Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia "Metro Vilniuje", ar "Vilniaus viešasis transportas"?. Rinkitės vieną, ar ką?

    Comment


      Tas Drezdeno atvejis yra tik keltuvas. Ten dvi linijos viena šalia kitos. Kalvotas priemiestis, teko man dviračiu važiuoti į viršų. Tiesiai per aplink, nes aukščių skirtumas labai didelis. O smagiausia atgal. Žemyn
      N N N

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Geras, man tie kabantys tramvajai visai atiko. Berods, jų yra Dresdene:
        http://upload.wikimedia.org/wikipedi...rgbahn_129.JPG
        http://upload.wikimedia.org/wikipedi...webebahn_2.jpg
        http://upload.wikimedia.org/wikipedi...resden_116.JPG
        Beje, Dresdeno mieste gyvena 480.347, su priemiesčiais - apie 800.000 gyventojų, panašiai kaip Vilniuje; tačiau miesto gyventojų tankumas maždaug dukart didesnis nei Vilniuje.
        Viupertalyje tas kabantis vienbėgis. Drezdene du funikulieriai, toks kabantis ir paprastas.
        Dėl tankumo. Tikrai ne. Prie pat centro individualių namų kvartalai, per karą išsprogdinti tušti plotai. tik jų naujamiestis kiek tankesnis, bet ir tai 3-4 aukštų namai dominuoja.

        O temą galima būtų ir pervardinti kaip nors Vilniaus ateities viešasis transportas ar kas nors tokio, nes jau atsiranda nepatenkintų diskusijomis
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Parašė Magician Rodyti pranešimą
          Čia "Metro Vilniuje", ar "Vilniaus viešasis transportas"?.
          Kaip galima diskutuoti apie dalyką kurio nėra ir kažin ar iš viso bus, visiškai neminint to kas yra, veikia ir bet kokiu atveju egzistuos nepaisant "metro vizijų"?

          Comment


            Metro sąjūdis pradėjo leisti laikraštuką
            nuoroda: http://vilniausmetro.lt/mn
            Dear Sir,

            Comment


              Vikipedijoj atsirado nauja Vilniaus metro schemutė:



              Arz ©
              Paskutinis taisė Maxas; 2008.10.07, 17:27.
              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                Ragai ir kanopos ©

                Comment


                  Gal kas zinote su kokia programa (be photoshop) galima padaryti tokia schemute?
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    kaip vilniaus rentinio priešas, negaliu susilaikyti nepakomentavęs tos schemos: ką jie turi galvoje stotelės pavadinimu "jeruzalė"? nuo rentinio suplanuotos stotelės iki jeruzalės pašto yra bent 2 km atstumas!!! gerai kad dar nepavadino santariškėmis...
                    ir labai blogai, kad tokius dalykus daro - sukuria įspūdį, jog projektas apima visą miestą, deja... Kaip ir faktas, kad sistema mano numylėtąją gyvenamąją šiaurinę miesto dalį padaro kaimu šalia didmiesčio ir jokie privežamieji autobusai neišspręs keleivių srautų problemų
                    beje atkeipkit dėmesį, kad bet kuriame metro linijas vaizduojančiame žemėlapyje nukerpama šiaurinė miesto dalis, įskaitant ir fabijoniškes virš ateities g. (kaip ir rytuose antakalniui paliktas minimumas egistencijos).
                    Ar toks reiškinys nevadinimas socialinės tikrovės konstravimu?

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      ...negaliu susilaikyti nepakomentavęs tos schemos...
                      Niekas to metro nestatys, tai gi del schemutes nera ko nervintis...

                      Parašė Maxas
                      Gal kas zinote su kokia programa...
                      ..kad ir MS Word.

                      Comment


                        Aš irgi pakomementuosiu schemutę

                        1) kas ten per burbulas (hub'as) tarp "viršuliškių" ir "pilaitės"?
                        2) tarp pilaitės ir viršuliškių juk atviri laukai - idiotizmas ten kasti tunelį
                        3) kaip suprasti tas neryškias linijas, pvz. tarp Viršuliškių ir litexpo? Lazdynuose ir Karoliniškėse metro nestos? Kaip ir tarp Katedros ir Antakalnio, beigi Žirmūnuose?

                        Bendras schemutės įvertinimas - sėsk du

                        Žinoma, kad tokios schemutės - grynas fantazijos vaisius, tačiau galima juk sufantazuoti ir protingų variantų.

                        Comment


                          manau juokinga net diskutuot del to metro, vargu ar stadiona greit turesim, o cia metro...

                          Comment


                            Kodėl žmonės išgirdę žodį metro mano kad jis būtinai turi eiti po žeme? Net ir šitoj schemoj po žeme reikėtų tik atkarpos nuo stoties iki Kernavės stotelės, visa kita galima nutiesti virš žemės.

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              Niekas to metro nestatys, tai gi del schemutes nera ko nervintis...
                              klaikiausia man yra tai, kad kažkas pasiryžęs jau imtis kastuvų ir rytoj pradėt darbus juk taip viską rimtai nudažo, kad tuoj patikėsim visi tuo rimtumu

                              Comment


                                /\ man irgi neaiskus toks smegenu pudrinimas... ko norima pasekti... politinio kapitalo, pinigu... vietos durdome...?

                                Comment


                                  Kaip manot, rentinys iš savo lėšų čia pučia?

                                  Comment


                                    metro geras variantas, bet tik ne musu salygom.
                                    kai tiek taupytoju, norinciu prisipildyt savo kisenes, prades senamiestyje smukti namai i tuneli.
                                    stai ko reik labiausiai bijot...
                                    statybose dirbau, maciau, zinau, kaip taupo...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Kaip manot, rentinys iš savo lėšų čia pučia?
                                      faktas, kad ant medžių pinigai neauga bent jau per gyvenimą susidariau įspūdį, kad užtenka ir rentinio pinigo. na tą kartą, kai buvau net į svečius pas didžgalvį užėjęs - tas vilniaus metro gyvuoja rentinio administraciniame pastate, koridoriaus gale. yra 2 kabinetai: viename sėdėjo berods 2 asmenys (kurie gal ir dirba "ekspertiškai"), o dar kitame pats augustas didžgalvis. berods čia visas metro taigi taip "sunku" didžgalviui parašinėti straipsnių, kad "Metro idėja dar nepalaidota" ir pan. Kartu susėda į automobilį ir nuvažiuoja ko nors pafilmuoti; suranda pigių skrydžių bendrovę, nuskrenda į niurnbergą, pafilmuoja, paprašo visuom transporto kompanijos tam tikros informacijos
                                      rentinys gali tokį džiaugsmą sau leisti. o brangiausiai, mano manymu, iki šiol atsiėjo konferencija "naujajame vilniuje". o žinant, kad bet kokio su tuneliais susijusio projekto įgyvendinimui reiks atitinkamas paslaugas teikiančios įmonės, ir pinigai būtų nemaži, net jei ir būtų atliktas darbo minimumas.... beje, gal kas žino, ar rentinys turi daug konkurentų?
                                      bet gal dar vadinamasis "metro sąjūdis" ir jo nariai kiek duoda pinigo... na užteks čia sapaliojimų, bet mano bendras vaizdas yra toks

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Kodėl žmonės išgirdę žodį metro mano kad jis būtinai turi eiti po žeme? Net ir šitoj schemoj po žeme reikėtų tik atkarpos nuo stoties iki Kernavės stotelės, visa kita galima nutiesti virš žemės.
                                        Kadangi gerbiami schemutės autoriai apie tokias smulkmenas savo veikaluose nekalba - tai tenka daryti prielaidą, kad kas visą atstumą iki Pilaitės.

                                        Comment


                                          Pasirodo jau ''projektuojamos'' stotelės :

                                          Geležinkelio stotis




                                          ''Kernavės''


                                          '' "Kernavės" transporto mazgas su tiltu per Nerį
                                          Kernavės tiltas. Kompleksiškai sprendžiant automobilinio eismo ir metropoliteno
                                          vystymo klausimus svarbus uždavinys suprojektuoti ir įrengti tiltą, jungiantį būsimą
                                          Kernavės gatvę su J.Tumo-Vaižganto gatve, kurio konstrukcijoje galima būtų
                                          praleisti ir metropoliteno traukinius. Dešinysis Neries krantas taptų svarbiu
                                          transporto mazgu kur susikirstų Kernavės ir Upės gatvės, bei Kernavės gatvė ir
                                          Konstitucijos prospektas. Šį mazgą papildytų "Viršuliškės-Katedros aikštė" ir
                                          "Šeškinė-Geležinkelio stotis" metropoliteno linijos su persėdimo ryšiais iš vienos
                                          linijos į kitą. Šiam daugiaaukščiam, nemažo ploto reikalaujančiam mazgui tai pati
                                          tinkamiausia vieta. Šis mazgas būtų patalpintas miesto centre iš kurio galima
                                          keliauti įvairiomis kryptimis ir įvairiomis transporto rūšimis, o taip pat pėsčiomis. ''

                                          Informacija iš http://www.metroprojektas.lt/

                                          P.S.: Žinios gali būti pasenę (svetainėje publikavimo datų nesimatė), tačiau forume šių paveikslėlių taip pat matyti neteko. :7
                                          Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.10.10, 18:30. Priežastis: nepatogus skaityti teksto formatavimas, dėl plataus paveikslėlio
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X