Parašė music
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė JohnNebūtinai. Juk tuo pačiu būtų nuimti arba pakeisti kai kurie autobusų/troleibusų maršrutai. Taipogi kalvarijų gatvę galima praplatinti. Net nekalbu apie Bendrąjame plane numatytą Kernavės atvę, kri nuims dalį srauto. Kalvarijų gatvė tramvajaus projektui apskritai nėra problema ir to net nereiktų eskaluoti.
aisku kad butu nuimtas praktiskai visas kitas VT srautas kalvariju gatve. Gatve pati yra pakankamai plati.
Komentuoti:
-
Parašė yessuzabu punktai - visiska nesamone.
kaip tik su expertais teko vaziuoti planuojamu marsrutu - kalvariju gatve pilnai tinka. o ir srautai ten - "traminiai" - 3-4k per valanda per krypti.
Komentuoti:
-
Jau tavo "argumentus" visi atsimena. Nuo oro uosto iki Santariškių per 10 min., o kamščių Lietuve nėra. Duslerkinė tikrovė.
Pavardink gatves, kurių pilna, tai užteks ir penkių, kur galima uždrausti automobilių eismą.
Dėl Dievo meilės ir tikrovės pakartoju normalaus eismo vaizdų:
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąKalbėkim pavyzdžiais. Tarkim nuolatinis kamštis bet kuriuo dienos metu Jasinskio g. už Liubarto tilto. Maždaug 600m. ilgio atkarpa, kurios abiejose pusėse XIX a. pastatyti namai. Vadinas gatvės platinti papildoma trečia juosta neįmanoma, o atėmus vieną iš automobilių baigtųsi visišku transporto kolapsu, nors ir įprastom dienom gali tekti netikėtai pastovėti 30-40 min.
kitas pavyzdys- Narbuto gatvė. Dvi juostos ir iiiiiilgas kamštis kiekvieną rytą ir popietę, o jei įvyksta avarija, baigiasi tuo, kad pusė miesto stovi.
Iliustracija: http://www.15min.lt/gallery/show/Smu...-gatveje-14103
Paprastai 6 km atstumas tokioje situacijoje viešuoju transportu įveikiamas per 1:20-2:00 h. Konkrečiai šioje situacijoje galima platinti gatvę bei statyti estakadą ir taip dar kartą pamaloninti mūsų visų mylimus kelininkus
O tada- kitą estakadą prie Pedagoginio žiedo...
Goštauto gatvė. Šešios stovinčios juostos. Vienoje pusėje- upė, kitoje- namų eilė.
Bėda tame, kad tokios kritinės vietos yra plačiai išsibarsčiusios mieste ir joks aplinkkelis jų neišspręs..
Metro nebus, nevark.
Bus tramas.
Yra pilna gatviu netgi vln centre ar senamiesty, kur galima butu uzdrausti automobiliu eisma o palikti tik viesaji.
Galu gale, cia kazkada pateikti "argumentai" del mazu miestu ir metro juose, deja, neatspindi tikroves.
Trumpai tariant, vilniuje bus statomas tramas, o rentinys gali pradeti skaiciuoti nuostolius kiek jiems visas piaras, iskaitant ir visokius metro sajudzius ir panasaus plauko vsi, kainavo...
Tiesa, gali kas pasakyti - kas uz rentinio nugaros stovi? Siemens'as, Bombardier ar kas??
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTiesą sakant, man tavo pavyzdžiai nelabai ką sakom, nes visai nepažįstu Vilniaus, todėl aš tik abstrakčiai galiu kalbėt.
Mano nuomone, tokiose vietose kaip centras, kuriose negalima plėsti gatvių ir vykdyti panašių projektų dėl pastatų istorinės vertės, eismas turėtų būt leidžiamas tik viešajam transportui. Visur kitur reikia drąsiai daryti reformas, statyti požeminius garažus, plėsti gatves, paišyti A juostas, prie upių daryti estakadas ir t.t. Nejaugi Vilniuje jau viskas taip neliečiama arba gatvių tinklas yra visiškai nepriekaištingas?
Kitur tiesiog stovi XIX a. namai ir nieko jiems nepadarysi.
Kalvarijų gatvėje reikėtų išgriauti kelis km medinių namų...
Palikti visą Centro teritoriją tik VT- utopija, nes nuo Žaliojo iki Stoties ar nuo Liubarto tilto iki Užupio 3 km atstumas.
Su gyv. rajonų grandine Centrą taip pat jungia tik Ukmergės, Narbuto gatvė ir Laisvės pr., o kitų gatvių nutiesti neįmanoma, nes ten- draustiniai-šabakštynai, Vingio parkas ir kt., tačiau ir fiziškai nepavyktų, nes tai- stačios 60 m. aukščio kalvos.
Šiaurinės gatvės tiesti neleis burokėlių augintojai ir didžiausio Lietuvos Šeškinės ozo "gynėjai".
Lieka nebent platinti Ukmergės, Narbuto gatves, bet jos vistiek įsilieja į siauras Centro gatveles ir nieko iš to gero, todėl Centre būtų optimalu įrengti kelis km po žeme.
Komentuoti:
-
Vilniuje gatvių tinklas yra visiškai neadekvatus, užtenka pažvelgti į žemėlapį ar miesto planą kokį.
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąKalbėkim pavyzdžiais. Tarkim nuolatinis kamštis bet kuriuo dienos metu Jasinskio g. už Liubarto tilto. Maždaug 600m. ilgio atkarpa, kurios abiejose pusėse XIX a. pastatyti namai. Vadinas gatvės platinti papildoma trečia juosta neįmanoma, o atėmus vieną iš automobilių baigtųsi visišku transporto kolapsu, nors ir įprastom dienom gali tekti netikėtai pastovėti 30-40 min.
kitas pavyzdys- Narbuto gatvė. Dvi juostos ir iiiiiilgas kamštis kiekvieną rytą ir popietę, o jei įvyksta avarija, baigiasi tuo, kad pusė miesto stovi.
Iliustracija: http://www.15min.lt/gallery/show/Smu...-gatveje-14103
Paprastai 6 km atstumas tokioje situacijoje viešuoju transportu įveikiamas per 1:20-2:00 h. Konkrečiai šioje situacijoje galima platinti gatvę bei statyti estakadą ir taip dar kartą pamaloninti mūsų visų mylimus kelininkus
O tada- kitą estakadą prie Pedagoginio žiedo...
Goštauto gatvė. Šešios stovinčios juostos. Vienoje pusėje- upė, kitoje- namų eilė.
Bėda tame, kad tokios kritinės vietos yra plačiai išsibarsčiusios mieste ir joks aplinkkelis jų neišspręs..
Mano nuomone, tokiose vietose kaip centras, kuriose negalima plėsti gatvių ir vykdyti panašių projektų dėl pastatų istorinės vertės, eismas turėtų būt leidžiamas tik viešajam transportui. Visur kitur reikia drąsiai daryti reformas, griauti, statyti požeminius garažus, plėsti gatves, paišyti A juostas, prie upių daryti estakadas ir t.t. Nejaugi Vilniuje jau viskas taip neliečiama arba gatvių tinklas yra visiškai nepriekaištingas?Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.08.21, 23:42.
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąSpėju, kad Vilniuj panašiai kaip ir Kaune: didžiausia kamščių problema ne VT, o pati infrastruktūra ir nesureguliuoti srautai. Dar kart pasikartosiu, kad toki projektai kaip dabar tiesiamas aplinkkelis yra geriausia išeitis sumažinti kamščius. Tas pačias A juostas tikriausiai dar irgi yra kur paišyt? O į metro ir kitokius kosminius laivus, kurie neekonomiški ir nelabai logiški, siūlau kolkas dar nesidairykim..
kitas pavyzdys- Narbuto gatvė. Dvi juostos ir iiiiiilgas kamštis kiekvieną rytą ir popietę, o jei įvyksta avarija, baigiasi tuo, kad pusė miesto stovi.
Iliustracija: http://www.15min.lt/gallery/show/Smu...-gatveje-14103
Paprastai 6 km atstumas tokioje situacijoje viešuoju transportu įveikiamas per 1:20-2:00 h. Konkrečiai šioje situacijoje galima platinti gatvę bei statyti estakadą ir taip dar kartą pamaloninti mūsų visų mylimus kelininkus
O tada- kitą estakadą prie Pedagoginio žiedo...
Goštauto gatvė. Šešios stovinčios juostos. Vienoje pusėje- upė, kitoje- namų eilė.
Bėda tame, kad tokios kritinės vietos yra plačiai išsibarsčiusios mieste ir joks aplinkkelis jų neišspręs..
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąJei 20 metų nebuvo tobulinama, iš to išplaukia, kad ir toliau nereikia tobulinti. Savotiška logika.
Ar taikytum tai ir Kaunui? Tada išeitų, kad jei beveik 20 metų Panemunės tilto būklė buvo avarinė, jo ir toliau nereikėtų remontuoti ar jo vietoje statyti naujo. Juk supranti, kad tai- nesąmonė, tiesa?
Parašė music Rodyti pranešimąBūtent todėl ir reikia greitojo VT, kuris nevažiuotų su automobiliais bendrame sraute. Kas norės- turės alternatyvą, kurios dabar nėra siūloma- VT keleiviai stovi kamščiuose.
Užbėgsiu už akių naujų troleibusų, autobusų ir A juostų siūlymams. Transporto priemonės stovės bendram sraute, o A juostas kai kur galima įrengti tik nugriaunant istorinius pastatus ar uždarant gatvę kitam transportui...
Siūlymas yra gerinti situaciją ir suteikti greičio alternatyvą, nebloginant kitoje vietoje.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.08.21, 23:06.
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąUžtat automobiliai kursuos, kurie ir yra didžiausia kamščių preižastis.
Užbėgsiu už akių naujų troleibusų, autobusų ir A juostų siūlymams. Transporto priemonės stovės bendram sraute, o A juostas kai kur galima įrengti tik nugriaunant istorinius pastatus ar uždarant gatvę kitam transportui...
Siūlymas yra gerinti situaciją ir suteikti greičio alternatyvą, nebloginant kitoje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTai jeigu VT 20 nebuvo tobulinimas, tai ką jau be kalbėt apie metro ar apskritai naują VT priemonę.
Ar taikytum tai ir Kaunui? Tada išeitų, kad jei beveik 20 metų Panemunės tilto būklė buvo avarinė, jo ir toliau nereikėtų remontuoti ar jo vietoje statyti naujo. Juk supranti, kad tai- nesąmonė, tiesa?
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąVT netobulinamas. Nieko iš esmės nepakito nuo kokių 1982 metų, kai buvo gautos 14Tr Škodos, tik važiavimo laikas kasmet vis ilgėjo, o troleibusai morališkai seno...
Nauji mikrorajonai buvo statomi vis toliau ir toliau nuo Centro.
VT aplinkkeliu nekursuos ir estakados skirtos automobiliams.
Aš- viešojo transporto apologetas, kam tas individualių automobilių ir kelininkų lobizmas?
Komentuoti:
-
O ko stebėtis? Leituvoje prasti popieriai, ne tik Vilniuje. O jei imant tik Vilnių, tai zuokula, paksas, navickas ir kiti veikėjai praperdė ir praskolino miestą...
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąVT netobulinamas. Nieko iš esmės nepakito nuo kokių 1982 metų, kai buvo gautos 14Tr Škodos, tik važiavimo laikas kasmet vis ilgėjo, o troleibusai morališkai seno...
Nauji mikrorajonai buvo statomi vis toliau ir toliau nuo Centro.
VT aplinkkeliu nekursuos ir estakados skirtos automobiliams.
Aš- viešojo transporto apologetas, kam tas individualių automobilių ir kelininkų lobizmas?
Kas liečia VT, tai stebuklas, kad yra nupirkti nauji autobusai ir troleibusai prieš kelis metus. Naujos transporto rūšies reiks laukti kokius 20 metų su tokiais pažangos tempais.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTrolleybuses are also compatible with bicycles because cyclists cannot get stuck in the tracks.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe gatvių tiesimo neapsieisime ir be platinimo kai kur taip pat. Tačiau tikslas turi būti ne padidinti automobilių pralaidumą, o VT pralaidumą tomis gatvėmis. Taip pat nukreipti tranzitinį transportą (sunkųjį, lengvajį, kuris važiuoja pro Vilnių). O tokio daug. Savanoriai užkimšti važiuojančiu kryptimi rytai-vakarai ir priešinga, taip pat norint iš A1 patekti į Nemenčinės pl. reikia važiuoti per miestą. O dar ant Valakampių tilto masė ribota. Tai krovininis važiuoja per Žirmūnus, Šilo tiltą ir Antakalnį. Arba per Žirmūnų tilrą. Tai normalu? Aplinkkeliai būtini, nepriklausomai, bus metro, ar nebus, nes tranzitinis transportas per miestą neturi važiuoti. O jis sudaro nemažą dalį srauto.
O aplinkelių tikrai reikės daugiau. Ačiū Dievui, jie yra tiesiami. O štai metro ateitis miglota.
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTai gal tie pinigai yra netinkamai panaudojami. Imkite pavyzdžius iš kitų miestų, kurie galbūt geriau susitvarko . Vyksta įvairūs infrastruktūros projektai, tiesiatės naują aplinkkelį, kitaip sakant viskas eina į gerąją pusę ir situacija ne tokia jau bloga..
Nauji mikrorajonai buvo statomi vis toliau ir toliau nuo Centro.
VT aplinkkeliu nekursuos ir estakados skirtos automobiliams.
Aš- viešojo transporto apologetas, kam tas individualių automobilių ir kelininkų lobizmas?
Komentuoti:
-
Parašė music Rodyti pranešimąJau skaičiavau kažkada, galiu priminti ir vėl. Kasmet Vilniuje keliams vidutiniškai skiriama 200 000 000 litų. Kokie pasiūlymai? Skirti dar daugiau gatvėms tiesti, ar naujus šviesaforus dar naujesniais keisti?
Beje, pristačius estakadų ir naujų gatvių, padėtis nekažką pagerėjo.
Komentuoti:
Komentuoti: