Kalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.
O toliau vietos pakanka gatvės platinimui. Taip, reikėtų likviduoti kai kurias automobilių stovėjimo aikšteles. Bet vietoj jų būtų galima įrengti kiek kitur ar pastatyti porą daugiaaukščių. O nuo maždaug "Ibrahimo" net ir tramvajus turėtų lįsti po žeme ir iki pat stoties važiuoti tuneliu.
Tačiau net ir tramvajui miestas neturi pinigų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąNa visu pirma Kalvarijų g. buvo planuojama platinti, dabar kaip aš suprantu tokių planų nėra.
as taip bent jau taip viska isivaizduoju.
Komentuoti:
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąkodel tu taip niuriai? Tramas judetu kas kelias minutes, autobusai - jo aptarnavimui, nesidubliuotu keliu truliku ir autiku marsrutai.
masinos ir toliau galetu vaziuoti kalvariju gatve.
http://www.youtube.com/watch?v=_-pWg...er_profilepage
Komentuoti:
-
Parašė praeivisTramvajus uzimtu visa eismo juosta ,pirmyn begiai,atgal....stai jau 2 eismo juostu ir nebera,liktu tik po 1 i kiekviena puse. Tramvajaus begiais vaziuoti negaletum,nes neturetum kur pasitraukti atvaziuojant tramvajui. O kas darysis palikus po viena juosta,tai..... gali nueiti i kalvariju -zalgirio sankryza ir pasiziureti kaip kalvariju gatve nuo kalniuko atvaziuoja 2 juostomis automobiliai. ir dabar isivaizduok kaip visa sita srauta sukisi i viena juosta ir kas ten darysis? Aisku,kad totalus kamstis ir zmones tiesiog nustos ten vazineti. Nustos vazineti zmones-visas tas rajonas apmirs.
be to, kodel tramo begiais nevaziuosi su masina?
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kaip jam dar važiuoti? Neturi Vilnius normalios aplinkelių sistemos, jie dar tik tiesiami. Kaunas ir šiuo atveju pranašesnis.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAtleiskite, bet ką veikia sunkiasvoris transportas miesto centre???
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąZiauriai pablogetu susisiekimas kalvariju gatve,susidarytu kamsciai. Tada visi zmones,kurie dabar su savo masinomis vaziuoja i centra per zaliaji tilta,vaziuotu nebe kalvariju gatve, o per zirmunus-seiminiskiu gatve ,arba pro kita puse is savivaldybes puses. Kalvariju gatve apmirtu, sunyktu turgus, niekas nebeuzsuktu is pravaziuojanciu i maxima zalgirio-kalvariju sankryzoje, ibrahim is viso bankrutuotu is karto ir aplamai apmirtu visa ta gatve.Liktu tik tramvajus,vaziuojantys pensininkai ir vos kvepuojantis turgelis.
masinos ir toliau galetu vaziuoti kalvariju gatve.
http://www.youtube.com/watch?v=_-pWg...er_profilepage
Komentuoti:
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąnesamones ir tiek.
Yra LABAI placios juostos (pradedant nuo kalvariju turgaus), platus saligatviai.
Kalvariju gatve paliekama vienintele VT rusi - Trama. kas ten pablogetu?
Komentuoti:
-
Parašė rat Rodyti pranešimąGerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
Atleiskite, bet ką veikia sunkiasvoris transportas miesto centre???
Komentuoti:
-
Tik keli pavyzdžiai, akivaizdu, kad nėra vietos nebent kažkas žada supirkt visus namus ir tada nugriauti? Ir spėju ties Konstitucijos prospektu tramas/metro stebuklingai baigtųsi arba suktų į šoną? Sėkmės su tokiais projektais.
Komentuoti:
-
Parašė rat Rodyti pranešimąGerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
Nepatingėsiu ir tuoj įmesiu paveiksliukų, apie Kalvarijų gatvės plotį.
Komentuoti:
-
Gerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
Nepatingėsiu ir tuoj įmesiu paveiksliukų, apie Kalvarijų gatvės plotį.
Komentuoti:
-
Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Jau paneigta seniausiai šita nesąmonė. 1) nutiesus dabartine Kalvarijų gatve niekas nepasikeistų, o tik pablogėtų, 2) nėra kur ką platinti visa šios gatvės atkarpa, 3) norint platinti reiktų supirkti žmonių namus ir t.t. dėl ko kaina būtų idiotiškai didelė.
Yra LABAI placios juostos (pradedant nuo kalvariju turgaus), platus saligatviai.
Kalvariju gatve paliekama vienintele VT rusi - Trama. kas ten pablogetu?
Komentuoti:
-
/\ Jau paneigta seniausiai šita nesąmonė. 1) nutiesus dabartine Kalvarijų gatve niekas nepasikeistų, o tik pablogėtų, 2) nėra kur ką platinti visa šios gatvės atkarpa, 3) norint platinti reiktų supirkti žmonių namus ir t.t. dėl ko kaina būtų idiotiškai didelė.
Komentuoti:
-
Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Tai, kad Kalvarijų g. netilptų niekas, jau seniausiai išdiskutuota.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNežinau,kokie ten ekspertai(),bet Kalvariju g. piko metu eismas beveik paraližuotas.Manau Vilniuj tiktu lengvasis metro.
tu pvz planus mates, zinai kas kaip?
Komentuoti:
-
Parašė yessuzna, gamintojams taip neatrodo. Ta prasme, ju nuomone, kalvariju gatve - puikiai tinka tramui.
bet tu turbut geriau zinai?
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąSako, kad reikia gerint miesto infrastruktūrą, bet prie ko čia metro?
Komentuoti:
-
Pasižiūrėkite atidžiai į foto - troleibusuose kiek žmonių ? max 20... Nėra net stovinčių.... Taigi, ta fotografija įrodo tik vieną - visiškai neskatinamas visuomeninis transportas, jis yra visiškai nesureguliuotas. Aš jau nekalbu kad lengvose mašinose matau tik po vieną važiuojantį asmenį - vairuotoją...
Atgalinė juosta visiškai tuščia... Dvi mašinos... Super..
Protingas žmous iš karto padaryti išvadas dėl metro reikalingumo, o avinas kaip ir visada liks avinu...Paskutinis taisė udrius; 2011.08.22, 07:42.
Komentuoti:
Komentuoti: