Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Svajonė, vizija ar realus planas? O gal sapnas?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilnius dar neatsisakė svajonės važinėti po žeme
    Prezidentė Dalia Grybauskaitė įstatymą vetavo, bet parlamento darbo grupė jau parengė pataisas ir netrukus Seimas dar kartą bandys atverti teisinį kelią transporto gysloms po sostinės žeme įrengti.
    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ti-po-zeme.htm

    p.s. man iškyla vienintelis klausimas - ar yra nors vienas metro pasaulyje kuris egzistuotų be valstybės/savivaldybės dotacijų? Kiek girdėjau tai ir Londono, ir Niujorko yra nuostolingi.
    Pridėkime statybų kainą ir gausis kosmosas.
    Gal mažesniais žingsniais - užbaigti Vakarinį aplinkelį, nutiesti Šiaurinę, Bajorų gatvę, pratesti pietinį aplinkelį nuo Vaidotų iki Minsko kelio, kad išvalyti maksimaliai miestą nuo tranzitinio transporto ir suteikti galimybę apvažiuoti kamščius centre, tada ir esamas transportas leis pasiekti didesnį greitį kai bus gatvės laisvesnės. Juk greitųjų autobusų, didesnio A juostų tinklo idėjos visai geros. Ir tai nekainuos kosmoso ir netruks 50 metų.
    Kol kas tikrai nėra poreikio metro, pirma reikia užbaigti suplanuotus infrastruktūros projektus, beto daugumoje pagrindinių gatvių yra sočiai vietos nutiesti papildomoms A juostoms, arba tiesiog pačias sankryžas ir gatves praplatinti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilnius dar neatsisakė svajonės važinėti po žeme
    Prezidentė Dalia Grybauskaitė įstatymą vetavo, bet parlamento darbo grupė jau parengė pataisas ir netrukus Seimas dar kartą bandys atverti teisinį kelią transporto gysloms po sostinės žeme įrengti.
    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ti-po-zeme.htm

    p.s. man iškyla vienintelis klausimas - ar yra nors vienas metro pasaulyje kuris egzistuotų be valstybės/savivaldybės dotacijų? Kiek girdėjau tai ir Londono, ir Niujorko yra nuostolingi.
    Pridėkime statybų kainą ir gausis kosmosas.
    Gal mažesniais žingsniais - užbaigti Vakarinį aplinkelį, nutiesti Šiaurinę, Bajorų gatvę, pratesti pietinį aplinkelį nuo Vaidotų iki Minsko kelio, kad išvalyti maksimaliai miestą nuo tranzitinio transporto ir suteikti galimybę apvažiuoti kamščius centre, tada ir esamas transportas leis pasiekti didesnį greitį kai bus gatvės laisvesnės. Juk greitųjų autobusų, didesnio A juostų tinklo idėjos visai geros. Ir tai nekainuos kosmoso ir netruks 50 metų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Prezidentė vetavo metro įstatymą

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied

    Metro Vilniuje: tik suradus milijardą


    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65070313

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Metropolitenas – didelių energetinių resursų šaltinis

    Minima Pilaitė - Centras: apšildytų 500 butų per dieną.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu valstybei reikia - tegul valstybė ir stato.
    Valstybė valdoma valdininkų, kurių kompentencija, dirbant su tokiais projektais, labai abejočiau. Gali eilinį kartą įsivelti skandalą ir viską sužlugdyti, o patirtus nuostolius prisiims valstybė, t.y. mes.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Valstybe statys?
    Jeigu valstybei reikia - tegul valstybė ir stato.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Prie ko čia Tymošenko??
    Ne, čia jūsų opozicija suskaičiavo:

    http://www.alfa.lt/straipsnis/123126...t#.UwkMgeOSzSk

    O ką, valdžia jau ne vagys?
    gerai cia kirtai. jo...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    202? Cia Tymosenkos kalbos sujaudintas skaiciu sugalvojai ar kaip?
    Prie ko čia Tymošenko??
    Ne, čia jūsų opozicija suskaičiavo:

    http://www.alfa.lt/straipsnis/123126...t#.UwkMgeOSzSk

    O ką, valdžia jau ne vagys?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Pastarasis mano post'as yra aktyvi nuoroda, kur rašoma: „Įstatymo projekto autoriai sako, kad Vilniuje nutiesus metro, būtų atvertas kelias kelių milijardų litų vertės užsienio investicijoms.”, - o kur dar investicijos tiesiant pačius bėgius.
    Tu atidziau skaityk. Vyraiusybe lesu neskirtu, butu investicijos- konsesija. Kazkas pastatytu uz savas shaibas, o vilnieciai sumoketu dvigubai tiek per kokius 20 metu. Nu mazdaug taip. Nacionalio objekto statusas? C'mon

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Na vyriausybe pritartu melzt vilniecius. Kodel gi ne? Jei tik patys nori*?

    *idomu butu suzinoti norinciuju skaicius, su salyga jei pries tai butu paaiskinta kiek tai jiems kainuos, ir kur tuos pinigus butu galima kitur panaudot.
    Pastarasis mano post'as yra aktyvi nuoroda, kur rašoma: „Įstatymo projekto autoriai sako, kad Vilniuje nutiesus metro, būtų atvertas kelias kelių milijardų litų vertės užsienio investicijoms.”, - o kur dar investicijos tiesiant pačius bėgius.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Na vyriausybe pritartu melzt vilniecius. Kodel gi ne? Jei tik patys nori*?

    *idomu butu suzinoti norinciuju skaicius, su salyga jei pries tai butu paaiskinta kiek tai jiems kainuos, ir kur tuos pinigus butu galima kitur panaudot.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Valstybe mokes koncesija uz SAVIVALDYBES poreikiams skirta objekta?
    „Metro koncesija yra tik finansinis instrumentas, sudarantis galimybę organizuoti finansavimą, jei atsirastų susidomėjęs investuotojas. Tokiam investuotojų būtų atveriamos durys, valdžia dalyvautų labai minimaliai arba visai nedalyvautų”, – sakė Vyriausybės kanceliarijos Ekonomikos skyriaus patarėjas Paulius Girčys.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilniečiai mokės...
    Kaip 202 mln. už Balsių mokyklą...
    202? Cia Tymosenkos kalbos sujaudintas skaiciu sugalvojai ar kaip?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Valstybe mokes koncesija uz SAVIVALDYBES poreikiams skirta objekta?
    Vilniečiai mokės...
    Kaip 202 mln. už Balsių mokyklą...

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Valstybe mokes koncesija uz SAVIVALDYBES poreikiams skirta objekta?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Valstybe statys?
    Taigi straipsniuose senuose 15min, Defli, metro iniciatorių buvo minėta, jog investuotojai (Kinija, Singapūras atrodo?) jau domėjosi galimybėmis investuoti. Jie suinteresuoti tokiais stambiais projektais. Todėl ne šiaip sau ir priėmė koncesiją dėl metro.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Manau, kad įmanoma. Tik tos investicijos nebus savivaldybės, mat pati savivaldybė (tuo tarpu ir Zuokas asmeniškai) nepritaria metro projektui.
    Valstybe statys?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Manau, kad įmanoma. Tik tos investicijos nebus savivaldybės, mat pati savivaldybė (tuo tarpu ir Zuokas asmeniškai) nepritaria metro projektui.

    Komentuoti:

Working...
X