Parašė ernissss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Komentuoti:
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
Absoliučiai visos tramvajaus linijos visur yra prie gyvenamųjų kvartalų, ar jūs norit tramvajaus plynam lauke tam kad pafotkint karts nuo karto?
Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?
Komentuoti:
-
Jei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Tai iš Dainavos kaip tik persėdimai būtų efektyviau, nes ji toliau nuo centro.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nereikia gal taip visko suefektyvinti, kad net iš Šančių - kur yra namažai daugiabučių, didelė ligoninė - reiktų važiuoti su persėdimu. Juo labiau iš Dainavos.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVisa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?
Komentuoti:
-
Iš to ką buvau persiskaitęs iš čia jau vykusių pokalbių, kolkas optimaliausias sprendimas būtų ieškoti ekspertų/patarėjų užsienyje, kur šio tipo tranzitas jau yra išvystytas. Su jais galėtume ne tik aptarti optimaliausias trasas, bet ir kaip operuoti šias naujas sistemas.
Finansavimas užtat yra kiek rimtesnė problema. Idealiam pasaulyje, jei nebūtų korupcijos miesto valdžioje, manau šią problemą būtų kiek paprasčiau išspręsti. Nemanau, kad operacinės kainos viršytų atsipirkimo lygį, tad pagal idėją mums tereikia pradinės investicijos leisiančios mums įkurti tramvajų pirmoje vietoje. (Europos sąjunga puikus šaltinis)Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; 2025.01.10, 05:43. Priežastis: Pradėjau postą nereikalinga nesamone, pašalinau
Komentuoti:
-
Visa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?
Komentuoti:
-
Nors pačios linijos aišku yra svarbioji dalis, man labai įdomu kaip būtų įrengtos tam tikros stotys. Aš kaip visiškai šviežias šitame dalyke perdaug įdedu į tai apmąstymo, dėl savo nežinojimo, bet ar nereiktų bent tokiose spec. vietose kaip prie geležinkelio stoties dedikuotos tramvajaus stoties, o ne stotelių? Ypač jei sistema būtų plėčiama ir Čiurlionio gatvė taptų susiekimo centru? Kaip lygtais jau mačiau šiame forume išreikštą mintį - būtų formuojama teigiama tarptautinių keleivių nuomonė.
Bei nežinau kokia yra kitų nuomonė dėl linijos pravedimo Mindaugo prospektu, bet man ji jaučiasi kažko stokojanti. Nors linija praeitų pro išplėstinio centro centrą, jos nauda atrodo smarkiai limituota. Inžinierių vietoj aš bandyčiau ją pravesti pro Kęstučio arba Donelaičio gatvę, nes tada tramvajus turėtų daugiau potencialių naudotojų būdamas arčiau "tikrojo" miesto centro.
Donelaičio gatvė atrodo ypatingai patraukli, dėl jos mažesnio 90° posukių skaičiaus, švelnesnių posukių į kitas galimas trasas ateity. Plius, mano kita idėja, kad ar nebūtų įmanoma pernaudoti senųjų bėgių už Minkovskių gatvės, kad sujungti Žemąją Fredą su geležinkelio stotim ir Aleksotu, galėtų paimti "upės keleivius".Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; 2025.01.09, 19:14. Priežastis: Radau kaip papildyti postą, paskubėjau jį įkeltį
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Viskas gerai, tik Montrealis neturi tramvajaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
Manyčiau tas sprendimas imti minimaliais kaštais išnaudojant esamą infrastruktūrą yra idealus variantas, kuris padėtų tuos visus mitus griaut, kad koks tai yra blogas variantas ir t.t. O taip pat pagaliau nebūsime skylė tarp turinčių šį dalyką:
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: