Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaida istaisyta
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      Šiaip ko gero labiausiai pagrįstas Systros pirmasis variantas: pirma linija- Santariškės-Stotis, antra linija- Fabijoniškių galas- Centras- Savanorių pr. + dar prie šių dviejų pridetų atšaką Pilaitė- NMC ir būtų optimalus, manau. O tos C kaipo ir nereikia.

      Įsivaizduoju taip optimalų planą:



      Linijos sujungtų pakraščius su centru, o tarp gretimų mikrorajonų ir jų viduje iki tramvajaus linijų kursuotų troleibusai ir autobusai.

      Atkarpą Konstitucijos pr. galima būtų slėpti po žeme. Kitur- nemanau.
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė music Rodyti pranešimą
        O tos C kaipo ir nereikia.
        Na manau atkarpa nuo centro iki Studentu miestelio netgi labai reikalinga!
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          3 variantas:

          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            Žalioji linija, mano manymu, turėtų eiti ne iki NMC, o iki stoties. Violetinė galėtų būti pratęsta nuo Laisvės pr. iki Kalvarijų g. (Ateities gatve) ir taip kartu su žaliaja ir raudonaja linijomis sudarytų žiedinę liniją.
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
              Žalioji linija, mano manymu, turėtų eiti ne iki NMC, o iki stoties. Violetinė galėtų būti pratęsta nuo Laisvės pr. iki Kalvarijų g. (Ateities gatve) ir taip kartu su žaliaja ir raudonaja linijomis sudarytų žiedinę liniją.
              ?
              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                jo- manau, kad tai būtų optimalus variantas.
                Kaip po dykumą blaškiausi

                Comment


                  Keli vaizdinaiai is projektuojamo Belgrado metrotramvajaus:



                  metro pozemine stotis:


                  metro isvaziuoja is po zemes ir tampa tramvajumi:


                  metro stotis:


                  antzemine stotele:


                  isvaziavimas is po zemes
                  atkreipkit demesi, kad Belgrade jau seniai vazineja paprasti tramvajai, gatves placios.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Dėl violetinės smarkiai abejoju, nes ji atliktų tik kitų linijų sujungimo funkcijas. Naudinga, bet neapsimokėtų. Dabar pagrindinis srautas- gyv. rajonai-centras. jos gi funkcija- ryšių tarp rajonų stiprinimas.
                    Tačiau jei kaip prognozuojama miestas vystysis šia kryptimi ir gatvių apkrovų prieaugis čia bus didžiausias (t.y. 2jame žiede nuo miesto centro), gal ir būtų pateisinama.

                    P.s. Kuo toliau, tuo labiau abejoju požeminės atkarpos reikalingumu.
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      P.s. Kuo toliau, tuo labiau abejoju požeminės atkarpos reikalingumu.
                      O kaip įsivaizduoji jis ant žemės važiuos nuo stoties iki sakykim Konstitucijos prospekto? Jeigu dabar jau Pylimo gatvėje, piko metu, beveik ištisinė troleibusų ir autobusų kolona susidaro (galim atmesti 26, 26 A ir 05 autobusus).
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        O kaip įsivaizduoji jis ant žemės važiuos nuo stoties iki sakykim Konstitucijos prospekto? Jeigu dabar jau Pylimo gatvėje, piko metu, beveik ištisinė troleibusų ir autobusų kolona susidaro (galim atmesti 26, 26 A ir 05 autobusus).
                        Kiek supratau tokiais atvejais daug kur bus uždraustas visas kitas eismas ir važiuos tik tramvajus. Automobiliams daug kur centre važiuoti bus draudžiama.
                        Aišku aš pats irgi už tramvajaus kišimą po žeme miesto centre.

                        Comment


                          Kažkiek gal padės, bet jei prisiminti kelių raizgalynę prie Žaliojo tilto, tai abejoju ar labai ten pagerės situacija (kaip su tuo Kreivuoju tiltu dar bus ir kada).
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
                            Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.

                            Vienintelė tinkama vieta grūst po žeme- NMC nebent.
                            Na gal dar atkarpėlė nuo Žaliojo tilto iki Petro Cvirkos aikštės. Beje, jei pažiūrėsit į Senamiesčio regeneracijos plano kokių 1980m. maketą, pamatysit šioje vietoje neblogą tunelį planuotą!
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
                              Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
                              Visos komunikacijos ir taip bus iskeltos, nes avarijos atveju juk nieks neardys tramvajaus begiu

                              Gali pasakyti atvirksciai: cia visada buna daug automobiliu, pats daznai ten vaziuoju...
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Pylimo gatvėje norint nukišt po žeme tektų nemažai pinigų įdėt iškeliant komunikacijas. Be to, abejoju ar leistų kast giliai- kultūrinis sluoksnis.
                                Čia niekada nebūna daug automobilių, tad ši atkarpa galėtų eit virš žemės. Įgilinimas neduotų didelio efekto.
                                Tai kad niekas po senamiesčiu paviršiuje "atviruoju būdu" nekištų. Jei kištų, tai kištų giliai, kur su kultūriniu sluoksniu ar komunikacijom nekiltų problemų.

                                Comment


                                  Tas kernaves kreivasis yra beviltiškas... Juk ten kur jis turi prasidėti pastatys Hansa Banka... DDD

                                  Comment


                                    Parašė Thomasasz Rodyti pranešimą
                                    Tas kernaves kreivasis yra beviltiškas... Juk ten kur jis turi prasidėti pastatys Hansa Banka... DDD
                                    Tai kad ne ten.

                                    Comment


                                      Nu kai zejau filmuka pries nzn... gal 2 metus buvo ten !!!! ;DDDDDD

                                      Comment


                                        Parašė maxas Rodyti pranešimą
                                        Visos komunikacijos ir taip bus iskeltos, nes avarijos atveju juk nieks neardys tramvajaus begiu

                                        Gali pasakyti atvirksciai: cia visada buna daug automobiliu, pats daznai ten vaziuoju...
                                        Kasdien ten važiuoju. Išlipęs iš troleibuso einu tiesiai per gatvę. Eismas nėra dielis

                                        Be to link stoties- tik visuomeniniam skirtas.

                                        Ne. Niekaip jis man netinka Pylimo gatvėje po žeme.
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Tai kad niekas po senamiesčiu paviršiuje "atviruoju būdu" nekištų. Jei kištų, tai kištų giliai, kur su kultūriniu sluoksniu ar komunikacijom nekiltų problemų.
                                          Giliai norint nukišt kainą daugink iš x kartų. Be to tai neapsimokėtų, nes nusileidimas ir pakilimas iš tunelio užimtų per daug laiko.
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X