Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • uksas
    replied
    Ar cia alga cia pasityciojimas is zmogaus. Kad byrza tokia pasalpa moka jau 11 menesiu

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Vairas Rodyti pranešimą
    Ateinu dirbt kad ir snd . Mokat 1500 € i rankas atbegu tuoj. Marsrutus beveik visus zinau. Jei ka gabala nukirpsiu
    O atlyginimas yra apie 750 - 800 priklausomai nuo parduotų bilietų ar naktinių valandų pradirbimo kiekio

    Komentuoti:


  • Vairas
    replied
    Ateinu dirbt kad ir snd . Mokat 1500 € i rankas atbegu tuoj. Marsrutus beveik visus zinau. Jei ka gabala nukirpsiu

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Taip ir yra kad yra apmokamas skirtas poilsiui laikas. Ir per jį nereikia dirbti. Yra skirtas darbo laikas per kurį reikia bandyti vytis jei veluojama.
    Vykis nesivijes jei valandą veluojį,vakar troleibusas kai strigo Gertrūdos gatvei,pusę valandos pralaukiau , bokštelio nebuvo, trūko kantrybė,,,butarinai" į šoną,pavaryta, prieš eisma, ir vistiek Freda -35 min. Partizanų pietus vietoj 32 15 min.,galiausiai nuo pusračiu -5 min. Kur nereikia stovi stotelėje, bet finalas garažas - 5 . Mokama 15 min. autobuso paruošti, uztrunki 30, valio. Nešmenų kad jau per laisvas skambina,kad dyrbt,taip kad neskaitant egiscrypph, kuris dirbęs ir žino,ateikit padirbkit,gi ,,milijonus" gaunam ,ir čia be pykčio, kad darbų pilna, nebus kam dyrbt eisit pėsti,tik kad mūsų ,,avinai" tik dispečeriai pasneka, o vientisą nesugeba,metai kaip vilniečiai.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Taip, jei jos nepriestarauja DK. siuo atveju tikrai ne.
    Taip ir yra kad yra apmokamas skirtas poilsiui laikas. Ir per jį nereikia dirbti. Yra skirtas darbo laikas per kurį reikia bandyti vytis jei veluojama.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kiekviena įmonė sudaro savas sąlygas. Kauno autobusai viena iš jų kurie dirba pagal savo vidines taisykles.
    Taip, jei jos nepriestarauja DK. siuo atveju tikrai ne.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Poilsio laikas- laikas kai darbuotojas nebirba, yra namuose
    Yra sąvoka DK: pertrauka, pietūs.
    Miesto VT vairuotojams isimtys DK netaikomos, todel dirbant ne veliau kaip po penkių valandų privalomai turi buti suteikta ne trumpesnė nei trisdešimties minučių pertrauka pailsėti, ir pavalgyti. Transporto tvarkarašcių specialistai nei Kaune, nei Vilniuje sudarydami tvarkaraščius nepažeidžia DK, netgi gerina sąlygas .
    Kiekviena įmonė sudaro savas sąlygas. Kauno autobusai viena iš jų kurie dirba pagal savo vidines taisykles.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    tai gerai, nes dirbant tokį ypatingai įtemptą darbą ir turi būti pakankamai laiko poilsiui.
    Kad kitaip su poilsiu yra: jei maršrutas tęsiasi iki 30 minučių privaloma 10 minučių poilsis (nekreipiant dėmesio į esamą vėlavimą), jei tarp 30 min - 1 valandos tęsiasi tai 15-20, jei virš valandos tai 20-30 minučių poilsis. Ir ne atstova kaip dauguma išsivaizduoja, o poilsio laikas. Kaip daug kas išsivaizduoja jei vėluodamas atvažiuoja iškart sukasi ir lekia be jokio poilsio.
    Poilsio laikas- laikas kai darbuotojas nebirba, yra namuose
    Yra sąvoka DK: pertrauka, pietūs.
    Miesto VT vairuotojams isimtys DK netaikomos, todel dirbant ne veliau kaip po penkių valandų privalomai turi buti suteikta ne trumpesnė nei trisdešimties minučių pertrauka pailsėti, ir pavalgyti. Transporto tvarkarašcių specialistai nei Kaune, nei Vilniuje sudarydami tvarkaraščius nepažeidžia DK, netgi gerina sąlygas .

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Bet panele Baranauskaite stovejimus (atstovas) didesnes padare, nei privaloma 10 minuciu kas dvi valandos. pagal LRDK
    tai gerai, nes dirbant tokį ypatingai įtemptą darbą ir turi būti pakankamai laiko poilsiui.
    Kad kitaip su poilsiu yra: jei maršrutas tęsiasi iki 30 minučių privaloma 10 minučių poilsis (nekreipiant dėmesio į esamą vėlavimą), jei tarp 30 min - 1 valandos tęsiasi tai 15-20, jei virš valandos tai 20-30 minučių poilsis. Ir ne atstova kaip dauguma išsivaizduoja, o poilsio laikas. Kaip daug kas išsivaizduoja jei vėluodamas atvažiuoja iškart sukasi ir lekia be jokio poilsio.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Kur yra logika,jei dienos metu pvz. 38 iš megos į stotį arba atvirkščiai, duoda nuvažiuoti 26 min. , piko metu 34,vakare 25 minutes. Mašinų pilna, o ir šviesoforai vakare vistiek veikia.
    Bet panele Baranauskaite stovejimus (atstovas) didesnes padare, nei privaloma 10 minuciu kas dvi valandos. pagal LRDK

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Kur yra logika,jei dienos metu pvz. 38 iš megos į stotį arba atvirkščiai, duoda nuvažiuoti 26 min. , piko metu 34,vakare 25 minutes. Mašinų pilna, o ir šviesoforai vakare vistiek veikia.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na ne, jei visi vėluotų dėl blogai sudaryto grafiko, tai tikrai būtų pataisytas jis.
    o kam jį pataisyti? vėlavimas nėra blogai. Jei pradėtų skubėti tada tikrai pataisytų.
    Būtent dėl šitų nesąmoningai greitų grafikų ir buvo priežastis išeiti iš šito darbo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pilna tų su aukštuoju, kurie negauna 1000. Tie patys gydytojai, tie patys mokytojai, bibliotekininkai, socialiniai darbuotojai ir t.t. ir pan.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tai reikėjo stoti į aukštąją mokyklą, jei norit dabar gauti 1000...

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Darbų nepilna, o tai, kad vežami juodadarbiai iš kitur yra nusikaltimas prieš tautą, skatinantis emigraciją ir aplamai neigiamai veikiantis darbo rinką daugumos dirbančiųjų atžvilgiu. Tik darbdaviams gerai, nes gali nekelti algos, valstybei irgi "gerai", nereikia minimumų didinti, visokios išmokos su jais susijusios, jų irgi nereikia didinti.
    Jei užtenka apie 600 uždirbti tai tikrai pilna. Jei kalba eina apie 1000 tada taip tokių maža arba tas darbas už 2 ar net 3 žmones.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.
    Darbų nepilna, o tai, kad vežami juodadarbiai iš kitur yra nusikaltimas prieš tautą, skatinantis emigraciją ir aplamai neigiamai veikiantis darbo rinką daugumos dirbančiųjų atžvilgiu. Tik darbdaviams gerai, nes gali nekelti algos, valstybei irgi "gerai", nereikia minimumų didinti, visokios išmokos su jais susijusios, jų irgi nereikia didinti.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.
    Toks likimas ir laukia viešojo transporto, kad už tokį atlyginimą ir teks jiems dirbti. kalbos moketi nereikia, nes aiškinti kur važiuoja vairuotojui nepriklauso tik sugebėti parduoti reikiamą bilietą ir viskas. O atlyginimas yra maždaug apie 4 eurus už valandą į rankas. Už normalias padirbtas valandas net 700 nesigauna.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Darbų pasirinkimas tikrai pagauses, o esama atlyginimą tikrai bus galima uždirbti ten kažkur su normaliomis darbo valandomis , o ne kaip čia
    Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O kas pasikeis po koronos?
    Darbų pasirinkimas tikrai pagauses, o esama atlyginimą tikrai bus galima uždirbti ten kažkur su normaliomis darbo valandomis , o ne kaip čia

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kas pasikeis po koronos?

    Komentuoti:

Working...
X