Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vilijampolietis
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Vakarai supuve. Negru kalba man tabu. Rusu pats tas
    Panašu į rasinę diskriminaciją

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

    Neatsibodo dūsauti dėl tos algos? Eik dirbti direktoriumi už 5000€, kas neleidžia??? Jau va ir Maskvos vairuotojų algas žinai - tai pirmyn į Maskvą. Turbūt į Vakarų Europos pusę nelabai gaunasi, nes ko gero su užsienio kalba išskyrus rusų problemytė, ane?
    Vakarai supuve. Negru kalba man tabu. Rusu pats tas

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    https://youtu.be/2FQ5AdW0k14
    Cia dar geriau moka nei Maskvoje

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    Ir sekti galejai kas nesusimokejo nors tau tai turetu but neidomu ir maziausiai rupet. Butum protingas dirbtum uz oria alga ir vargo nematytum . O dabar loji kaip suo kad vietoj kaulo gabaliuka mesytes damestu. Nu kokie nusivertine save ir pasiverte siuksle. Net geda klausyt tokiu paistalu kaip tavo. Butut vieningi nedirbtumet uz pasalpa ir alga ori butu. Bet jau kai jus tai tenkina tai panteonas naudojasi tuom. Net maskvoje uz pasalpa ten nedirba vieti iai ir ciurbanai o gauna gan nebloga algele apie 1500$
    Neatsibodo dūsauti dėl tos algos? Eik dirbti direktoriumi už 5000€, kas neleidžia??? Jau va ir Maskvos vairuotojų algas žinai - tai pirmyn į Maskvą. Turbūt į Vakarų Europos pusę nelabai gaunasi, nes ko gero su užsienio kalba išskyrus rusų problemytė, ane?

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    baliona leidziama naudoti 20 metu, pratesti sio termino nera galima. 2015-2016 yra VVT viesasis konkursas, kur uz 100 balionu (t.y. 10 sujungtinių MAN autobusų) sumokėjo 18000 Eur, t.y. 180Eur už balioną

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vilniuje tai buvo problema, kadangi Lietuvoje nebuvo įmonių, atliekančių balionų patikrą. Jeigu jau ir atsirado tokių, tai jų paslaugos nėra pigios.
    Tai nebūtina patikrą daryt, naują balioną įdėt galima.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Vilniuje tai buvo problema, kadangi Lietuvoje nebuvo įmonių, atliekančių balionų patikrą. Jeigu jau ir atsirado tokių, tai jų paslaugos nėra pigios.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dujų balionas tai tokia detalė, kurios pakeisti negalima? O gal jo kaina kosminė? Ne. Tai gal problema parko valdžios sugebėjime vadovauti įmonei?

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?
    Kažkada teko skaityti, kad autobusų dujinių balionų tarnavimo laikas yra 10 metų, ir po to jo negalima nei atnaujinti, nei pratęsti. Ar tikrai tai yra taip? Kas žino, paaiškinkite situaciją su dujų balionais.
    O kadangi dujų balionų tarnavimo laikas baigėsi, tai toks autobusas negali praeiti tech. apžiūros ir atitinkamai negali būti eksploatuojamas.
    Toje žinutėje ir buvo parašyta, kad dėl šios priežasties (pasibaigė dujų balionų galiojimo laikas) nebuvo galima įsigyti dar pakankamai neblogos būklės autobusų (kiek atsimenu, ten buvo ilgi MAN autobusai).

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Ir sekti galejai kas nesusimokejo nors tau tai turetu but neidomu ir maziausiai rupet. Butum protingas dirbtum uz oria alga ir vargo nematytum . O dabar loji kaip suo kad vietoj kaulo gabaliuka mesytes damestu. Nu kokie nusivertine save ir pasiverte siuksle. Net geda klausyt tokiu paistalu kaip tavo. Butut vieningi nedirbtumet uz pasalpa ir alga ori butu. Bet jau kai jus tai tenkina tai panteonas naudojasi tuom. Net maskvoje uz pasalpa ten nedirba vieti iai ir ciurbanai o gauna gan nebloga algele apie 1500$
    Paskutinis taisė uksas; 2020.02.09, 16:16.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nežinau dėl dabar, bet po kelių metų jau reiks išmest, ir taip, Kaunu darnaus judumo plane buvo pristatyta, kad bus stengiamasi, kad ateityje autobusai būtų ne senesni nei 5 m. (tikiuosi teisingai išgirdau)

    Girdėjau nepatogūs tie Castrosua dirbt vairuotojams. Tai nežinau. Bent dalis vairuotojų turbūt sutiktų juos nurašyt jau šiandien
    dėl patogumo visai normalūs tik kad labai lėtai viskas su jais vyksta t.y. sustojimas, durų atidarymas, uždarymas ir pajudėjimas ir jeigu daugiau pavalgęs ar ūgis 190 tada gal ir vietos mažoka (bet tokia pati bėda dėl vietos yra DEN, Scania ar volvo dyzeliniuose ar dujiniuose. Patys nepatogiausi yra dyzeliniai Solaris jei kalba eitų apie matomumą iš vairuotojo kabinos. Man asmeniškai patys patogiausi buvo aukštagrindis Volvo 720-734 ir Vanhool 842-861.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?
    Nežinau dėl dabar, bet po kelių metų jau reiks išmest, ir taip, Kaunu darnaus judumo plane buvo pristatyta, kad bus stengiamasi, kad ateityje autobusai būtų ne senesni nei 5 m. (tikiuosi teisingai išgirdau)

    Girdėjau nepatogūs tie Castrosua dirbt vairuotojams. Tai nežinau. Bent dalis vairuotojų turbūt sutiktų juos nurašyt jau šiandien

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nemokamas Vt neskatina naudotis juo, nes sutaupoma menka suma, tarkim, 30 eurų per mėnesį už VT tai ne pinigai. Užtat kaip reikiant apmokestinus automobilius dideliais mokesčiais, tai pasijunta ir renkantis neturėti automobilio ar juo mažai naudotis, sutaupomos didelės sumos. O jei reikėtų kas mėnesį už automobilį susimokėti 150-200 eurų, tai jau jaustųsi daug kam... O kur dar kuras ir t.t.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    VT nesenesni nei 5 m
    Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Reikia oraus atlyginimo ir nemokamo transporto. Tada problemos issisprestu, o dabar pilstymas is tuscio i kiaura,o darbyotojai an tiek ibauginti kad bijo zodi pasakyt pries jie su viskuom sutinka. Nesvarbu kad paversti siukslem kur europieciai tokio darbo uz toki atlygi nedirba, o musiskiam tinka
    Yra pakankamas kiekis, dažniausiai vyresnio amžiaus, žmonių, kurie sutinka už tiek dirbt ir tokias sąlygas. Vyresniems žmonėms sunkiau persiorientuot į kažkokį naują mąstymą, o dar prieš 30 m. valdžia labai nemažai nuspręsdavo kaip turėsi gyvent ir kokiomis sąlygomis.

    Dėl nemokamo transporto, tai nežinau, kažkur čia forume skaičiau, kad kažkokie suomių tyrimai rodė, kad toks modelis labai neskatino naudotis VT, bet plačiau pakomentuot negaliu, reiktų pasikapstyt po forumą.

    Sakyčiau VT reiktų tokių dalykų: VT nesenesni nei 5 m., įlipus nereikia žymėtis ir rodyt Žiogą, kokybiškas VT priemonių valymas. Toliau jau eina vairuotojų komfortas, bet čia jau priklausys nuo vidutinio vairuotojo kokia vairuotojų darbo būklė bus. Mikriukai tik Romaniuose, Neveronyse ir panašiuose priemiesčiuose, jokių 26 ar 43 kaip mikriukų savaitgaliais.

    Taip jau yra, kad žmonės linkę eiti lengviausiu keliu priimdami sprendimus, o sudėtingų mąstymų ir sprendimų siekia išvengti. Taip turim tokią būklę kokią turim.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.06, 22:06.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Vos neperskaičiau skurdas ir badas

    Bet jo, VT labiausiai ir mėgsta visokie, vadinkim, išlaikytiniai ir jie labiausiai skurstantys, beje. Tie, kurie dirba ir neskursta, tai ir VT vengia, bet ir pėsčiomis bei dviračiais vengia važinėt, tas irgi problema. Kauno bendrai infrastruktūros būklei ir komfortui duočiau riebų trejetą iš dešimties, bent jau šiandien. Aplygintų gatvių kokybiškam gyventi Europos Sąjungos miestui neužtenka, reikia ir gerų šaligatvių ir gero VT.
    Reikia oraus atlyginimo ir nemokamo transporto. Tada problemos issisprestu, o dabar pilstymas is tuscio i kiaura,o darbyotojai an tiek ibauginti kad bijo zodi pasakyt pries jie su viskuom sutinka. Nesvarbu kad paversti siukslem kur europieciai tokio darbo uz toki atlygi nedirba, o musiskiam tinka

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Būtent todėl ir Kautra taip greit dingo. Kol nereikėjo bendros bilietų pardavimo sistemos tol viskas buvo gerai. Kai tai įvedė žadėjo kažkokią dalinę dotaciją Kautrai o kai negavo iškart ankščiau laiko nutraukė sutartis.
    "Kautrai" niekas ir neprivalėjo mokėti dotacijų. Dirbo komerciniais pagrindais. Nesisekė, savi saviems norėjo pagelbėti, todėl leido pasipenėti iš valdiškos kišenės. Bet ir ji buvo kiaura, savo vežėją gi reikia išlaikyti, o ne privatų. Tai "Kautra" ir pasitraukė.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Kokia dar gali buti geda vaziuot pilna kaina. Kai salyje skurdas ir nedarbas tai transportas isvis turetu but nemokamas.
    Vos neperskaičiau skurdas ir badas

    Bet jo, VT labiausiai ir mėgsta visokie, vadinkim, išlaikytiniai ir jie labiausiai skurstantys, beje. Tie, kurie dirba ir neskursta, tai ir VT vengia, bet ir pėsčiomis bei dviračiais vengia važinėt, tas irgi problema. Kauno bendrai infrastruktūros būklei ir komfortui duočiau riebų trejetą iš dešimties, bent jau šiandien. Aplygintų gatvių kokybiškam gyventi Europos Sąjungos miestui neužtenka, reikia ir gerų šaligatvių ir gero VT.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Taip, sudaro. Bet finansine prasme nuo to vežėjui turėtų būti nei šilta, nei šalta. Įstatymas įpareigoja, bet savivaldybė deda ant įstatymo ir nėra kaip jos priversti. O savivaldybės įmonė prieš šeimininką į teismą neis bylinėtis... Deja...
    Būtent todėl ir Kautra taip greit dingo. Kol nereikėjo bendros bilietų pardavimo sistemos tol viskas buvo gerai. Kai tai įvedė žadėjo kažkokią dalinę dotaciją Kautrai o kai negavo iškart ankščiau laiko nutraukė sutartis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Noriu pateikti, kad lengvatininkai tsudaro didziaja vaziuojanciuju dali. . Ir dar miesto valdzia leidzia jiems po 1 metams vazineti. miesto valdzia kaip tik turetu ieskoti keleiviu pritraukimo budu, ypac to reikia Kaune. Man geda vaziuoti pilna kaina, nes aplinkui 80 proc. 50 proc.....
    Taip, sudaro. Bet finansine prasme nuo to vežėjui turėtų būti nei šilta, nei šalta. Įstatymas įpareigoja, bet savivaldybė deda ant įstatymo ir nėra kaip jos priversti. O savivaldybės įmonė prieš šeimininką į teismą neis bylinėtis... Deja...

    Komentuoti:

Working...
X