Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Žiūrint į šį planą, atrodo, kad autobusų ir troleibusų nepakeis, nes dauguma žmonių ir pagrindinių traukos taškų už Centro, Savanorių ir Baršausko pr. ( Kaip Kauno klinikas Žaliakalnį ) nepasieks, tad man biški klausimas koks tokio tramvajaus sistemos tikslas. Turiu įtarima, kad jei tokia sistema būtu statoma, nebeliks pinigų autobusam ir troleibusam, tai važiuos dar rečiau negu dabar.
-
I maps įvedus Šilainiai ir Baršausko G.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.
Nors būt įdomu paskaityti tą studiją
Rekomenduojamas maršrutas per nuokalnės G 17min 10.4 KM.
Alternatyvus maršrutas per pilį 21min ir 10.8km.
Nėra čia toks labai per aplinkui...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku, pilies žieds galėtų virsti visu VT mazgu su peronais, Lituanika konversuotis. Bet žiūrint į maršrutus, kažkaip atrodo, kad Kaunas nori vaizdiotis kaip megapolis kur visi maršrutai per visą miestą 20-30km važiuoja į centrą. net ir persėdimo galimybės tinkamos tik sakyčiau Garviavos kryptimi, o visi kiti ratais kvadratais per centrą grūstūsi, pvz Šilainių gyventojam reiktų važiuot iki pilies ir persėsti ten kad nuvažiuotų į Baršausko g. O ir kelionė su persėdimais viename taške nebebūt tokia trumpa važinėjant ratais kvadradais.Parašė Magician Rodyti pranešimą
Sakyčiau, kad čia kaip tik yra puiki proga konvertuoti Lituanicos kompleksą, ir į jį puikiai įtraukti tramvajų, bei kitą viešąjį transportą.
Nors būt įdomu paskaityti tą studiją
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sakyčiau, kad čia kaip tik yra puiki proga konvertuoti Lituanicos kompleksą, ir į jį puikiai įtraukti tramvajų, bei kitą viešąjį transportą.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Labai įdomu, kodėl visi maršrutai turi eit į pilį
Suprantu, kad centras and all, bet galima ir skersai jį praeit.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Manau prie pilies būtų kažkas panašaus kaip Olštyne prie Didžiųjų vartų (Wielka brama).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Priešingai manau tai būtų pirmas žingsnis link jo humanizavimo.Parašė Optimistas Rodyti pranešimąKaip manot, ar tramvajaus linija užmuša galimybę potencialiam KM užstatymui?
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Bet kokiu atveju turbūt Pilies mazgo zonoje nusimatytų nemaži pertvarkymaiParašė Kaid Rodyti pranešimąPagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip manot, ar tramvajaus linija užmuša galimybę potencialiam KM užstatymui?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai įdomu, kodėl visi maršrutai turi eit į pilįParašė Kaid Rodyti pranešimąPagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
Suprantu, kad centras and all, bet galima ir skersai jį praeit.
Beje, nuorodą gal galima į dokumentą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Studija krabo užsakyta, tai galima manyti, kad joje įrašyta tai, ko norėjo krabas.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt priklausys nuo krabo reakcijos į studiją.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Reikia tikėtis bus Light Rail, su prioritetais ir skirtingų lygių sankryžomis kur reikia, būtų miesto VT stuburas, tiesiamas pagrindinėse gatvėse su P+R galinėse stotelėse. Ir tai manau būtų puiki proga išnaudoti Studentų gatvės akligatvį kaip VT magistralę. Pirmasis maršrutas būtų užžiedinamas per Sukilėlių pr. ir Varnių tiltą pagriebiant Vilijampolę. Kas dėl KM, tai manau puikus variantas susiaurinant tą autostradą bei suteikiant VT kur jo fiziškai nėra, nors potencialo turi (Akropolis, arena, Mokslo sala, Minkovskių kvartalas) bei prisidėtų prie Kaunakiemio gatvės konversijos nes tas šiukšlynas miesto centre visai netinka.
Troleibusų maršrutai būtų papildymas miesto centre bei Kaniūkų, Taikos, Savanorių koridoriuose.
Štai kaip įsivaizduočiau maršrutus šitu optimistiškiausiu variantu:
P.S. 1A ir 1B maršrutai yra žiediniai, važiuojantys skirtingomis kryptimis (Raudona spalva)Paskutinis taisė Palpatine; 2025.01.06, 09:58.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad Laisvės alėją raus kai šviežiai galima sakyti pakeista viskas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Būtų įdomus sprendimas - per patį viduriuką, ten kur dabar nei šis, nei tas. Arba iš viduriuko šonų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Supaprastinčiau centrą: Laisvės alėja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip naujas linijas, dėka ES paramos tiesa nuo Utrechto (Olandija) iki Ristos (Rumunija). Ypač tuo gerai naudojasi "naujosios" ES šalys, kurių tarpe esame ir mes.Parašė Litch Rodyti pranešimą
Taip, tai vis dar prioritetine EU fondu remimo kryptis, tiesa sakant naujausi panasus projektai gavo netgi 85% finansavima.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: