Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pries 4 metus buvau tramvajaus Vilniuje salininkas, veliau metro-tramvajaus. Dabar i tai ziuriu labai skeptiskai. Vilnius netures nei tramvajaus, nei metro per artimiausius 20 metu. Vilniaus miesto savivaldybe taip ir neturi aiskios strategijos siuo klausimu, vis bilinejasi tarp skirtingu alternatyvu, kas tik parodo valdzios saliskuma siuo klausimu. Nors gerai, kad atsirado palaikanciu troleibusu tinklo pletros projekta. Butent po sios naujienos galime dar labiau suabejoti metro ar tramvajaus irengimu sostineje.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
      Pries 4 metus buvau tramvajaus Vilniuje salininkas, veliau metro-tramvajaus. Dabar i tai ziuriu labai skeptiskai. Vilnius netures nei tramvajaus, nei metro per artimiausius 20 metu. Vilniaus miesto savivaldybe taip ir neturi aiskios strategijos siuo klausimu,
      Kad per 20 metų neturės, tai faktas (dėl finansų trūkumo, neorganizuotumo ir neapsiprendimo, ką būtent norime daryti). Bet ar tai reiškia, kad ir nereikia, ir nereikės?

      Prievarta mylimas nebūsi. Juk gydoma ir nuo narkotikų, tabako, alkoholio, azarto, bet priklausomų asmenų kažkaip pastebimai nemažėja.
      Visoms išvadintoms priklausomybėms galioja viena bendra taisyklė - ligonį (narkomaną, rūkorių, alkoholiką, lošėją) galima išgydyti tik tada, jeigu jis pats to nori. Per prievartą - ne.

      Prievartinis sodinimas į viešąjį transportą irgi nepavyks - jeigu viešasis transportas liks "lochovozo" statuso ir būklės, tai keleivių nedaugės.
      Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.10.27, 18:22.

      Comment


        Parašė LBP Rodyti pranešimą
        Na, autobusai metro tuneliuose paleidžiami ekstra atvejais - tuneliai tam pritaikyti, bet tai nereiškia, kad jais tik autobusai ir važiuoja.

        metro privalumas tai,kad tai traukinys su daugeliu vagonu ir jis vienu metu perveza dideli keleiviu srauta . tokio ilgio sastatas negali vaziuoti zemes pavirsiuje todel kasamasi arba po zememis arba viskas keliama ant estakadu. o jei paleisi taip autobusa-jis juk mazos talpos is karto dingsta visi privalumai. Be to as kai pasiziuriu kokie dabar vilniuje vaziuoja keleiviu srautai piko metu,tai galiu pasakyti tik viena - metro vazines pustustis visiskai.

        Comment


          Parašė yessuz Rodyti pranešimą
          Nu laba diena.
          Apie koki perkrovima galima šnekėti, kai Vilniuje tiesiog yra trūkumas normalių sankryžų ir gatvių pločio.
          Pačias pagrindines arterijas - yra kur plėsti.
          Reikia apvažiavimų. Ne tik centro ar dar kokio, bet VISO Vilniaus apvažiavimo. Reikia tik kelių viadukų pačiose didžiausiose/problemiškiausiose sankryžose ir problema išspręsta.
          Ir ne žmones reikia gydyti nuo važinėjimo po miestą automobiliu, reikia sutvarkyti ESAMĄ viešąjį transportą. Reikia kad į jį būtų malonu įlipti, būtų įmanoma įlipti. Va ko reikia, o ne mistinių 20 metų pirmosios linijos tiesimui - ką darysime tada?
          Vat ir neteisingas poziuris. amerikieciai butent tavo siulomu keliu ir nugrybavo- kai dave plesti gatves, estakadas ,tai sustot negalejo. Rezultatas- penkiaaukstes sankryzos, septynios eismo juostos, gatves visur ir per visur ir kamsciai VISUR. Ir benzo suvartojimas 20 proc viso pasaulio suvartojimo. Ir uzterstumas, ir automobilizacija 800 auto/1000 gyv. Zodziu, pradejus vystyti keliu infrastruktura, nukeliausime ten, kur amerikieciai nukeliavo. Dabar jie nusprende,kad keliu infrastruktura - ne iseitis, ir pirmenybe vel ima teikti visuomeniniam transportui

          Comment


            Parašė Arartas Rodyti pranešimą
            Vat ir neteisingas poziuris. amerikieciai butent tavo siulomu keliu ir nugrybavo- kai dave plesti gatves, estakadas ,tai sustot negalejo. Rezultatas- penkiaaukstes sankryzos, septynios eismo juostos, gatves visur ir per visur ir kamsciai VISUR. Ir benzo suvartojimas 20 proc viso pasaulio suvartojimo. Ir uzterstumas, ir automobilizacija 800 auto/1000 gyv. Zodziu, pradejus vystyti keliu infrastruktura, nukeliausime ten, kur amerikieciai nukeliavo. Dabar jie nusprende,kad keliu infrastruktura - ne iseitis, ir pirmenybe vel ima teikti visuomeniniam transportui
            Jus pernelyg nukrypstat i krastutinumus ponai. Amerikonu miestai truputeli kitokio mastelio. Taip, paciame didmiestyje didelis procentas besinaudojanciu metro, nes centre taip greiciau ir pigiau. Kamsciai pagrinde atsiranda del to, kad is priemiestiniu rajonu magistralemis visi pajuda i centra (paciu magistraliu pralaidumas tikrai pakankamas), bet anksciau ar veliau nuo magistrales tenka nusukt ir isibest i sviesofora. Stai sitoje vietoje ir pradeda formuotis kamstis. Ale jei paimsime Vilniu, tai miestas nepakankamai tankus. O kamsciai visame mieste susidaro, kaip kazkas jau minejo, del keliu probleminiu sankryzu. Pvz. kokio velnio turime visa pluosta sviesoforu Ukmerges gatveje? Vien jau ju panaikinimas smarkiai pakeistu situacija ir nereiktu planuot jokiu metro liniju i Pasilaicius.

            Comment


              Jeigu vien ukmerges aiksteje sviesoforu panaikinus ir problemos issisprestu,tai butu rojus tiesiog.. deja,ne vaiku pasaulyje gyvenam.

              Comment


                Parašė Arartas Rodyti pranešimą
                Jeigu vien ukmerges aiksteje sviesoforu panaikinus ir problemos issisprestu,tai butu rojus tiesiog.. deja,ne vaiku pasaulyje gyvenam.
                Tai kodel gi? Ten siuo metu yra 2 sviesoforai kurie ir sukelia visas problemas.
                Vienas prie senuku, kitas siek tiek toliau.
                Jei toje vietoje nebutu to sviesoforo o ir toliau vaziuotu visas eismas po biski nusisukinejant i sau reikalingus perkunkiemus ar fabus ir t.t.

                Va kur tau problemos sprendimas.

                Tas pats liecia ir sankryza ties spaudos rumais. Visi burba kad va, Viadukas padarytas, bet nieko neissprende. Jis issprende, ir daug. Bet dar jei padaryti kita, ties nusukimu i justiniskes..

                Po estakados irengimo, baigesi visi kamsciai ant pedagoginio tilto (po pietu) kadangi visi tiesiog vaziuoja naujaja estakada.

                Todel juokingai skamba, kad neisspres problemu.

                O kodel nepagalvojama, kaip problemas issprestu, jei is kokio perkunkiemio, kad pasiekti kokia nors naujaja vilnia ar kokius naujininkus nereiktu belstis per visa miesta, o vaziuoti aplink ji?
                tai yra daug pigesni budai isspresti problemas. Tiesiog reikia Kompleksinio sprendimo.

                Konkreciu atveju, turime daug s malimo ir Didzgalvio & ko graziu maketu...
                Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                Comment


                  Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                  Tai kodel gi? Ten siuo metu yra 2 sviesoforai kurie ir sukelia visas problemas.
                  Vienas prie senuku, kitas siek tiek toliau.
                  Jei toje vietoje nebutu to sviesoforo o ir toliau vaziuotu visas eismas po biski nusisukinejant i sau reikalingus perkunkiemus ar fabus ir t.t.

                  Va kur tau problemos sprendimas.

                  Tas pats liecia ir sankryza ties spaudos rumais. Visi burba kad va, Viadukas padarytas, bet nieko neissprende. Jis issprende, ir daug. Bet dar jei padaryti kita, ties nusukimu i justiniskes..

                  Po estakados irengimo, baigesi visi kamsciai ant pedagoginio tilto (po pietu) kadangi visi tiesiog vaziuoja naujaja estakada.

                  Todel juokingai skamba, kad neisspres problemu.

                  O kodel nepagalvojama, kaip problemas issprestu, jei is kokio perkunkiemio, kad pasiekti kokia nors naujaja vilnia ar kokius naujininkus nereiktu belstis per visa miesta, o vaziuoti aplink ji?
                  tai yra daug pigesni budai isspresti problemas. Tiesiog reikia Kompleksinio sprendimo.

                  Konkreciu atveju, turime daug s malimo ir Didzgalvio & ko graziu maketu...
                  Iki galo ir ilgam problemos estakados neišspręs. Ta pati Saltoniškių sankryžos estakada - taip, kamščio ten nebėra, bet didelė jo dalis nusikėlė būtent į Fabijoniškių šviesoforyną.

                  Todėl sutinku, kad reikia kompleksinio sprendimo. Reikia ir geresnio viešojo transporto (pageidautina bėginio), ir "siaurų vietų" gatvių tinkle naikinimo, ir darbo laiko įstaigose paskirstymo, ir šviesoforų daužymo...
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Vilniuje tikrai ne kelios sankryzos transporto spustis visame mieste sudaro. Tai absurdiskas teikginys. Tokiu sankryzu yra desimtys, jei ne beveik simtas.
                    Esme paprastame dalyke - spustys buvo ir bus, kad ir koks geras - greitas, komfortabilus, daznai kursuojantis, pigus viesasi transportas bus. Cia jau net neina kalba, ar tramvajus, ar metro bus nutiestas.

                    Spustys isnyks tik tada, kai bus visiskai totaliai ekonomiskai nenaudinga vaziuoti automobiliu. Sakysit, dabar irgi viesuoju tranpsorto pigiau - taip. Bet nepakankamai. Kai automobiliu bus 20-30 kartu brangiau vazineti, tada ir neliks kamsciu. Kai uz kura kas menesi mokeis 1000 Lt vien tik vazinejant i darba. Uz parkavima centre - 20 Lt uz valanda. O uz automobili dar ir ekologinius mokesciu - kelis tukst. per metus. Paradoksas - automobiliai pasaulyje tersia aplinka labiausiai. Miestuose tai sudaro iki 70 proc. oro tarsos. O dar triuksmas, vibracijos. Taciau mazai kur uz tarsa yra mokama. Tuo tarpu kiekvienas, besinaudojantis viesuoju transportu (ne elektriniu), moka uz tarsa, nors ir netiesiogiai. Kiekviena katiline moka uz tarsa, nors katiliniu tarsa yra nepalyginamai mazesne uz transporto...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Paradoksas - automobiliai pasaulyje tersia aplinka labiausiai. Miestuose tai sudaro iki 70 proc. oro tarsos. O dar triuksmas, vibracijos. Taciau mazai kur uz tarsa yra mokama. Tuo tarpu kiekvienas, besinaudojantis viesuoju transportu (ne elektriniu), moka uz tarsa, nors ir netiesiogiai. Kiekviena katiline moka uz tarsa, nors katiliniu tarsa yra nepalyginamai mazesne uz transporto...
                      O ar nebūtų paprasčiausia mokestį už taršą įskaičiuoti į kuro kainą? Kiek žinau, tokiu būdu mokamas kelių mokestis.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        O ar nebūtų paprasčiausia mokestį už taršą įskaičiuoti į kuro kainą? Kiek žinau, tokiu būdu mokamas kelių mokestis.
                        M. Palijanskas sako, kad šiuo metu 50 proc. degalinėje parduodamo benzino kainos sudaro didmeninė kaina, 43 proc. – mokesčiai valstybei ir tik 7 proc. – degalinių sąnaudos, o dyzelino kainoje šios dalys atitinkamai sudaro 56 proc., 37 proc. ir 6 proc. Taigi, tik 6 ir 7 proc. degalų kainos yra skiriama degalinėms išlaikyti – išlaidos transportui, logistikai, darbuotojų atlyginimams, biuro išlaikymui, degalinių priežiūrai ir kt.

                        www.lukoil.lt

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Paradoksas - automobiliai pasaulyje tersia aplinka labiausiai.
                          Na kabinėjantis prie detalių , tai pasaulyje labiausiai teršia ir sukelia daugiausiai "šiltnamio efektą" - tai gyvulininkystė. O metaforiškai klausimas žmogui mėgstančiam mėsą: ar kas norėtų savo noru atsisakyti mėsos? , tai tą patį klausimą dedikuoti, kas turi automobilį: ar nori kas nors atsisakyti automobilio?
                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                          Dordrechtas/Haarlemas
                          Nesebaras/Plovdivas
                          Kiolnas

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            O ar nebūtų paprasčiausia mokestį už taršą įskaičiuoti į kuro kainą? Kiek žinau, tokiu būdu mokamas kelių mokestis.
                            Europos sąjungoje esantį akcizą, kuris sudaro beveik pusę dagalų kainos negalima būtų vadinti taršos mokesčiu? Ar manai, kad dabar dar per mažai sumoki valstybei pirkdamas kurą?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Europos sąjungoje esantį akcizą, kuris sudaro beveik pusę dagalų kainos negalima būtų vadinti taršos mokesčiu? Ar manai, kad dabar dar per mažai sumoki valstybei pirkdamas kurą?
                              Aš iš principo esu prieš bet kokius mokesčius, ypač akcizą. Akcizus pateisinu tik alkoholiui ir tabakui, bet kam to reikia kurui, cukrui, elektrai? Kuo naftos perdirbimo gamyklos yra prastesnės už kitas chemijos sektoriaus gamyklas? Žinoma, manipuliuojant akcizais ir kitais mokesčiais galima skatinti piliečius rinktis, bet tada jie renkasi ne visai pagal poreikius - t.y. iškreipiama rinka. Kaip suprantu iš pasisakymų, dauguma rinktųsi prancūziškąjį valstybės valdymo modelį - demokratinis socializmas.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Sakot užstatyt didelį mokestį ir kad visi važinėtų tik viešuoju transportu. O tai nelabai patogu, jeigu negali nuvažiuoti šiek tiek arčiau namų (pvz.: į kokį vienkiemį). Ar su lagaminais ir didžiausiais puodais važiuot pilnu troleibusu...
                                Jūs nepažiūrėjot, kad galima visko, kiek nori vežtis savo mašina, kada nori ir gali visai nelaukti.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  nelabai patogu, jeigu negali nuvažiuoti šiek tiek arčiau namų (pvz.: į kokį vienkiemį). Ar su lagaminais ir didžiausiais puodais važiuot pilnu troleibusu...nepažiūrėjot, kad galima visko, kiek nori vežtis savo mašina, kada nori ir gali visai nelaukti.
                                  O taxi nepagalvojai? Beje, niekas nesiūlė uždrausti asmeninius automobilius, siūloma tik sudaryti tokias sąlygas, kad savininkas juo naudotųsi tik esant labai svarbiam reikalui, o ne pramogai ar įvaizdžiui.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Metro Vilniuje

                                    Įdomu, o kokia čia tema diskutuojame. Kokia nori bet tikrai ne apie metro Vilniuje.

                                    Comment


                                      Kas naudojo juos pramogai, tas ir naudos. Draudimas - ne iseitis. 2006-2007 dirbau Vilniuje. Statybos objektai issibarste po visa miesta. Kartais tekdavo trenktis is Pasilaiciu i Salininkus. stengdavausi naudotis viesuoju transportu, bet ne visada pavykdavo. Kai kur retas eismas, kai kur tenka 4-5 kartus persesti. Manyciau, kad ryte, mazdaug nuo 6 val, reiktu daznesnio kursavimo. Nes per 15 minuciu tarpa susirenka tiek zmoniu stotelese, kad autobusai ir troleibusai budavo panasus i kilkiu skardines...
                                      Jau 6 valanda, norint pasiekti centra greiciau, tekdavo rinktis marsrutus, aplenkiancius Laisves prospekta. Ten nuo Spaudos rumu prasidedavo automobiliu spustys, o Lazdynuose jau stovedavo 2-3 km kamstis. Taspats po puses astuoniu prasidedavo Ozo gatveje nuo Akropolio link Antakalnio. Is Fabijoniskiu galo iki Akropolio teko brautis 50 min su savo auto. Pavyzdziui is Pasilaiciu i Salininkus su persedimu tekdavo vaziuoti 45-50 minuciu. Mikrobas si atstuma iveikdavo per 30-35. Su savo auto nuvaziuodavau per 35(na nemoku taip naglai nardyt, kaip mikrobai... ). Taip, kad viesasis transportas pakankamai greitas, tik nelabai lankstus, kai prireikia reaguoti i staigiai padidejusius keleiviu srautus ryte ar vakare. Viesojo transporto pliusas - po darbo su draugais isgerus pora bokalu alaus, bauda uz vairavima apsvaigus taigi negresia!
                                      Siaip as uz vienabegi (monorail) Vilniuje. Kategoriskai pries tramvaju. Metro irgi neprastas variantas, jo minusas - piniguose. O siuo metu tegul biurokratai isnesa savo dubces laukan, palaksto po Vilniaus kamscius, pagalvoja, kaip organizuoti eisma (gal aplinkinemis gatvemis, gal irengti stovejimo aiksteles, kad masinas nuo gatves pasalint, gal...), kur tikrai reikia, tegu padaro ar net nutiesai nauja juosta viesajam transportui... Darbu yra, nevien tik hemoroju augint.
                                      Paskutinis taisė dariuks; 2008.10.29, 08:55. Priežastis: papildymas.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        ...Siaip as uz vienabegi (monorail) Vilniuje...
                                        Maskvoje toks - pramoga, o ne transportas:

                                        http://monorail.ru/noframe.htm

                                        Comment


                                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                          Maskvoje toks - pramoga, o ne transportas:

                                          http://monorail.ru/noframe.htm

                                          Atvaizdas
                                          Va cia jau panasiau i XXI amziu
                                          Pagrindinis pliusas tas, kad beveik neuzima vietos ant zemes ir netrukdo eismo. Galima nors ir viduryje gatves nutiesti, tereikia kad butu laisvas koks metras, kad kolonos tilptu. Inzinerine prasme - turbut pats racionaliausias variantas. Finansine prasme - kazi ar apsimokiau uz kitus variantus. t.y. noriu pasakyt aisku kaip diena, kad uzsakovui priimtiniausias pigiausias variantas, o tuo tarpu branguji varianta po zeme propaguoja tiketiniausias rangovas. Tuo tarpu vienabegis ant kolonu neidomus nei vienam nei kitam.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X