Parašė canada90
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tik kad pasenti. Visas dabartinis jaunimas stengiasi isigyti automobili ir VT nesinaudoja. Kai pasens, irgi vazines automobiliais ir VT nereikes. VT jau dabar reikalingas tik pensininkams, invalidams, studentams, moksleiviams, mazas pajamas gaunantiems pilieciams... Dabartiniai pensininkai neamzini. O busimieji bus ratuoti. Moksleiviu ir studentu ateityje mazes, nes gimstamumas mazejo (na nereikia per daug optimistiskai vertinti pastaruju metu gimstamumo padidejima, nes dabar per krize jis dar labiau sumazes dar ir del motinystes pasalpu)...
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Butu normali VT alternatyva nuosavam automobiliui - naudociausi VT.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tik kad pasenti. Visas dabartinis jaunimas stengiasi isigyti automobili ir VT nesinaudoja. Kai pasens, irgi vazines automobiliais ir VT nereikes. VT jau dabar reikalingas tik pensininkams, invalidams, studentams, moksleiviams, mazas pajamas gaunantiems pilieciams... Dabartiniai pensininkai neamzini. O busimieji bus ratuoti. Moksleiviu ir studentu ateityje mazes, nes gimstamumas mazejo (na nereikia per daug optimistiskai vertinti pastaruju metu gimstamumo padidejima, nes dabar per krize jis dar labiau sumazes dar ir del motinystes pasalpu)...
Kas del temos rakinimo - tai metro priesininku iniciatyva. Svelniai tariant "nekokia" metodika.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. Autobusams ir troleibusams išskirti juostas taip, kad jie nejaustų jokių eismo grūsčių bet kuriuo paros metu.
2. Laukimo stoteles padaryti ne keleivių kantrybės išbandymo vieta, bet normaliomis (normali pastogė, užuovėja, pakankamas skaičius suoliukų).
3. Turi būti pakankamai tankus eismo grafikas. Transportas – tik autobusai, troleibusai ir jokių mikriukų (Londone tokių nemačiau). Jei kas nori dalyvauti keleivių vežimo versle – tegul perka autobusą ar troleibusą ir važiuoja nustatytu grafiku duotu maršrutu.
4. Maršrutai turi būti daug maž suderinti tarpusavyje, ypač – skirtingų transporto rūšių maršrutų susikirtimo vietose (tokių mazgų turėtų būti ir daugiau).
O tada žiūrėti – reikalingas bus Vilniuje metro, o gal pakaks šiek tiek investicijų į technines priemones, ir aukšto lygio organizacinių priemonių? O dabar viskas vyksta daugmaž stichiškai.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Per visai neseniai atnaujinta svetaine Development.lt parasyta kad vis del to Vilniaus Metro projektas nera dar pamirstas, ir kazka rase kad specialus planas moderniam viesajam transportui bus padarytas 2011 kuris apskaiciuos keleiviu srauta ir kiek apytiksliai bus Vilniuje masinu iki 2040 metu, taigi truputi tikimybes dar turim
							
						Paskutinis taisė Raptor; 2010.03.09, 11:42.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
,,Vilniaus metro projektas nėra pamirštas''- tai, kad nėra jokio ten metro projekto apskritaiParašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimąPer visai neseniai atnaujinta svetaine Development.lt parasyta kad vis del to Vilniaus Metro projektas nera dar pamirstas, ir kazka rase kad specialus planas moderniam viesajam transportui bus padarytas 2011 kuris apskaiciuos keleiviu srauta ir kiek apytiksliai bus Vilniuje masinu iki 2040 metu, taigi truputi tikimybes dar turim
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tik kad pasenti. Visas dabartinis jaunimas stengiasi isigyti automobili ir VT nesinaudoja. Kai pasens, irgi vazines automobiliais ir VT nereikes. VT jau dabar reikalingas tik pensininkams, invalidams, studentams, moksleiviams, mazas pajamas gaunantiems pilieciams... Dabartiniai pensininkai neamzini. O busimieji bus ratuoti. ...
Na ziurint i dabartines tendencijas, tai senatveje tu busi ne tik be ratu ,bet ir be pacios pensijos,bankrutavus sodrai:-)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten yra parasyta apie Metro ir Tramvaju, nors gal jie daugiau demesio duoda tramvajui, bet vistiek neblogos zinios (geriau negu nieko)Parašė Lettered Rodyti pranešimą,,Vilniaus metro projektas nėra pamirštas''- tai, kad nėra jokio ten metro projekto apskritai
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, grįžtama prie tramvajaus idėjos. Savaitgalį jau buvo atlikti pirmosios linijos bandymai.Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimąnors gal jie daugiau demesio duoda tramvajui, bet vistiek neblogos zinios (geriau negu nieko)
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąŠiaip metro gal ir butu visai sveikintinas dalykas (pats labai tai mėgstu), taciau manau, kad metro pasiteisintu jei sujungtų ne tik Vilniaus miesto kvartalus, tačiau išsiplėstų ir į tolimuosius priemesčius, tačiau jau ten galėtų būti pereinantis į antžeminį bėginį transportą
Patikslink kas yra tie 'tolimieji priemiesciai' ir kiek ten gyvena zmoniu,kad apsimoketu tiesti metro,ar paprasciausio gelzkelio linija?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tada jau iki pat Garliavos...o gal Marijampolės ? su perspektyva į Suvalkus ?Parašė oranger Rodyti pranešimąKaunas
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mes be Berlyno nesustosim!
Ok, baigiam juokus. Man kilo rimtesnis klausimas - visi čia kažkaip užsidegę kišti bėgius po žeme. Kodėl nepadarius atvirkščiai - iškelti bėgius kelis metrus virš žemės? Kas kas, o kultūrinis sluoksnis dėl to tikrai nenukentės, o gal ir kaina mažesnė išeitų? O jei dar tuos bėgius sujungus su LG tinklu, tai ir pokštas apie ЭР9М nuo Trakų iki centro galėtų būti realybė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ir dar nepamirškit apie triukšmą.Parašė lietus Rodyti pranešimą
 Devintam praeito amžiaus dešimtmetyje projektuotas Vilniaus greitasis tramvajus turėjo važiuoti estakadomis, o kad negadintų senamiesčio vaizdų lįsti po žeme. Beje esant sniegingom ir su plikledžiu žiemoms variantas po žeme turbūt geresnis nei estakados.
Comment
 
Kol Vilniuje bus pastatytas metro,tai mes visi dar spėsime pasenti.
Comment