Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.
    O toliau vietos pakanka gatvės platinimui. Taip, reikėtų likviduoti kai kurias automobilių stovėjimo aikšteles. Bet vietoj jų būtų galima įrengti kiek kitur ar pastatyti porą daugiaaukščių. O nuo maždaug "Ibrahimo" net ir tramvajus turėtų lįsti po žeme ir iki pat stoties važiuoti tuneliu.
    Tačiau net ir tramvajui miestas neturi pinigų.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Na visu pirma Kalvarijų g. buvo planuojama platinti, dabar kaip aš suprantu tokių planų nėra.
    kodel? Tai tiesiog, praplatinti, irengti trama ir tt.
    as taip bent jau taip viska isivaizduoju.

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
    kodel tu taip niuriai? Tramas judetu kas kelias minutes, autobusai - jo aptarnavimui, nesidubliuotu keliu truliku ir autiku marsrutai.
    masinos ir toliau galetu vaziuoti kalvariju gatve.
    http://www.youtube.com/watch?v=_-pWg...er_profilepage
    Na visu pirma Kalvarijų g. buvo planuojama platinti, dabar kaip aš suprantu tokių planų nėra.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė praeivis
    Tramvajus uzimtu visa eismo juosta ,pirmyn begiai,atgal....stai jau 2 eismo juostu ir nebera,liktu tik po 1 i kiekviena puse. Tramvajaus begiais vaziuoti negaletum,nes neturetum kur pasitraukti atvaziuojant tramvajui. O kas darysis palikus po viena juosta,tai..... gali nueiti i kalvariju -zalgirio sankryza ir pasiziureti kaip kalvariju gatve nuo kalniuko atvaziuoja 2 juostomis automobiliai. ir dabar isivaizduok kaip visa sita srauta sukisi i viena juosta ir kas ten darysis? Aisku,kad totalus kamstis ir zmones tiesiog nustos ten vazineti. Nustos vazineti zmones-visas tas rajonas apmirs.
    tada grubiai: "pasiaurinam" po pusmetri neisnaudojamus placius saligatvius bei pacias juostas, kurios yra LABAi placios ir....

    be to, kodel tramo begiais nevaziuosi su masina?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kaip jam dar važiuoti? Neturi Vilnius normalios aplinkelių sistemos, jie dar tik tiesiami. Kaunas ir šiuo atveju pranašesnis.
    Puikus atsakymas, vis tik reikia aplinkelių o ne metro?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Atleiskite, bet ką veikia sunkiasvoris transportas miesto centre???
    O kaip jam dar važiuoti? Neturi Vilnius normalios aplinkelių sistemos, jie dar tik tiesiami. Kaunas ir šiuo atveju pranašesnis.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Ziauriai pablogetu susisiekimas kalvariju gatve,susidarytu kamsciai. Tada visi zmones,kurie dabar su savo masinomis vaziuoja i centra per zaliaji tilta,vaziuotu nebe kalvariju gatve, o per zirmunus-seiminiskiu gatve ,arba pro kita puse is savivaldybes puses. Kalvariju gatve apmirtu, sunyktu turgus, niekas nebeuzsuktu is pravaziuojanciu i maxima zalgirio-kalvariju sankryzoje, ibrahim is viso bankrutuotu is karto ir aplamai apmirtu visa ta gatve.Liktu tik tramvajus,vaziuojantys pensininkai ir vos kvepuojantis turgelis.
    kodel tu taip niuriai? Tramas judetu kas kelias minutes, autobusai - jo aptarnavimui, nesidubliuotu keliu truliku ir autiku marsrutai.
    masinos ir toliau galetu vaziuoti kalvariju gatve.
    http://www.youtube.com/watch?v=_-pWg...er_profilepage

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė yessuz Rodyti pranešimą
    nesamones ir tiek.
    Yra LABAI placios juostos (pradedant nuo kalvariju turgaus), platus saligatviai.
    Kalvariju gatve paliekama vienintele VT rusi - Trama. kas ten pablogetu?
    Ziauriai pablogetu susisiekimas kalvariju gatve,susidarytu kamsciai. Tada visi zmones,kurie dabar su savo masinomis vaziuoja i centra per zaliaji tilta,vaziuotu nebe kalvariju gatve, o per zirmunus-seiminiskiu gatve ,arba pro kita puse is savivaldybes puses. Kalvariju gatve apmirtu, sunyktu turgus, niekas nebeuzsuktu is pravaziuojanciu i maxima zalgirio-kalvariju sankryzoje, ibrahim is viso bankrutuotu is karto ir aplamai apmirtu visa ta gatve.Liktu tik tramvajus,vaziuojantys pensininkai ir vos kvepuojantis turgelis.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Gerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.

    Atleiskite, bet ką veikia sunkiasvoris transportas miesto centre???

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Tik keli pavyzdžiai, akivaizdu, kad nėra vietos nebent kažkas žada supirkt visus namus ir tada nugriauti? Ir spėju ties Konstitucijos prospektu tramas/metro stebuklingai baigtųsi arba suktų į šoną? Sėkmės su tokiais projektais.





    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Gerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
    Nepatingėsiu ir tuoj įmesiu paveiksliukų, apie Kalvarijų gatvės plotį.
    tiesiant begius ir naujas asfaltas butu daromas.

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Gerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
    Nepatingėsiu ir tuoj įmesiu paveiksliukų, apie Kalvarijų gatvės plotį.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    /\ Jau paneigta seniausiai šita nesąmonė. 1) nutiesus dabartine Kalvarijų gatve niekas nepasikeistų, o tik pablogėtų, 2) nėra kur ką platinti visa šios gatvės atkarpa, 3) norint platinti reiktų supirkti žmonių namus ir t.t. dėl ko kaina būtų idiotiškai didelė.
    nesamones ir tiek.
    Yra LABAI placios juostos (pradedant nuo kalvariju turgaus), platus saligatviai.
    Kalvariju gatve paliekama vienintele VT rusi - Trama. kas ten pablogetu?

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    /\ Jau paneigta seniausiai šita nesąmonė. 1) nutiesus dabartine Kalvarijų gatve niekas nepasikeistų, o tik pablogėtų, 2) nėra kur ką platinti visa šios gatvės atkarpa, 3) norint platinti reiktų supirkti žmonių namus ir t.t. dėl ko kaina būtų idiotiškai didelė.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    /\ Tai, kad Kalvarijų g. netilptų niekas, jau seniausiai išdiskutuota.
    deja, vienintele beda kalvariju gatveje - ties susiaurejimu netoli to Ibrahim/savivalybes. daugiau visur vietos tiek, kad tramas gali atskirtas nuo viso transporto vaziuoti. Cia begiai gali eiti ir vaziojamaja dalimi.

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    /\ Tai, kad Kalvarijų g. netilptų niekas, jau seniausiai išdiskutuota.

    Komentuoti:


  • yessuz
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nežinau,kokie ten ekspertai(),bet Kalvariju g. piko metu eismas beveik paraližuotas.Manau Vilniuj tiktu lengvasis metro.
    na, kadangi apie begini transporta miestuose nusimanai tiek pat, kiek turbut ir apie elektrines, tai tada tavo nuomone yra labai svarbi.

    tu pvz planus mates, zinai kas kaip?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė yessuz
    na, gamintojams taip neatrodo. Ta prasme, ju nuomone, kalvariju gatve - puikiai tinka tramui.
    bet tu turbut geriau zinai?
    Nežinau,kokie ten ekspertai(),bet Kalvariju g. piko metu eismas beveik paraližuotas.Manau Vilniuj tiktu lengvasis metro.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Sako, kad reikia gerint miesto infrastruktūrą, bet prie ko čia metro?
    Metro tik vienas variantų, ir yra infrastruktūros dalis. Tiesa, pats dabartinis Vilniaus išplanavimas ir išsivystymas nelabai palankus metro. Bet jis toks pats prastas ir kitoms visuomeninio transporto priemonėms. Gyventojai tiesiog priversti važinėti nuosavu auto. O gyvenantys centre - taip - ir dėl prestižo. Nes ir kituose didmiesčiuose metro važinėja plačiausios masės nuo ubagų iki top-menedžmento.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pasižiūrėkite atidžiai į foto - troleibusuose kiek žmonių ? max 20... Nėra net stovinčių.... Taigi, ta fotografija įrodo tik vieną - visiškai neskatinamas visuomeninis transportas, jis yra visiškai nesureguliuotas. Aš jau nekalbu kad lengvose mašinose matau tik po vieną važiuojantį asmenį - vairuotoją...

    Atgalinė juosta visiškai tuščia... Dvi mašinos... Super..

    Protingas žmous iš karto padaryti išvadas dėl metro reikalingumo, o avinas kaip ir visada liks avinu...
    Paskutinis taisė udrius; 2011.08.22, 07:42.

    Komentuoti:

Working...
X