Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • uksas
    replied
    Ka iki nauju pasidziaugsit gera alga atsvesit sventes. Po nauju sumazes alga popieriuj 50 euriuku. Gausit nuolatini papildyta nes dabar darban vaziuojant nemokat uz vaziavima, taip nusprende jusu mylima valdzia, ar galesit puse kainos kam nirs kas menesi parduot bet tai tik 14 euruku. Nu respekt saunu dabar diebt pas jus. O galvojau sugryzt po svenciu i vassros pavairuot dar karta

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Čia tema specialiai pakurta apie xozeinus kalbančiai publikai?
    Reikia Generation X kartos forumui (bent jau taip panašu) turėt kertelę ir pokario kūdikių bumo darbininkų kartai (kas irgi labai panašu)

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Čia tema specialiai pakurta apie xozeinus kalbančiai publikai?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    Prie ruso buvo gerai.....
    https://www.youtube.com/watch?v=nS5_EQgbuLc

    Komentuoti:


  • Kau80
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    SSRS socialinė garantija profesionaliam vairuotojui - nemokamas kuras
    SSeRe tas kuras buvo na.ui kam reikalingas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    Prie ruso buvo gerai, nieks smegenu nepudrino. O dabar prasau persiprasau kaip.kokioj maximoj. Gerai buvo ir pas xozeina. Pirma uzsidirbi alga po to pili kura o jam atiduodi kas liko ar neliko, bet ji tai tenkino ir visi buvo patenkyti o dabar kas darosi net baisu pagalvot, visi visko bijantys net zodi pries pasakyt bijo
    SSRS socialinė garantija profesionaliam vairuotojui - nemokamas kuras

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kokiais metais, kokiu garaziniu numeriu?

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Uksas, ką tu bendro turi su KA ir juolab vairuotojo darbu?
    Esu dirbes ir vairuotoju KA tai man dabar baisu pagalvot kokios ten salygos ir kokia alga uz vergiska darba

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Prie ruso buvo gerai, nieks smegenu nepudrino. O dabar prasau persiprasau kaip.kokioj maximoj. Gerai buvo ir pas xozeina. Pirma uzsidirbi alga po to pili kura o jam atiduodi kas liko ar neliko, bet ji tai tenkino ir visi buvo patenkyti o dabar kas darosi net baisu pagalvot, visi visko bijantys net zodi pries pasakyt bijo

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    KA turbūt lobsta iš pigios darbo jėgos ir milžiniškų pelnų? Dubline autobuso vairuotojo atlyginimas ~2200EUR/mėn į rankas po mokesčių, bet ten ir bilietas perkant autobuse kainuoja priklausomai nuo atstumo nuo 2,15EUR (viena stotelė) iki 3,30EUR (virš 13 ir stotelių). Studentai, pensininkai nuolaidų negauna jokių, moksleiviai gauna ~50-60% nuolaidą važiuojant mokyklos laiku.
    Tai manau kai pas mus pasieks tokias kainas ir bus nuimtos socialinės privilegijos tai irgi bus galima vairuotojams mokėti normalius, europietiškus atlyginimus. Aišku ir vairuotojus reiks pakeisti normaliais, europietiškais, nes bent pusė dabartinių yra homo sovieticai su "tarybiniu" požiūriu į darbą ir "tarybine" darbo kultūra. Mandagumas nieko nekainuoja bet ir to nesugeba.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    taip nebus kad visi neis į darbą, nes bent trečdalis yra pencijinio amžiaus ar kuriems dar liko kokie max 5 metai iki pencijos ir jie dirbtų ir dar už mažiau negu dabar kurie kenčia ir laukia kol praeis tie likę metai, bent koks 50 ar ne daugiau yra įsidarbinę su sutartimi su papildomais įsipareigojimais tai šitie irgi negali nieko per daug burbėti (čia kalbu apie tuos kur iš darbo biržos su perkvalifikavimu ar kur už dyką gavo D kategoriją bet turi metus pradirbti kitu atveju ne tik už kategoriją turi susimokėti + 500 pinigų netiesybų bauda), tai tokių kurie dirba grynai iš algos "pašalpos" yra gan nedidelė dalis.
    Tai daugmaž aišku ant ko laikosi parkas ir jo darbo sąlygų lygis.
    Tikiu, kad nieko šiaip sau nebūna niekur.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    Hebra butu protinga neitu i darba visi , tai alga iskart pakeltu iki norimos. O kaip visi yra bijantys tuo ir naudojasi valdzia ir isnaudoja
    taip nebus kad visi neis į darbą, nes bent trečdalis yra pencijinio amžiaus ar kuriems dar liko kokie max 5 metai iki pencijos ir jie dirbtų ir dar už mažiau negu dabar kurie kenčia ir laukia kol praeis tie likę metai, bent koks 50 ar ne daugiau yra įsidarbinę su sutartimi su papildomais įsipareigojimais tai šitie irgi negali nieko per daug burbėti (čia kalbu apie tuos kur iš darbo biržos su perkvalifikavimu ar kur už dyką gavo D kategoriją bet turi metus pradirbti kitu atveju ne tik už kategoriją turi susimokėti + 500 pinigų netiesybų bauda), tai tokių kurie dirba grynai iš algos "pašalpos" yra gan nedidelė dalis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Uksas, ką tu bendro turi su KA ir juolab vairuotojo darbu?

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Hebra butu protinga neitu i darba visi , tai alga iskart pakeltu iki norimos. O kaip visi yra bijantys tuo ir naudojasi valdzia ir isnaudoja

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Intermedix atleidzia arti 500 darbuotoju, todel tikrai niekas niekur algu siuo metu tikrai nekels.
    Manau čia požymis, kad darbo jėga brangsta ir rinka turės prisitaikyti prie jų poreikių. Lietuvių studento ir kitokių prasimušančių (tokių, kurie dirba panašiose įmonėse kaip Intermedix) gyvenime finansiniai ir kokybiniai gyvenimo poreikiai darosi aukštesni, nei kompiuteriu pramokusių indų iš skurdesnių miestų nei visas Kaunas kartu sudėjus. Ant mažiau mokamų (kaip nuolatinių) darbų, sakyčiau, laikosi vyresnioji karta, vadinama kūdikių bumo karta (iki 70-ųjų gimimo, gal šiek tiek vėlesnių), o jauni arba randa geriau apmokamą darbo vietą ar sąlygas Lietuvoje, arba emigruoja, arba laikinai kelis metus ar mėnesius padirba visokius menkiau apmokamus darbus ir sėdi pas tėvus (manau nedažnas išsilaikys tokiuose darbuose, bent jau man taip neatrodo) ir paskui jau bando ieškotis kažko geriau apmokamo Lietuvoje arba užsienyje. Dėl tos pačios priežasties ir parke laikosi pagrinde priešpensinio amžiaus žmonės, o jaunų darbuotojų kaita panaši kaip kokiose maksimuose (gal tik šiek tiek mažesnė).

    O jei kalbėt apie visai aukštas materijas, tai toks ekonomistas Žygimantas Mauricas net grafiką paviešino (įtikiu, kad nedemagogonis), kad Rytų Europai, įskaitant Lietuvai, būdingas gan keistas grafikas, kur didžiausias pajamas turi kažkur 30-35 m. žmonės, kai Vakarų Europoje - tie patys priešpensinio amžiaus žmonės, t.y. Vakaruose kreivė su amžiumi kyla aukštyn: jauni uždirba mažiausiai, o prieš pensiją - daugiausiai.

    Tai jaunam parke tikrai daug sunkiau psichologiškai negu priešpensinio amžiaus, todėl ir rotacija didesnė: jauni lengviau gali keist šalis, moka reikalingas užsienio kalbas, sugeba įgyt atitinkamus gebėjimus (aišku ne visi).
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.18, 14:32.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Anksčiau buvo "pašalpos dydžio alga", o dabar jau "pašalpos dydžio pašalpa"

    O jeigu iš esmės, tai iš tikro liūdnas dalykas, ir liečia ne tik vairuotojus. Tokia situacija - pašalpos dydžio alga, yra ne mažoje dalyje sferų. Pavyzdžių neminėsiu, kad ko nors neįžeisti, visi viską ir taip mato ir žino.
    Intermedix atleidzia arti 500 darbuotoju, todel tikrai niekas niekur algu siuo metu tikrai nekels.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Cia tema apie vergaujancius vairus uz pasalpos dydzio pasalpa,ir tuosprijauciancius valdziai kad lojimas cia sektinas dalykas kad algos dadetu
    Anksčiau buvo "pašalpos dydžio alga", o dabar jau "pašalpos dydžio pašalpa"

    O jeigu iš esmės, tai iš tikro liūdnas dalykas, ir liečia ne tik vairuotojus. Tokia situacija - pašalpos dydžio alga, yra ne mažoje dalyje sferų. Pavyzdžių neminėsiu, kad ko nors neįžeisti, visi viską ir taip mato ir žino.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Cia kaikurie labai pyksta kai i akis rezi tiesa kaip turetu but, bet jiem pripudrintos smegenys tai pagal valdzios dudele dainuoja o gal cia ir yra atstovai prie valdzios, nes kai darbinies tai pas kokius 5 gizelius reik nueit isklausyt ju pasakojimu apie nieka, ir taip iseina apie 3 valandas sugaisto laiko brangaus.dar idomus falykas perdega lempute tai pats pasiimt pasikeist negali tai uzima 5 minutes, o cia reik rasyt paskyra eit pas elektrika tas pazures ar tikrai ateis kitas pakeis bet uzteuks geras pusvaklandis.tai apie koki geri mes cia kalbam.gauni 2 laisvas tai antra jau layk skambucio i darba iskvies, nu absurdas kokuo reta, jusu giriamoj kontoroj

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė ssnaiperis
    Vyrai, pamiršote apie ką tema, matomai. Visišką offtopic padarėte.
    Ko gero ši tema reikalauja Mettal įsikišimo, pravalant nuo etatininkų ukso ir egiscrypth nesąmonių.
    Cia tema apie vergaujancius vairus uz pasalpos dydzio pasalpa,ir tuos prijauciancius valdziai kad lojimas cia sektinas dalykas kad algos dadetu
    Paskutinis taisė uksas; 2019.12.18, 13:38.

    Komentuoti:


  • uksas
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.
    O buta siuo metu uzsidirbt per 30 metu 1 kambario. Tai utopija o ne realybe
    Paskutinis taisė uksas; 2019.12.17, 21:10.

    Komentuoti:

Working...
X