Parašė uksas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Neatsibodo dūsauti dėl tos algos? Eik dirbti direktoriumi už 5000€, kas neleidžia??? Jau va ir Maskvos vairuotojų algas žinai - tai pirmyn į Maskvą. Turbūt į Vakarų Europos pusę nelabai gaunasi, nes ko gero su užsienio kalba išskyrus rusų problemytė, ane?
Komentuoti:
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąIr sekti galejai kas nesusimokejo nors tau tai turetu but neidomu ir maziausiai rupet. Butum protingas dirbtum uz oria alga ir vargo nematytum . O dabar loji kaip suo kad vietoj kaulo gabaliuka mesytes damestu. Nu kokie nusivertine save ir pasiverte siuksle. Net geda klausyt tokiu paistalu kaip tavo. Butut vieningi nedirbtumet uz pasalpa ir alga ori butu. Bet jau kai jus tai tenkina tai panteonas naudojasi tuom. Net maskvoje uz pasalpa ten nedirba vieti iai ir ciurbanai o gauna gan nebloga algele apie 1500$
Komentuoti:
-
baliona leidziama naudoti 20 metu, pratesti sio termino nera galima. 2015-2016 yra VVT viesasis konkursas, kur uz 100 balionu (t.y. 10 sujungtinių MAN autobusų) sumokėjo 18000 Eur, t.y. 180Eur už balioną
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje tai buvo problema, kadangi Lietuvoje nebuvo įmonių, atliekančių balionų patikrą. Jeigu jau ir atsirado tokių, tai jų paslaugos nėra pigios.
Komentuoti:
-
Vilniuje tai buvo problema, kadangi Lietuvoje nebuvo įmonių, atliekančių balionų patikrą. Jeigu jau ir atsirado tokių, tai jų paslaugos nėra pigios.
Komentuoti:
-
Dujų balionas tai tokia detalė, kurios pakeisti negalima? O gal jo kaina kosminė? Ne. Tai gal problema parko valdžios sugebėjime vadovauti įmonei?
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?
O kadangi dujų balionų tarnavimo laikas baigėsi, tai toks autobusas negali praeiti tech. apžiūros ir atitinkamai negali būti eksploatuojamas.
Toje žinutėje ir buvo parašyta, kad dėl šios priežasties (pasibaigė dujų balionų galiojimo laikas) nebuvo galima įsigyti dar pakankamai neblogos būklės autobusų (kiek atsimenu, ten buvo ilgi MAN autobusai).
Komentuoti:
-
Ir sekti galejai kas nesusimokejo nors tau tai turetu but neidomu ir maziausiai rupet. Butum protingas dirbtum uz oria alga ir vargo nematytum . O dabar loji kaip suo kad vietoj kaulo gabaliuka mesytes damestu. Nu kokie nusivertine save ir pasiverte siuksle. Net geda klausyt tokiu paistalu kaip tavo. Butut vieningi nedirbtumet uz pasalpa ir alga ori butu. Bet jau kai jus tai tenkina tai panteonas naudojasi tuom. Net maskvoje uz pasalpa ten nedirba vieti iai ir ciurbanai o gauna gan nebloga algele apie 1500$Paskutinis taisė uksas; 2020.02.09, 16:16.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nežinau dėl dabar, bet po kelių metų jau reiks išmest, ir taip, Kaunu darnaus judumo plane buvo pristatyta, kad bus stengiamasi, kad ateityje autobusai būtų ne senesni nei 5 m. (tikiuosi teisingai išgirdau)
Girdėjau nepatogūs tie Castrosua dirbt vairuotojams. Tai nežinau. Bent dalis vairuotojų turbūt sutiktų juos nurašyt jau šiandien
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?
Girdėjau nepatogūs tie Castrosua dirbt vairuotojams. Tai nežinau. Bent dalis vairuotojų turbūt sutiktų juos nurašyt jau šiandien
Komentuoti:
-
Nemokamas Vt neskatina naudotis juo, nes sutaupoma menka suma, tarkim, 30 eurų per mėnesį už VT tai ne pinigai. Užtat kaip reikiant apmokestinus automobilius dideliais mokesčiais, tai pasijunta ir renkantis neturėti automobilio ar juo mažai naudotis, sutaupomos didelės sumos. O jei reikėtų kas mėnesį už automobilį susimokėti 150-200 eurų, tai jau jaustųsi daug kam... O kur dar kuras ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVT nesenesni nei 5 m
Komentuoti:
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Reikia oraus atlyginimo ir nemokamo transporto. Tada problemos issisprestu, o dabar pilstymas is tuscio i kiaura,o darbyotojai an tiek ibauginti kad bijo zodi pasakyt pries jie su viskuom sutinka. Nesvarbu kad paversti siukslem kur europieciai tokio darbo uz toki atlygi nedirba, o musiskiam tinka
Dėl nemokamo transporto, tai nežinau, kažkur čia forume skaičiau, kad kažkokie suomių tyrimai rodė, kad toks modelis labai neskatino naudotis VT, bet plačiau pakomentuot negaliu, reiktų pasikapstyt po forumą.
Sakyčiau VT reiktų tokių dalykų: VT nesenesni nei 5 m., įlipus nereikia žymėtis ir rodyt Žiogą, kokybiškas VT priemonių valymas. Toliau jau eina vairuotojų komfortas, bet čia jau priklausys nuo vidutinio vairuotojo kokia vairuotojų darbo būklė bus. Mikriukai tik Romaniuose, Neveronyse ir panašiuose priemiesčiuose, jokių 26 ar 43 kaip mikriukų savaitgaliais.
Taip jau yra, kad žmonės linkę eiti lengviausiu keliu priimdami sprendimus, o sudėtingų mąstymų ir sprendimų siekia išvengti. Taip turim tokią būklę kokią turim.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.06, 22:06.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Vos neperskaičiau skurdas ir badas
Bet jo, VT labiausiai ir mėgsta visokie, vadinkim, išlaikytiniai ir jie labiausiai skurstantys, beje. Tie, kurie dirba ir neskursta, tai ir VT vengia, bet ir pėsčiomis bei dviračiais vengia važinėt, tas irgi problema. Kauno bendrai infrastruktūros būklei ir komfortui duočiau riebų trejetą iš dešimties, bent jau šiandien. Aplygintų gatvių kokybiškam gyventi Europos Sąjungos miestui neužtenka, reikia ir gerų šaligatvių ir gero VT.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Būtent todėl ir Kautra taip greit dingo. Kol nereikėjo bendros bilietų pardavimo sistemos tol viskas buvo gerai. Kai tai įvedė žadėjo kažkokią dalinę dotaciją Kautrai o kai negavo iškart ankščiau laiko nutraukė sutartis.
Komentuoti:
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Kokia dar gali buti geda vaziuot pilna kaina. Kai salyje skurdas ir nedarbas tai transportas isvis turetu but nemokamas.
Bet jo, VT labiausiai ir mėgsta visokie, vadinkim, išlaikytiniai ir jie labiausiai skurstantys, beje. Tie, kurie dirba ir neskursta, tai ir VT vengia, bet ir pėsčiomis bei dviračiais vengia važinėt, tas irgi problema. Kauno bendrai infrastruktūros būklei ir komfortui duočiau riebų trejetą iš dešimties, bent jau šiandien. Aplygintų gatvių kokybiškam gyventi Europos Sąjungos miestui neužtenka, reikia ir gerų šaligatvių ir gero VT.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taip, sudaro. Bet finansine prasme nuo to vežėjui turėtų būti nei šilta, nei šalta. Įstatymas įpareigoja, bet savivaldybė deda ant įstatymo ir nėra kaip jos priversti. O savivaldybės įmonė prieš šeimininką į teismą neis bylinėtis... Deja...
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Noriu pateikti, kad lengvatininkai tsudaro didziaja vaziuojanciuju dali. . Ir dar miesto valdzia leidzia jiems po 1 metams vazineti. miesto valdzia kaip tik turetu ieskoti keleiviu pritraukimo budu, ypac to reikia Kaune. Man geda vaziuoti pilna kaina, nes aplinkui 80 proc. 50 proc.....
Komentuoti:
Komentuoti: