Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na ir kas kad 1 dvi ar net trys metro linijos bus ir jomis kursuos traukiniai kas 5 min. Vis tiek toks tinklas neaprėps viso miesto, o likusioje dalyje reikės autobusų, troleibusų. Persėdimai užtrunka ir kelionės laikas sutrumpės gal kokia 10 min. Lyginant su antžeminiu VT. Ar 10 min. daug? 10 min tiems, kurie važiuoja per visą miestą. O važiuojantiems trumpesnius atstumus kelionės laikas nepasikeis...
    Manau, vidutiniškai kiekvieno žmogaus kelionė į darbą ar namo trunka ne daugiau 30min. Dar nėra didelė tragedija, bet tai nepadeda miesto plėtrai. Mieste žemės sklypai priklauso spekuliantams, kurie sudaro dirbtinį deficitą.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Kurioje vietoje tos 6 juostos?
    Nuvažiuok ir pasižiūrėk

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Tai kas draudžia tas nuokalnes nukasti? Kaip tavo manymu buvo nutiestos tavo paties išvardintos gatvės? Tiek Narbuto tiek Ukmergės g. eina tarp šlaitų iš dviejų pusių. Tik radikalūs paveldosaugininkai gali kišti koją.
    Viadukas jungiantis Narbuto ir Konstitucijos gatves irgi reikalingas. Atvaizdas
    Ką tu norėtum nukasti? Šeškinę, Karoliniškes?
    Katedros aikštės prieigose aukštis- 99 m. v.j.l. (plg. Vilnios ir Neries santaka ties 86 m.v.j.l.), Karoliniškių plokštikalnė- 165 m., Šeškinė- 170 m. Kurią vietą siūlai nukasti?

    Nereikia svaigt nesąmonių.

    Plyti Vilniuje, siekia 162,15 hektarų plotą. Įsteigtas 1960 metų rugsėjo 27 dieną siekiant išsaugoti raiškius erozinius raguvynus Neries upės slėnyje su Plikakalnio atodanga, retas augalų rūšis. Visame draustinio plote plyti Karoliniškių miškas.
    http://wikimapia.org/3386224/lt/Karo...nis-draustinis



    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Neblogą Šnipiškių tvarkymo planą šiandien jau pateikė [sp]:
    Giedraičių gatvė eina iš niekur į niekur. Be to, 4 juostų ten įrengti neįmanoma. Jei netiki, daryk tyrimą in situ.

    Kernavės gatvė jo net nepaminėta. Ir teisingai, nes ji kaip tranzitinė gatvė baigtųsi ties Žalgirio gatve...

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Goštauto gatvė. Šešios stovinčios juostos. Vienoje pusėje- upė, kitoje- namų eilė.
    Kurioje vietoje tos 6 juostos?

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Su gyv. rajonų grandine Centrą taip pat jungia tik Ukmergės, Narbuto gatvė ir Laisvės pr., o kitų gatvių nutiesti neįmanoma, nes ten- draustiniai-šabakštynai, Vingio parkas ir kt., tačiau ir fiziškai nepavyktų, nes tai- stačios 60 m. aukščio kalvos.
    Tai kas draudžia tas nuokalnes nukasti? Kaip tavo manymu buvo nutiestos tavo paties išvardintos gatvės? Tiek Narbuto tiek Ukmergės g. eina tarp šlaitų iš dviejų pusių. Tik radikalūs paveldosaugininkai gali kišti koją.
    Viadukas jungiantis Narbuto ir Konstitucijos gatves irgi reikalingas.



    Neblogą Šnipiškių tvarkymo planą šiandien jau pateikė [sp]:

    Parašė [sp] Rodyti pranešimą
    čia svarbu nepamiršti:
    - visi ar dauguma restauruotinų namelių turėtų būti išpirkti (griaunami irgi) arba kitaip turi būti suformuota vieninga organizacija, kitaip darbai nejudės ar vyks chaosas;
    - būtina patvirtinta teritorijos koncepcija, ir ne politinė, o architektūrinė-urbanistinė;
    - restauruojamų pastatų paskirtis keičiama iš gyvenamosios į visuomeninę/komercinę,
    - panaikinamos tvoros (ypač į gatvės pusę), nauji pastatai nelipa už raudonųjų linijų;
    - panaikinus tvoras ir padarius paliekamus pastatus visuomeniniais, Giedraičių gatvė praplatinama iki kuklių 4 juostų su šaligatviais;
    - būtimas Giedraičių ryšis su kitu krantu (normalus tiktas + tunelis vietos baltojo);
    - rekonstruojamas ir visas kitas Šnypškių gatvių tinklas, labai aktualus pažeistas/nebaigtas tinklas (grid); Rinktinės, Kalvarijų, Giedraičių ir Kernavės gatvės turi veikti kaip dubliuojančios, ir būti tos pačios (artimos) kategorijos. smulkesnės tarp jų gali būti ramios, su pesčiųjų, dviratininkų prioritetų. vienoje iš smulkių gatvių tarp Kalvarijų ir Giedraičių gali būti tiesiama tramvajaus linija (be automobilinių juostų); Giedraičių g. turi būti "pravalyta" ir suformuota toliau link Ozo g., kirsti ją ir jungtis su Kalvarijų toliau, Baltupiuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na ir kas kad 1 dvi ar net trys metro linijos bus ir jomis kursuos traukiniai kas 5 min. Vis tiek toks tinklas neaprėps viso miesto, o likusioje dalyje reikės autobusų, troleibusų. Persėdimai užtrunka ir kelionės laikas sutrumpės gal kokia 10 min. Lyginant su antžeminiu VT. Ar 10 min. daug? 10 min tiems, kurie važiuoja per visą miestą. O važiuojantiems trumpesnius atstumus kelionės laikas nepasikeis...

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    VT gali buti populiarus tik tuo atveju jei vazines kaip 16 troleibusas, kas 5 minutes nuo ryto iki vakaro. ir jei toks tinklas bus platus. Visa kita-pseudo projektai,kurie niekuomet neatsipirks.
    Statant sunkųjį tramvajų (Iš esmės metro, kurio didžioji dalis atvira) toks dalykas labiau nei įmanomas, nes pašalinis eismas jam netrukdo ir greičiai dideliai.

    Lengvasis tramvajus būtų lėtesnis (Nors vis tiek greitesnis už autobusus ir troleibusus) tačiau pervežtų daugiau žmonių vienu metu.

    Aišku, vien nutiesti linijas ir nupirkti traukinius neužtenka. Reikia sutvarkyti privažiavimus prie jo miesto pakraščiuose, padaryti valandinį bilietą, suderinti grafikus su priemiestiniais traukiniais (Naujoji Vilnia, oro uostas), autobusais ir t.t. Tokiu atveju be psichologinio įsitikinimo (VT - varguolių transportas ir ten smirda) jis taptų patrauklesniu nei automobilis.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Mažiau išleisti gatvėms, jų platinimui, estakadoms ir t.t. ir vietoje keturių juostų greitkelių statymo mieste vystyti visuomeninį transportą. Jis bus patrauklesnis nei automobiliai, o tą dar galima paskatinti griežtinant įvažiavimą į centrą (Aišku miesto pakraščiuose pastatant stovėjimo aikšteles, kur galima persėsti į visuomeninį transportą.
    VT gali buti populiarus tik tuo atveju jei vazines kaip 16 troleibusas, kas 5 minutes nuo ryto iki vakaro. ir jei toks tinklas bus platus. Visa kita-pseudo projektai,kurie niekuomet neatsipirks.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Taip, galima kasti tunelius,juos perdengti gelzbetonio plokstemis,bet.....autobusai neatsiperka,keleiviu nera....tai kas mokes uz visa sita projekta? Kaunieciai,klaipedieciai ir visa Lietuva sumes pinigu? Ar bilietus padarysite po 50 lt ir tikesites,kad atsipirks is tu vaziuojanciu (po 2 lt troleibusai neatsiperka:-) Kas mokes? Jus paciu svarbiausiu klausimu nelieciate. Jei butu pinigu kruvos tai viska galima padaryti,nauja miesta galima pastatyti. O dabar pas jus didingi projektai tik neaisku uz kieno pinigus...
    Mažiau išleisti gatvėms, jų platinimui, estakadoms ir t.t. ir vietoje keturių juostų greitkelių statymo mieste vystyti visuomeninį transportą. Jis bus patrauklesnis nei automobiliai, o tą dar galima paskatinti griežtinant įvažiavimą į centrą (Aišku miesto pakraščiuose pastatant stovėjimo aikšteles, kur galima persėsti į visuomeninį transportą.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Su tuo nedidelė problema, nes:

    1. Nedaug tų aikštelių, o daugiau visokios pievos ir daržai.

    2. Galima dalį griovio dengti (Tai nekainuotų labai daug, nes viską galima daryti atviru būdu) paprasčiausia betono plokščių perdanga ir viršuje įrengti stovėjimo aikšteles.

    Privalumas, kad lūšnų griauti ir gyventojų iškelti net nereikia, nes tramvajus praeis šalia.
    Taip, galima kasti tunelius,juos perdengti gelzbetonio plokstemis,bet.....autobusai neatsiperka,keleiviu nera....tai kas mokes uz visa sita projekta? Kaunieciai,klaipedieciai ir visa Lietuva sumes pinigu? Ar bilietus padarysite po 50 lt ir tikesites,kad atsipirks is tu vaziuojanciu (po 2 lt troleibusai neatsiperka:-) Kas mokes? Jus paciu svarbiausiu klausimu nelieciate. Jei butu pinigu kruvos tai viska galima padaryti,nauja miesta galima pastatyti. O dabar pas jus didingi projektai tik neaisku uz kieno pinigus...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė praeivis
    Sunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
    O gyvenant prie milžiniškos sankryžos buto vertė didelė? Gal kaip tik, kai pro šalį judės mažesni transporto srautai, buto kaina išaugs...

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė praeivis
    Sunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
    Su tuo nedidelė problema, nes:

    1. Nedaug tų aikštelių, o daugiau visokios pievos ir daržai.

    2. Galima dalį griovio dengti (Tai nekainuotų labai daug, nes viską galima daryti atviru būdu) paprasčiausia betono plokščių perdanga ir viršuje įrengti stovėjimo aikšteles.

    Privalumas, kad lūšnų griauti ir gyventojų iškelti net nereikia, nes tramvajus praeis šalia.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė praeivis
    Sunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
    O jei i projekta itraukiam ir pozemini/antzemini parkinga? tada kaip tik isauga verte, nes parkavimo vietu uztenka visiems, o ne dabar - kas pirmesnis, tas gudresnis.
    vienok ~15 ml eur/km,

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Teismo pastatas prie ibrahim, prie satrijos stoteles eile pastatu, prie tauragnu stoteles pastatai ir t.t. Uz kieno pinigus butu ispirktos? Kiek duodi savo pinigu? Ar tu cia nori,kad visa Lietuva sumestu tau mokescius ir tu tuomet uzsiimtum cia griovimais ir perkelinejimais? Nugriauti lengviau,bet kad statyti neturi uz ka:-))
    Tas Vilniaus rajono apylinkės teismas tai labai juokingai mažas pastatas kaip teismui, reikėtų paieškoti didesnio, nes teismo salė tai ką aš žinau, gal 3x3 kambariukas į kurį nelabai telpa visi teismo dalyviai. Dabar atsilaisvino 1-ojo komisariato patalpos (nežinau kokie ten planai), gal galėtų teismą perkelti tenai...
    Ir kodėl tik Lietuvos mokesčiai?? jamam plačiau - Europos.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Ar čia tik man taip atrodo, ar tokios vietos specialiai tramvajui padarytos? Čia netgi būtų galima jį daryti įgilintai (Griovyje), kad nesikirstų su kitu eismu.

    Paskutinis taisė index; 2011.08.22, 15:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Teismo pastatas ir taip netinka tokiai institucijai ir tik laiko klausimas, kada teismas iš ten pabėgs. Prie "Šatrijos" vietos pakankamai. Nemaišo net tas prieš kelis metus pastatytas dviejų aukštų biurų pastatas. Tačiau šalia esantį dviaukštį teks nugriauti. Prie "Tauragnų" stotelės lūšnos. Jas seniai laikas nugriauti, kadangi net VT stotelei vietos per mažai...

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kur tu matai ten namus? Aš tai tik lūšnas. Jos būtų išpirktos, o ne atimtos. Žmonės net apsidžiaugs. Vienintelis rimtesnis 2 a. pastatas tėra prieš Kalvarijų turgų - Veterinarijos klinika, Augalų apsaugos inspekcija, ir kitos firmelės ten įsikūrusios. Buvusi gaisrinė ties Sostinės turgumi - sukrypęs pastatas, kurį taip pat verta griauti.

    Teismo pastatas prie ibrahim, prie satrijos stoteles eile pastatu, prie tauragnu stoteles pastatai ir t.t. Uz kieno pinigus butu ispirktos? Kiek duodi savo pinigu? Ar tu cia nori,kad visa Lietuva sumestu tau mokescius ir tu tuomet uzsiimtum cia griovimais ir perkelinejimais? Nugriauti lengviau,bet kad statyti neturi uz ka:-))

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.
    O toliau vietos pakanka gatvės platinimui. Taip, reikėtų likviduoti kai kurias automobilių stovėjimo aikšteles. Bet vietoj jų būtų galima įrengti kiek kitur ar pastatyti porą daugiaaukščių. O nuo maždaug "Ibrahimo" net ir tramvajus turėtų lįsti po žeme ir iki pat stoties važiuoti tuneliu.

    Tačiau net ir tramvajui miestas neturi pinigų.
    Tokie planai buvo prieš 30 - 20 m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kur tu matai ten namus? Aš tai tik lūšnas. Jos būtų išpirktos, o ne atimtos. Žmonės net apsidžiaugs. Vienintelis rimtesnis 2 a. pastatas tėra prieš Kalvarijų turgų - Veterinarijos klinika, Augalų apsaugos inspekcija, ir kitos firmelės ten įsikūrusios. Buvusi gaisrinė ties Sostinės turgumi - sukrypęs pastatas, kurį taip pat verta griauti.

    Ir griauti tas lūšnas reikia nebūtinai dėl tramvajaus. Jas reikės griauti net ir platinant Kalvarijų gatvę, kas yra neišvengiama toje vietoje.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.

    O koks komunistinis poziuris. O kodel ju namus galima griauti,o stai ateiti ir nugriauti TAVO namo negalima? O jei juos iskeldinti,tai reikia tiems zmonems suteikti kita busta,o as nenoriu moketi dar didesnius mokescius,kad jiems butu galima pastatyti namus kitur,vien tik del to,kad kazkam labai norisi tramvajaus:-)

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė yessuz
    Preivi, bet zinok, realiai, Kalvariju gatveje, pacios eismo juostos - yra gana placios (netgi per placios), o saligatviai - taip pat.

    butu gerai su miesto planavimo atstovais pasikalbeti sia tema


    Eismo juostos tokios ,kad autobusas ir dviratininkas vienoje juostoje netelpa niekaip.Be to tramvajus turetu kazkur apsisukti.vadinasi ir ten dar jis sudarys kruva eismo problemu.

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
    kodel? Tai tiesiog, praplatinti, irengti trama ir tt.
    as taip bent jau taip viska isivaizduoju.
    Tai kad jau nėra kur ir kaip praplatinti.........

    Komentuoti:

Working...
X