Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Na jei tamstos juokus pradedat tai ir uzbaikit patys
    Kas del transporto tinklo tai niekad ir nabandys tokio siulyt.Butu nelogiska. Transporto sistemose turinciose metro vyksta apibzeztas keleiviu srautu pasidalinimas tarp transporto rusiu pagal tu srautu dydi. Esme ta kad tuomet nekonkuruoja transporto rusys o papildo viena kita.

    Esme tame,kad vilniuje nera tokiu dideliu keleiviu srautu ,kad metro atsipirktu,jau net nekalbu apie tai kad butu pelningas.

    Comment


      gal jau rakinam sita pabodusia tema??? Nes kol nera jokiu net uzuominu realiems darbams viskas atrodo kaip svajuko drambliones...

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą
        Na jei tamstos juokus pradedat tai ir uzbaikit patys
        Kas del transporto tinklo tai niekad ir nabandys tokio siulyt.Butu nelogiska. Transporto sistemose turinciose metro vyksta apibzeztas keleiviu srautu pasidalinimas tarp transporto rusiu pagal tu srautu dydi. Esme ta kad tuomet nekonkuruoja transporto rusys o papildo viena kita.
        Vat ir Vilniuje galima sureguliuoti esama viesaji transporta taip, kad jis nekonkuruotu. Autobusai ir troleibusai nekonkuruoja. Konkuruoja tik mikroautobusai su autobusais ir troleibusasi. Tai juos ir reikia eliminuoti is ten, kur jie konkuruoja su A ir T.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Vat ir Vilniuje galima sureguliuoti esama viesaji transporta taip, kad jis nekonkuruotu. Autobusai ir troleibusai nekonkuruoja. Konkuruoja tik mikroautobusai su autobusais ir troleibusasi. Tai juos ir reikia eliminuoti is ten, kur jie konkuruoja su A ir T.
          Nu jeigu jau taip kategoriškai, tai taxi reikia leisti važiuoti tik nuo 21h iki 6h, nes kitu laiku tai konkuruoja su A ir T
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Taksi nera VT.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Taksi nera VT.
              Kokie požymiai parodo, kad taxi nėra VT? Aš kaip tik matau daugiau VT bruožų negu privataus automobilio Beje, ir mikriukai vadinami maršrutiniu taxi
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                KET taksi nera priskiriamas prie marsrutinio transporto. Marsrutinis transportas mes paprastai ir vadiname viesuoju. Deja, net ir didelis autobusas, kuris veza darbininkus is (i) darba nera viesasis transportas. Kaip ir viesuoju transportu nera uzsakomaji reisu vaziuojantis autobusas.
                Viesojo transporto pozymiai:
                vaziuoja tam tikru is anksto nustatytu marsrutu;
                vaziuoja pagal is anksto suderinta tvarkarasti;
                naudotis gali visi be isankstinio susitarimo ir pan.;
                Paskutinis taisė Al1; 2009.12.23, 15:59.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  KET taksi nera priskiriamas prie marsrutinio transporto. Marsrutinis transportas mes paprastai ir vadiname viesuoju. Deja, net ir didelis autobusas, kuris veza darbininkus is (i) darba nera viesasis transportas. Kaip ir viesuoju transportu nera uzsakomaji reisu vaziuojantis autobusas.
                  Viesojo transporto pozymiai:
                  vaziuoja tam tikru is anksto nustatytu marsrutu;
                  vaziuoja pagal is anksto suderinta tvarkarasti;
                  naudotis gali visi be isankstinio susitarimo ir pan.;
                  Nesiginčysiu dėl KET, nes paprasčiausiai tingiu gaišti valandą ar ilgiau besikapstydamas tarp taisyklių. Esmė buvo mane reakciją į Tamstos teiginį, kad:

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Vilniuje galima sureguliuoti esama viesaji transporta taip, kad jis nekonkuruotu. Autobusai ir troleibusai nekonkuruoja. Konkuruoja tik mikroautobusai su autobusais ir troleibusasi. Tai juos ir reikia eliminuoti is ten, kur jie konkuruoja su A ir T.
                  Taxi nėra maršrutinis transportas, tačiau konkuruoja su VT. Įrodinėti, kad konkuruoja, ar ir tiek, kiek pasakiau pakaks?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Ir automobilis konkuruoja su VT. Ir dviratininkai konkuruoja. Ir pestieji...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir automobilis konkuruoja su VT. Ir dviratininkai konkuruoja. Ir pestieji...
                      Techniškai taip. Bet VT turi pranašumą prieš privačius automobilius — ne visi žmonės turi teisę/sugeba/gali vairuoti. Kai žiemą spusteli -27 arba krenta šlapdriba, tikriausiai net užkietėjęs 'žaliasis' puls į VT arba automobilį. Pėstieji (kojos) — nelabai transporto priemonė, + žr. atsakymą apie dviratį
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Kartą vienas didelis ir turtingas miestas įsirengė bėginį transportą, bet tai buvo didelis labai didelis miestas...
                        Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                        www.airfoto.lt

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ir automobilis konkuruoja su VT. Ir dviratininkai konkuruoja. Ir pestieji...
                          Nu tikrai. Teko sekmingai pestute nukonkuruoti VT ruoze Fabijoniskes-Seskinė.Nuejau greiciau.

                          Comment


                            Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                            Kartą vienas didelis ir turtingas miestas įsirengė bėginį transportą, bet tai buvo didelis labai didelis miestas...
                            Atvaizdas
                            ???!

                            Elektrinis tramvajus

                            Dar XIX a. pabaigoje paaiškėjo, kad Vilnius smarkiai pavėlavo - tuo metu jau bene 15-oje Rusijos imperijos miestų važinėjo elektra varomi tramvajai. Miesto valdyba, ruošdamasi išpirkti arklinį tramvajų, 1899 m. su Belgijos ir Rusijos firmomis pradėjo derybas dėl elektrinio tramvajaus įrengimo Vilniuje.

                            Buvo siūlomos net aštuonios, miesto centrą su jo priemiesčiais jungiančios, elektrinio tramvajaus linijos. Gatvėms praplatinti planuota įsigyti ir nugriauti du namus Arklių gatvėje, išpirkti dalį sklypų Jogailos gatvėje, nupirkti ir nugriauti 17 puošnių namų Pilies gatvėje. Iki 1913 m. dauguma sklypų buvo išpirkti. Nepaisant pastangų, elektrinio tramvajaus iki Pirmojo pasaulinio karo Vilniuje įvesti nepavyko.

                            http://lt.wikipedia.org/wiki/Vilniau...inis_tramvajus

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taksi nera VT.
                              Taksi yra viešasis transportas, tik nemaršrutinis.

                              Comment


                                Ivairioise salyse yra ivairiai. Vienose salyse taksi yra VT, kitose - ne.

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                  ???!

                                  Elektrinis tramvajus

                                  Dar XIX a. pabaigoje paaiškėjo, kad Vilnius smarkiai pavėlavo - tuo metu jau bene 15-oje Rusijos imperijos miestų važinėjo elektra varomi tramvajai. Miesto valdyba, ruošdamasi išpirkti arklinį tramvajų, 1899 m. su Belgijos ir Rusijos firmomis pradėjo derybas dėl elektrinio tramvajaus įrengimo Vilniuje.

                                  Buvo siūlomos net aštuonios, miesto centrą su jo priemiesčiais jungiančios, elektrinio tramvajaus linijos. Gatvėms praplatinti planuota įsigyti ir nugriauti du namus Arklių gatvėje, išpirkti dalį sklypų Jogailos gatvėje, nupirkti ir nugriauti 17 puošnių namų Pilies gatvėje. Iki 1913 m. dauguma sklypų buvo išpirkti. Nepaisant pastangų, elektrinio tramvajaus iki Pirmojo pasaulinio karo Vilniuje įvesti nepavyko.

                                  http://lt.wikipedia.org/wiki/Vilniau...inis_tramvajus
                                  Nuotraukoje ne elektrinis tramvajus, o benzininis. Vilniuje buvo toks vienas vagonas perdarytas po Pirmojo pasaulinio...

                                  Stai kita jo nuotrauka

                                  http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz...f710e6513e1f1/
                                  Paskutinis taisė Al1; 2009.12.28, 18:12.

                                  Comment


                                    apie kokį metro dar čia galima spangti??? skolingi 125 dabartinei sistemai, naujosios (metro) viena linija, kuri is viso nieko neissprendzia budama viena - milijardas approx.. tai apie ką mes kalbam? jau mes ir taip praskolinti iki ausų ir mūsų vaikai praskolinti. realiai skolos siekia beveik metinį biudžetą Vilniaus, ko gero, šiai dienai..

                                    "Baigiantis 2009-iesiems Vilniaus savivaldybė miesto autobusams, troleibusams ir maršrutus kuruojančiai įmonei "Susisiekimo paslaugos" lieka skolinga 125 mln. litų. Šią sumą sudaro kompensacijos už nuostolingus maršrutus ir lengvatinius bilietus."

                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27311037

                                    "Be to, į Audito komitetui pateiktus skaičius neįtrauktos kai kurių sostinei priklausančių įmonių skolos, pavyzdžiui, "Vilniaus vandenų". Todėl spėjama, kad iš tikrųjų šiuo metu vilniečiams tenka didžiausios savivaldybės skolos šalyje - ne mažiau kaip po 1,2 tūkst. litų kiekvienam gyventojui."

                                    http://www.delfi.lt/news/economy/bus....d?id=27311707
                                    Jūsų,
                                    Analitikas PlėtRa™

                                    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nuotraukoje ne elektrinis tramvajus, o benzininis. Vilniuje buvo toks vienas vagonas perdarytas po Pirmojo pasaulinio...

                                      Stai kita jo nuotrauka

                                      http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz...f710e6513e1f1/
                                      Pigutavičiaus darbas, berods ir vadinos "pigutka"
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Tiesa, apie metro nebereiktų spangti. Tokio dydžio ir tankio mieste kaip Vilnius tai tiesiog nėra cost-efficient. Man tik pikta, kad buvo "numarintas" tramvajaus projektas. Tai buvo ir tebėra vienintelė daugmaž reali bėginio transporto galimybė Vilniuje.
                                        Tik ar reikia mums to bėginio... Va kur pats opiausias klausimas...

                                        Comment


                                          Be beginio mes neapsiesime, busime priversti ji tureti. Ne faktas kad jis visu pirma atsiras Vilniuje.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X