Pagaliau kažkiek paderins 41-42-78 maršrutus, nes jie visada važiuoja krūvoje - pilnas 78, po 5 min. tušti 42+41. Dabar bus truputį kitaip.
41 grafikas pakoreguotas. 42 maršrute 1 autobusas dirbs ne pertraukiamu, o 2 pamainų grafiku (autobusai važiuos dažniau). 78 maršrute 1 autobusas vietoje 2 paimainų dirbs pertraukiamu grafiku. Deja, įvedami 1,5 val. pietūs 1-os pamainos vairuotojui, kas yra per daug 
							
						
					41 grafikas pakoreguotas. 42 maršrute 1 autobusas dirbs ne pertraukiamu, o 2 pamainų grafiku (autobusai važiuos dažniau). 78 maršrute 1 autobusas vietoje 2 paimainų dirbs pertraukiamu grafiku. Deja, įvedami 1,5 val. pietūs 1-os pamainos vairuotojui, kas yra per daug
 
							
						


 
							
						

 Jo toks darbas. Žinoma, kuo ilgesnis maršrutas, tuo daugiau poilsiui laiko jis gauna reiso pabaigoje. Bet nejaugi nesupranti: kam važiuoti 87 nuo Ateities g., jei 34-am pakaktų važiuoti tik nuo Visorių - nepalyginamai mažiau papildomų kilometrų, o keleiviai tie patys. Būtų sutaupoma apie 2,5 km, t.y., per dieną 220 Lt, per savaitę 1540 Lt, per mėn. 6160 Lt. Tiksliai nežinau Vilniaus VT savikainos tarifų, bet skaičiavau pagal pernai metų Kauno tarifą. Jei dabar jis mažesnis, tai mažiausias nuostolingumas per mėn. 4000 Lt. Štai tiek NEBŪTŲ PRARASTA, jei D. Gulbinai būtų aptarnaujami pratęsus dalį 34 arba 49 reisų.
 Jo toks darbas. Žinoma, kuo ilgesnis maršrutas, tuo daugiau poilsiui laiko jis gauna reiso pabaigoje. Bet nejaugi nesupranti: kam važiuoti 87 nuo Ateities g., jei 34-am pakaktų važiuoti tik nuo Visorių - nepalyginamai mažiau papildomų kilometrų, o keleiviai tie patys. Būtų sutaupoma apie 2,5 km, t.y., per dieną 220 Lt, per savaitę 1540 Lt, per mėn. 6160 Lt. Tiksliai nežinau Vilniaus VT savikainos tarifų, bet skaičiavau pagal pernai metų Kauno tarifą. Jei dabar jis mažesnis, tai mažiausias nuostolingumas per mėn. 4000 Lt. Štai tiek NEBŪTŲ PRARASTA, jei D. Gulbinai būtų aptarnaujami pratęsus dalį 34 arba 49 reisų. 



Comment