Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    O kuris Vilniaus VT dabartinis maršrutas nesusitvarko su keleivių srautais, kad jį reiktų keisti talpesne priemone ?
    O norintiems pamatyti Vilniaus metro perpektyvą tai galima pažiūrėti į Jerevano metro, kur važinėja pustuščiai dvivagoniai traukiniai, beje kamščiai dėl to ten nemažesni, o Jerevano išplanavimas labai panašus į Vilniaus, tik tiek, kad Jerevane du kartus daugiau žmonių gyvena.
    keistai suprantant, kad kažkurį konkretų maršrutą pakeis tramvajus ar metro. iš principo ne konkretus, o visi dubliuojantys turi būti sunaikinti ir sudarytas intensyvaus transporto koridorius, kuriame žmonės naudosis net su persėdimu ir laiko prasme tai vis tiek bus greičiau. apskritai tai reiškia sistemos pertvarką, kaip reikiant viską subordinuojantį tą/tuos koridorių/-ius
    beje kad naikina kai kur tramvajus, yra natūralu, jei jų būklė, kaip Baku. nėr čia ko stebėtis

    Comment


      Parašė John
      ...ar netgi naudotų estakadas/viadukus arba tunelius, kur tai įmanoma.
      Tunelius naudoti galima visur, bet ar tada neprasideda tokie patys pinigai kaip metro?
      Tiesa sakant nesu už, kad tramvajus eitų dabartinėmis gatvėmis. Tai sukurtu didelį diskomfortą vairuojantiems, nors jūs pasakysit, kad tegu jie persėda į VT. Manau, kad Vilniaus valdžia turėtų sutvarkyti esama sistema. Pažiūrėkit kiek broko su tais vienkartiniais elektroniniais bilietais, išleista milijonai o efektyvumo 0. Švieslentės TURINČIOS rašyti kada atvažiuos troliebusai/autobusai."Žalieji koridoriai", kurie retai kada veikia. Jei šiuos projektus įgyvendintų taip, kaip reikia ir kokie jie turėtų būti, manau pakaktų dabartinio VT(tiesa, grąžinti buvusį autobusų ir troleibusų tankumą). Tramvajų pastačius žmonės iš lėto pereitų(gal) prie tramvajaus. Transporto sistema būtų dar labiau perkrauta. Metro, ko gero irgi ne išeitis. Ne Vilniui...
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        O ar tikrai dabartinis viešasis transportas sugeba piko metu pervežti visus keleivius ir dar komfortiškai, nesusigrūdusius? Jau net nekalbant, kad dabartinė sistema galėtų perimti nors dalį žmonių dabar važiupjančių nuosavais automobiliais. O bėginio transporto tikslas ir būtų bent šiek tiek sumažinti automobilių skaičių gatvėse.
        Ar nepigiau būtų tiesiog piko metu išleisti daugiau jau egzistuojančio transporo negu statyti naują sistemą, kuri beje miestą apraizgyti tik per kokius 50 metų ? O dėl to, kad tai sumažins automobilių skaičių gatvėse yra utopija.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Ar nepigiau būtų tiesiog piko metu išleisti daugiau jau egzistuojančio transporo negu statyti naują sistemą, kuri beje miestą apraizgyti tik per kokius 50 metų ? O dėl to, kad tai sumažins automobilių skaičių gatvėse yra utopija.
          Aišku, kad galima išleisti daugiau autobusų piko metu, bet tai užkištų gatves dar labiau nei vienas tramvajus (dažniau kertamos saknryžos).

          O dėl automobilių skaičiaus mažinimo, tai tai reikia daryti. Aišku ne tik tobulinant viešajį transportą (aišku norint, kad žmonės važiuotų VT, jo patogumas turi būti bent artimas autopmobiliui), bet ir papildomomis priemonėmis (įvažiavimo apmokestinimas pirma senamiestyje, paskui ir visoje centrinėje dalyje, mokamas stovėjimas, vėliau gal ir automobilio mokestis).
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Adminai, rakinkit vėl (ir šįkart amžiams) tą idiotišką temą, už tai prižadu iš algos šiam forumui paaukot 100 lt., o gal ir daugiau
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              e o cia galima pirkti temos uzdaryma?

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Adminai, rakinkit vėl (ir šįkart amžiams) tą idiotišką temą, už tai prižadu iš algos šiam forumui paaukot 100 lt., o gal ir daugiau
                O trukdo gyvent tau ta tema? Niekas neverčia jos skaityt



                Manau, kad visos bėdos dėl to, kaip jau minėjo, kad nėra aiškios transporto strategijos. Per krizę pakaktų bent jau sutvarkyti esamą sistemą. Jokių metro.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Jeigu tai pavyktų padaryti ir autobusams, būtų puiku. Vis dėlto tramvajus vistiek turi tą pranašumą, kad vienu metu perveža tiek keleivių, kiek keli autobusai. O norint padidinti pervežamų keleivių kiekį vietoje kelių tramvajų reiktų daaaaug autobusų.
                  .

                  O dabar nepatingek nueiti i bet kuria stotele ir pamatysi,kad ten keleiviu neuztenka net vienam autobusui:-))) ir jeigu atvaziuotu tramvajus ar metro su 10 vagonu, toje stoteleje nuo to keleiviu nepadaugetu

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    O dabar nepatingek nueiti i bet kuria stotele ir pamatysi,kad ten keleiviu neuztenka net vienam autobusui:-))) ir jeigu atvaziuotu tramvajus ar metro su 10 vagonu, toje stoteleje nuo to keleiviu nepadaugetu
                    Na keleivių visur ir visada labai daug ir nebus. Dėl to tramvajus ir turėtų važiuoti tik pačiomis problematiškiausiomis vietomis. O piko metu ir dar "studentiškuose" maršrutuose žmonių dažnai būna tiek, kad ir pakvėpuoti viduj sunku .
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      ir jeigu atvaziuotu tramvajus ar metro su 10 vagonu, toje stoteleje nuo to keleiviu nepadaugetu
                      Jei važiuoti juo būtų greičiau/pigiau/patogiau nei lengvuoju automobiliu, padaugėtų ir keleivių. Aišku, kai šiais laikais iki parduotuvės už 100 metrų važiuojama automobiliu, tai dar toks „hiper-patogumo“ faktorius įsivelia, nes tramvajus ir bet koks kitas viešas transportas prie pat durų nepriveža ir neišleidžia...

                      Comment


                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                        keistai suprantant, kad kažkurį konkretų maršrutą pakeis tramvajus ar metro. iš principo ne konkretus, o visi dubliuojantys turi būti sunaikinti ir sudarytas intensyvaus transporto koridorius, kuriame žmonės naudosis net su persėdimu ir laiko prasme tai vis tiek bus greičiau. apskritai tai reiškia sistemos pertvarką, kaip reikiant viską subordinuojantį tą/tuos koridorių/-ius
                        Taip, efektas, kurio jūs laukiat, būtų tik tada, jeigu būtų geras tramvajaus/metro ir likusio transporto suderinimas. Kad likęs VT nedubliuotų, o vežtų keleivius iki tramvajaus/metro.

                        Bet žinote ką? Vilniuje jau yra 1 "metro"* linija. Naujoji Vilnia - Pavilnys - Stotis - Paneriai. Ar matėte bent kokį autobusų ir traukinių koordinavimą? Kodėl miesto autobusai užsiima šios linijos dubliavimu (važinėja iš Stoties į Naująją Vilnią beigi į Aukštuosius Panerius)?

                        Bėgiai yra, traukiniai važinėja, pirmyn.

                        * žodis metro - tai prancūziško "Train metropolitain" arba angliško "Metropolitan railway" sutrumpinimas. Kas reiškia "miesto traukinys", nei daugiau nei mažiau.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          ... Vilniuje jau yra 1 "metro"* linija...
                          , ...kur traukiniai kursuoja kas 3 min.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            šiaip geras pastebėjimas, kad metro jau turime
                            bet šiaip suprantama, kodėl tokia situacija. pasak tvarkaraščių, 74 autobusas nuvažiuoja iki draugystės st per 23 min, "miesto traukinys" iki maždaug tos vietos 11-14 min. traukinio greitis irgi ribotas, bilietai neintegruoti, tad perlipimas į vietinę transporto priemonę kainuoja papildomus pinigus arba papildomą mėnesinį bilietą, taigi šnipštas gaunasi. jau nekalbant apie intervalus ir apskritai kur keleivių srautai eina - ar į stoties rajoną, ar į senamiesčio gilumą ar ties žaliuoju tiltu. geležinkelio infrastruktūra per mažai įsiskverbusi į miesto gilumą, taigi taip prastai ir yra.
                            kita vertus, iki kokių santariškių ar pašilaičių, iki kurių atstumas beveik tas pats, kelionė autobusu trunka ne 23 min, o 40 min, bet per daug nenoriu ginti "metro", nes panašu, kad vilniuje bet koks ilgesnis tarpstotis reikš tik didesnį nuostolingumą, nebent tinkamai būtų sutvarkyta privažiavimas ir prieiga (tinka protingesnis žodis "intermodalumas" ) prieiname prie išvados, kad valdžia nieko nedaro, tik skolas didina

                            Comment


                              Tas durnystes del nevaziavimo VT galima ismusti gana greitai. Tik reikia politiniu sprendimu, deja, nepopuliariu. Vokietis vaziuoja, anglas vaziuoja, sedas vaziuoja, o lietuvis kaip amerikonas. "Amerika pirtyje", ne, nuosavoje tackeje...

                              Comment


                                Parašė John
                                Iš kur jau toks įsitikinimas, kad Lietuvis kažkuo "nevažiuos"? Dieve mano, juk tik geri 15 metų, kaip lietuviai apskritai važinėja nuosavomis mašinomis... jei tik sistema veiktų gerai, efektyviai ir už prieinamą kainą, važiuos ir lietuvis ir bet kas kitas. O su dabartine sistema aišku, kad niekas nenori važiuoti. Ir pats būdamas Lietuvoje stengiuosi vengti bet kokio VT, nors šiaip esu pakankamai didelis VT mėgėjas ir bet kuriame mieste, bet kurioje šalyje visada noriu bent jau išbandyti VT, o jei jis geras, apie kitokius keliavimo būdus net negalvoju.

                                Bus gera sistema, bus ir keleivių.
                                Pirmiausiai reikia atsisakyti "mikruškių" sistemos, kuri dezorientuoja visuomeninio transporto srautus. Taline jau seniai nėra "mikruškių" ir žmonės mielai renkasi trulikus bei tramvajus.
                                Antras dalykas: Vilniuje nėra geros transporto kainodaros ir apskritai - vadybos. Aš nevažiuosiu troleibusų, kol iš manes už 2 stoteles reikalaujama tokio pat mokesčio kaip už visą 20 stotelių maršrutą.
                                Trečias dalykas - estetika. Kai visi vairuotojai devės gražias uniformas, o autobusai ir troleibusai bus švarus ir vienodai nudažyti, keleiviai tikrai įvertins tai.
                                Paskutinis taisė oranger; 2010.01.05, 00:59.

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Pirmiausiai reikia atsisakyti "mikruškių" sistemos, kuri dezorientuoja visuomeninio transporto srautus. Taline jau seniai nėra "mikruškių" ir žmonės mielai renkasi trulikus bei tramvajus.
                                  Antras dalykas: Vilniuje nėra geros transporto kainodaros ir apskritai - vadybos. Aš nevažiuosiu troleibusų, kol iš manes už 2 stoteles reikalaujama tokio pat mokesčio kaip už visą 20 stotelių maršrutą.
                                  Trečias dalykas - estetika. Kai visi vairuotojai devės gražias uniformas, o autobusai ir troleibusai bus švarus ir vienodai nudažyti, keleiviai tikrai įvertins tai.
                                  Dar pridėk kad kai nebus bomžų ir bobučių tai bus tobula
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Dar pridėk kad kai nebus bomžų ir bobučių tai bus tobula
                                    Jų jau dabar beveik nėra.

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      Jų jau dabar beveik nėra.
                                      Aišku aš pajuokavau, bet jų tikrai yra. Matyt tau tiesiog nepasitaiko.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Aišku aš pajuokavau, bet jų tikrai yra. Matyt tau tiesiog nepasitaiko.
                                        Aš važiuoju visuomeninių transportu vidutiniškai 3-4 kartus per metus
                                        Tiesiog sakė tie, kurie kasdien važinėja. Sakė, kad pabrangus bilietams pensininkai ir benamiai beveik išnyko

                                        Comment


                                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                          Aš važiuoju visuomeninių transportu vidutiniškai 3-4 kartus per metus
                                          Tiesiog sakė tie, kurie kasdien važinėja. Sakė, kad pabrangus bilietams pensininkai ir benamiai beveik išnyko
                                          Benamiai niekada nepirko bilietų, tai jiem tas brangimas vienodai šviečia. O kiek pats esu susidūręs, nors dabar jau retokai važinėju VT dėl daugelio čia paminėtų priežasčių, tai bomžu yra, buvo ir bus. Nebent kažkas pradės juos vaikyti iš transporto priemonių.

                                          P.S. Man su mašina 10 km nuvažiuoti kainuoja maždaug 2,5 Lt. O kiek kainuoja pilna bilieto kaina ? O jei važiuoti tenka su persėdimu arba mažiau nei 10 km ? Kas tada geriau, greičiau, patogiau. O jei skaičiuot mašinos išlaikymo kainą, tai be jos vienaip ar kitaip neišsiversi, todėl ją naudingiau kuo optimaliau išnaudot, ne vien laikyt gan retoms kelionėms, bei mokėt draudimą, pirkti padangas ir atlikti kitą tech. priežiurą.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2010.01.05, 03:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X