Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Niekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.
    Yra visokių variantų. Kai kada iš tikro apsimoka, kartais ne. Tiek, kad man pačiam yra tekę sutikti žmonių, kurie važiuoja vieni vien dėl to, kad automobilis "pensininkų ir studentų transportas", o tie patys studentai stengiasi savo "lygį" pasikelti pirkdami mašiną, nors gyvena prie universiteto, o pas tėvus parvažiuoti pigiau autobusu.

    Aš ir rašau, kad reikia gerinti ir patį viešąjį transportą, kad jis būtų patrauklesnis daugiau žmonių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Šiaip tai reikia tiek to, tie to. Reikia užgesinti kai kurių beprotišką norą visur važiuoti automobiliu vien dėl įvaizdžio, bet reikia pateikti ir pakankamai patrauklią alternatyvą tam.

    O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.
    Niekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kaip pesodinsi į metro, jei dabar net į troleibusus nesugebama? Patys persės? Niekada ir niekur to nebuvo. Visada ir visur buvo prievarta - ribojant važaivimą automobiliu įvairiais būdais. Nuo to reikia ir pradėti, o tuomet žiūrėti, pakanka autobusų ir troleibusų, ar reikia rimtesnio VT sistemoje.
    Šiaip tai reikia tiek to, tie to. Reikia užgesinti kai kurių beprotišką norą visur važiuoti automobiliu vien dėl įvaizdžio, bet reikia pateikti ir pakankamai patrauklią alternatyvą tam.

    O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Dar vienas atsirado Tai žinoma, kad kamščiai į vieną pusę Įdomu, kaip tu persodinsi visus į VT?
    O kaip pesodinsi į metro, jei dabar net į troleibusus nesugebama? Patys persės? Niekada ir niekur to nebuvo. Visada ir visur buvo prievarta - ribojant važaivimą automobiliu įvairiais būdais. Nuo to reikia ir pradėti, o tuomet žiūrėti, pakanka autobusų ir troleibusų, ar reikia rimtesnio VT sistemoje.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai pala, jūs sūlote išimti troleibusus iš šio foto ?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Taigi, kiek matau eilinį kartą avinai jiems netinkamus faktus atmeta, tad esu priverstas grįžti prie šių foto:

    Atvaizdas


    ir

    Atvaizdas


    Anot avinų teigimu taip atrodo pikas Vilniuje. Iš foto matosi, kad mašiniose sėdi po vieną žmogų (vairuotoją) , o troleibusuose stovinčių žmonių nėra. Taip pat matosi, kad juostos į kitą pusę yra totaliai tuščios (max 2 mašinos).

    Pirmoje fotoje suskaičiavau 30 mašinu (30 žmoniu), antroje foto 14 mašinų (14 žmonių). Jei visus žmones perkeliame į visuomeninį transportą , ar bus kamščiai ? NE avinas supras kad ne, avinas sakys, kad kamščiai vis viena bus. Jei nebūtų tų mašinų, ar troleibusai važiuos greičiau? Ne avinas sakys kad pagreitės dvigubai, o avinas? .
    Dar vienas atsirado Tai žinoma, kad kamščiai į vieną pusę Įdomu, kaip tu persodinsi visus į VT?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, kiek matau eilinį kartą avinai jiems netinkamus faktus atmeta, tad esu priverstas grįžti prie šių foto:



    ir



    Anot avinų teigimu taip atrodo pikas Vilniuje. Iš foto matosi, kad mašiniose sėdi po vieną žmogų (vairuotoją) , o troleibusuose stovinčių žmonių nėra. Taip pat matosi, kad juostos į kitą pusę yra totaliai tuščios (max 2 mašinos).

    Pirmoje fotoje suskaičiavau 30 mašinu (30 žmoniu), antroje foto 14 mašinų (14 žmonių). Jei visus žmones perkeliame į visuomeninį transportą , ar bus kamščiai ? NE avinas supras kad ne, avinas sakys, kad kamščiai vis viena bus. Jei nebūtų tų mašinų, ar troleibusai važiuos greičiau? Ne avinas sakys kad pagreitės dvigubai, o avinas? .

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Rimtai siūlau dar kartą perskaityti ką rašiau, nes dabar pusę esmės tik nupjauni. Kitaip tariant girdi, ką tau patogu girdėti. Kartoju:



    T.y. mažėtų kamščiai ant Lazdynų tilto, Savanorių pr. žiede.
    Gerai jau, patikėsiu tavim, kad yra labai daug žmonių, važiuojančių nuo Žalgirio g. ir Verslo Trikampio į Lazdynus per Savanorių žiedą.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Tai tą ir sakau, kad nėra naudos, nes įsilietų į Laisvės pr.


    Rimtai siūlau ten pasivaikščioti progai pasitaikius, smarkiai neįvertini vietos reljefo komplikuotumo.
    Rimtai siūlau dar kartą perskaityti ką rašiau, nes dabar pusę esmės tik nupjauni. Kitaip tariant girdi, ką tau patogu girdėti. Kartoju:

    Atskirtų srautus važiuojančius nuo Laisvės pr. ir Oslo g.
    T.y. mažėtų kamščiai ant Lazdynų tilto, Savanorių pr. žiede.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Vis tiek ne ten žiūri... Prie Litexpo pilaitės. Gatvė įsijungtų į Laisvės pr. prieš pat kalną.

    Perdedi. Kad tai būtų ne grandioziniai projektai niekur ir nesakiau. Vilniui reikia tankesnio gatvių tinklo, kitaip eismas negerės.
    Tai tą ir sakau, kad nėra naudos, nes įsilietų į Laisvės pr.


    Rimtai siūlau ten pasivaikščioti progai pasitaikius, smarkiai neįvertini vietos reljefo komplikuotumo.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    O čia kokia atkarpa ir kiek metrų? O žiedas kiek juostų?
    Čia yra sekcija sukti į kairę, o iš kitos pusės dvi juostos, o pirmąja juosta platesnė mašina netelpa, dėl kampu parkuojamų automobilių.


    Lazdynų to naujo tilto naudos nėra, nes srautas susieina į Laisvės pr.
    Atskirtų srautus važiuojančius nuo Laisvės pr. ir Oslo g.

    Toliau už Litexpo kyla 60 m. aukščio šlaitai. Dar tolėliau- Karoliniškių atodanga, tik truputį žemesnė už Pučkorius...
    Vis tiek ne ten žiūri... Prie Litexpo pilaitės. Gatvė įsijungtų į Laisvės pr. prieš pat kalną.

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Atkarpa nuo Buivydiškių planuota... Pusę pasakei, bet svarbesnę dalį nutylėjai. Kodėl taip ir neįgyvendinta. O neįgyvendinta, nes sovietai pabijojo statyti 2 km ilgio ir 60 m. aukščio estakadą (žr. Prahos pvz.: http://static.panoramio.com/photos/o...l/35764954.jpg tik čia jungia vienodo aukščio reljefą, o ne tokio aukščio skirtumus), paliko XXXVIII penkmečiui ir jo stachanoviečiams.
    Ozo gatvė ties 170 m., už jos po truputį kylanti plynaukštė, o Paribio jau tik 120...
    O dabar nueik į Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžą ir pažiūrėk į Šeškinės kalvas. Galbūt kas nors paaiškėjo?
    Perdedi. Kad tai būtų ne grandioziniai projektai niekur ir nesakiau. Vilniui reikia tankesnio gatvių tinklo, kitaip eismas negerės.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Gerbiamas experte music, gal galėtum pasakyti, ar jūsų propaguojamam metro nereikės įveikti to pačių 60 metrų ???
    Kai išmokėsim visus milijonus Romanovui, ir įrengsim traukinių muziejų, visų kauniečių sąskaita nupirksim otkatinius lokomotyvus su spec. varikliukais, kurie įgalints tai padaryti.

    Blaze, turbūt pamiršai tą aukščių skirtumą, radau nuotrauką kurioje jis matomas http://v7.cache2.c.bigcache.googleap...rect_counter=2.

    http://www.panoramio.com/photo/6748322
    Beje, ta pati vieta, kurią siūlai nukasti

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Gerbiamas experte music, gal galėtum pasakyti, ar jūsų propaguojamam metro nereikės įveikti to pačių 60 metrų ???

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Čia 100metrų atkarpa skirta Operos stotelei ir jos prieigoms. Iš kitos pusės vis tiek dvi juostos.




    Tai, kad dvi lygiagrečias Ukmergės g. atkarpas pažymėjau. Visų jų ilgis vienodas - apie 1km. Prie Lazdynų krantai iš abiejų pusių yra visai žemi. Ne ten žiūri. Ir tas tiltas net ne mano išgalvotas, jis BP iki 2015m. yra pažymėtas. Atkarpa nuo Buivydiškių g. irgi seniau buvo planuota.
    Kliūčių Žvėryne iš tikrųjų yra, bet gi gatvė ir pasisukt gali, o keli pastatai gali būti ir nugriauti.
    O čia kokia atkarpa ir kiek metrų? O žiedas kiek juostų?


    Sunku su tavim diskutuoti kai svarstai kažką grynai teoriškai, o ne remdamasis vietovės reljefu.
    Lazdynų to naujo tilto naudos nėra, nes srautas susieina į Laisvės pr.
    Gal ir pažymėtas. Buvo. Imbrasas išbraukė ir jau neplanuojamas.
    Toliau už Litexpo kyla 60 m. aukščio šlaitai. Dar tolėliau- Karoliniškių atodanga, tik truputį žemesnė už Pučkorius...
    Atkarpa nuo Buivydiškių planuota... Pusę pasakei, bet svarbesnę dalį nutylėjai. Kodėl taip ir neįgyvendinta. O neįgyvendinta, nes sovietai pabijojo statyti 2 km ilgio ir 60 m. aukščio estakadą (žr. Prahos pvz.: http://static.panoramio.com/photos/o...l/35764954.jpg tik čia jungia vienodo aukščio reljefą, o ne tokio aukščio skirtumus), paliko XXXVIII penkmečiui ir jo stachanoviečiams.
    Ozo gatvė ties 170 m., už jos po truputį kylanti plynaukštė, o Paribio jau tik 120...
    O dabar nueik į Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžą ir pažiūrėk į Šeškinės kalvas. Galbūt kas nors paaiškėjo?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Ženklą matai, ausys nedega?
    Atvaizdas
    Čia 100metrų atkarpa skirta Operos stotelei ir jos prieigoms. Iš kitos pusės vis tiek dvi juostos.


    Ar tik apsimeti, kad nesupranti, ar ne Vilniuje gyveni? Kaip nesuvoki, kad Šeškinės ar Narbuto įkalnės yra labai ilgos- bene kilometras, o vietos, kur siūlai tiesti gatves, nuo upės iš karto kyla šlaitai arba nuo Siesikų g. staigiai 60 metrų leidžiasi.
    Žmogau, bent dviračiu nuvažiuok ten į vietą pasižiūrėk ar pėsčiom pasivaikščiok, nusileidus nuo tos kalvos eina siaura gatvelė tarp dviejų vaikų darželių, kuri įsiremia į garažus, gamyklą ir daugiabučius.
    Tai, kad dvi lygiagrečias Ukmergės g. atkarpas pažymėjau. Visų jų ilgis vienodas - apie 1km. Prie Lazdynų krantai iš abiejų pusių yra visai žemi. Ne ten žiūri. Ir tas tiltas net ne mano išgalvotas, jis BP iki 2015m. yra pažymėtas. Atkarpa nuo Buivydiškių g. irgi seniau buvo planuota.
    Kliūčių Žvėryne iš tikrųjų yra, bet gi gatvė ir pasisukt gali, o keli pastatai gali būti ir nugriauti.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Kiekvieną žmogų apklausei?
    Aš taip tik įsivaizduoju, nes gyvenau ir dirbau keliose vietose Kažinkiek žmonių vyksta į darbą per visą miestą? Neturėtų būti daug. O gal net yra statistika.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Taigi, kad meluoji, tai ir negali parodyti. 4 juostos ten.



    Statų šlaitą galima išlyginti į kalną, kaip yra padaryta Narbuto, Ukmergės g., Laisvės pr. į Lazdynus. Ir sunku nekuriem elementarius dalykus suprasti.

    Gal dar Pučkorių atodangos foto įdėsi? Bus dar labiau į temą. Parodyk man, kur aš minėjau Karoliniškes.


    Dėl šito iš dalies sutinku, bet idėja ta, kad nereikia apsiriboti tik Kalvarijų gatve, kai jai visai šalia yra alternatyvų.
    Kernavės gatvė paminėta ir funkcionuotų kaip dar viena alternatyva Kalvarijų, Rinktinės bei Giedraičių gatvėms.
    Ženklą matai, ausys nedega?


    Ar tik apsimeti, kad nesupranti, ar ne Vilniuje gyveni? Kaip nesuvoki, kad Šeškinės ar Narbuto įkalnės yra labai ilgos- bene kilometras, o vietos, kur siūlai tiesti gatves, nuo upės iš karto kyla šlaitai arba nuo Siesikų g. staigiai 60 metrų leidžiasi.
    Žmogau, bent dviračiu nuvažiuok ten į vietą pasižiūrėk ar pėsčiom pasivaikščiok, nusileidus nuo tos kalvos eina siaura gatvelė tarp dviejų vaikų darželių, kuri įsiremia į garažus, gamyklą ir daugiabučius.

    Prie Litexpo, čia kas, tunelis po Lazdynais, funikulierius ar tiesiog viskas į Laisvės pr. susiveda?
    Beje, tą nesąmonę kaip tik per Karoliniškių atodangą ir paišai.

    O prie "Akropolio" išvis nusisvaigai. Nueik pažiūrėk koks ten aukščių skirtumas.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Nuvažiuok ir pasižiūrėk
    Taigi, kad meluoji, tai ir negali parodyti. 4 juostos ten.

    Ką tu norėtum nukasti? Šeškinę, Karoliniškes?
    Katedros aikštės prieigose aukštis- 99 m. v.j.l. (plg. Vilnios ir Neries santaka ties 86 m.v.j.l.), Karoliniškių plokštikalnė- 165 m., Šeškinė- 170 m. Kurią vietą siūlai nukasti?

    Nereikia svaigt nesąmonių.
    Statų šlaitą galima išlyginti į kalną, kaip yra padaryta Narbuto, Ukmergės g., Laisvės pr. į Lazdynus. Ir sunku nekuriem elementarius dalykus suprasti.

    Gal dar Pučkorių atodangos foto įdėsi? Bus dar labiau į temą. Parodyk man, kur aš minėjau Karoliniškes.


    Parašė music Rodyti pranešimą
    Giedraičių gatvė eina iš niekur į niekur. Be to, 4 juostų ten įrengti neįmanoma. Jei netiki, daryk tyrimą in situ.

    Kernavės gatvė jo net nepaminėta. Ir teisingai, nes ji kaip tranzitinė gatvė baigtųsi ties Žalgirio gatve...
    Dėl šito iš dalies sutinku, bet idėja ta, kad nereikia apsiriboti tik Kalvarijų gatve, kai jai visai šalia yra alternatyvų.
    Kernavės gatvė paminėta ir funkcionuotų kaip dar viena alternatyva Kalvarijų, Rinktinės bei Giedraičių gatvėms.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Manau, vidutiniškai kiekvieno žmogaus kelionė į darbą ar namo trunka ne daugiau 30min. Dar nėra didelė tragedija, bet tai nepadeda miesto plėtrai. Mieste žemės sklypai priklauso spekuliantams, kurie sudaro dirbtinį deficitą.
    Kiekvieną žmogų apklausei?

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Lengvasis tramvajus būtų lėtesnis (Nors vis tiek greitesnis už autobusus ir troleibusus) tačiau pervežtų daugiau žmonių vienu metu.

    .

    Jau senaaaiiiii neteko matyti pilno dvigubo autobuso. Tai keliu vagonu tramvajus is viso turetu buti tuscias,nes keleiviu (zmoniu) mieste juk napadauges.

    Komentuoti:

Working...
X