Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	832
Size:	12,04 MB
ID:	2174826

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.
    Studija krabo užsakyta, tai galima manyti, kad joje įrašyta tai, ko norėjo krabas.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
    Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Si planuojama linija is esmes atitinka kazkada siame forume pasidalinta galima tramvajaus tinkla Kaune.

    Click image for larger version

Name:	RDT_20250106_0951088252570404494750252.jpg
Views:	939
Size:	168,4 kB
ID:	2174768

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:

    Click image for larger version  Name:	Kaunas_T.png Views:	0 Size:	848,3 kB ID:	2174765

    Reikia tikėtis bus Light Rail, su prioritetais ir skirtingų lygių sankryžomis kur reikia, būtų miesto VT stuburas, tiesiamas pagrindinėse gatvėse su P+R galinėse stotelėse. Ir tai manau būtų puiki proga išnaudoti Studentų gatvės akligatvį kaip VT magistralę. Pirmasis maršrutas būtų užžiedinamas per Sukilėlių pr. ir Varnių tiltą pagriebiant Vilijampolę. Kas dėl KM, tai manau puikus variantas susiaurinant tą autostradą bei suteikiant VT kur jo fiziškai nėra, nors potencialo turi (Akropolis, arena, Mokslo sala, Minkovskių kvartalas) bei prisidėtų prie Kaunakiemio gatvės konversijos nes tas šiukšlynas miesto centre visai netinka.

    Troleibusų maršrutai būtų papildymas miesto centre bei Kaniūkų, Taikos, Savanorių koridoriuose.

    Štai kaip įsivaizduočiau maršrutus šitu optimistiškiausiu variantu:

    Click image for larger version  Name:	Kaunas_M.png Views:	0 Size:	69,2 kB ID:	2174766

    P.S. 1A ir 1B maršrutai yra žiediniai, važiuojantys skirtingomis kryptimis (Raudona spalva)
    Paskutinis taisė Palpatine; 2025.01.06, 08:58.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Nemanau, kad Laisvės alėją raus kai šviežiai galima sakyti pakeista viskas

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Supaprastinčiau centrą: Laisvės alėja.
    Būtų įdomus sprendimas - per patį viduriuką, ten kur dabar nei šis, nei tas. Arba iš viduriuko šonų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Taip, tai vis dar prioritetine EU fondu remimo kryptis, tiesa sakant naujausi panasus projektai gavo netgi 85% finansavima.
    Taip naujas linijas, dėka ES paramos tiesa nuo Utrechto (Olandija) iki Ristos (Rumunija). Ypač tuo gerai naudojasi "naujosios" ES šalys, kurių tarpe esame ir mes.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	KaunoTramvas.png Views:	4 Size:	1,78 MB ID:	2174647
    Supaprastinčiau centrą: Laisvės alėja.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    O kažkada kalbėtas ES finansavimas 75% tokiems projektams vis dar egzistuoja kaip galimybė?
    Taip, tai vis dar prioritetine EU fondu remimo kryptis, tiesa sakant naujausi panasus projektai gavo netgi 85% finansavima.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Dėl LEZ tai pagalvočiau ar išvis labiau nebūtų verta ten geležinkelio atšaką nutiesti ir paleisti savotišką tram-train nuo geležinkelio stoties
    Tą jau reikėtų ir su KUN linija suderinti.

    Kita kilusi mintis: galbūt ši pirmos tramvajaus linijos trasa pasirinkta tam, kad jos nutiesimo vairuotojai praktiškai nepajaus? Ir tai sumažintų kontraversiją bei leistų paskiau tiesti drąsesnių sprendimų reikalaujančias linijas.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Tikrai būt gerai, nes dabar autobusas grūdasi iki centro ilgai ir nuobodžiai. įsivaizduočiau atšaką nuo Pramonės pr. į Krėvės pr., tada Partizanų g., viaduku kirsti A1 per kogeneracinę, palei Gamybos g. tada Užtvankos g. iki oro uosto palei planuojamą Karmėlavos aplinkkelio trąsą.
    Dėl LEZ tai pagalvočiau ar išvis labiau nebūtų verta ten geležinkelio atšaką nutiesti ir paleisti savotišką tram-train nuo geležinkelio stoties

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Apie kokį čia kalbi?
    Nes 69 iki centro nevažiuoja, o 29 tai pačiu tiesiausiu keliu iki centro lekia, tik kažin at kažkas iš LEZ juo naudojasi, kai gana toli eiti ir dar kažkaip per "autostradą' pereiti reikia iki stotelės.
    29, pačiam tenka kartais nuo traukinių stoties keliaut iki oro uosto, tai ilgokai, vos ne pusė skrydžio trukmės iki Stokholmo. Ir man neatrodo kad 29 skirtas darbuotojam nes labai jau toli iki darbo vietų, 69 komentuot negaliu, bet trasa įdomi, atrodo visur turi užsukti, o ir grafikas toks pikinis labiau. Tramvajus dėl dažno kursavimo iki oro uosto generuotų keleivius ne tik iš jo, bet ir iš Karmėlavos ir LEZ, dar dalies Ramučių

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Tikrai būt gerai, nes dabar autobusas grūdasi iki centro ilgai ir nuobodžiai.
    Apie kokį čia kalbi?
    Nes 69 iki centro nevažiuoja, o 29 tai pačiu tiesiausiu keliu iki centro lekia, tik kažin at kažkas iš LEZ juo naudojasi, kai gana toli eiti ir dar kažkaip per "autostradą' pereiti reikia iki stotelės.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą
    ...
    Dar vienas didžiulis darbuotojų koncentracijos taškas, esantis prie pat miesto ribos - LEZ, kur dirba apie 5000 ir greitai bus ar tik ne 6500, tai kada nors ateityje būtų logiška ir apie tai pagalvoti, tuo labiau kad linija per LEZ galėtų keliauti ir iki oro uosto. Bet aišku, čia jau galima prisifantazuoti iki begalybės
    Tikrai būt gerai, nes dabar autobusas grūdasi iki centro ilgai ir nuobodžiai. įsivaizduočiau atšaką nuo Pramonės pr. į Krėvės pr., tada Partizanų g., viaduku kirsti A1 per kogeneracinę, palei Gamybos g. tada Užtvankos g. iki oro uosto palei planuojamą Karmėlavos aplinkkelio trąsą.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Problema, kad pačiame Kauno DJP pasiūlyti koridoriai yra ganėtinai prasti. Suprantu, kad buvo fokusuojamasi į ten, kur fiziškai lengviausia būtų nutiesti tramvajų/BRT/fiziškai atskirtas A juostas, nu bet gal nevertėtų eiti pačiu lengviausiu keliu. DJP palieka tokius objektus kaip Klinikos, Žaliakalnis ir labai didelės Dainavos ir Šilainių dalys neprijungtus prie sistemos, o ten didžiausi keleivių srautai ir galėtų būtų generuojami. Ta pati pasiūlyta pirma tramvajaus linija laisvai galėtų eiti iki 1x1 susiaurintu Sukilėlių prospektu iki Klinikų.
    Dėl Kauno DJP, tai ten tikrai ne vienas abejotinas dalykas yra. Vienas labiausiai akį rėžiančių - darbo vietų pasiskirstymas Kaune, kur Klinikos apskritai nepažymėtos. Rašo, kad naudotasi rekvizitai.lt duomenimis, bet Klinikos rekvizituose yra adresu Eivenių g. 2, tačiau beveik 8000 tų darbuotojų apskritai analizėje neegzistuoja 2-oji ligoninė Šilainiuose (3500 darbuotojų) irgi nepažymėta šitam žemėlapy. Jeigu taip aplaidžiai darytas DJP, tai kai kurios jo išvados yra labai abejotinos.


    https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...umo-planas.pdf

    Dar vienas didžiulis darbuotojų koncentracijos taškas, esantis prie pat miesto ribos - LEZ, kur dirba apie 5000 ir greitai bus ar tik ne 6500, tai kada nors ateityje būtų logiška ir apie tai pagalvoti, tuo labiau kad linija per LEZ galėtų keliauti ir iki oro uosto. Bet aišku, čia jau galima prisifantazuoti iki begalybės

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė CityBird Rodyti pranešimą
    Kaip manot, kad pats tramvajus tikėtinas Kaune? 250mln kaina, bet teoriškai 85% galėtų kompensuoti EU(kaip buvo Rygoje), tai Kaunui kainutų 37.5mln kas atrodo nėra kosmosas, ypač jei tiek reiktų sumokėti per kokius 4-5metus kol viską ties. Kokios galėtų būti biurokratinės ar kitos kliūtis įgyvendinant tai? Atrodo, tai pakeltų bendrai miestą ir jo patrauklumą į kitą lygį.
    Manau tikrai realu, nes KMS mėgsta būti ambicingais ir projektus įvykdyti. Beveik visi projektai kuriuos 2016/17 metais žadėjo (kas tuo metu buvo visiškas kosmosas, skambėjo kaip tiesiog politikų pezalai ir svajonės), jau pastatyti arba statomi. Jeigu užsakė šitą studiją, turbūt irgi nori tai įgyvendinti, o kainą kiek tramvajai kainuoja, jau buvo pasiskaičiavę ir juos tenkino.
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.01.05, 18:12.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Gaila kad neišeina perskaityti straipsnio, bet jei neklystu, pačios studijos tikslas buvo išsiaiškinti ar apsimoka tiesti trasą būtent tuo variantu kuris minimas Kauno DJP, o ne ar apsimoka ją tiesti ten kur yra pagrindiniai keleivių srautai.
    Problema, kad pačiame Kauno DJP pasiūlyti koridoriai yra ganėtinai prasti. Suprantu, kad buvo fokusuojamasi į ten, kur fiziškai lengviausia būtų nutiesti tramvajų/BRT/fiziškai atskirtas A juostas, nu bet gal nevertėtų eiti pačiu lengviausiu keliu. DJP palieka tokius objektus kaip Klinikos, Žaliakalnis ir labai didelės Dainavos ir Šilainių dalys neprijungtus prie sistemos, o ten didžiausi keleivių srautai ir galėtų būtų generuojami. Ta pati pasiūlyta pirma tramvajaus linija laisvai galėtų eiti iki 1x1 susiaurintu Sukilėlių prospektu iki Klinikų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Gaila kad neišeina perskaityti straipsnio, bet jei neklystu, pačios studijos tikslas buvo išsiaiškinti ar apsimoka tiesti trasą būtent tuo variantu kuris minimas Kauno DJP, o ne ar apsimoka ją tiesti ten kur yra pagrindiniai keleivių srautai.

    Komentuoti:

Working...
X