Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Paprašyčiau lengvojo metro apibrežima... kuo jis skiriasi nuo sunkiojo...?
    Citata iš Wikipedijos: "Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems" Paprasčiausias paaiškinimas lengvojo metro sistema yra projektuojama mažesniam keleivių srautui, dėl to tuneliai yra mažesni, vėžė yra siauresnė ir pats traukinys yra mažesnis palyginus su normaliu metro. Dėl savo kompaktiškumo lengvojo metro sistemos dažnai būna visiškai automatizuotos t.y. be mašinisto, tokia sistema veikia Rene, Prancūzijoje. Iš visų metro esančių Vokietijoje (u-bahn) metro sistemos Miunchene ir Niurnberge yra metro visos kitos buvo kurto tramvajaus vėžes pagrindu dėl to metro stotys yra nepalyginamai mažesnės, o traukiniai lėtesni ir mažesni.

    Comment


      Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
      Citata iš Wikipedijos: "Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems" Paprasčiausias paaiškinimas lengvojo metro sistema yra projektuojama mažesniam keleivių srautui, dėl to tuneliai yra mažesni, vėžė yra siauresnė ir pats traukinys yra mažesnis palyginus su normaliu metro. Dėl savo kompaktiškumo lengvojo metro sistemos dažnai būna visiškai automatizuotos t.y. be mašinisto, tokia sistema veikia Rene, Prancūzijoje. Iš visų metro esančių Vokietijoje (u-bahn) metro sistemos Miunchene ir Niurnberge yra metro visos kitos buvo kurto tramvajaus vėžes pagrindu dėl to metro stotys yra nepalyginamai mažesnės, o traukiniai lėtesni ir mažesni.
      atsakymas nepriimtas. jis paprasčiausiai netikslus. kiek mažiau žmonių? ant kiek siauresni tuneliai ir mažesnės stotys. jei jau bandai inžineriškai šnekėti, tai būk malonus skaičiais.

      P.S. o kiek metro esi pats savo akimis matęs?
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
        ...Paprasčiausias paaiškinimas lengvojo metro sistema yra projektuojama mažesniam keleivių srautui, dėl to tuneliai yra mažesni, vėžė yra siauresnė ir pats traukinys yra mažesnis palyginus su normaliu metro...
        Čia panašu i makaronu kabinimą... tipo didelis metro ir kaina didele, o mažiukas metro ir jo kaina juokinga... tik pastatykite greičiau, taip jau norisi pasigirti kad turime metro, o kad jis neišspręs transportiniu problemų - nesvarbu. Metro reikalingas visai ne tam kad keleivius vezti, o tam kad butu...

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          atsakymas nepriimtas. jis paprasčiausiai netikslus. kiek mažiau žmonių? ant kiek siauresni tuneliai ir mažesnės stotys. jei jau bandai inžineriškai šnekėti, tai būk malonus skaičiais.

          P.S. o kiek metro esi pats savo akimis matęs?
          Jeigu taip nori prašau sąrašas miestų, kuriose teko naudotis metro: Los Angelas, Niujorkas, Frankfurtas, Praha, Viena, Madridas, Barselona, Paryžius, Miunchenas, Berlynas, Porto, Lisabona, Amsterdamas.
          Jeigu norit tiksliu skaičių, prašom Wikipedijos nuorodos apie Light Rail Metro:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
          Metro Renne:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro
          Bėginio transporto terminologija:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_rail_terminology

          Jeigu dar yra neaiškumų, tai visada galite rasti reikiamą informaciją Google. O pasakymas metro reikia tik tam, kad jis būtų nuskambėjo taip tarsi juo niekas nesinaudos . Skmaba taip tarsi visi bijotų to metro kaip pirmosios lemputės, kuri buvo įžiebta Lietuvoje. Matos sustabarėjęs mąstymas, kad metro yra prabanga, socialistinių laikų įtaka.... tai yra viešasis transportas, kuris yra būtinybė.

          Dėl kainos dydžio, savaime aišku, kad jo nepastatysi už milijoną ar du, bet net ir mokilinukas sugebėtų paskaičiuoti, kad siauresnis tunelis reikškia reikia mačiau iškasti žemės, mažiau sunaudoti armatūros, mažiau betono ir t.t. ką pavertus į pinigus gauname mažesnę kainą.
          Paskutinis taisė LAZAS_; 2008.11.23, 22:50.

          Comment


            Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
            Jeigu taip nori prašau sąrašas miestų, kuriose teko naudotis metro: Los Angelas, Niujorkas, Frankfurtas, Praha, Viena, Madridas, Barselona, Paryžius, Miunchenas, Berlynas, Porto, Lisabona, Amsterdamas.
            Jeigu norit tiksliu skaičių, prašom Wikipedijos nuorodos apie Light Rail Metro:
            http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
            Metro Renne:
            http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro
            Bėginio transporto terminologija:
            http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_rail_terminology

            Jeigu dar yra neaiškumų, tai visada galite rasti reikiamą informaciją Google. O pasakymas metro reikia tik tam, kad jis būtų nuskambėjo taip tarsi juo niekas nesinaudos . Skmaba taip tarsi visi bijotų to metro kaip pirmosios lemputės, kuri buvo įžiebta Lietuvoje. Matos sustabarėjęs mąstymas, kad metro yra prabanga, socialistinių laikų įtaka.... tai yra viešasis transportas, kuris yra būtinybė.
            Kaip tai metro neprabanga? Įvertinus keleivių srautus, kainą ir mūsų valstybės biudžetą ir dar kokia prabanga, juolab kiek dar nebaigtų Vilniuje gatvių ir aplinkelių. Reikia blaiviai mąstyti, pavažinėjai metro svetur ir nusprendei neįvertinęs aplinkybių, kad ir čia noriu. Beabejo, ąš irgi norėčiau, kad atvažinėtų autobusas prie mano namo vieną mane nuvežti į miestą.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kaip tai metro neprabanga? Įvertinus keleivių srautus, kainą ir mūsų valstybės biudžetą ir dar kokia prabanga, juolab kiek dar nebaigtų Vilniuje gatvių ir aplinkelių. Reikia blaiviai mąstyti, pavažinėjai metro svetur ir nusprendei neįvertinęs aplinkybių, kad ir čia noriu. Beabejo, ąš irgi norėčiau, kad atvažinėtų autobusas prie mano namo vieną mane nuvežti į miestą.
              Valstybe metro statybos nefinansuos, kaip pastebėjau neatkreipei dėmesio į nuorodas, kurias įmečiau. Paskaitykit žmonės apie Metro Renne gal tada dings šita metro fobija.

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Nors tai ne į temą, bet manau kad naujoji IAE bus pastatyta pagal planą (po septynerių metų), nes bus spaudimas ne tik iš Lietuvos rinkėjų, bet ir iš Latvijos, Estijos bei Lenkijos.
                Beje, nemanau kad Lietuva ir toliau degins naftos produktus elektrai gaminti ir mokės sukandusi dantis Rusijai ir kitos šalims - jau dabar tariamasi su estais dėl elektros pirkimo (šie degina vietoje kasamus skalūnus), pagaliau tiltas į Švediją iš pradžių bus naudojamas elektros importui, o pastačius naująją IAE - jau eksportui.
                Koks tu optimistas žiūriu, tu visiškai nesigaudai situacijoje. Pirma, pastatyti AE reikia pinigų, šiuo metų nei viena valstybė negali sau leisti taškytis milijardais. Antra, kodėl tu manai, kad Lietuva nedegins naftos, tu manai, kad Elektrėnai, Kauno, Vilniaus, Mažeikių, Klaipėdos šiluminės elektrinės sedės be darbo ir bus už konservuotos? Na tiesa sakant, tai ekonomiškai būtų visiškai nepagrįsta kiek dėl darbo vietų ir mokesčių mokėjimas ir panašiai. Tiltas į Švediją, na ten yra tokia situaciją, turbut jau girdėjai, kad patys švedai sakė, kol Baltijos valstybės neliberalizuos rinkos, apie kabeli pamirškit, kaip manai kodėl iki šiol nėra laisvos rinkos?
                Beje, aš labai glaudžiai esu susijąs su energetika, ir tikrai Wycka, daug geriau žinau kokia yra situaciją. O situacija yra liudna.
                Beje, atsiprašau, kad tai neįtema, tai yra prie Vilniaus Metro.
                o buvo taip...

                Comment


                  Man rodosi, kad šis eskaluojamas metro klausimas tik gražūs pamastymai... Spynos tema prašosi, nes artimiausiu metu mes metro tikrai nematysim, o ir neaišku ar mūsų kaimeliui to reikia..
                  Neišmeskite spalvų

                  Comment


                    Parašė dts Rodyti pranešimą
                    Man rodosi, kad šis eskaluojamas metro klausimas tik gražūs pamastymai... Spynos tema prašosi, nes artimiausiu metu mes metro tikrai nematysim, o ir neaišku ar mūsų kaimeliui to reikia..
                    Dėl spynos, tai čia atskiras klausimas. O labiausiai mūsų kaimeliui nereikia lengvųjų asmeninių automobilių (beje jau kartojuosi)..

                    Comment


                      Parašė dts Rodyti pranešimą
                      ...Spynos tema prašosi, nes artimiausiu metu mes metro tikrai nematysim, o ir neaišku ar mūsų kaimeliui to reikia..
                      Spyna buvo reikalinga nuo pat temos pradzios, nes statyti metro Vilniuje gali tik nesveiki zmones... kurie megsta tik grazias deklaracijas ir neturintys jokio supratimo apie metro statybos/eksploatacijos kastus...

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        Spyna buvo reikalinga nuo pat temos pradzios, nes statyti metro Vilniuje gali tik nesveiki zmones... kurie megsta tik grazias deklaracijas ir neturintys jokio supratimo apie metro statybos/eksploatacijos kastus...


                        Ei, gal pastatom metro Kaune? Tada visi sveiki žmonės bus laimingi

                        kai bus poreikis, bus pastatyta tai, ko reikės. Jei tokius poreikius patenkinti bus pajėgus tik metro, kodėl gi ne. Specialistai, miestiečiai, politikai, verslininkai nuspręs.

                        Nematau, kodėl negalim diskutuoti apie tai, kas gal bus po kokių 20-30 metų, nes šiokių tokių prielaidų tokiai sistemai atsirasti yra jau dabar, o ir miestas plečiasi į šonus ir gyventojų daugėja.

                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                          ...O pasakymas metro reikia tik tam, kad jis būtų nuskambėjo taip tarsi juo niekas nesinaudos . Skmaba taip tarsi visi bijotų to metro kaip pirmosios lemputės, kuri buvo įžiebta Lietuvoje.
                          Kolkas girdejau tik riksmus kad butu gerai tureti metro, bet niekas nepasake kad jo reikia...

                          Matos sustabarėjęs mąstymas...
                          Nustok kalbeti nesamones...

                          Comment


                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Ei, gal pastatom metro Kaune? Tada visi sveiki žmonės bus laimingi
                            Kai bus poreikis kad ir Kalabibiskese tegul stato... bet jei nera poreikio, nera prasmes ir statyti... ir kalbeti apie tai...

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              ...vadinasi tramvajus.
                              Tramvajus yra tramvajus, o lengvasis metro nesivadina nei tramvajumi,nei karieta,nei dirizabliu..

                              lengvasis metro- tas pats su gatvemis nesikertantis metro,tik mazesni vagonai ir kiti parametrai...skirtas mazesniems miestams, tokiems,kaip Vilnius, Rennes, Lillis ir daugybe kitu
                              Paskutinis taisė Arartas; 2008.11.24, 12:26.

                              Comment


                                Matosi, kad kai kurie lietuviai vis dar užsispyrę kaip ožiai, nieko jiems neįrodysi
                                Išvada viena: tik laikas parodys ar bus Metro Vilniuje ar ne.

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  metro Vilniuje gali noreti tik nesveiki zmones... kurie megsta tik grazias deklaracijas ir neturintys jokio supratimo apie metro statybos/eksploatacijos kastus...
                                  uztat matosi,kad jus tikras ekspertas, jei net lengvojo metro nezinote...

                                  o tiems,kurie metro laiko prabanga...net neabejoju,kad jei Vilniuje nebutu,tai ir TV bokstas jums regetusi,kaip is fantastikos srities... Maskva turi,Berlynas turi,lietuviai matai irgi uzsimane...
                                  Paskutinis taisė Arartas; 2008.11.24, 12:28.

                                  Comment


                                    Parašė Arartas Rodyti pranešimą
                                    Tramvajus yra tramvajus, o lengvasis metro nesivadina nei tramvajumi,nei karieta,nei dirizabliu...
                                    Kazkokia klounada cia pas mus...
                                    Dave linka: http://en.wikipedia.org/wiki/Light_rail
                                    Dave is ten citata:
                                    Light rail or light rail transit (LRT) is a form of urban rail public transportation that generally has a lower capacity and lower speed than heavy rail and metro systems. The term is typically used to refer to modern streetcar/tram systems with rapid transit-style features that usually use electric rail cars operating mostly in private rights-of-way separated from other traffic but sometimes, if necessary, mixed with other traffic in city streets.

                                    Kur parasyta apie lengva metro?
                                    Yra Light rail or light rail transit (LRT) kuris mazesnis uz heavy rail and metro systems
                                    T.y. nera tokios savokos kaip lengvas metro...

                                    Skaitome toliau: The term is typically used to refer to modern streetcar/tram systems... isversti?

                                    Comment


                                      Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                      ...Išvada viena: tik laikas parodys ar bus Metro Vilniuje ar ne.
                                      Tai va kai ateis laikas, ateik ir tu cia... jei dar galesi...

                                      Comment


                                        kaip sakoma,diskutuojant,reikia pirma susitarti del terminu...

                                        yra lengvasis GELEZINKELIS (tramai) ir sunkusis GELEZINKELIS(metro).

                                        Metro skirtomas i lengvaji ir iprastaji. tai vat apie ta,LENGVAJI ir kalbame.

                                        tai vat,ponas x21,tikiuosi dbr bus aiskiau|
                                        Paskutinis taisė Arartas; 2008.11.24, 12:46.

                                        Comment


                                          Parašė Arartas Rodyti pranešimą
                                          uztat matosi,kad jus tikras ekspertas, jei net lengvojo metro nezinote...
                                          As svetimu fantaziju nekultivuoju...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X