Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kažin kiek tramvajaus Kaune gerbėjų ruošiasi artimiausiuose savivaldybių rinkimuose balsuoti už koncervatorius?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Reikia tikėtis bus Light Rail, su prioritetais ir skirtingų lygių sankryžomis kur reikia, būtų miesto VT stuburas, tiesiamas pagrindinėse gatvėse su P+R galinėse stotelėse. Ir tai manau būtų puiki proga išnaudoti Studentų gatvės akligatvį kaip VT magistralę. Pirmasis maršrutas būtų užžiedinamas per Sukilėlių pr. ir Varnių tiltą pagriebiant Vilijampolę. Kas dėl KM, tai manau puikus variantas susiaurinant tą autostradą bei suteikiant VT kur jo fiziškai nėra, nors potencialo turi (Akropolis, arena, Mokslo sala, Minkovskių kvartalas) bei prisidėtų prie Kaunakiemio gatvės konversijos nes tas šiukšlynas miesto centre visai netinka.
Troleibusų maršrutai būtų papildymas miesto centre bei Kaniūkų, Taikos, Savanorių koridoriuose.
Štai kaip įsivaizduočiau maršrutus šitu optimistiškiausiu variantu:
P.S. 1A ir 1B maršrutai yra žiediniai, važiuojantys skirtingomis kryptimis (Raudona spalva)Paskutinis taisė Palpatine; 2025.01.06, 08:58.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad Laisvės alėją raus kai šviežiai galima sakyti pakeista viskas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Supaprastinčiau centrą: Laisvės alėja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Taip, tai vis dar prioritetine EU fondu remimo kryptis, tiesa sakant naujausi panasus projektai gavo netgi 85% finansavima.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąO kažkada kalbėtas ES finansavimas 75% tokiems projektams vis dar egzistuoja kaip galimybė?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Dėl LEZ tai pagalvočiau ar išvis labiau nebūtų verta ten geležinkelio atšaką nutiesti ir paleisti savotišką tram-train nuo geležinkelio stoties
Kita kilusi mintis: galbūt ši pirmos tramvajaus linijos trasa pasirinkta tam, kad jos nutiesimo vairuotojai praktiškai nepajaus? Ir tai sumažintų kontraversiją bei leistų paskiau tiesti drąsesnių sprendimų reikalaujančias linijas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Tikrai būt gerai, nes dabar autobusas grūdasi iki centro ilgai ir nuobodžiai. įsivaizduočiau atšaką nuo Pramonės pr. į Krėvės pr., tada Partizanų g., viaduku kirsti A1 per kogeneracinę, palei Gamybos g. tada Užtvankos g. iki oro uosto palei planuojamą Karmėlavos aplinkkelio trąsą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Apie kokį čia kalbi?
Nes 69 iki centro nevažiuoja, o 29 tai pačiu tiesiausiu keliu iki centro lekia, tik kažin at kažkas iš LEZ juo naudojasi, kai gana toli eiti ir dar kažkaip per "autostradą' pereiti reikia iki stotelės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Tikrai būt gerai, nes dabar autobusas grūdasi iki centro ilgai ir nuobodžiai.
Nes 69 iki centro nevažiuoja, o 29 tai pačiu tiesiausiu keliu iki centro lekia, tik kažin at kažkas iš LEZ juo naudojasi, kai gana toli eiti ir dar kažkaip per "autostradą' pereiti reikia iki stotelės.
Komentuoti:
-
Parašė gazebo Rodyti pranešimą...
Dar vienas didžiulis darbuotojų koncentracijos taškas, esantis prie pat miesto ribos - LEZ, kur dirba apie 5000 ir greitai bus ar tik ne 6500, tai kada nors ateityje būtų logiška ir apie tai pagalvoti, tuo labiau kad linija per LEZ galėtų keliauti ir iki oro uosto. Bet aišku, čia jau galima prisifantazuoti iki begalybės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Problema, kad pačiame Kauno DJP pasiūlyti koridoriai yra ganėtinai prasti. Suprantu, kad buvo fokusuojamasi į ten, kur fiziškai lengviausia būtų nutiesti tramvajų/BRT/fiziškai atskirtas A juostas, nu bet gal nevertėtų eiti pačiu lengviausiu keliu. DJP palieka tokius objektus kaip Klinikos, Žaliakalnis ir labai didelės Dainavos ir Šilainių dalys neprijungtus prie sistemos, o ten didžiausi keleivių srautai ir galėtų būtų generuojami. Ta pati pasiūlyta pirma tramvajaus linija laisvai galėtų eiti iki 1x1 susiaurintu Sukilėlių prospektu iki Klinikų.2-oji ligoninė Šilainiuose (3500 darbuotojų) irgi nepažymėta šitam žemėlapy. Jeigu taip aplaidžiai darytas DJP, tai kai kurios jo išvados yra labai abejotinos.
https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...umo-planas.pdf
Dar vienas didžiulis darbuotojų koncentracijos taškas, esantis prie pat miesto ribos - LEZ, kur dirba apie 5000 ir greitai bus ar tik ne 6500, tai kada nors ateityje būtų logiška ir apie tai pagalvoti, tuo labiau kad linija per LEZ galėtų keliauti ir iki oro uosto. Bet aišku, čia jau galima prisifantazuoti iki begalybės
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė CityBird Rodyti pranešimąKaip manot, kad pats tramvajus tikėtinas Kaune? 250mln kaina, bet teoriškai 85% galėtų kompensuoti EU(kaip buvo Rygoje), tai Kaunui kainutų 37.5mln kas atrodo nėra kosmosas, ypač jei tiek reiktų sumokėti per kokius 4-5metus kol viską ties. Kokios galėtų būti biurokratinės ar kitos kliūtis įgyvendinant tai? Atrodo, tai pakeltų bendrai miestą ir jo patrauklumą į kitą lygį.Paskutinis taisė Wintautas; 2025.01.05, 18:12.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGaila kad neišeina perskaityti straipsnio, bet jei neklystu, pačios studijos tikslas buvo išsiaiškinti ar apsimoka tiesti trasą būtent tuo variantu kuris minimas Kauno DJP, o ne ar apsimoka ją tiesti ten kur yra pagrindiniai keleivių srautai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gaila kad neišeina perskaityti straipsnio, bet jei neklystu, pačios studijos tikslas buvo išsiaiškinti ar apsimoka tiesti trasą būtent tuo variantu kuris minimas Kauno DJP, o ne ar apsimoka ją tiesti ten kur yra pagrindiniai keleivių srautai.
Komentuoti:
-
Gal dar kainos svyruoja nuo to kiek gatvės pritaikytos. Plačiam KM pastatyti turbūt pigiau nei kokias siauresnėse gatvėse, kurias galbūt turėjo kiti minimi miestai
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: