Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kukumalu
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    Dabar uztenka tik tos pasalpos duonai su druska,Svarbiausia kad dar veikia stumbras ir svyturys
    Stumbras ir Švyturys moka geras algas?

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Bet is kur tiek tokiu atsiranda
    Paskutinis taisė uksas; 2019.12.17, 12:06.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.
    O dabar dirbant vairuotojo darbą užtenka algos bent savaitgaliais negalvojant nepirkt akcijinių prekių o kitas dienas tenka tik optima linija ar clever prekės pkrkt

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Atskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
    Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Atskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
    Buvo gerai mokamas 91 92 ir 93 po 15 kapeiku.as dirbau su zilu tai kuzovo nekeliau be cvertkos kisenej nei juodzemio nei smelio nei zvyro. Tai gerilaikaibuvo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    čia vėl iš serijos "man atrodo" ar yra kažkaip pagrindžiama? Jei yra pagrindas tai prašom nuorodą pateikti.
    Taip, žinoma, of course.

    Kažkur skaičiau Nuorodos nepateiksiu. Nu ir kas?
    Gal kas tikrai žino ir gali pagrįsti su šaltiniais?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ar tik ne Kaune buvo daugiausiai automobilių 1 gyv. visoje SSRS?
    čia vėl iš serijos "man atrodo" ar yra kažkaip pagrindžiama? Jei yra pagrindas tai prašom nuorodą pateikti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ar tik ne Kaune buvo daugiausiai automobilių 1 gyv. visoje SSRS?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Prie to pačio tai čia kai ,,Kautros" mikrai baigėsi,rėkė liaudis, kad neis į ,,KA" dar durnino,kad geriau biržoj sedėt,o daba beveik visi jau sulindo .
    Tikrai ne visi, ju buvo arti 200 bet atejo gal iki 100 tik, vieni ant dideliu kiti ant mazu, nematau daug tokiu is 52 54 56 57 kurie dirbo tuose marsrutuose. Su keliais kalbejau sake is katorgos i katorga neis
    Paskutinis taisė uksas; 2019.12.16, 22:24.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Tik vardas yra arba iš viso parašyta vietoj vardo ar pavardės darbo sutarties numeris
    Kautriniai ilgai ant bilieto rase pavardes. Pakeite aparatus i dabartinius kur pastatyti ant naujausiu mb parke, tai liko tik garazinis ir tabelio o ne sutarties numeris ant bilieto.kautriniai kai dirbo turejo tas korteles su vardu ir pavarde vairuotojas konduktorius, bet retas kuris ja nesiodavo.tik ju rudis kabindavosi kur ,bet rimto paklause tas pasiunte ant 3 raidziu ir baigesi klausimai beliko tik naujokus mustruot
    Paskutinis taisė uksas; 2019.12.15, 22:16.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Vardo pavardės inicialai dėlto kad vairuotojas galėtų kontroliuoti keleivius
    ir tas visai nebutina .Tada reikalingas- marsruto ir grafiko numeris, taip pat ilipimo laikas ir likes laikas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    ir Ziogo kodavimo sistema turetu buti kitokia : manyciau didelem raidem marsrutas ir ilipimo laikas, o kitu sriftu - kiek liko iki galimo nwmokamo persedimo...
    Vardo pavardės inicialai dėlto kad vairuotojas galėtų kontroliuoti keleivius

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Nors ir reikalavo bet daug kas nesidėdavo kortelių. Nesąmonė kad turi visa chebra važiuojanti apie vairuotoją viską žinoti o kodėl vairuotojas neturi teisės apie keleivį žinot kas per tamsta?
    Tik policijos pareigūnas gali žinoti asmens duomenis o ne šiaip viešai kas nori
    ir Ziogo kodavimo sistema turetu buti kitokia : manyciau didelem raidem marsrutas ir ilipimo laikas, o kitu sriftu - kiek liko iki galimo nwmokamo persedimo...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kadangi neneša pinigų nes tiesiog nera iš ko ir už ką, nes tau autobusas priskirtas bet juo važinėja kiti ta vadinama savo pamatai kas antrą dieną. Todėl dauguma nieko neneša už autobusą todėl toks technikos ir lygis tiek kad važiuotų. Yra nustatytas mėnesinis valandų kiekis jei vieną savaitę dirbsi po 9 valandas kitą savaitę teks tikrai po 4 - 5 tik dirbti.
    O grafiko pirkimas jei toks ir būtų ką tai galėtų lemti ar 6 ar 37 ar dar kitoks? Tik dėl inkasacijos galėtų būti kažkiek garesnis bet šiuo metu inkasacija labai menka.
    Todel kad daug susipirke nuolatiniu. Manau isskirtinis yra 29 G, kur vis tiek yra didesne tikimybe suprekiauti daugiau, nei kiti....

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Medikai vaikšto su vardu, pavarde bei nuotrauka, štampą į visas puses deda ir ką? Asmeniškai nieko blogo nesu sulaukęs, ko ten vairuotojui reikia bijot? Vilniuje, gali palikt atsiliepimą per programėlę nuskenavus garažinį numerį, įdomu kiek tas praktikoje veikia, kas žino? Man atrodo labai normalu, piktų žmonių mažuma, o jei jau nuolatiniai skundai, tai turbūt nebe reikalo?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Aha, dar pasakyk kad ant drabužių tas numeris prisegtas. Debilizmas kvadratu. Vilniuje VVT reikalauja prisisegti kortelę su vardu ir pavarde, o Kaunas kita šalis, kiti įstatymai.
    Nors ir reikalavo bet daug kas nesidėdavo kortelių. Nesąmonė kad turi visa chebra važiuojanti apie vairuotoją viską žinoti o kodėl vairuotojas neturi teisės apie keleivį žinot kas per tamsta?
    Tik policijos pareigūnas gali žinoti asmens duomenis o ne šiaip viešai kas nori

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Aha, dar pasakyk kad ant drabužių tas numeris prisegtas. Debilizmas kvadratu. Vilniuje VVT reikalauja prisisegti kortelę su vardu ir pavarde, o Kaunas kita šalis, kiti įstatymai.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Visur aptarnavimo sferoje - firmose, parduotuvėse, bankuose ir kt., darbuotojai turi korteles su identifikavimo informacija.
    Tik vardas yra arba iš viso parašyta vietoj vardo ar pavardės darbo sutarties numeris

    Komentuoti:


  • Barabanas
    replied
    Dabar neprivaloma dėl pasikeitusio duomenų apsaugos įstatymo berods.

    Komentuoti:

Working...
X