O kodėl negali tų monitorių reklamai panaudot? Ar ten ne LCD tipo monitorius?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar pamiršau tą trumpinį, bet čia lygiai tokios pat švieslentės kaip Kauno viešojo transporto stotelėse, todėl reklamai netinkamos.Parašė amiko Rodyti pranešimąO kodėl negali tų monitorių reklamai panaudot? Ar ten ne LCD tipo monitorius?دائما الليتوانيه
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rodos LED, tiksliai neatsimenu ir aš Tuomet tikrai reklamai netinkamos...
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! Tuomet tikrai reklamai netinkamos...
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Štai iki ko nusigyvenome: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...dami_autobusai . Dabar jau ir 3 metus išdirbę, bet retai gedę autobusai yra parduodami, o paliekami "ekonomiški" dujiniai laužai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gaila kainu nera, idomu po kiek parduodaParašė Mettal Rodyti pranešimąŠtai iki ko nusigyvenome: http://www.va.lt/pagrindinis.php?men...dami_autobusai . Dabar jau ir 3 metus išdirbę, bet retai gedę autobusai yra parduodami, o paliekami "ekonomiški" dujiniai laužai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galėtų Erlicko trumpus anekdotus ten rašyti.Parašė amiko Rodyti pranešimąAnekdoto verta situacija Arba kaip politikai patys nežino ko nori Arba kaip politikai patys nežino ko nori
 
 Apie eismo sąlygas Vilniaus gatvėse informuoti turinčios didžiulės švieslentės artimiausiu metu turėtų būti išjungtos. Ateityje jos veiks tik išskirtiniais atvejais, rašo „Lietuvos rytas”. Tai esą daroma, nes nežinoma, kaip išnaudoti šių švieslenčių galimybes.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar ir šiandien vietoje dujinių autobusų važinėjo 2 Karosos B832, kurios įprastai varinėjamos į Regitrą - nr.302 26-u ir šiandien nr.203 30-u.
 302 - jau dabar trumpa Karosa yra retenybė
 
 Nuo 2009-09-24 buvo padaryti gana įdomūs, bet nesamoningi pertvarkymai 5, 18, 30 ir 38 autobusų grafikuose. Turbūt tie, kas naudojasi 5 autobusu, pastebėjo, kad piko metu važiuoja tik ilgi autobusai, o dieną ir vakare - tik trumpi. Pasirodo, visą dieną dirbusius ilgus autobusus pervedė į pertraukiamus grafikus, o ne piko metu paėmė po 1 autobusą iš 18, 30 ir 38 maršrutų. Pastarieji dirba savo maršrutais tik piko metu ir po to pereina į 5-ą. Dabar 38-o maršruto autobusas, išvykstantis iš Žirmūnų 15:32 vėluos labai smarkiai, nes net ir be keleivių lėkdamas iš Saulėtekio (5-o maršruto) į Žirmūnus jis niekaip negali suspėti nuvažiuoti per 7 minutes ir iš karto važiuoti į maršrutą (nėra atstovos po reiso)! Važiuoti atgal iš Žirmūnų į Saulėtekį duodama 10 minučių, bet piko metu ir jų nepakanka (19 val. beveik nestovėjus prie šviesoforų nuvažiuojama per 9-10 min.). Dar reikia pridurti, kad tvarkaraščiai keleiviams nepasikeitė .Va taip pas mus sudarinėja grafikus... .Va taip pas mus sudarinėja grafikus...
 5-o maršruto autobusas Pašilaičių žiede darbo dieną:
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet sutik, kad toks optimizavimas turėtų būti naudngas ekonomiškai (jei dar pavyktų išvengti tavo minėtų "perlėkimų" iš vieno maršruto į kitą)Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo 2009-09-24 buvo padaryti gana įdomūs, bet nesamoningi pertvarkymai 5, 18, 30 ir 38 autobusų grafikuose. Turbūt tie, kas naudojasi 5 autobusu, pastebėjo, kad piko metu važiuoja tik ilgi autobusai, o dieną ir vakare - tik trumpi.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutinku be abejo, bet tai, aišku, mažina vairuotojų kultūrą. Pvz. šiandien - 30 maršruto autobusas vėlavo 15 min., nes 10 min. stovėjo ant Šilo tilto prie šviesoforo, o likusias 5 min. stovėjo prie kitų šviesoforų mieste... O kur dar pietūs po 1 val. 20 min. nuo darbo pradžios (t.y. po 1 rato 5-u maršrutu; pietūs 15:20-15:50) 2-oje pamainoje, o tada lėkimas be sustojimų poilsiui 30 maršrutu ir vilkimasis 5-uoju iki 23 val. Gerai, kad dar 5 duodamos atstovos vakare po 20 minučių...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Džiaugiuosi, kad gyvenu Kaune Čia retai kada autobusai vėluoja daugiau nei 10 min. Čia retai kada autobusai vėluoja daugiau nei 10 min.
 Kita vertus, čia vairuotojams prastovos laikas suteikiamas labai gailint laiko - po 2-5 min., ilgesniems arba daug keleivių pervežantiems maršrutams - apie 10 min., pietums skiriama laiko labai mažai - po 31 - 40 min. Tik kai kuriems maršrutams daugiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 5 teko važiuoti dienos gale, tai į trumpą įlipau. tik tiek kad nusistebėjau, kodėl čia taip vyksta. o vakar man akyse nesusišvietė, bet kad ir 34 darbo dienos gale vakar buvo trumpas, o ne ilgas... sakykit, juk vis tiek daugiau nusimanot, kiek tokiu būdu ko nors sutaupoma? negi taip kuro sąnaudos skiriasi?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na matai, autobusas, tai ne lengvoji mašina - varikliai galingesni... Trumpas autobusas tikrai ima kuro mažiau, nei prailgintas. Gal skirtumas ir nėra žymus, bet reikia nepamiršti, kad autobusas yra autobusas - jis per dieną mieste nuvažiuoja ne vieną šimtą kilometrų. Taigi tas jei ir nežymus skirtumas, jau tampa žymiu, po mėnesio - labai žymiu, po metų - labai ryškiuParašė Rijikas Rodyti pranešimą5 teko važiuoti dienos gale, tai į trumpą įlipau. tik tiek kad nusistebėjau, kodėl čia taip vyksta. o vakar man akyse nesusišvietė, bet kad ir 34 darbo dienos gale vakar buvo trumpas, o ne ilgas... sakykit, juk vis tiek daugiau nusimanot, kiek tokiu būdu ko nors sutaupoma? negi taip kuro sąnaudos skiriasi? O šiuo metu, kai transporto įmonėms PVM pakilo 16 proc., kiekvienas taupymas (kiek tik įmanoma įvairiais būdais) yra neišvengiamas ir reikalingas. Logiškai mąstant - kam varyti ilgą autobusą, jei galima trumpą - jeigu keleivių nėra labai daug. Autobusas - ne taksi - stovinčių keleivių visada turi būti, kad reisas nebūtų nuostolingas O šiuo metu, kai transporto įmonėms PVM pakilo 16 proc., kiekvienas taupymas (kiek tik įmanoma įvairiais būdais) yra neišvengiamas ir reikalingas. Logiškai mąstant - kam varyti ilgą autobusą, jei galima trumpą - jeigu keleivių nėra labai daug. Autobusas - ne taksi - stovinčių keleivių visada turi būti, kad reisas nebūtų nuostolingas 
 
 Plačiau dėl autobusų galingumų galbūt pakomentuos Mettal www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai pats turėtum matyti, sumažėjo ar neParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, jau antrą savaię nemačiau nei vieno ilgo 34-o. Važinėjo tik trumpi jei neklystu.
 Atrodo, 34-as perėjo prie tik trumpų autobusų, nors rugsėjo pradžioje darbo dienomis važinėjo tik ilgi... Tikrai nesuprantu, argi keleivių srautas sumažėjo Jei į trumpus keleiviai netelpa, tada ilgų atsisakymas yra nelogiškas ir nepamatuotas. O jei telpa - vadinasi viskas gerai ir taip turi būti Jei į trumpus keleiviai netelpa, tada ilgų atsisakymas yra nelogiškas ir nepamatuotas. O jei telpa - vadinasi viskas gerai ir taip turi būti 
 
 O kalbant apskritai, ne apie konkretų maršrutą - tai faktas, kad tiek miestų, tiek priemiestiniuose maršrutuose keleivių smarkiai sumažėjo. Ypač tai matyti pramoniniuose miesto maršrutuose. Juk viskas ir taip aišku - ekonomika smunka, įmonės užsidaro, daugėja bedarbių. Viskas logiška, juk mažėja keleivių ne šiaip sau www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keleivių srauto nemačiau, nes šiaip 34-u nesinaudoju, tik gyvenu rajone kurį jis aptarnauja...
 
 Vis dėl to, manau, žiemą kai paspaus šaltis ir netgi automobolius nelengva bus kasryt užvesti, keleivių srautas padidės.. Dabar dar žmonės dviračiais ir pėsčiom nedidelius atstumus įveikia , krizė vis dėl to, bilietai nepigūs, taigi naudojamasi transportu dabar tik labai apgalvota. Bet žiemą pasirinkimo nebebus. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.10.03, 14:59. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.10.03, 14:59.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keleivių tikrai nepadaugės daugiau nei 20 proc., o tiek turėtų sugebėti sutalpinti ir esamas autobusų paskirstymas. Na, nebent tau kažkoks superįspūdingas maršrutas, kuriam galioja visai kiti teoriniai skaičiaiParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeleivių srauto nemačiau, nes šiaip 34-u nesinaudoju, tik gyvenu rajone kurį jis aptarnauja...
 
 Vis dėl to, manau, žiemą kai paspaus šaltis ir netgi automobolius nelengva bus kasryt užvesti, keleivių srautas padidės.. Dabar dar žmonės dviračiais ir pėsčiom nedidelius atstumus įveikia. Bet žiemą pasirinkimo nebebus.  Tiesą sakant, žiemą nepasakyčiau, kad tų keleivių iš tikrųjų taip pastebimai padaugėja. O kodėl žmonės tų mašinų neužveda? Nejaugi jau visi su tokiom senom važinėja, kad žiemą jos neužsiveda? Tiesą sakant, žiemą nepasakyčiau, kad tų keleivių iš tikrųjų taip pastebimai padaugėja. O kodėl žmonės tų mašinų neužveda? Nejaugi jau visi su tokiom senom važinėja, kad žiemą jos neužsiveda? Nebent dyzelis, bet ir tai net ir 10 m. senumo dyzeliukai pašildžius žvakes, mašina užvedama be jokio vargo. Kaip tik sakyčiau, kad dalis keleivių žiemą perlipa iš autobuso į nuosavas mašinas (dabar nevažiuoja taupydami), arba kooperuojasi važiuoti mašina su draugais, nes žiemą taip patogiau, nei stotelėje laukti autobuso. Taip pat dalis persėda į maršrutinius taksi... Taigi tas keleivių padidėjimas negali būti toks žymus, tiesiog srautai šiek tiek persiskirsto ir tiek.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi! Nebent dyzelis, bet ir tai net ir 10 m. senumo dyzeliukai pašildžius žvakes, mašina užvedama be jokio vargo. Kaip tik sakyčiau, kad dalis keleivių žiemą perlipa iš autobuso į nuosavas mašinas (dabar nevažiuoja taupydami), arba kooperuojasi važiuoti mašina su draugais, nes žiemą taip patogiau, nei stotelėje laukti autobuso. Taip pat dalis persėda į maršrutinius taksi... Taigi tas keleivių padidėjimas negali būti toks žymus, tiesiog srautai šiek tiek persiskirsto ir tiek.
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su 34 tikrai darosi nesamonės. Pats matau, kad autobusai važinėja mišriai - ilgi su trumpais. Kažkodėl kai kuriems vairuotojams, kurie turi dirbti 34-u su trumpa mašina keičia maršrutą. Važiuosiu ir žiūrėsiu pirmadienį, kokia ten situacija su šiuo maršrutu. Beje, trumpų autobusų ten tikrai pakanka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesuprantu, ką tu vadini nesąmonėmis? Kad maršrute važiuoja ir ilgi, ir trumpi, nėra nesąmonė. Kol kas tik pasakei, kad nesąmonė, bet argumentų nepateikei.Parašė Mettal Rodyti pranešimąSu 34 tikrai darosi nesamonės. Pats matau, kad autobusai važinėja mišriai - ilgi su trumpais. Kažkodėl kai kuriems vairuotojams, kurie turi dirbti 34-u su trumpa mašina keičia maršrutą. Važiuosiu ir žiūrėsiu pirmadienį, kokia ten situacija su šiuo maršrutu. Beje, trumpų autobusų ten tikrai pakanka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinoma, geriau kad atsakytų pats Mettal, bet pabandysiu ir aš bent iš dalies atsakyti pagal save. 34 autobuso maršruto atstumas sąlyginai labai ilgas, jis vienintelis užsuka į Visorius, o Tuskulėnų gatve (Verkių gatvės link) važiuoja tik 5 ir 34 maršruto autobusai. Paprastai šio maršruto autobusu visada važiuoja nemažai keleivių, o rytinio piko metu jis visada perpildytas. Jeigu darbo dienos ryte esi ties Petro ir Povilo bažnyčia, o tau reikia į Baltupius, Jeruzalę ar Santariškes bei turi grynųjų pinigų — tikra laimė 'pagauti' 34 maršruto mikroautobusą, nes jis važiuoja labai retu intervalu.Parašė amiko Rodyti pranešimąNesuprantu, ką tu vadini nesąmonėmis? Kad maršrute važiuoja ir ilgi, ir trumpi, nėra nesąmonė. Kol kas tik pasakei, kad nesąmonė, bet argumentų nepateikei.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment








Comment