Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na tai nebutu 8 vagonu metro sastatas kaip pvz Maskvoj, netgi nebutu 4 vagonu kaip pvz Minske. Gal but tai butu tas pats tramvajus, kaip kad prie savivaldybes pademonstruotas... tik kad kai kuriose vietose lystu po zemem, tam kad nesikirstu su gatvemis ir netrukdytu eismui...
    O del prabangos tai ar neprabanga but skupam ir moket 2 kartus?

    Comment


      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Sutinku... Tikrai vien geometrijos cia mazai...
      bet nesutinku aplamai del projekto reikalingumo... jei statyti tik tam kad butu... tai manau perbrangi prabanga...
      Šiandien gal atrodo prabanga, o po kelių metų atrodytų, kad norma ir savaime suprantama. Galvotume, kaip) mes anksčiau galėjom be metro gyventi
      Parašas :)

      Comment


        >...Šiandien gal atrodo prabanga, o po kelių metų atrodytų, kad norma ir savaime suprantama...
        o kas skaiciavo, kas bus po keliu metu... ar yra kur nors kokios nors analyzes apie zmoniu srautu judejimus ir tu judejimu perspektyvas?
        Visada reikia pradet nuo porekio... t.y. nuo pradzios, o ne nuo galo. O dabar iseina kad mes norime tureti metropolitena, bet dar nezinome, ar jis tikrai mums reikalingas...
        Nesu nei uz, nei pries... tik kolkas nematau poreikio... o matau tik populizma...
        >..O del prabangos tai ar neprabanga but skupam ir moket 2 kartus?...
        Gal davai iskart kosmodroma pastatysime... vistiek po kokiu 1000 metu prireiks...

        Comment


          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          >... ar yra kur nors kokios nors analyzes apie zmoniu srautu judejimus ir tu judejimu perspektyvas?
          Visada reikia pradet nuo porekio... t.y. nuo pradzios, o ne nuo galo. O dabar iseina kad mes norime tureti metropolitena, bet dar nezinome, ar jis tikrai mums reikalingas...
          ..
          Vis tie srautai uzkliuna .
          Kaip jau sakiau kalba neina apie "sunkuji metro" kuris perveza nuo 25000 iki 50000 per valanda.
          citata is
          http://www.vilniausmetro.lt/naujienos.php?action=1&n=3 :
          "Verta paieškoti tikslesnio pavadinimo apibudinancio Vilniaus metro, nes tai nebutu tipinis didmiesciu metro, greiciau tai butu lengvasis metro."



          Manau kad reikia pradet nuo poreikio zinoma, bet parenkant ne tokia priemone kurios MAX galimybes tenkint si poreiki, o nuo tokios priemones kurios MIN galimybes tenkint si poreiki. Ar suprantamai?
          Paskutinis taisė evvt; 2007.03.04, 13:47.

          Comment


            >..greiciau tai butu lengvasis metro...
            ..arba tiesiog, greitasis tramvajus...

            Comment


              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              >..greiciau tai butu lengvasis metro...
              ..arba tiesiog, greitasis tramvajus...
              kazkas panasaus, bet faktas kad tai nebutu gatviu tramvajus koki dabar norima idiegti

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                kazkas panasaus, bet faktas kad tai nebutu gatviu tramvajus koki dabar norima idiegti
                Tai savaime peršasi išvada, kad metro-tramvajus esmoje keleivių srautų ir finansinėje situacijoje ko gero būtųpats optimaliausiais variantas Vilniui
                Parašas :)

                Comment


                  Kaip suprantu yra: metro, light metro, light rail(LRT arba tramvajus)
                  pvz Lausanne "light metro":
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Flon-p1030659.jpg
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Image:TSOL-p1030587.jpg
                  http://en.wikipedia.org/wiki/Image:TSOL-p1030581.jpg

                  yra labiau panasus i metro negu i tramvaju
                  ... gyventoju cia yra apie 130K

                  Performances
                  25 millions ¨passengers/year (forecast)
                  37 000 jobs serviced.
                  37 mph (60 km/h) top speed.
                  18 minutes from one end of the line to the other.
                  Up to 6 600 passengers/hour in each direction.
                  One train every 3 minutes between CFF Station and La Sallaz (Every 6 minutes sur le reste de la ligne).
                  Paskutinis taisė evvt; 2007.03.04, 21:34.

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    Gal but tai butu tas pats tramvajus, kaip kad prie savivaldybes pademonstruotas... tik kad kai kuriose vietose lystu po zemem, tam kad nesikirstu su gatvemis ir netrukdytu eismui...
                    Gal toksai:



                    Tarp kitko tarybų valdžia Vilniuje panašų planavo...

                    Beje, tarybiniuose projektuose pastebėjau, kad labai priimtinai sugalvotas keleivių patekimas į tramvajų (antžeminėse dalyse) - per esamus ir naujus pėsčiųjų, autoviadukus ir požemines perėjas. T.s. vienu šūviu du zuikiai nušaunami. O mes per 20 metų negalime perėjos prie "Kometos" sutvarkyti
                    Paskutinis taisė Sula; 2007.03.05, 12:16.

                    Comment


                      /\ Na kad ir toksai - daug geriau uz "modernuji" gatvese

                      Comment


                        >..daug geriau uz "modernuji" gatvese..
                        gal but... pozeminis visada geriau kamsciu atzvilgiu... kaina tik didesne...
                        Manau, be reikalo pradejo kalbeti apie metro... reikejo kazkoki kita(-us) zodi(-us) parinkti... nes klasikinis metropolitenas mums kaip kosmodromas asocijojasi... tipo ne mums tokie dalykai skirti... bent jau kol kas... o po 1000 metu paziuresime...

                        Comment


                          Turbut reikejo pavadint "Pozeminiu tramvajum" )

                          Comment


                            Paskutinis atnaujinimas:
                            2007-03-05 21:44:58
                            Į Galimybių studijos temą „Konstrukciniai sprendimai ir technologija“ įdėta nauja potemė: „Persektyvinė metro trasa su stotimi“.
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Neseniai buvau tame tramvajaus makete. Pavarčiau tas smegenų plovimo skrajutes ir perskaičiau, kad neva tramvajus Vilniuje kainuoja tik, jei neklystu, kainuoja 17mln lt/km, tuo tarpu II metro linija Varšuvoje 235mln lt/km. Jie nepaskaičiavo griovimo darbų tiesiant tuos tramvajaus bėgius ir didesnio stočių pralaidumo Varšuvoje.

                              Comment


                                >...Turbut reikejo pavadint "Pozeminiu tramvajum"
                                manyciau, geriau butu "Greitasis tramvajus", tik realiai greitasis, o ne vien del grazaus pavadinimo...
                                Greitasis nuo paprasto skiriasi tuo, kad turi visiskai atskirta kelia (nesvarbu ar antzeminis, ar pozeminis, ar virszemininis, ar povandeninis, ar nesvarbu dar koks) nuo kitu transporto priemoniu (taip pat ir nuo savo kolegu kitos linijos), jokiu zmoniu/gyvuliu ten negali buti is esmes... jokiu buteliu/skarbonkiu ir kitu siuksliu... pozeminis variantas jokiu atmosferos ir gamtos poveikiu (sniegas, ledas, serksnas, vanduo, rudens lapai)...
                                Greitasis gali buti ir nemodernus, a-la vagoninio tipo... ir modernus zemagrindis sekcijinio tipo...

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  >..daug geriau uz "modernuji" gatvese..
                                  gal but... pozeminis visada geriau kamsciu atzvilgiu... kaina tik didesne...
                                  Manau, be reikalo pradejo kalbeti apie metro... reikejo kazkoki kita(-us) zodi(-us) parinkti... nes klasikinis metropolitenas mums kaip kosmodromas asocijojasi... tipo ne mums tokie dalykai skirti... bent jau kol kas... o po 1000 metu paziuresime...
                                  Teisingai. Štai Wikipedijos straipsnis, kad būtų išvengta terminų painiojimosi, pavadintas "Rapid transit systems" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_transit ).

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    >...Turbut reikejo pavadint "Pozeminiu tramvajum"
                                    manyciau, geriau butu "Greitasis tramvajus", tik realiai greitasis, o ne vien del grazaus pavadinimo...
                                    Greitasis nuo paprasto skiriasi tuo, kad turi visiskai atskirta kelia (nesvarbu ar antzeminis, ar pozeminis, ar virszemininis, ar povandeninis, ar nesvarbu dar koks) nuo kitu transporto priemoniu (taip pat ir nuo savo kolegu kitos linijos), jokiu zmoniu/gyvuliu ten negali buti is esmes... jokiu buteliu/skarbonkiu ir kitu siuksliu... pozeminis variantas jokiu atmosferos ir gamtos poveikiu (sniegas, ledas, serksnas, vanduo, rudens lapai)...
                                    Greitasis gali buti ir nemodernus, a-la vagoninio tipo... ir modernus zemagrindis sekcijinio tipo...
                                    Ir greitasis mano manymu nesiderina, kaip dabar planavo Vilniaus savivaldybė, palikti tas pačias ir tiek pat stotelių tramvajui, kaip yra troleibusams. Manau, kad reikėtų atstumą tarp stotelių padaryti mažiausiai 700 - 1000 m. nebent prie senamiesčio sutankinti stoteles. Nes tikrai nebus joks greitasis, jei kas stovinius kas 200 -500 metrų.
                                    Parašas :)

                                    Comment


                                      >..greitasis mano manymu nesiderina, kaip dabar planavo Vilniaus savivaldybė...
                                      tai kad jie ir neplanavo greitojo paleisti... kalba buvo apie modernuji...

                                      Comment


                                        Pasak Vikipedijos, mažiausias miestas, turintis "tikrą" metro - Rennes Prancūzijoje. Tai Bretanės regiono sostinė, turi 206 tūkstančius gyventojų http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro

                                        Kitas tokio pat dydžio miestas (201 tūkst. gyventojų) - Šarlerua Belgijoje turi "lengvąjį" metro - http://fr.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9...r_de_Charleroi
                                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2007.03.13, 15:27.

                                        Comment


                                          Jei kas žiūrėjo Negali Būti, tai ten buvo pasakojama apie metro įrengimo galimybes Įdomiai ten visx yra

                                          Comment

                                          Working...
                                          X