Parašė music
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje planavo greitajį tramvajų atidaryt apie 1996-1997 m., Kaune buvo tik kalbos, rimtų darbų niekas nedarė, Klaipėdoje troleibusai turėjo išriedėt apie 1994 m., Šiauliuose ir Panevėžyje planavo apie 2010 - 2015 m., klausimas tik dėl Mažeikių, realybę patys matomPaskutinis taisė Kosovo; 2009.07.28, 02:01."I killed the Bank" - Andrew Jackson
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš kur šie duomenys? Ypač domina troleibusai Panevėžyje.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąVilniuje planavo greitajį tramvajų atidaryt apie 1996-1997 m., Kaune buvo tik kalbos, rimtų darbų niekas nedarė, Klaipėdoje troleibusai turėjo išriedėt apie 1994 m., Šiauliuose ir Panevėžyje planavo apie 2010 - 2015 m., klausimas tik dėl Mažeikių, realybę patys matomI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkokioj knygoj prieš gal 4-5 metus rusų kalba skaičiau, ji buvo apie transporto plėtrą ir projektus sovietų sąjungoj, išleista berods jau perestroikos metais, jeigu neklystu, po 1987, rašė apie artimiausių penkmečių planus, pabandyk bibliotekose pasiieškotParašė Wycka Rodyti pranešimąIš kur šie duomenys? Ypač domina troleibusai Panevėžyje.
P.S. jeigu kažko ypatingo tikiesi rast apie Panevėžio troleibusus, tai gali pamiršt, tam toje knygoje kartu su Šiauliais buvo skirtas vienas sakinys su prognozuojama data, kas parodo, kad SSRS turėjo transporto vystymo strategiją
							
						"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaune bent bendrajame plane buvo kažkas planuota greta tunelių Studentų gatvėje ir kitur bei kitų įdomių objektų..Parašė Kosovo Rodyti pranešimąVilniuje planavo greitajį tramvajų atidaryt apie 1996-1997 m., Kaune buvo tik kalbos, rimtų darbų niekas nedarė, Klaipėdoje troleibusai turėjo išriedėt apie 1994 m., Šiauliuose ir Panevėžyje planavo apie 2010 - 2015 m., klausimas tik dėl Mažeikių, realybę patys matom
Mažeikių.. Hmm. O kaip tada dėl Visagino?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visaginas neturėjo užaugti didesnis kaip 50 tūkst.gyv. miestas, tam tramvajus nereikalingas, Mažeikiai buvo visai kas kitaParašė music Rodyti pranešimąKaune bent bendrajame plane buvo kažkas planuota greta tunelių Studentų gatvėje ir kitur bei kitų įdomių objektų..
Mažeikių.. Hmm. O kaip tada dėl Visagino?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visagine buvo numatyti keturi blokai, tad atitinkamai turėjo ir gyventojų skaičius būti kone dvigubai didesnis (kokie 65 tūkst.), o štai kad Mažeikiai turėjo augti, kaip tik neteko girdėti.. hmmParašė Kosovo Rodyti pranešimąVisaginas neturėjo užaugti didesnis kaip 50 tūkst.gyv. miestas, tam tramvajus nereikalingas, Mažeikiai buvo visai kas kita
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visaginas buvo numatytas max. 52 000, tolesnės plėtros nebuvo planuojama, be to tai buvo uždaras miestas, dar klausimas, ar sovietmečiu nestovėjo postų prie įvažiavimo, be to pradėtas žymėti žemėlapiuose tuometinis Sniečkus buvo tik apie 1989Parašė music Rodyti pranešimąVisagine buvo numatyti keturi blokai, tad atitinkamai turėjo ir gyventojų skaičius būti kone dvigubai didesnis (kokie 65 tūkst.), o štai kad Mažeikiai turėjo augti, kaip tik neteko girdėti.. hmm
P.S. o tavo teiginys, kad 32 500 - 2 blokai yra nieko vertas, bendrajame planavime Sniečkuje turėjo būti 7 gyvenamieji mikrorajonai, šiai dienai yra pusiau pastatytas 4-as ir pradėtas 5-as, taip pat nepamiršk, kad 3-o bloko baigtumas vienu metu siekė 85 proc., buvo supirkti netgi visi įrengimai
Kitą kartą kai norėsi ką nors teigti, pirma pasiskaityt VT teoriją, realizavimą, buvusius projektus, perspektyvas, planavimus ir nustok melstis "Rentiniui"Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.28, 03:06."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O Mažeikiai? Per 1989 gyventojų surašymą apie 42 000 gyv. turėjo.. Kodėl manai (o gal žinai) kad turėjo augti?Parašė Kosovo Rodyti pranešimąVisaginas buvo numatytas max. 52 000, tolesnės plėtros nebuvo planuojama, be to tai buvo uždaras miestas, dar klausimas, ar sovietmečiu nestovėjo postų prie įvažiavimo, be to pradėtas žymėti žemėlapiuose tuometinis Sniečkus buvo tik apie 1989
Dėl uždaro miesto statuso- nesvarbu. Lai ir žinybinis. Grynai susisiekimui su įmone, kuri tolokai už miesto. Rusijoje nemažai net šiais laikais uždarų miestų, viename jų net nedidelė metro linija funkcionuoja, kuri prieina iki gyv. rajonų iš kur išvežioja darbuotojus į kalno viduje esančią urano sodrinimo gamyklą ir t.t.
							
						Paskutinis taisė music; 2009.07.28, 03:27.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
irgi galiu sakyt
http://ru.wikipedia.org/wiki/Трамвай_Усолья-СибирскогоParašė Kosovo Rodyti pranešimą
Kitą kartą kai norėsi ką nors teigti, pirma pasiskaityt VT teoriją, realizavimą, buvusius projektus, perspektyvas, planavimus ir nustok melstis "Rentiniui"
1963 — горисполком Усолья-Сибирского принял решение о строительстве в городе трамвайного пути в связи нехваткой автобусов для доставки рабочих на химкомбинат
Kitą kartą kai norėsi ką nors teigti, pirma pasiskaityt VT teoriją, realizavimą, buvusius projektus, perspektyvas, planavimus ir nustok melstis LOHRUI ir SYSTRAI, prancūzpalaiki
							
						Paskutinis taisė music; 2009.07.28, 03:32.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau šitoks metropolitenas išprestų Vilniuje visas problemas http://www.metro.co.uk/weird/article...2&in_page_id=2



































































							
						"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau kai išsiųsim tave ikarusu į kosmosą išspręsim ir tavo problemąParašė Kosovo Rodyti pranešimąManau šitoks metropolitenas išprestų Vilniuje visas problemas http://www.metro.co.uk/weird/article...2&in_page_id=2




































































							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Alternatyva metro ir tramvajui Vilniuje

''Pratęsiant diskusiją apie Vilniaus miesto viešojo transporto sistemos gerinimą, mano nuomone, Vilniaus mieste labai tiktų traukinys, kaip Londono Doclands Light Railway (DLR). Tai traukinys, kuris kai kurias atkarpas važiuoja specialiais tiltais, o kai kurias – tuneliais, kaip metro, taip pat ir tiesiog ant žemės esančiais bėgiais ( WWW.DLR.CO.UK).'' - Andrius Kavaliauskas (Grinvičo universitetas Londone, statybų vadybos ir ekonomikos magistrantas)
....plačiau http://www.architektusajunga.lt/LT.p...opinions&Id=45Paskutinis taisė Maxas; 2009.12.17, 23:45.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė evvt Rodyti pranešimąTai tas pats kaip priversti save pirkti netikusi daikta kad tik gamintojas nebankrutuotu
Prasau pastatykite metro ,visi tik dziaugsis. Bet esme tame,kad patys jau dabar negalite sumoketi 2 litu,dejuojate,kad brangu. Tai kas pastatys ta metro,kiek kainuos bilietai? Cia buvo tokiu utopistu ,kurie snekejo apie kazkokius mistinius uzsienio investuotojus. Ju nera. Jau vien toms metro studijos paimta berods 600 000 litu is valstybes biudzeto. O statyti toki metro is biudzeto pinigu (kitaip sakant visos likusios Lietuvos saskaita) yra paprasciausiai nesazininga.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o tai šiai dienai Vilniaus viešasis transportas yra netikęs atseit? Baikit juokus. Toks tinklas, koks yra, metro niekad tokio nepasiulys. Ir būtent dėl tokio tinklo jis ir vos išsilaiko. Va jei dabartinė sistema bankrutuotų, tada pažiūrėčiau, ką giedotumėt..Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na jei tamstos juokus pradedat tai ir uzbaikit patysParašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąo tai šiai dienai Vilniaus viešasis transportas yra netikęs atseit? Baikit juokus. Toks tinklas, koks yra, metro niekad tokio nepasiulys. Ir būtent dėl tokio tinklo jis ir vos išsilaiko. Va jei dabartinė sistema bankrutuotų, tada pažiūrėčiau, ką giedotumėt..
Kas del transporto tinklo tai niekad ir nabandys tokio siulyt.Butu nelogiska. Transporto sistemose turinciose metro vyksta apibzeztas keleiviu srautu pasidalinimas tarp transporto rusiu pagal tu srautu dydi. Esme ta kad tuomet nekonkuruoja transporto rusys o papildo viena kita.
Comment
 

Comment