Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zn76
    replied
    Visur aptarnavimo sferoje - firmose, parduotuvėse, bankuose ir kt., darbuotojai turi korteles su identifikavimo informacija.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Bent jau anksčiau būdavo ant kabinos durų vairuotojo vizitinė kortelė su nuotrauka, vardu ir pavarde. Kaip dabar yra, nežinau.
    Labai gerai kad šita nesąmonė baigės, baigės keleivių bauginimai. Kodėl keleiviai tada į lipdami į autobusą neturėdavo savo identifikavimo kortelių o tik vairuotojai?
    ​​​​

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Bent jau anksčiau būdavo ant kabinos durų vairuotojo vizitinė kortelė su nuotrauka, vardu ir pavarde. Kaip dabar yra, nežinau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Dabar yra priimta nemažai vairuotojų po insulto su epilepsija tai tokiem labai gerai tinka duoti tokį darbą nes gali tok dirbt 5 valandas ir negali dirbti naktinėmis valandomis

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Tai del 4 ar 5 valandu ar apsimoka gaist visa diena. Nuvaziavimas valanda parvaziavimas valanda ,ir dienos nera, nebent namuose boba pikta.jei normali tai sedi sau ramiai namuose ir poilsiauji.ar iseiginiu daugiau bet tik ne po 5 valandas darbo. Cia pasityciojimas. Vienas bare po 10 11 kita savaite gavo po 5 .uz tai kad nieko nedave kas skirsto.kas duoda gauna padorius. Ir nereikia cia pasakot viskas matosiplika akim kas su pirktais vazineja kas ne
    Bet vistiek neduos daugiau iš dirbt negu nustatyta laiko. Jei nustatytos kokios 23 darbo dienos ir tik 160 valandų tai ir po tiek gaunas. Būtent kaip minėjai kokia savaite gali pavaryt ir po 10 valandų tai kitom 3 savaitėm belieka tik 100 valandų tik pradirbt.
    Kai prieš pusę metų truko vairuotojų tada kai reikėjo iš išeiginių dirbt tada jau niekas ne skaičiavo mėnesinių valandų galima buvo varyt ir po 220 valandų.
    Tebūnie jei galima tai nusiperki grafikus su naktinėm valandom iš kurių uždirbi apie 50 eurų daugiau bet pirkdamas kažkiek turi ir duoti.
    Menkas biznis iš to.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kadangi neneša pinigų nes tiesiog nera iš ko ir už ką, nes tau autobusas priskirtas bet juo važinėja kiti ta vadinama savo pamatai kas antrą dieną. Todėl dauguma nieko neneša už autobusą todėl toks technikos ir lygis tiek kad važiuotų. Yra nustatytas mėnesinis valandų kiekis jei vieną savaitę dirbsi po 9 valandas kitą savaitę teks tikrai po 4 - 5 tik dirbti.
    O grafiko pirkimas jei toks ir būtų ką tai galėtų lemti ar 6 ar 37 ar dar kitoks? Tik dėl inkasacijos galėtų būti kažkiek garesnis bet šiuo metu inkasacija labai menka.
    Tai del 4 ar 5 valandu ar apsimoka gaist visa diena. Nuvaziavimas valanda parvaziavimas valanda ,ir dienos nera, nebent namuose boba pikta.jei normali tai sedi sau ramiai namuose ir poilsiauji.ar iseiginiu daugiau bet tik ne po 5 valandas darbo. Cia pasityciojimas. Vienas bare po 10 11 kita savaite gavo po 5 .uz tai kad nieko nedave kas skirsto.kas duoda gauna padorius. Ir nereikia cia pasakot viskas matosiplika akim kas su pirktais vazineja kas ne

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Jo labai puikios salygos kai susimoki, nemoki tai gauni visa slamsta tiek masina tiek grafika, Nori masinos mokek nori grafiko mokek nemokesi gausi 66 ar panasu i ji. Reik remontuot mokek nemokesi kas diena i garaza vazinesi kad neuzsidaro durys ar kazkas panasaus,Ir metys kaip suni viena diena 7 h darbo kita tik 4.5h. O yra kur darba pradeda 14 ir baigia puse 9. Grafikai nupirkti. Tik neaiskinkit kad visi kautriniai atejo zinau keli kurie net neziuri ta puse, nes laiko save gerbianciu o ne kaskokiu pastumdeliu. O kad vienas is pirmuju atbego tai matyt boba isvare kad proto neknistu
    Kadangi neneša pinigų nes tiesiog nera iš ko ir už ką, nes tau autobusas priskirtas bet juo važinėja kiti ta vadinama savo pamatai kas antrą dieną. Todėl dauguma nieko neneša už autobusą todėl toks technikos ir lygis tiek kad važiuotų. Yra nustatytas mėnesinis valandų kiekis jei vieną savaitę dirbsi po 9 valandas kitą savaitę teks tikrai po 4 - 5 tik dirbti.
    O grafiko pirkimas jei toks ir būtų ką tai galėtų lemti ar 6 ar 37 ar dar kitoks? Tik dėl inkasacijos galėtų būti kažkiek garesnis bet šiuo metu inkasacija labai menka.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.12.15, 07:19.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nori oraus atlygio, tikrai ne vairuotoju reikia dirbt.
    Tikrai buvo orus darbas geras atlyginimas. Reisas truko nuo sestadienio pietu iki treciadienio ryto, su autobusu setra man ar mb.1200 km i viena gala su autobusu, atvaziuodavai sekmadienio vakare o isvaziuodavai antradienio pavakare.tai buvo kaunas maskva lusnikai kaunas. Trys kaisvos dienos.reisas 1000 lt plius jei proto turi dar tiek pat paimi kaska parvezdamas. Tai nereik sakyt kad nebuvo gero oraus darbo

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Nes jie puikiai žinojo kokios puikios sąlygos yra KA ir tik dėlto atėjo kad nėra kur kitur geriau nei šitame cirke. Ir kai atėjo jau ir baigėsi kalbos vyrams.
    Jo labai puikios salygos kai susimoki, nemoki tai gauni visa slamsta tiek masina tiek grafika, Nori masinos mokek nori grafiko mokek nemokesi gausi 66 ar panasu i ji. Reik remontuot mokek nemokesi kas diena i garaza vazinesi kad neuzsidaro durys ar kazkas panasaus,Ir metys kaip suni viena diena 7 h darbo kita tik 4.5h. O yra kur darba pradeda 14 ir baigia puse 9. Grafikai nupirkti. Tik neaiskinkit kad visi kautriniai atejo zinau keli kurie net neziuri ta puse, nes laiko save gerbianciu o ne kaskokiu pastumdeliu. O kad vienas is pirmuju atbego tai matyt boba isvare kad proto neknistu

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O dėl ko kito galima dirbti jei ne dėl pinigų? Koks skirtumas tos pačios gatvės ar kitos svarbu valandas minutes atidirbti ir viskas.
    Argi pats dirbi ne dėl pinigų ar patinka darbas kad galėtum dėl pomėgio dirbti
    Studijuoju (ir labai nedaug dirbęs), tai tiesą sakant neesu 100% kvalifikuotas tokiom temom diskutuot Tiesiog esu girdėjęs kokie įspūdžiai iš tokių darbų Tikiu, kad būna darbų, kur pinigai būna ne Nr. 1, nes patinka pats darbas (koks nors projektas pvz.), bet pilna darbų, kur grynai dėl pinigų dirbi.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Mano požiūriu tai toks darbas, kur turbūt max metus turbūt neužknistų dirbti Sakyčiau, labai monotoniškas darbas, tos pačios gatvės ir pan. Tai gaunas, kad jei ir buvo entuziazmo, tai paskui jau daugiausiai grynai dėl €€€ dirbi.
    O dėl ko kito galima dirbti jei ne dėl pinigų? Koks skirtumas tos pačios gatvės ar kitos svarbu valandas minutes atidirbti ir viskas.
    Argi pats dirbi ne dėl pinigų ar patinka darbas kad galėtum dėl pomėgio dirbti.
    Šitame darbe greit entuziasmas dingsta dėl kvailų ar norinčių parodyti savo naglumą ar issipisinejimą. Vienam per šalta kitam per šilta vienam per greitai kitam per lėtai ir t. t.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.12.14, 19:13.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mano požiūriu tai toks darbas, kur turbūt max metus turbūt neužknistų dirbti Sakyčiau, labai monotoniškas darbas, tos pačios gatvės ir pan. Tai gaunas, kad jei ir buvo entuziazmo, tai paskui jau daugiausiai grynai dėl €€€ dirbi.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nori oraus atlygio, tikrai ne vairuotoju reikia dirbt.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai kam prie xozeinu buvo geriau, tegu eina i visokias Merulas, Neklauzadas ir panasiais kontoras.

    Ko jau ko, bet vairuotojo darbo pasirinkimo yra i valias, tik noro reikia turet..
    Taip yra darbo bet nėra tokio kuriame atlygis orus. Meruloj 1200 kažkur bet reikia dirbti po 12 valandų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai kam prie xozeinu buvo geriau, tegu eina i visokias Merulas, Neklauzadas ir panasiais kontoras.

    Ko jau ko, bet vairuotojo darbo pasirinkimo yra i valias, tik noro reikia turet..

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Butent butu pas mus kokia prancuzija, ar bokietika butu kitaip .
    Čia Lietuva tai nėra daug kažką apie tai diskutuoti

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Troleibusuose keliasdešimtis streikavo bet kas iš to
    Butent butu pas mus kokia prancuzija, ar bokietika butu kitaip .

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Vairuotojo darbo apmokejimo sistema reikia keisti is esmes. Turiu pasiulymu, bet kas is to.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Tik kad streikuotojų pas mus nulis,visi tik pakalbėt,žinau pagal ,,Argus" kolektyva kai reikėjo streikuo ir pagal troleibusu streika.o
    Troleibusuose keliasdešimtis streikavo bet kas iš to

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kaip sako už oria alga reikia dirbti tik. Greičiausiai siūlo streikuoti ir aplamai ne išvažiuoti kol alga tokia nebus
    Tik kad streikuotojų pas mus nulis,visi tik pakalbėt,žinau pagal ,,Argus" kolektyva kai reikėjo streikuo ir pagal troleibusu streika.o

    Komentuoti:

Working...
X