B741 nr.330 1995m. buvo gauta jau mėlynai-geltona. Nesuprantu aš jų motyvų, kodėl Volvo ir MB buvo pirkti pilki, nors galėjo būti jau tradicinės spalvos. Jeigu "Vilniaus autobusai" (būtent taip, o ne Vilniaus autobusų parkas ) būtų turėję daug dažų, tai jie jau seniausiai būtų perdažę visus MB O405G ir GN. Dar kažkur važinėja nedažytas MAN NG272. ) būtų turėję daug dažų, tai jie jau seniausiai būtų perdažę visus MB O405G ir GN. Dar kažkur važinėja nedažytas MAN NG272.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, bet problema ta, kad sutartis sudaryta be konkurso.Parašė amiko Rodyti pranešimąMano žiniomis, sutartis sudaryta, nes be sutarties negalėtų ir paslaugos teikti.
 
 Na ne, straipsnyje parašyta, kad jis gauna nuo 1 iki 5 Lt nuo bilieto kainos. Nes papildomo mokesčio iš pirkėjo nėra, jei užsiregistruoji jų puslapyje.Kioskai už bilietų platinimą pinigus gauna iš bilieto kainos (pajamų), o pildant internetu, paslaugos teikėjas pajamas gauna tik iš to papildomo mokesčio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Jeigu tau 72 yra vienas kitas, nu tai ką aš galiu padaryti... (važiuoja 2 iš 31 trumpos ir visi 70 ilgų). Dujinių yra 74. Iš jų apie 10 nevažiuoja dėl gedimų. Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų. Kol kas parko vadovybė išprotėjusi ne iki tokio lygio, kad ilgus autobusus keistų trumpais. Jeigu tau 72 yra vienas kitas, nu tai ką aš galiu padaryti... (važiuoja 2 iš 31 trumpos ir visi 70 ilgų). Dujinių yra 74. Iš jų apie 10 nevažiuoja dėl gedimų. Autobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų. Kol kas parko vadovybė išprotėjusi ne iki tokio lygio, kad ilgus autobusus keistų trumpais.
 Še, geriau sąrašą - pats galėsi pamatyti dabartinę situaciją:Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.14, 14:21.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kolega neatidžiai sekate įvykius - šiame Jūsų pranešime pateikta nuoroda į straipsnį būtent apie tas pačias VAP parduodamas trumpas KarosasParašė Eimantas Rodyti pranešimąKodėl tik dvi trumpos Karosos važiuoja? Atšoko jau savo?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mačiau vizijąParašė Mettal Rodyti pranešimąAutobusai nr. 870, 875 ir 876 reguliariai nedirba, o tai yra 3 iš 7 turimų ilgų dujinių autobusų. 
 Po Kuro aparatūros sankryžą parko link ką tik pravažiavo nemaža kolona ilgų dujinių autobusų Markės neįžiūrėjau. Gal po kurio laiko atsiras daugiau dirbančių Markės neįžiūrėjau. Gal po kurio laiko atsiras daugiau dirbančių Paskutinis taisė aRa; 2009.11.16, 13:28. Paskutinis taisė aRa; 2009.11.16, 13:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus autobusai išparduoda visokį šlamštą: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...alingos_prekes
 Kainos gana įdomios - Karosos svyruoja tarp 16-20 tūkst. Lt. O šiaip pritrenkė tai, kad išparduodamų prekių sąraše yra ir sukarpytų į metalo laužą autobusų dalių (Scania CN112 ir Repstad (ar VBK)).
 P.S. pačioje sąrašo pabaigoje - siurprizas  
 Comment

 O as nepritarciau, nes visos sios isvardintos transporto priemones yra skirtingos, todel kiekviena is rusiu turetu butu dazoma skirtingai. Kitaip atsiras apsirikimu, kai nori ilipt i troleibusa o netycia ilipi i autobusa
 O as nepritarciau, nes visos sios isvardintos transporto priemones yra skirtingos, todel kiekviena is rusiu turetu butu dazoma skirtingai. Kitaip atsiras apsirikimu, kai nori ilipt i troleibusa o netycia ilipi i autobusa 





 Beje, jei tai bus toks pats nekilnojamas turtas kaip 870, 875 ir 876 tai vargu ar jie važinės dažnai...
 Beje, jei tai bus toks pats nekilnojamas turtas kaip 870, 875 ir 876 tai vargu ar jie važinės dažnai...
							
						
Comment